Τα blogs στον Ελεύθερο Τύπο

Έλαβα πριν από αρκετή ώρα ένα e-mail από τον κύριο Μάριο Ροζάκο του Ελεύθερου Τύπου, ο οποίος γνωστοποιεί στους άμεσα ενδιαφερόμενους ιστολόγους ότι η σημερινή κυριακάτικη έκδοση του Ε.Τ. θα έχει ειδικό 24σέλιδο ένθετο-αφιέρωμα στα ελληνικά blogs. Παραθέτω ως έχει την επιστολή (κι αφού τη διασταύρωσα και από άλλους παραλήπτες αυτής):

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στο αυριανό του φύλλο
(Κυριακή 4/2/2007) ο «Ελεύθερος Τύπος» φιλοξενεί ένα
ένθετο που επιμελήθηκα, με τίτλο «Ξενάγηση στη σφαίρα
των blogs».

Στις 24 σελίδες του μπορείτε να βρείτε την ιστορία των
ιστολογίων (blogs), πίνακα με τα 100 δημοφιλέστερα
ελληνικά ιστολόγια σε blogspot.com και wordpress.com,
σύντομη παρουσίαση 230 ελληνικών και 50 ξένων
επιλεγμένων μπλογκ τα οποία ξεχωρίζουν για το
ενδιαφέρον περιεχόμενό τους και συγκεντρώνουν
σημαντικό αριθμό δικτυακών αναγνωστών, το γλωσσάρι της
μπλογκόσφαιρας, χρήσιμες ηλεκτρονικές διευθύνσεις για
δημιουργούς και επισκέπτες μπλογκ, σχόλια για τη
«Δημοσιογραφία των πολιτών» που αναπτύσσεται μέσα από
τα ιστολόγια, και πολλά άλλα.

Θα χαρώ να λάβω τα σχόλιά σας για το ένθετο, στο οποίο
περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και τα δικά σας
διαδικτυακά «παιδιά».

Φιλικά,
Μάριος Ροζάκος

Κείμενο για παρουσίαση και κριτική του ενθέτου του ΕΤ, πηγαίνετε εδώ.

21 σκέψεις σχετικά με το “Τα blogs στον Ελεύθερο Τύπο

  1. … κι «ενημερώνει» εκ των υστέρων για να τρέξουμε οι μαλάκες ν’ αγοράσουμε ΚΑΙ τον ελεύθερο τύπο… σαν πολύ δεν μας εκμεταλλεύονται ; Άντε βρε, και στην εσπρέσο, με το καλό 😉

  2. πάω στοίχημα ότι δεν θα είμαι μέσα στα 100…
    αν και ξέρω πολύ καλά ότι είμαι μέσα στα 30.
    (το περιεχόμενο μου πονάει βλέπεις)

    Μένω εκτός Ελλάδας και δεν νομίζω να δω το ένθετο…

  3. Τώρα ξεψαχνίζω το ένθετο και θα σας πω αργότερα.

    Μανταλένε, αντί να σβήσω το σχόλιο σου, το αφήνω έκθετο ως μνημείο μισαλλοδοξίας, μιζέριας, κακίας και χυδαιότητας. Scripta manent.

  4. @Mantalena Parianos

    Tι λες ωρέ; Νομίζω ότι το θράσος έχει και κάποια όρια. Δεν κοιτάς καλύτερα την διαφήμιση που κάναμε, στο έντυπο από το οποίο πληρώνεσαι τόσο καιρό; Για μαζέψου…

  5. N.ago το έχασες το στοίχημα…

    Σχολιαστές επί προσωπικού
    http://agonek.blogspot.com
    Oι σχέσεις Αλβανών και Ελλήνων βρίσκονται στο επίκεντρο του ιστολογίου. Ενδιαφέρουσα ματιά από ένα αλβανό που γράφει σε άπταιστα ελληνικά.

  6. Η λίστα του broccoli (η οποία είναι βασισμένη στα links από το ένα blog στο άλλο) καθορίζει το ποια είναι τα δημοφιλή. Κατά τα λοιπά, υπάρχει παρουσίαση των blogs, με το url, και ένα κειμενάκι 20-30 λέξεων, χωρισμένα
    ανά κατηγορία. Φυσικά, εγώ, που είμαι μια κατηγορία από μόνος μου, δεν συμπεριλαμβάνομαι στη λίστα.
    (χοχοχοχοχοχοχοχο)

  7. μου είπαν ότι είναι σχετικά καλό. Πολύ πλάκα έχει η περιγραφή του enteka που είναι κάτι του στιλ: «Πολιτικές εξελίξεις και θέματα του ίντερνετ στο 8ο δημοφιλέστερο μπλογκ».
    (Δεν πρέπει να με διάβασαν και πολύ. Θέλω να πω, οι λίστες και η ποπ κουλτούρα δε νομίζω ότι θα περνούσαν απαρατήρητες. Με κολακεύουν, αλλά η πολιτική και το ίντερνετ τους έμεινε? λολ)

  8. dimitrisg

    δεν ξέρεις καλέ μου άνθρωπε, τι έχει γράψει η λα πούτα στου Μακ Μάνους, και τι διαφήμιση έχει κάνει στον ΕΤ του.
    Εκτός αν θεωρείς ότι ένα blog με τίτλο όπως αυτό στο οποίο σχολιάζουκμε τώρα, ΔΕΝ είναι έμμεσα διαφημιστικό.
    Εγώ η καημένη, ούτε τη γνώμη μου (καλή ή κακή) δεν έχω τολμήσει να πω για το έντυπο στο οποίο γράφω.
    Ήμαρτον.

    Λα πούτα, ελπίζω τώρα που σημείωσες την IP μου στο wordpress, να μη διανοηθείς ξανά να με συκοφαντήσεις.

  9. Μανταλένε

    ΦΤΑΝΕΙ!

    Από δω και μπρος, αν ξαναρίξεις συκοφαντίες και ρατσιστικές/σεξουαλικές προσβολές, μόνο ένα πράμα μένει. Και ξέρεις τι θα είναι.

    Τα σχόλια κλείνουν. Κατευθυνθείτε στο επόμενο ποστ για τον ΕΤ.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.