Διαβασμένος γράφει, δεν ξεμαθαίνει

being_there

Το κλέος της Ρεπούση είναι να χαράζεται ανεξίτηλα το όνομά της δια βίου.

Γράφει εχθές μεταξύ άλλων ο δεν-είμαι-εθνικιστής Στάθης:

Εγραψε χθες το «Εθνος»: «Ιδιαιτέρως εμπνευσμένη η επιλογή της κυρίας Θάλειας Δραγώνα για τη θέση του γενικού γραμματέα στο υπουργείο Παιδείας. Με την ίδια λογική θα μπορούσε να αναλάβει υφυπουργός και η κυρία Ρεπούση…»!

Το βρίσκω διαβολικά λογικό. Αν μάλιστα μετακληθεί και ο κ. Σόρος για να μας συγγράψει την αληθινή ιστορία της ασυνέχειας στην καλλιέργεια της πατάτας ανάμεσα στα έθνη, θα ‘χουμε αγγίξει το τέλειο στα ελληνικά γράμματα για τα αεί κούτσουρα και τους διά βίου ραγιάδες.

Ξεχνάει όμως ο δεν-είμαι-εθνικιστής αρθρογράφος(;) και γελοιογράφος(;) τι έγραφε ο Καραμανλής, πολιτικός προϊστάμενος της τότε υπουργού Γιαννάκου-Κουτσίκου, που ήταν προϊσταμένη της Μαρίας Ρεπούση, για τη μικρασιατική καταστροφή στη διδακτορική του διατριβή που δημοσίευσε πριν από είκοσι τόσα χρόνια με τίτλο «ο Ελευθέριος Βενιζέλος και οι εξωτερικές μας σχέσεις, 1928-1932».

[Ο Ελευθέριος Βενιζέλος] οραματιζόταν την πιθανότητα επίτευξης στο μέλλον μιας ελληνοτουρκικής συνομοσπονδίας. Γι’ αυτόν τον λόγο έμοιαζε να αποδέχεται ως και την αμφιλεγόμενη θεωρία του Κεμάλ για την κοινή καταγωγή των δύο λαών. Και οι δύο ονειρεύονταν την ανάσταση του Βυζαντίου με την Κωνσταντινούπολη σαν πρωτεύουσα, δημιουργημένου όχι από την κατίσχυση του ενός έθνους επάνω στο άλλο αλλά από τη βαθμιαία ειρηνική τους συγχώνευση.

Και αλλού:

Οι ίδιοι άνθρωποι [σ.σ. ο Βενιζέλος και ο Ινονού] που πίστευαν ότι το χάσμα ήταν αγεφύρωτο, τώρα αντιλαμβάνονταν ότι τίποτε σχεδόν δεν εμπόδιζε την ελληνοτουρκική φιλία.

Όχι ο Γιωργάκης και ο Ισμαήλ Τζεμ!

Το σχετικό άρθρο και μια συζήτηση πριν δυο χρόνια.

Πλούσια τα κλέη της Ρεπούση.

_____________________________

ΥΓ. Τον Κίσσιντζερ ξέχασε ο ερίτιμος αρθρογράφος(;) και γελοιογράφος(;) αλλά που θα πάει, θα τον θυμηθεί κι αυτόν κάποια επόμενη φορά μαζί με το απεχθές κλέος και τον ρυπαρό ουγγροεβραίο.

Advertisements

12 thoughts on “Διαβασμένος γράφει, δεν ξεμαθαίνει

  1. Ενοχλεί η δυνατή πένα του Στάθη. Ενοχλεί πολύ.
    Κυρίως, επειδή η δυνατή πένα του επηρεάζει κι επειδή δεν έχει να του προσάψει κανείς τίποτα μεμπτό. Αυτά, δηλαδή, που έκαναν τον ΣΥΡΙΖΑ να του προτείνει την πρώτη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας στις τελευταίες εκλογές.

    Βtw, ο Στάθης Σταυρόπουλος είναι δημοσιογράφος, αρθρογράφος, σκιτσογράφος. Επί πολλά έτη αγαπημένος αυτών των ίδιων που σήμερα ενοχλούνται με κάποια άρθρα του. Ευνόητο γιατί.

  2. «Δεν έχει να του προσάψει κανείς τίποτα μεμπτό»;;;

    Λχ, το βούτυρο που αλείφει στο ψωμί της ακροδεξιάς στο όνομα της «πατριωτικής αριστεράς» δεν το βλέπει κανείς;

    Και η επιμονή στον κακό Σόρος που φταίει για όλα τα δεινά της Ελλάδας, δλδ μόνο εμείς ποτέ δεν φταίμε και για τίποτα;

  3. Θέλεις να πεις ότι εσύ προκειμένου να μην αλείψεις βούτυρο στο ψωμί κάποιου, κρύβεις την αλήθεια;

    H αλήθεια, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι ΝΑΙ, υπάρχει η πατριωτική αριστερά και αυτό είναι που εξαγριώνει όσους δεν τους βολεύει να υπάρχει.

    Για αντικειμενικούς και μη συμπλεγματικούς ανθρώπους, δεν υπάρχουν τέτοια εκβιαστικά διλήμματα. Επομένως, ουδέν μεμπτόν γι αυτό που αναφέρεις.

    Τέλος, για προσωπικούς λόγους, οφείλω να υποκλιθώ στον Στάθη Σ., γιατί είναι από τους λίγους φιλότιμους ανθρώπους που συνάντησα στη ζωή μου. Όταν ανθυποδημοσιογραφίσκοι και ανθυποαρθρογραφίσκοι έχουν καβαλίσει καλάμι και δεν εκφράζουν τίποτα παραπάνω από τον εαυτό τους, ο Στάθης Σ. λειτουργεί χωρίς βεντετισμούς, σεμνά, ταπεινά, αθόρυβα και αδέσμευτα. Είναι ελεύθερος, πώς να το κάνουμε;

  4. Λχ, το βούτυρο που αλείφει στο ψωμί της ακροδεξιάς στο όνομα της “πατριωτικής αριστεράς” δεν το βλέπει κανείς;

    Θα το δουν ανακαλύψουν μαζικά αργότερα – προς το παρόν περνάμε την μαζική φάση αγιοποίησης.

    Πάντως πατριωτική αριστερά ήταν και ο εθνικοσοσιαλισμός, (προφανώς και ο Στάθης δεν είναι όμως τέτοιος).

  5. Αυτό είναι μια άλλη, μεγάλη συζήτηση. Εδώ έγραψα για ό,τι αφορά στην προσπάθεια απαξίωσης του λόγου, του Στάθη. Το ίδιο, δηλαδή, που γίνεται συντονισμένα, για όποιον αριστερό εκφράζει τις ίδιες απόψεις. Με όποιες επί μέρους διαφωνίες έχει κανείς με ό,τι γράφουν, δεν αναιρείται ούτε η προσωπική τους αξία, ούτε η αξία των απόψεών τους.

  6. Παράθεμα: Η λα.ο.σ.πολογία ενάντια στη Θ. Δραγώνα και οι “πατριωτικές” αλήθειες « Ο δρομος

  7. H αλήθεια, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι ΝΑΙ, υπάρχει η πατριωτική αριστερά και αυτό είναι που εξαγριώνει όσους δεν τους βολεύει να υπάρχει.»

    Κι εμένα με εξαγριώνουν οι ΑΤΖΑΜΗΔΕΣ της «πατριωτικές αριστεράς», αλλά διότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ όταν π.χ. νομίζουν πως η Δύση «διέλυσε τη Γιουγκοσλαβία» και ότι το CDRSEE ήταν συνωμοσία… κατά της ανεξαρτησίας των βαλκανικών λαών.

    ΤΕΤΟΙΕΣ υπερ-απλουστεύσεις κάνουν (που έχουν ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ δόση αλήθειας) κι είναι αδύνατο να τους εξηγήσεις ΓΙΑΤΙ έχουν λάθος.
    Κι αυτό είναι εκνευριστικό.

    Από την άλλη πλευρά, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΗ είναι και η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΓΝΟΙΑ που έχουν, για το ΔΙΕΘΝΗ ΧΩΡΟ της ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ (Στρασσερισμό και «Third Position») με τον οποίο χώρο ολοένα και ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ, σε μεγάλο βαθμό άθελά τους.

    Χρειάζεται ΠΑΝΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ μια ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙ-ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, διότι το μεγάλο μειονέκτημα των κοινωνικών αγώνων είναι ότι δεν λαμβάνουν υπ’ όψη τη ΘΕΤΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ όπου μόνο ο συντονισμός και η κοινή δράση ΔΙΕΘΝΩΣ θα αποφέρει καρπούς.

  8. Κι ο Καραμπελιάς θα ήταν ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ Κατερίνα, αν δεν ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ σε ιδεολογικό υλικο που μεταφράζει ο ίδιος, σε ένα οικοδόμημα ιδεών ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ και κατά 90% ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ.

    Και οι ναζιστές ακόμη σχημάτισαν τη ΝεοΝαζιστική Διεθνή, ενώ η Κου Κλουξ Κλάν δήλωσε πρόσφατα ότι ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ανάμεσα σε Λευκούς που πρποέρχονται από διαφορετικές χώρες.

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ….

  9. Α Ρε Γιώργο (Καραμπελιά)…. Α ρε Στάθη, τύφλα νά’χει ο Alex Jones! ΕΙΚΟΝΙΣΜΑ να του στήσετε. Και… (δε λέω) λέει ΚΑΙ σωστά πράματα, που-και-που….

  10. Παράθεμα: Ο Γκέμπελς ζει και βασιλεύει (σχετικά με την κ. Δραγώνα και τις «ανθελληνικές τις απόψεις») | Αντιδογματισμός

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s