Νέο theme για το ιστολόγιο μου

Η επιλογή του καινούριου theme για το ιστολόγιο μου θα είναι μάλλον το DePo Masthead του Derek Powazek, γνωστό ήδη από τις καινούριες επιλογές του Matt. Λιτό, χωρίς φανφάρες και κουραστικά σχέδια, θα περάσει μια δοκιμαστική περίοδο μέχρι να καταλήξω αν θα γίνει το μόνιμο theme της Λαπούτας. Αν κάποιοι θέλουν να δοκιμάσουν  το DePo Masthead στο δικό τους ιστοτόπο, ας γνωρίζουν πως δεν είναι διαθέσιμο στις σχετικές σελίδες με wordpress themes, το βρήκα μετά από πολύ ψάξιμο σε text file κάπου σε μια απατηλή εσχατιά του διαδικτυακού σύμπαντος. Όποιος το θέλει, ας μου γράψει μήνυμα για να του το στείλω.

Έχει αρκετή δουλειά να κάνω ακόμα, να φτιάξω ξεχωριστή κατηγορία σε υποσέλιδο για τα λινκ μου, να φτιάξω tags που δεν υποστήριζε το προηγούμε theme(!)  κι άλλα πολλά. Το ζητούμενο ήταν να απαλλάξω την κεντρική σελίδα από το μεγάλο βάρος της σε συνδυασμό με την απλότητα και την ευχρηστία.

Η παρούσα μορφή, αν και δοκιμαστική, δεν είναι η οριστική. Υπάρχουν πολλές επεμβάσεις να κάνω ακόμα αλλά τώρα χρειάζεται να του κάνω την online δοκιμασία.

Για να δούμε που θα βγει.

26 thoughts on “Νέο theme για το ιστολόγιο μου

  1. Φοβερά λειτουργική η νέα «αρχιτεκτονική» μα νομίζω πως μένεθ ν’ αποκτήσει την χρωματική της φιλόξενη ζεστασιά.

  2. Πετρούλα, φυσικά και θα έχει φωτογραφίες αλλά θα εμφανίζονται με δύο τρόπους.

    Νομίζω, θα χρειαστεί μερικές επεμβάσεις στον κώδικα αλλά για την ώρα με καίνε άλλα πράματα.

  3. Ωραία, χαίρομαι που σου αρέσει παρόλο που εντοπίζω σιγά σιγά κάποια μικροπροβληματάκια. Αυτό το σχόλιο είναι μια δοκιμή reply comment.

  4. Μια χαρά είναι η γραμματοσειρά (εκτός μεγέθους τίτλου…). Το θέμα απλό και ελαφρύ. Λίγες πινελιές ακόμη θα το κάνουν ίσως πιο «γεμάτο»…

  5. Κάπως περίεργη η αίσθηση του theme αλλά τελικά πολύ εξυπηρετικό στη δομή και παρουσίαση των σχολίων.

    Με γειά

  6. lol, ομολογουμένως διασκεδαστικός ο διάλογος με τον/την x 😛

    Ναι, ομολογώ ότι δε μου φαίνεται αισθητικά καλή η γραμματοσειρά του κειμένου. Π.χ. στο Freshy της WP είναι -θεωρώ- πιο όμορφη. Ωστόσο συνολικά σαν template, η δομή του, το γεγονός ότι το κείμενο είναι στο επίκεντρο, εν συγκρίσει με το προηγούμενο όπου υπήρχαν και πολλά επιμέρους στοιχεία, και κάποια τεχνικά θέματα (όπως η συμβατότητα με τη wordpress και τα avatars) το κάνουν πολύ δυνατό 🙂

  7. Θα τα δω στην πορεία αυτά και λαμβάνω υπόψη μου τις αισθητικές ανησυχίες σου, τώρα θέλω να δω πόσο καλά λειτουργεί αυτό το theme πριν αρχίσω να επεμβαίνω μέσα στον κώδικα.

  8. Μου λείπει το νησί και η πολυχρωμία. Επίσης, ετούτο εδώ τρώει πολύ χώρο για λίγα πράματα. Τέλος, το άλλο το είχα συνηθίσει, και να συνεχίζω να εφευρίσκω επιχειρήματα υπέρ του μέχρι να το ξαναβάλεις! (όπως κάνουν για το πολυτονικό ένα πράμα)

    Αλλά άμα σου αρέσει εσένα, Ιάγο μου, εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει.

  9. Κοίτα, μου αρέσει αλλά αυτό που προέχει είναι να λειτουργεί ΣΩΣΤΑ χωρίς προβλήματα. Αν δω ότι έχει τα προβληματάκια του -εντόπισα ήδη δυο τρία- και δεν διορθώνονται, θα βάλω άλλο theme που έχω υπόψη μου.

Σχολιάστε

