Γιατί δεν μας αφορά το κλείσιμο του Τρωκτικού

John_Dyson

Απαραίτητη διευκρίνιση, 24 Ιουλίου 2010: Επειδή παρατηρώ μεγάλη κίνηση μέσω του Google να υπενθυμίσω πως το παρόν ποστ γράφτηκε στις 7 Αυγούστου 2009 οπότε δεν αποτελεί κριτική για τη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια. Επιφυλάσσομαι στο προσεχές διάστημα να γράψω σχετικό ποστ.

Να ξεκινήσω ως εξής: Ο Τρωκτικός είναι ένας κιτρινιάρης συκοφάντης, εκβιαστής και λογοκλόπος που άξιζε να κλείσουν το βόθρο που είχε για μπλογκ. Αυτά για να ξεκαθαρίσω συνοπτικά την προσωπική άποψή μου για αυτό το άθλιο μπλογκ.

Από κει και πέρα, η στάση της ελληνικής μπλογκόσφαιρας καλό είναι να αποστασιοποιηθεί όχι για τους εμπαθείς λόγους που παρουσίασα πιο πάνω. Ήδη τα γνωστά εμετικά συνοδά «ενημερωτικά» μπλογκ κάνουν λόγο για λογοκρισία και κατονομάζουν τους αποδιοπομπαίους τράγους που τους συμφέρουν. Μέχρι και στον «σαϊεντολόγο» Κώστα Γαβρά βρήκαν την αόρατο χείρα της δήθεν λογοκρισίας! Μια γρήγορη βόλτα στα ποστ και τα σχόλια των ψευδοενημερωτικών μπλογκ καταδεικνύει μια υστερική παραφροσύνη από συνωμοσίες και λυντσαρίσματα, κουνάνε αυτόκλητα τις θηλιές και είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ήρεμα.

Όταν κάνεις εγγραφή στον Blogger, ή στο WordPress.com ή όποια άλλη πλατφόρμα δωρεάν φιλοξενίας, αποδέχεσαι κάποιους κανόνες και όρους που θεσπίζει ο οικοδεσπότης. Εσύ ως φιλοξενούμενος, δεν μπορείς να επιβάλεις αντίστροφα τους δικούς σου όρους στον οικοδεσπότη. Αν ο οικοδεσπότης κρίνει από τις καταγγελίες, ή το διαπιστώσει ο ίδιος, ότι οι όροι παραβιάζονται, έχει κάθε δικαίωμα να αναστείλει τη λειτουργία του μπλογκ και να το ελέγξει. Για τον απλούστατο λόγο, με την εγγραφή σου στην υπηρεσία αποδέχθηκες αυτούς τους όρους. Ένα το κρατούμενο.

Δεύτερο. Το θέμα του περιεχόμενου είναι αντίστοιχο με την προσωπικότητα του μπλόγκερ ιδιοκτήτη. Αυτό είναι το προφανές. Τα δύσκολα αρχίζουν όταν η περιώνυμη «ελευθερία του λόγου» υπερβαίνει τα εσκαμμένα, ακυρώνει την έννοια της και μεταβάλλεται σε τρομοκρατία. Τότε είναι που η γνωστή βολταιρική ρήση πάει ένα σκαλί παραπέρα: θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα να εκφράζεσαι, ακόμα κι όταν εγώ πεθάνω εξαιτίας σου.

Το τρίτο είναι το σημαντικότερο. Η ανωνυμία δεν είναι ούτε δικαίωμα, ούτε κατάκτηση. Είναι εγγενές χαρακτηριστικό του διαδικτύου. Αν επιμένουν άλλοι να σας το διαλαλούν κάθε μέρα πως είναι δικαίωμα, φύγετε αμέσως από το μπλογκ τους! Ο λόγος είναι πολύ απλός: αυτό το χαρακτηριστικό της ανωνυμίας σάς το έδωσε η εταιρεία στην οποία φιλοξενείστε. Γι αυτήν δεν είστε ανώνυμοι αλλά διευθύνσεις ΙΡ. Και οι διευθύνσεις ΙΡ είναι κοινοποιήσημες σε δικαστικές αιτήσεις. Δεν υπάρχει απολύτως καμία ανωνυμία στο διαδίκτυο, ακόμα και από τους anonymous proxies. Ούτε το Tor δεν σας εγγυάται απόλυτη ανωνυμία!

Όταν τα παραπάνω συνδυάζονται σε ένα «ενημερωτικό» μπλογκ, τότε τα πράγματα παίρνουν μια προδιαγεγραμμένη καθοδική πορεία.

Κι εσείς:
  • Υπερασπίζεστε «δημοσιογράφους», εμείς οι υπόλοιποι μπλόγκερ τι σχέση έχουμε με αυτούς;
  • Υπερασπίζεστε την ασυδοσία και την τρομοκρατία του λόγου, στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης ελευθερίας της έκφρασης, γιατί να την υπερασπιστούμε εμείς οι υπόλοιποι;
  • Υπερασπίζεστε το μέσο, αλλά από φιλοξενία που σας την δίνουν τσάμπα. Εμείς οι υπόλοιποι, γιατί να κλωτσήσουμε αυτή την απλόχερη φιλοξενία υπερασπιζόμενοι συκοφάντες και εκβιαστές;
  • Κυρίως, γιατί να υπερασπιστούμε τα κατακάθια της μπλογκόσφαιρας εν ονόματι της δικής μας ελευθερίας; Πρέπει να μας πάρουν μαζί στο λαιμό τους;

Το να διαδίδεις κουτσομπολιά και συκοφαντίες, δεν είναι ελευθερία της έκφρασης αλλά αλητεία. Δεν χτυπάς κανένα σύστημα και καμιά εξουσία, δεν συνεισφέρεις στο δημόσιο λόγο ούτε προσφέρεις κάποιο όφελος. Απλά είσαι ένα κάθαρμα. Υπάρχουν και τα μπλογκ που εξειδικεύονται στις διαβολές και τα κουτσομπολιά, όχι μόνο τα «ενημερωτικά». Όλες αυτές οι ιστοσελίδες είναι η κερκόπορτα της ελευθερίας του λόγου στο ελληνικό διαδίκτυο. Τουλάχιστον στην Κίνα έχουν «καλούς» λόγους να λογοκρίνουν, εδώ στην Ελλάδα έχουμε ανάγει την ελευθερία του λόγου σαν δικαιολογία για τις πιο ποταπές εκφάνσεις της κατινιάς και της ρουφιανιάς.

Τα παραμυθάκια ότι έχουμε φασιστικές επεμβάσεις, χούντες και τα λοιπά, να κοπούν. Αν δεν σας αρέσει ο Blogger ή η WordPress.com, εκατό ευρώ το χρόνο σας δίνουν μια εξαιρετική κι αξιόπιστη λύση για δικό σας hosting. Έτσι θα φανεί τι δικαιολογίες θα υπάρχουν μετά για χούντες κι αηδίες για IQ ραδικιού. Καταλάβετέ το, οι εταιρείες δωρεάν φιλοξενίας ιστοχώρου έχουν στριμωχτεί και έχουν κάθε συμφέρον να προστατέψουν τις επενδύσεις τους σε βάρος όσων σαφέστατα παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης.

UPDATE Ο ANemos έδωσε μια πολύ ενδιαφέρουσα απάντηση στο ποστ μου. Αξίζει τον κόπο να ανοίξει ο διάλογος μεταξύ δημοσιογράφων-μπλόγκερ και «σκέτων»-μπλόγκερ. Να αρχίσει επιτέλους να ξεκαθαρίζει το θέμα ακόμα και μεταξύ «εχθρών» μέσω μιας συζήτησης για τον χαρακτήρα και τις προοπτικές της ελληνικής μπλογκόσφαιρας. UPDATE 2 Απάντησα στο ποστ του Άνεμου και εδώ στα σχόλια παρατίθεται το ίδιο κείμενο.

_____________________

πηγή εικόνας: John Dyson – theage.com.au

Advertisements

23 thoughts on “Γιατί δεν μας αφορά το κλείσιμο του Τρωκτικού

  1. Οσο και να διαφωνώ/είς με τα τρωκτικά του διαδικτύου, ο τρόπος λειτουργίας της πολιτείας είναι θέμα δημοκρατίας.
    Κι αν δεν σου αρέσει το content, μην μπαίνες ή ακόμα καλύτερα γράψε την άποψη σου.
    Αλλά μην δικαιολογείς προσπάθειες φίμωσης από όπου κι αν γίνονται.

  2. Αγησία, μια τυχαία επιλογή από δημοσιεύματα στο διαδίκτυο. Είχε κλείσει για σχεδόν 12 ώρες εχτές.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=70707
    http://www.mediasoup.gr/node/1945#
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56476&cid=9
    http://les-malakies.blogspot.com/2009/08/blog-post_06.html
    http://www.antinews.gr/?p=11019

    Αλεξάκο, θα σου απαντήσω αργότερα.

  3. Παράθεμα: Η άλλη πλευρά του νομίσματος… | Search Top Greek Blog

  4. Παραθέτω κι εδώ την απάντησή μου στον Άνεμο, – και απαντάω επίσης στον Αλεξάκο:

    Άνεμε, κοιτάς τα πράγματα από την επαγγελματική σου σκοπιά, κάτι που δεν είναι αρνητικό αλλά δεν μπορεί να εξαντλήσει τις θέσεις των μπλόγκερ που δεν είναι δημοσιογράφοι ή και δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση.

    Εσύ μιλάς για την άνοδο των σκουπιδιών στην μπλογκόσφαιρα, εγώ αναφέρομαι στην απεμπόληση των ευθυνών μας γιατί δεν είμαστε υποχρεωμένοι να λογοδοτούμε γι αυτούς. Επειδή δεν είμαστε αυτοί. Δεν μας ρώτησε κανείς αν μας αντιπροσωπεύουν. Κι αυτός πρέπει να είναι ο ουσιαστικός λόγος για την αντίθεσή μας απέναντι σε μέτρα καταστολής και ποινικοποίησης του διαδικτυακού λόγου. Δεν θα την πληρώσω εγώ επειδή τα «ενημερωτικά» μπλογκ τα έχουν κάνει σκατά. Αυτό όμως όμως δεν σημαίνει πως θα τα ανεχτούμε στο όνομα της «ελευθερίας της έκφρασης».

    Αυτό που λέω ουσιαστικά στο ποστ μου, είναι να τα αφήσουμε να βγάλουν τα μάτια τους, όπως κάνουν και τώρα. Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται κανένας νομοδένδιας για να τα βάλει σε τάξη, μόνοι τους τα καταφέρνουν μια χαρά να «αυτορρυθμιστούν».

    Κι εδώ ερχόμαστε στο ζουμί: έρχεται μπλογκονόμος; Η διεθνής πρακτική αποδεικνύει συχνά πόσο ανεφάρμοστος ή και αντιδημοκρατικός είναι ένας τέτοιος νόμος. Αν θυμάστε, το Τρωκτικό είχε αναφερθεί πολλές φορές, σχεδόν με χαιρεκακία -και με δεξιό ψάλτη τον Πρέζα- σε μπλογκονόμους που έρχονται αλλά δεν τους βλέπουμε ποτέ. Και είδαμε όλοι πως την πάτησε. Με τους κανονισμούς της εταιρείας που τους υπέγραψε όταν έκανε την εγγραφή. Το ζήτημα εδώ είναι λεπτό, αποδείχτηκε ότι τελικά δεν χρειάζεται κανένας μπλογκονόμος, ίσως αρκεί τελικά ένα νομικό τερτίπι που του παρέχει η γνωμοδότηση Σανιδά αλλά κι αυτό δεν προκύπτει από πουθενά στην συγκεκριμένη υπόθεση, πέρα από την (αστεία όντως) μήνυση Παπαδρόσου και το φάουλ του ΛΑΟΣ-Μπαμίχα. Το πιθανότερο που συνέβη είναι ότι ο Μάκης και κάποιοι άλλοι έκαναν καταγγελίες στον Blogger, αυτό δεν συνιστά σε καμία περίπτωση κρατική παρέμβαση. Το προειδοποιούσε η Αλ Κάιντα του Μάκη: «Σύμφωνα με τους κανονισμούς του φορέα αυτής της διαδικτυακής πραγματικότητας, όσοι το εκμεταλλεύονται επαγγελματικά τίθενται εκτός μηχανισμού Google». Αυτό συνέβη στην ουσία, ξεμάλλιασμα μεταξύ κιτρινιάρηδων, όλα τα άλλα με λογοκρισίες και χούντες τα θεωρώ σκόνη στα μάτια μας για να αποκρύψουν τις ευθύνες τους και να συμπαρασύρουν εκβιαστικά όλη την μπλογκόσφαιρα στα άθλια παιχνιδάκια τους.

    Γράφεις κάπου, »βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία με συγκεκριμένη αποστολή: να διαλύσουν τα ιστολόγια από μέσα». Θα έλεγα με μεγαλύτερη σαφήνεια, θέλουν να διαλύσουν ένα νέο τεχνολογικό κόσμο που απειλεί να τους καταπιεί για να μην χάσουν τα πόστα τους στα ΜΜΕ. Γιατί όλη αυτή η κατάσταση εξυπηρετεί μόνο τα ΜΜΕ και τις διαπλοκές τους με τους πολιτικούς. Όσο τα ΜΜΕ χάνουν ολοένα και περισσότερα έσοδα από την ταχεία ανάδυση του διαδικτύου, θα λυσσομανάνε τα μπλογκοτσιράκια τους σε ατέρμονα ξεκατινιάσματα και στημένες διενέξεις.

    Ας ανοιγοκλείνουν όσο θέλουν τα διάφορα Πρωκτικά, αλλά χωρίς εμένα. Δεν θα κάτσω να κλαίγομαι και να σκίζω καλσόν για την «ελευθερία» όταν τα διάφορα Πρωκτικά είναι οι φορείς της καταπίεσης. Δεν θέλω να με πάρουν μαζί στο λαιμό τους επειδή πρέπει να σεβαστώ το τάχα δικαίωμά τους στη γνώμη. Δεν λένε γνώμες, δεν προσφέρουν ειδήσεις γιατί το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να εκβιάζουν και να συκοφαντούν.

  5. Ηταν απρόσεκτη η αρχική μου τοποθέτηση και ειδικά το ρήμα «δικαιολογείς» το οποίο έχει μία πρόθεση που δεν σου αποδίδω.
    Το Τρωκτικό είναι αυτό που λέει το όνομα του. Ισως χειρότερα, στο βαθμό που γίνεται εργαλείο δημαγωγίας ή πίεσης.
    Αυτό που με απασχολεί είναι κατά πόσο θα γίνει «case study» για όποιον θελήσει αργότερα να κλείσει άλλα blogs. Αν κάποιος αποφασίσει να κλείσει το δικό μου blog των 50 επισκεπτών θα πω «καλώς έκλεισε το τρωκτικό, αλλά όχι το δικό μου;» Αν υπάρχει εκβιασμός, να διωχθεί για αυτόν, αν μεταδίδει ψευδείς ειδήσεις επίσης κοκ…
    Ο τρόπος (η διαδικασία) είναι το θέμα μου κι όχι αν θα συνεχίσει να υπάρχει ένα ακόμα τρωκτικό στην μπλογκόσφαιρα.

  6. Μπράβο JAGO, πολύ καλή τοποθέτηση.
    Ως νομικός βέβαια, είμαι υποχρεωμένος να επισημάνω ότι η ελευθερία της έκφρασης περιλαμβάνει κάθε μορφή λόγου, όσο δυσάρεστη ή κακογουστη ή και κακοπροαίρετη κι αν είναι, εφόσον δεν απαγορεύεται από νόμο προσβάσιμο, προβλέψιμων συνεπειών και αναγκαίο σε μια δημοκρατική κοινωνία.

  7. Μερικές απόψεις απο έναν δημοσιογράφο-blogger.
    Πρώτον. Για ποιάν ελευθερία του λόγου και δικαίωμα ελεύθερης έκφρασης γίνεται λόγος όταν η υπόθεση blogs έχει να κάνει καθαρά με τα ιδιωτικά συμφέροντα των παρόχων, των εταιρειών internet κλπ κλπ. Δηλαδή πως θα σας φαινόταν εαν ξαφνικά αύριο ανακοίνωνε ο χ παροχέας μπλογκ πως για να μπορέσεις να κάνεις το δικό σου μπλογκ πρέπει να τους δίνεις (π.χ.) ένα (1) ευρώ τον χρόνο. Σήμερα θεωρώ ότι όλοι όσοι έχουμε μπλογκ είμαστε φιλοξενούμενοι και πρέπει να σεβόμαστε τους όρους και τους κανόνες των οικοδεσποτών μας.
    Δεύτερον. Κατα την ταπεινή μου άποψη τα μπλογκ είναι ένας τόπος έκφρασης ιδεών, απόψεων πρώτα από όλα των δημιουργών τους. Αν θέλετε με τα μπλογκ μπορείς να λυθεί και κάποιο πρόβλημα μοναξιάς. Να «μιλήσεις» κάποιος όταν δεν μπορεί να κοιμηθεί το βράδυ, όταν θέλει να πει κάποια πράγματα αλλιώς θα σκάσει, οταν, όταν, όταν.
    Όμως άλλο αυτό που σε τελευταία ανάλυση δεν έχει καμμία σχέση με την λογική του όποιου κέρδους και άλλο η παρα-«δημοσιογραφία» κάποιων άσχετων ή «σχετικών» που φτιάχνουν τα αυτοαποκαλούμενα «δημοσιογραφικά» μπλογκ για να λειτουργήσουν ως «παπαγαλάκια» των εντολέων τους και αυτό είναι που με ενοχλεί να έχουν οικονομικό όφελος.
    Κάτω απο αυτήν την λογική διαφωνώ πλήρως με την ύπαρξη αυτών των μπλογκς πολλά απο τα οποία θεωρώ πως σε τελευταία ανάλυση λειτουργούν και ως «δούρειοι ίπποι» προσφέροντας δικαιολογίες και αφορμές και επιχειρήσεις συνολικού ελέγχου του διαδικτύου.

  8. Δε μπορώ να καταλάβω τα εξής πράγματα:
    1) Γιατι να κλείσει μια φωνή, ασχετα από το τι λέει;
    2) Γιατι δε γράφεται πιο σύντομο-τυποποιημενο κειμενο; Το Σύννεφο θέλει άλλο τρόπο γραφής. Είναι πολύ κουραστικό να διαβαζεις καποιος κατεβατα.
    3) Το σύννεφο γιατι να ελέγχεται από εθνικούς νόμους, εφόσον είναι διεθνές;

    ΥΓ: Συννεφο είναι αυτό που παλιότερα λέγαμε Ιστοχώρος.

  9. Συννεφο είναι αυτό που παλιότερα λέγαμε Ιστοχώρος.

    Ναι και «Java» είναι αυτό που παλιότερα λέγαμε COBOL.

  10. etc xarite mounopana tou kerata pou ekleise ena site pou toson kairo san gamouse kai to koli sas etsouze GIATI ESIS EISTE ta prtagmatika lamogia pou skotosate to blog kai ton Sokrati…EYXOMAI oti xeirotero se esas olous.TELOS

  11. Λαμβάνοντας υπόψη την ΙΡ σας κι αφού μας απειλείτε ξεκάθαρα με βία, θα σας καταγγείλω στη Δίωξη Ηλετρονικού Εγκλήματος προκειμένου να αποδείξετε τις δολοφονικές προθέσεις σας.

  12. nai re sas apeilo me via les kai tha sas vro pouthena … LOL!den apeilo kanenan leo apla tin gnomi m me sklira logia!
    LMAO asxoliasto to dolofonikes prothesis xaxa

  13. kai otan leo eyxomai ta xeirotera se esas den enoo esas prosopika eite to site … enoo aytous olous pou xarikan me to kleisimo mias toso simantikis kata eme selidas!!

  14. deyteron vriskomai ektos ellados kai to oti exeis ip den simainei kai polla gia mena!
    nai exo na paradexto oti milisa en brazmo psixeis kai to mnm m einai skliro kai den grafo leptomeries se pion apeythinomai alla kai etc to eyxomai ta xeirotera den einai oute egklimatiki voulisi oute amesi apeili.ayta pou egrapses ta 2 einai gia gelia!
    episis to olous den simainei —> JustAnotherGoneOff < —- ekana apla ena comment.
    Καληνύχτα Ελλάδα, ο τόπος που γέννησε την Δημοκρατία κατάντησε να σκοτώνει την ελευθερία της έκφρασης.
    epeidi grapsame kati tha mas katagilete ?? sopate re!! (opios exei tin miga migiazete )

  15. Επειδή παρατηρώ μεγάλη κίνηση μέσω του Google να υπενθυμίσω πως το παρόν ποστ γράφτηκε στις 7 Αυγούστου 2009 οπότε δεν αποτελεί κριτική για τη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια. Επιφυλάσσομαι στο προσεχές διάστημα να γράψω σχετικό ποστ.

    SOSTO
    Ο Τρωκτικός είναι ένας κιτρινιάρης συκοφάντης, εκβιαστής και λογοκλόπος που άξιζε να κλείσουν το βόθρο που είχε για μπλογκ. Αυτά για να ξεκαθαρίσω συνοπτικά την προσωπική άποψή μου για αυτό το άθλιο μπλογκ
    PLAKA KANEIS OSO PALIO KAI NA EINAI AYTO DEN TO GRAFEIS!!!

    Η ανωνυμία δεν είναι ούτε δικαίωμα, ούτε κατάκτηση.

    EINAI DIKAIWMA MOU!!! pios eisai esi( oxi esi prosopika milao gia ton kathe esi [giati prepei na eimaste kai akriveis vlepeis ])
    Υπερασπίζεστε την ασυδοσία και την τρομοκρατία του λόγου, στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης ελευθερίας της έκφρασης, γιατί να την υπερασπιστούμε εμείς οι υπόλοιποι;
    asidosia ipirxe iparxei kai tha iparxei… ayto einai to internet ti perimenate??? tromokratia logou poli kanun alla kaneis den eipe tpt.tromokratia logou iparxei kathimerina stin tileorasi….propaganda kai pseydi stoixeia.thapsimo tou oti den mas simferei kai proothisi tou oti mas aresei i mas exoun plirosei na proothisoume!

    e-lawyer says:
    August 8, 2009 at 9:48 pm

    Μπράβο JAGO, πολύ καλή τοποθέτηση.
    Ως νομικός βέβαια, είμαι υποχρεωμένος να επισημάνω ότι η ελευθερία της έκφρασης περιλαμβάνει κάθε μορφή λόγου, όσο δυσάρεστη ή κακογουστη ή και κακοπροαίρετη κι αν είναι, εφόσον δεν απαγορεύεται από νόμο προσβάσιμο, προβλέψιμων συνεπειών και αναγκαίο σε μια δημοκρατική κοινωνία.
    den to diavases katholou ayto????
    kai an ipirxe sikofantia pseydologia kai otidipote allo sto troktiko.blogspot giati to idio to site den katirgise to blog? giati den eginas katagelies oste na «krithoun» oi ipeythinoi???

    perimeno mia apantisi sou!!!!!!!!!!! kai i katagelia dld pou les esi oti tha kaneis ti einai??? sevasmos i amesi apeili???

  16. Μαζέψου μωρή, λούγκρα τελειωμένη…άντε στο Αιδοίον του Πάρεως με την άλλη τη σπερματοδέκτρα τον τζάγκο να γευτείτε Αλβανικά πέη που τόσο σας αρέσουν…

  17. Καλά, τολμάς και υπάρχεις ρε τελειωμένο ζώον; Επίσης, γιατί έχεις τέτοια εμμονή με το να βλέπεις γύρω σου παντού «λούγκρες»; Μήπως σου’μεινε καμιά καταπιεσμένη ομοφυλοφιλία γιατί οι γονείς σου σε ντύνανε με φουστανάκια όταν ήσουνα μικρός γιατί θέλαν κοριτσάκι, αλλά μετά όταν έφτασες στην εφηβεία ο πατερούλης σου απαίτησε να γίνεις άντρας ενώ εσύ γούσταρες τους συμμαθητές σου;

    Γιατί έχει παρατηρηθεί και είναι επιστημονικά επιβεβαιωμένο ότι ΟΛΟΙ οι ομοφοβικοί σαν εσένα (που ΟΛΟΥΣ τους άλλους τους θεωρούν λούγκρες) στην πραγματικότητα απλώς προσπαθούν να δείξουν ότι είναι ετεροφυλόφιλοι, κρύβοντας την πραγματική τους σεξουαλική ταυτότητα – και πολλοί από αυτούς γίνονται φασισταράδες (σαν εσένα), για να πείσουν τους γύρω τους, αλλά πρώτα τους ίδιους τους τους εαυτούς, ότι είναι… άντρακλες (ενώ στ’αλήθεια είναι batty boys σαν τον Ricky Martin).

    Άντε σιχτίρ από’δω χάμου. Ηλίθια.

  18. Παράθεμα: Από την αποποινικοποίηση του χασισιού στην ποινικοποίηση των μπλογκ < Λαπούτα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s