Ευαγγελισμός

Και εισελθών ο άγγελος προς αυτήν είπε

Χαίρε, κεχαριτωμένη
ο Κύριος μετά σού ευλογημένη σύ εν γυναιξίν
η δε ιδούσα διεταράχθη επί τώ λόγω αυτού,
και διελογίζετο ποταπός είη ο ασπασμός ούτος.
Και είπεν ο άγγελος αυτή
Μή φοβού, Μαριάμ εύρες γάρ χάριν παρά τώ Πεώ.

Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον, 1:28-30

sex

Advertisements

92 thoughts on “Ευαγγελισμός

  1. Ευχές για την εορτή σας δεχόσαστε?
    Πολύχρονος και πολύχρωμος και να διατηρήσετε την έντονη blogοδραστηριοτητά σας που παρατηρουμε το τελευταίο διάστημα!
    😀

  2. Νόμιζα ότι είχες ξεπεράσει την ηλικία των εφηβικών ερωτημάτων, αναζητήσεων και εμμονών. Όπως και την ηλικία των χαζοπροκλήσεων που επιχειρούν τα καταπιεσμένα από το σπίτι τους παιδάκια που κρύβουν τα πορνοπεριοδικά γιατί φοβούνται τη θεούσα μαμά τους.

    Οι εμμονές είναι καλές όταν είναι δημιουργικές. Όταν καταντούν ψυχώσεις, γελοιοποιούν απλώς τους εμμονικούς/ψυχωτικούς.

    Αν θέλετε να μην γίνεστε φαιδροί, μάθετε να ανέχεστε το διαφορετικό. Στο χρώμα, στην εθνικότητα, στην θρησκεία, στον σεξουαλικό προσανατολισμό, στo φύλο, στη γλώσσα, στις πολιτικές ή άλλες πεποιθήσεις… Ανθρώπινα δικαιώματα, λέγεται αυτό, αν έχεις ακουστά…

  3. Α! και την επόμενη φορά που θα θέλεις να δείξεις την αλήθεια, ότι τα παιδιά δεν συλλαμβάνονται με κρίνους (σωστά!), βρες μια φωτογραφία που να δείχνει πώς γίνεται αυτό το …πράγμα.

    Εξωσωματική, κλασική ή υποβοήθούμενη αναπαραγωγή… ό,τι νομίζεις τελοσπάντων. Από τον κώλο, πάντως, δεν συλλαμβάνονται.

  4. Κατερίνα

    1. Καλώς ή κακώς, αυτός εδώ ο χώρος είναι ιδιωτικός, τον πληρώνω από την τσέπη μου για να γράφω ό,τι θέλω χωρίς μπαμπούλες πάνω από το κεφάλι μου, όπως και οι σχολιαστές μου όταν δεν παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης που έχω θέσει. Σε κάθε περίπτωση, το μέτρο είμαι εγώ. Κανένα ToS του blogger ή του wordpress.com δεν με αγγίζει αλλά κυρίως κανένας μακχάνος ή μανταλένας και λοιποί wannabe δημοσιογραφίσκοι της συμφοράς δεν θα κάνουν κουμάντο επειδή είδαν τα μπλογκ σαν δικό τους χωράφι. Κι όλοι γνωρίζουμε τι δείγματα συκοφαντικής και υβριστικής γραφής έχουν δώσει αυτοί οι κάποιοι, οι ποιοί; Ανθρώπινα δικαιώματα, όπως λες…

    2. Όσο για ανθρώπινα δικαιώματα, να μιλήσεις στους παπάδες για τη δισχιλιετή εγκληματική ιστορία τους με τα ολοκαυτώματα στο όνομα των ιερών [ψωλοχυμένων] κειμένων τους. Όπως επίσης για ανθρώπινα δικαιώματα να μιλήσεις στον παπά που καταγγέλθηκε πρόσφατα με την κατηγορία πως βίαζε μικρά αγόρια. Δεν είμαι εγώ αυτός που χυδαιολογεί επειδή διακόσμησα το ποστ μου με μια εικόνα που σε σοκάρει ηθικοχριστιανομπουρδοβλακωδώς, εντάξει;

    3. Χρειάζεσαι γυαλιά πρεσβυωπίας για να δεις στην εικόνα ότι μόνο από τον κώλο δεν συλλαμβάνονται τα παιδιά.

    4. Και δεν μ’ ενδιαφέρει αν προσβάλλω τα «χρηστά ήθη» σας. Για άλλους που ασχημονούν πλέον συστηματικά κι ακόμη χειρότερα από το παρελθόν έχεις κάνει μόκο. Πχ (όχι προ Χριστού, έλεος) το κατάπιες ό,τι έγραφα στο προηγούμενο ποστ για τον ξεκάθαρα πλέον χουντικό Πανούτσο, σαν να μην υπήρξε το παιδί που ήταν οπαδός της αγαπημένης σου ομάδας σου, ο δολοφονημένος Φιλιππόπουλος. Αυτός δεν άξιζε δέκα ποστ όλα όσα έκανες προ ολίγου για την (όντως) μπούρδα της WWF;

  5. Είσαι ένας γελοίος και γλοιώδης μαλάκας και κυρίως γνύσιος αρχιρατσιστής και αρχιφασίστας του κερατά που δεν μπορεί καν να προφέρει το «ρ». Δεν προσβάλλεις τα χρηστά ήδη τα οποία τα έχω πατόκορφα χεσμένα έτσι και αλλιώς, προσβάλεις το ανθρώπινο είδος, ζώο έ ζώο.

    ΥΓ. Τον παίρνεις από παντού, κυρίως από τον κώλο και σου αρέσει κραγμένη αδερφή. Ναι είμαι ρατσιστής ρε πούστη και γουστάρω να με αποκαλεί ακροδεξιό ένα υποκείμενο σαν και σένα. Και που είσαι, μάθε ότι επειδή πληρώνεις δεν μπορείς να κάνεις και ότι θέλεις. Σου τα έχουν μάθει λάθος τα πράγματα άθλιε τύπε. Στην τελική χώσε τα λεφτά στην κωλοτρυπίδα σου να χαρείς περισσότερο βλάκα.

  6. Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν καταλάβανε ότι πρόκειται περί συνουσίας. Ίσως αν έβαζες μια επεξήγηση θα τσιμπάγανε περισσότεροι ανέραστοι…

  7. Jago, θα σε μαλώσω! Τι σου φταίνε οι χιμπατζήδες; Προτείνω τις φράσεις τρομπάτζινος, ιμούτζωτος, ιματζινάζι.

    (Πολλή αγαμία βάρεσε… έμ, όποιος το κάνει σιωπηλά ευτυχεί, όποιος δεν το κάνει παντού το διαλαλεί.)

  8. Εγώ είμαι ανέραστος ρε Λαπουστρόνια; Αφού έχω ξεκωλιάσει κατ’ επανάληψη και συνεχίζω να ξεκωλιάζω τις πουτάνες τις μάνες σας. Για ρωτήστε τες.

    Δεν τις πηδώ από το μουνί γιατί εκεί μέσα έχει χώσει το πουλάκι του το τραβέλι ο πατέρας σας και βασικά σιχαίνομαι.

    Άντε και πάρτε μία πίπα τώρα από κάνα Αφγανό, προοδευτικόπουστρες.

    Λαπούστρα το ξέρουμε ότι εύρες γάρ χάριν παρά τώ Αφγανώ πεώ, δε χρειάζεται να μας το λες κάθε τόσο…

  9. Τη μάνα σου γαμούσα εχτές και σκούζεις σαν στριμμένη γεροντοκόρη; Πάρε έναν αποκλεισμό τώρα για όλα τα νικ και τις συνδέσεις σου.

  10. Για την ιστορία, αιτιολογώ τον αποκλεισμό του χρήστη εθνικιστικής αγαμίας «ο μεγάλος Τρομπατζίνος», που σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης:
    http://blog.teleologikos.eu/?page_id=504

    1. Παραβιάζει κάθε έννοια σεβασμού προς τους συνσχολιαστές του ιστολογίου κάνοντάς τους προσωπικές επιθέσεις.

    2. Κάνει κατάχρηση της ανοχής που του παρέχει ο οικοδεσπότης του ιστολογίου.

    3. Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί ιδιωτικός χώρος που περιφρουρείται αυστηρά. Με άλλα λόγια, προσέχουμε που αφοδεύουμε.

    4. Συνέπεια όλων αυτών αποφασίζω, σύμφωνα με τις δυνατότητες που μου παρέχουν τα εργαλεία της WordPress, να απαγορεύσω οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ψευδωνύμου -=IMAGINOS=- και των παραλλαγών του, να αποκλειστεί αυτόματα κάθε μελλοντική αναφορά υπερσυνδέσμου προς το εθνικιστικό αφοδευτήριο του Τρομπατζίνου και να μπλοκαριστεί η προσωρινή ΙΡ που χρησιμοποιεί ο εν λόγω αφαιρώντας έτσι τη δυνατότητα να σχολιάσει ξανά.

    Είπα κι ελάλησα.

  11. χαχαχαχαχαχα δεν είμαστε καλά !!!!! για να υπερασπιστεί την χριστιανική πίστη ο Ιμάτζινος μίλησε χυδαιότερα από τον πιο λαλημένο λιμενεργάτη και με περισσότερο μίσος από Πάσσαρη όταν μιλάει για μπάτσους!!!!! άλλα τις η θρησκεία της αγάπης.. 🙂

  12. Εγώ θα τον απέκλεια λόγω έλλειψης φαντασίας στις χυδαιολογίες. Φαίνεται πως κατέχει την ίδια σεξουαλική αυτογνωσία με ένα γυμνασιόπαιδο. Και δυστυχώς γι’ αυτόν τα ίδια κοινωνικά αντανακλαστικά.

  13. Γελάστε με την καρδιά σας. Τι έχει βάλει ως προειδοποίηση στα σχόλια ο Τρομπατζίνος στο μπλογκ του:

    Επιτρέπονται σχόλια που δεν είναι υβριστικά και μόνο αυτά. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε με τις απόψεις που εκφράζουν τα σχόλια σας. Δεν είμαστε Indymedia εδώ για να σβήνουμε τις απόψεις σας, επειδή απλά αυτές δεν «γλύφουν» εμάς και τις ιδέες μας…
    Και κάτι άλλο. Το Υγρό Πυρ δεν ευθύνεται για τα όσα γράφετε εσείς ως σχολιαστές και λυπάμαι που ισχύει ο μετριασμός των σχολίων αλλά δε γίνεται αλλιώς όταν κυκλοφορούν τετράποδα με IQ καλαμποκιού.
    Σας ευχαριστώ.

    Τρομπατζίνε, όταν ξυπνάμε το πρωί δεν μπερδεύουμε τον καφέ με το ουίσκι.

    Μας έφτιαξες τη μέρα.

  14. 1. Καλώς ή κακώς, αυτός εδώ ο χώρος είναι ιδιωτικός, τον πληρώνω από την τσέπη μου για να γράφω ό,τι θέλω χωρίς μπαμπούλες πάνω από το κεφάλι μου, όπως και οι σχολιαστές μου όταν δεν παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης που έχω θέσει.

    Του ασχέτου και στα ξεκούδουνα αυτό το σημείο της απάντησής σου, όπως και η αναφορά σου στον Ελεύθερο Σκοπευτή και στον Μακμάνο. Πώς εμπλέκονται στο ποστ σου; Δεν αμφισβήτησα την …ιδιοκτησία σου ούτε σου έγραψα τι πρέπει να βάλεις. Όπως σου έγραψαν οι υπόλοιποι, το ίδιο έκανα κι εγώ. Στους Όρους Χρήσης συμπεριλαμβάνεται και η πλήρης συμφωνία των σχολιαστών σου με ό,τι γράφεις;;;

    Και μια απορία… όταν γράφεις αλλού, στον old Boy, λόγου χάριν, εκεί ξεχνάς τους κανόνες σου για την «χρηστή» χρήση των μπλογκς; Εκεί γιατί παρεμβαίνεις και δεν του «επιτρέπεις» να «γράφει ό,τι θέλει»; Δεν δέχεσαι την αμοιβαιότητα στον «σεβασμό των όρων χρήσης»;;;

    2. Όσο για ανθρώπινα δικαιώματα, να μιλήσεις στους παπάδες…

    Αν δω κανέναν, μπορεί και να του μιλήσω, αν και ο μόνος που γνωρίζω είναι ένας, κι αυτός λόγω εμπλοκής του με έναν πολιτικό χώρο που συμβαίνει να συμμετέχουμε και οι δύο. Η προσεχής μου επίσκεψη σε εκκλησία θα είναι στις 18 Ιουνίου, σε ένα γάμο (να μου το θυμίσεις, ε;.

    Αλλά αυτό που βλέπω και χωρίς γυαλιά πρεσβυωπίας, είναι ότι το ποστ σου δεν αναφέρεται σε κανέναν παπά, παραβιάζει όμως ανθρώπινο δικαίωμα. Πράξη δηλαδή που χαρακτηρίζει ρατσιστές. Αυτούς δηλαδή από τους οποίους θέλεις να μας κάνεις να πιστεύουμε πως διαφέρεις.

    Δεν είμαι εγώ αυτός που χυδαιολογεί επειδή διακόσμησα το ποστ μου με μια εικόνα που σε σοκάρει ηθικοχριστιανομπουρδοβλακωδώς, εντάξει;

    Η εικόνα δεν με σοκάρει, οπότε μάλλον εσύ είσαι αυτός που συμπεραίνεις «ηθικοχριστιανομπουρδοβλακωδώς». Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται, και στην προκειμένη δεν είμαι εγώ που έχω την συγκεκριμένη. Καθείς με τη μύγα του.

    Μπορεί να μην συμφωνεί με την αισθητική μου, αυτό το δέχομαι. Αλλά να με σοκάρει, γιατί;

    3. Χρειάζεσαι γυαλιά πρεσβυωπίας για να δεις στην εικόνα ότι μόνο από τον κώλο δεν συλλαμβάνονται τα παιδιά.

    Όντως χρειάζομαι γυαλιά, κακώς επιμένω να νομίζω ότι δεν τα χρειάζομαι. Ζήτημα χαζής γυναικείας αυταρέσκειας…

    Χρειάζομαι, επίσης, περισσότερο σεβασμό για να θαυμάζω τα έργα τέχνης που σε …συγκινούν και εγείρουν την αισθητική σου. Η αλήθεια είναι πως δεν στάθηκα με την αρμόζουσα προσοχή ώστε να δω στόχευση. Είδα κώλο και δεν πρόσεξα ότι η τρύπα του ήταν ελεύθερη.

    4. Και δεν μ’ ενδιαφέρει αν προσβάλλω τα “χρηστά ήθη” σας.

    Δεν ξέρω για χρηστά ή άχρηστα. Από ήθος όμως γνωρίζω κι αυτό προσπάθησα να σου πω: κάποιος που κριτικάρει πρόσωπα και καταστάσεις όπως κάνεις εσύ, πρέπει πάνω απ’ όλα να σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα ώστε να μην αυτοακυρώνεται.

    Και μείνε ήσυχος, δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω και ένας που να σοκάρεται ή να προσβάλλεται. Αυτό που προσβάλλεις είναι η αισθητική σου και μόνον.

    Για άλλους που ασχημονούν πλέον συστηματικά κι ακόμη χειρότερα από το παρελθόν έχεις κάνει μόκο. Πχ (όχι προ Χριστού, έλεος) το κατάπιες ό,τι έγραφα στο προηγούμενο ποστ για τον ξεκάθαρα πλέον χουντικό Πανούτσο

    Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι διαβάζω κάθε ποστ σου; Oύτε τα δικά μου δεν διαβάζω. Τα προγραμματίζω και ξεχνάω να τα δω. Μόνον ένα μπλογκ διαβάζω ανελλιπώς και δεν μου ξεφεύγει τίποτα… Ευτυχώς που ενημερώνεται αραιά και πού και δεν με κουράζει.

    Αλλά μιας και είδα το ποστ σου, τώρα που μου το επεσήμανες, γιατί αρνείσαι στον Πανούτσο (που ΔΕΝ παρακολουθώ για να ξέρω τι είναι και τι πιστεύει) να γράφει ό,τι θέλει για ό,τι τον ενοχλεί; Aυτός δεν έχει δικαίωμα να το κάνει χωρίς μπαμπούλες πάνω απ’ το κεφάλι του και λοιπούς μπλόγκερς wannabe δημοσιογραφίσκους; Μόνον εσύ έχεις αυτό το δικαίωμα;

    Αυτός δεν άξιζε δέκα ποστ όλα όσα έκανες προ ολίγου για την (όντως) μπούρδα της WWF;

    Μπορεί και να άξιζε, μπορεί και να το έχω κάνει αλλού και να μην το γνωρίζεις, αλλά γιατί θα πρέπει να μου υποδεικνύεις εσύ τι θα ανεβάζω;

    Και ούτε τα ανέβασα προ ολίγου. Δεν το ξέρεις ότι η μπλογκσποτ σου δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίζεις τις αναρτήσεις; Σκέψου, μπορώ να προγραμματίσω αναρτήσεις για τα επόμενα 200 χρόνια. Να έχω πεθάνει και το μπλογκ να δουλεύει…
    Τρομακτικό.

    (Όπως προγραμματίζω 100 αναρτήσεις μονοκοπανιά για να «σατιρίσω» τα διάφορα σκουπιδοενημερωτικά μπλογκς που έχουν καταστήσει άχρηστα τα μόνιτορς)

    Πιο τρομακτικό ακόμα είναι ότι οι μπλόγκερς που -και καλά- ξεκίνησαν σαν μια νέα ελευθερη ανεξάρτητη φωνή κατήντησαν οι χειρότεροι δικτατορίσκοι. Περισσότερο φασισμό νιώσαμε από δαύτους, δυστυχώς. Αυτοί είναι οι τελευταίοι που δικαιούνται δια να ομιλούν περί της ελευθερίας της έκφρασης. Χορτάσαμε από τις φούσκες τους… τα όρια της «πίστης» τους στην ελευθερία της έκφρασης (και κατά συνέπειαν, στην ελευθερία, γενικώς) φτάνουν μέχρι εκεί που βολεύει τους ίδιους. Το έχουμε δει πολλές φορές το έργο.

  15. urfurshlaag: @Kατερίνα σ-Μ : η βλακεία σου παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα μου.

    Εγώ τουλάχιστον δεν πλασάρω την βλακεία μου σαν …Τέχνη, όπως κάνεις εσύ – διαθέτω την απαραίτητη επίγνωση. Προσπάθησε να αποκτήσεις επίγνωση κι εσύ και άσε την Τέχνη κατά μέρος, ώστε να επιτελεί το σκοπό της.

    Με αγάπη

  16. Πάρε έναν αποκλεισμό τώρα για όλα τα νικ και τις συνδέσεις σου.

    Μήπως θα έπρεπε να διαγράψεις και όλα τα ως τώρα εμετικά του; Στο λέω εγώ η Λεϊμονιά που δεν σκίζω τα ιμάτιά μου για την «ελευθερία» της έκφρασης.

    Νομίζω,
    πραγματικά δεν είχα σταθεί για να δω ότι πρόκειται περί συνουσίας. Νόμιζα ότι ήταν δύο που συνουσιάζονταν και ένας τρίτος που απλώς έγλειφε. Τώρα που το πρόσεξα είδα ότι δεν ήταν τριολέ. ΚAI κλασικούρας KAI κακός ο φωτογράφος.

  17. Κατερίνα, συγγνώμη αλλά δεν κατάλαβα:

    Ποιο ανθρώπινο δικαίωμα παραβίασε ο JAGO με την ανάρτηση αυτή;

    Να παρατηρήσω, αν μου επιτρέπεις, ότι δεν βρίσκω καθόλου εύστοχο να στηρίζεις μέρος του σχολίου σου στο επιχείρημα ότι το ζευγάρι της εικόνας το κάνει από τον κώλο, χωρίς να έχεις κοιτάξει κάπως προσεκτικά για να δεις τι ακριβώς κάνει. Δυο δευτερόλεπτα αρκούν, δεν χρειαζότανε και κανονικό μπανιστήρι. (μα καλά, πού τον είδες τον τρίτον; μιλάμε για φαντασία! 🙂

  18. » Είσαι ένας γελοίος και γλοιώδης μαλάκας και κυρίως γνύσιος αρχιρατσιστής και αρχιφασίστας του κερατά που δεν μπορεί καν να προφέρει το “ρ” »

    …α ναι, κυρίως το «ρ»!! 😀

    Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟΣ!

    (είναι πολύ φτηνό να σχολιάσω τις ανορθογραφίες, έτσι; η ουσία μετράει…)

  19. Φίλε JustAnotherGoneOff
    Γέλασα με την ψυχή μου με τη φωτογραφία, αλλά κυρίως με το αλκοολικό τρομώδες παραλήρημα του γερμανοτσολιά πιό πάνω…

    Χριστιανόπουλα, αν δεν σας αρέσουν αυτά απλά μην τα διαβάζετε!

  20. Μα τι το κακό και προσβλητικό έχει το εικόνισμα αυτό αγαπητή μου μνηστή;
    (που χαθήκατε αλήθεια; έτσι θα κάνουμε σπίτι; )

    Θεωρώ πως το εικόνισμα που ανήρτησε ο φίλτατος Jago είναι άκρως χριστιανικό.
    Χριστιανικότατο, θα έλεγα.

    Εν ολίγοις, η φωτογραφία περιγράφει την αιτία του χριστιανικότατου «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε», όπως επι λέξει το αναφέρουν και οι Γραφές.

    Αν ο Παμμέγιστος Κύριος δεν ήθελε να γίνονται αι ευλογημέναι συνουσίαι δια την «αύξησην και πλήθυνσην» των αμνών του, τότε δε θα έπλαθε διόλου άνδρες με τας τσουτσούδας των, αλλά θα παρείχε μονάχα γυναίκες και λιβάδια με κρίνα (οπότε φαντάζεσθε τι πανικός θα επικρατούσε στα λιβάδια κατά την περίοδο του ζευγαρώματος).

    Δια ταύτα, αντί να αμαρτάνουμε βλασφημώντας εις βάρος τέτοιων εικονισμάτων, καλό θα ήταν να τα ανάψουμε ένα κεράκι κάνοντας και το σταυρό μας ζητώντας τη Θεία Ευλογία.

    ΥΓ:
    Ο Ιματζίνος Παναγιωτάς φαίνεται πως ακόμα δεν επισκέφθηκε τους Ανώνυμους Αλκοολικούς, γι αυτό βρωμάνε ποτίλα τα σχόλια.
    Οπότε σωστόν-σωστότατον το ψέκασμα κ. Jago.

  21. ΏΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΏΡΑ ΒΟΥΛΉΣ!
    «Για μία ώρα η Βουλή θα μείνει στο σκοτάδι.»
    Ε τι; Για νέο μας το λεν; Διακόσα χρόνια τώρα
    μες στο σκότος ζει αυτή και πλέκει μες στο βράδυ
    μαζί της σκοτεινιάζοντας κι ολόκληρη τη χώρα.

    Απ’ τη στιγμή που φτιάχτηκε, στο Μαύρο είναι κρυμμένη.
    Μαυρίλα έχουν στην ψυχή οι βουλευτές της όλοι,
    μαύρο μυαλό, μαύρα όνειρα, στα μαύρα είναι ντυμένοι
    και χρήμα μαύρο κουβαλούν στο μαύρο πορτοφόλι.

    Άκου θα κλείσει η Βουλή βράδυ οχτώ τα φώτα!
    Μα κλειώντας φώτα ολοζωής εκείνη διασκεδάζει:
    φώτα Παιδείας…Πνεύματος…και σαν του Κουίκ μια κότα
    όταν βαριέται να τα κλει…ε τότε…μας τ’ αλλάζει…

    Γιώργης Χολιαστός

  22. «Σε κάθε περίπτωση, το μέτρο είμαι εγώ. Κανένα ToS του blogger ή του wordpress.com δεν με αγγίζει»

    Παρεμβαίνω γιατί αυτή είναι μια συνηθισμένη παρανόηση των μπλόγκερς.

    Ο πάροχος που σας φιλοξενεί, έχει όρους χρήσης. Η πολιτική του είναι να επιτρέπει νόμιμο περιεχόμενο για ενήλικες. Ο μεταπωλητής σας, είναι υποχρεωμένος να συμφωνεί με τους όρους χρήσης του παρόχου. Η εικόνα που παραθέσατε, χρησιμοποιείται παρανόμως, αφού προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.

    Πλην τούτου, παραβιάσατε και τους όρους χρήσης του ονόματος χώρου που χρησιμοποιείτε, αφού δεν έχετε δηλώσει τα ακριβή σας στοιχεία, όπως απαιτείται.

  23. Μηνάς

    «παραβιάσατε και τους όρους χρήσης του ονόματος χώρου που χρησιμοποιείτε, αφού δεν έχετε δηλώσει τα ακριβή σας στοιχεία, όπως απαιτείται»

    Ποιος είσαι εσύ που ελέγχεις και απαιτείς; Ο μπάτσος της γειτονιάς;
    Ο πάροχος και ο μεταπωλητής γνωρίζουν τα στοιχεία μου εφόσον ζητήθηκαν για την αγορά χώρου. ΕΣΥ από που κι ως που θα έπρεπε να τα γνωρίζεις;

    Κι αν θες να κατεβάσουν το μπλογκ για ΜΙΑ φωτογραφία, ελεύθερα πήγαινε να με ρουφιανέψεις. ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

  24. «Ποιος είσαι εσύ που ελέγχεις και απαιτείς; Ο μπάτσος της γειτονιάς;»

    Έγραψα:

    «Ο πάροχος που σας φιλοξενεί, έχει όρους χρήσης. Η πολιτική του είναι να επιτρέπει νόμιμο περιεχόμενο για ενήλικες. Ο μεταπωλητής σας, είναι υποχρεωμένος να συμφωνεί με τους όρους χρήσης του παρόχου. Η εικόνα που παραθέσατε, χρησιμοποιείται παρανόμως, αφού προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.»

    Για την επιβεβαίωση των παραπάνω, μπορείτε να διαβάσετε τους όρους του παρόχου, τους οποίους οφείλει να ακολουθεί ο μεταπωλητής.

    http://74.125.77.132/search?q=cache:nfvchsEIX9gJ:www.ukservers.com/site/aup.html+http://www.ukservers.com/site/aup.html

    «The UK Dedicated Servers Limited network may only be used for lawful purposes. Transmission,
    distribution, or storage of any information, data or material in violation of United States or state regulation
    or law, or by the common law, is prohibited. This includes, but is not limited to, material protected by
    copyright, trademark, trade secret, or other intellectual property rights. Making unauthorized copies of
    software is a violation of the law, no matter how many copies you are making. If you copy, distribute or
    install the software in ways that the license does not allow, you are violating federal copyright law.»

    H εικόνα που παραθέσατε, δεν συνοδεύεται από ελεύθερη άδεια χρήσης. Επομένως, παραβιάστηκαν οι όροι του παρόχου.

    «Ο πάροχος και ο μεταπωλητής γνωρίζουν τα στοιχεία μου εφόσον ζητήθηκαν για την αγορά χώρου. ΕΣΥ από που κι ως που θα έπρεπε να τα γνωρίζεις;»

    Άλλο η αγορά χώρου, στην οποία αναφερθήκαμε πριν και άλλο το όνομα χώρου. Για το όνομα χώρου ισχύουν οι κανονισμοί του καταχωρητή, διαφορετικά αυτός οφείλει να το ακυρώσει.

    http://74.125.77.132/search?q=cache:f2bghft0KN8J:www.eurid.eu/files/reg_pol_EN.pdf

    «The Registry is entitled to reject a request for Domain Name registration or to revoke a Domain Name for which the Registrant has provided incomplete or
    inaccurate information.»

    Αυτά είναι υπαρκτά νομικά προβλήματα. Όταν λοιπόν μιλάμε για όρους χρήσης φιλοξενίας και επωνυμίας, πρέπει να προσέχουμε τι λέμε.

    «Κι αν θες να κατεβάσουν το μπλογκ για ΜΙΑ φωτογραφία, ελεύθερα πήγαινε να με ρουφιανέψεις. ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.»

    Ο ανώνυμος ή ψευδώνυμος σχολιασμός εδώ, δεν παραβιάζει κάποιο όρο χρήσης. Αν αυτό αλλάξει, τότε ενδέχεται να συμβεί και αυτό.

    Αν επιθυμείτε πλήρη ανωνυμία στον καταχωρητή, πρέπει να επιλέξετε διαφορετική κατάληξη ονόματος. Τέλος, αν επιθυμείτε πλήρη συμμόρφωση με τους όρους του παρόχου που σας φιλοξενεί, μπορείτε να διαλέξετε υλικό με την ανάλογη άδεια χρήσης.

    Τα πράγματα είναι απλά. Συμβουλές και όχι απειλές.

  25. Αν είχες ανάλογες ευαισθησίες, αναμάρτητε Μηνά, για τους υβριστές μου θα έλεγες:

    «Όποιος προκαλεί σε άλλον τρόμο ή ανησυχία απειλώντας τον με βία ή άλλη παράνομη πράξη ή παράλειψη τιμωρείται […]» [ΠΚ. 333]
    Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του τιμωρείται […]» [ΠΚ 362]
    «Αν στην περίπτωση του άρθρου 362 το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται […]» [363]
    «Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της δυσφήμησης (άρθρα 362 και 363) προσβάλλει την τιμή άλλου με λόγο ή με έργο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, τιμωρείται […]» [ΠΚ 361]
    «Όποιος προσβάλλεται παράνομα στην προσωπικότητά του έχει δικαίωμα να απαιτήσει να αρθεί η προσβολή και να μην επαναληφθεί στο μέλλον […]» [Αστικός Κώδικας, άρθρο 57]

    http://elawyer.blogspot.com/2009/03/9271979.html
    (γι αυτό το λόγο, Κατερίνα, δεν σβήνω τα σχόλια του Τρομπατζίνου)

    Τώρα, αναμάρτητε Μηνά, αφού έκανες το νομικό χρέος σου εκφοβίζοντας με δημιουργώντας αφορμές για να με υποβαθμίσεις μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος. Θα βάλω τη γάτα μου να κλαίει.

    ΥΓ Ενδιαφέρουσα η ιστοσελίδα «σου» αλλά το παρόν όνομά σου δεν συμφωνεί με την ένδειξη κοπυράιτ. Πλαστοπροσωπία;

  26. Και κάτι άλλο: απ’ όλο το ελληνικό ίντερνετ, μόνο εμένα βρήκες να τα πεις.

    Αν λοιπόν νιώθεις πως έχεις προσωπικά με μένα ή βρήκες να την παίξεις διαδικτυακός δικαστής Ντρεντ, θα ξαναβάλω τη γάτα μου να κλαίει.

  27. χαχαχαχα!!!!!!
    Μηνά/Διονύση Αρβανίτη τι καπνό φουμάρεις;;
    Πολύ ανησυχείς για τα πνευματικά δικαιώματα μιας τσόντας οταν εσύ έχεις γλωσσική σελίδα!!!! Και τι τσόντα, μια φωτογραφία είναι κι εσύ λύσσαξες σαν στερημένη θεούσα!
    Δεν κοιτάς τα δικά σου χάλια ψώνιο;
    [ΧΧΧΧΧΧΧ – διαγραμμένο σχόλιο – ΧΧΧΧΧΧΧ]
    Παρέμβαση admin: Θα παρακαλέσω να μην μπλέκετε τρίτους εν αγνοία τους και ειδικά όταν δεν έχουν σχέση με τη συζήτηση

  28. “Όποιος προκαλεί σε άλλον τρόμο ή ανησυχία απειλώντας τον με βία ή άλλη παράνομη πράξη ή παράλειψη τιμωρείται […]” [ΠΚ. 333]

    Μόνο ύβρεις βλέπω κύριε JustAnotherGoneOff
    δεν βλέπω πουθενά απειλή με βία ή άλλη παράνομη πράξη ή παράλειψη. Μάλιστα ο νόμος δικαιολογεί την εξύβριση και άλλες παράνομες πράξεις λόγω δικαιολογημένης αγανακτήσεως. Και όντως το να παρουσιάζετε μία τσόντα θέλοντας να συσχετίσετε την τσόντα με τo πρόσωπο της Παναγίας, πρόσωπο σεβαστό και ιερό για τη μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, αυτό αποτελεί από μόνο του δική σας και μάλιστα πρότερη παράνομη πράξη.

    Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του τιμωρείται […]” [ΠΚ 362]
    Αυτός που με οποιονδήποτε τρόπο (τσόντα) ενώπιον τρίτων (δημόσια δημοσίευση) ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον (Παναγία και συνεπώς χριστεπώνυμο πλήθος) γεγονός (συνουσία) που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του (Παναγίας και χριστεπώνυμου πλήθους) αυτός είστε εσείς κύριε JustAnotherGoneOff.

    “Αν στην περίπτωση του άρθρου 362 το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται […]” [363]
    Εσείς σαφώς και δε γνωρίζετε εάν η Παναγία ήλθε σε συνουσία με τον Άγγελο. Με το παρόν δημοσίευμα σας όμως παρουσιάζεστε ότι είστε απόλυτα σίγουρος. Φυσικά δε δύναται να ελεγχθεί κάτι τέτοιο όμως ελέγχεται ο σκοπός μίας τέτοιας δημοσίευσης, της δικής σας δημοσίευσης δηλαδή που σαν αποτέλεσμα δεν είναι άλλος από την προσβολή, συκοφαντία και έργω εξύβριση τρίτων προσώπων.

    Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της δυσφήμησης (άρθρα 362 και 363) προσβάλλει την τιμή άλλου με λόγο ή με έργο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, τιμωρείται […]” [ΠΚ 361]
    Εσείς τι λέτε, προσβάλετε ή όχι την τιμή της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού με έργο (τσόντα) και λόγο ( κείμενο); Σας αφήνω να το σκεφτείτε καλύτερα, αν και δεν έχω απαιτήσεις από εσάς.

  29. Προτείνω όλοι αυτοί που κόπτονται για το αν η Παναγία παρουσιάζεται στο post συνουσιαζόμενη ή όχι, να συνουσιαστούν πρώτα οι ίδιοι μπάς και «ξελαμπικάρει» λίγο ο εγκέφαλός τους. Όπως είδαμε και στην περίπτωση του imaginou η αγαμία έχει καταστροφικές συνέπειες στην ανθρώπινη συμπεριφορά…

  30. Η φτηνοδικηγορία σε όλο της το μεγαλείο, κ. Όνλαϊν δικηγόρε..

    «Αυτός που με οποιονδήποτε τρόπο (τσόντα) ενώπιον τρίτων (δημόσια δημοσίευση) ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον (Παναγία και συνεπώς χριστεπώνυμο πλήθος) γεγονός (συνουσία)»

    Ελάτρεψα την ευκολία με την οποία κάνατε την εξίσωση «Παναγία=χριστεπώνυμο πλήθος» για να βγάλετε αυτή το άκρως φτηνοδικηγορίστικο συμπέρασμα.
    Αν δεν κάνω λάθος, ή αν δεν καθαρίσατε τα γυαλιά σας, δε βλέπω στην πλάτη της συνουσιάζουσας καμιά ταμπέλα που να γράφει «Παναγία» ή (βάσει ανοήτου εξισώσεώς σας) «χριστεπώνυμο πλήθος». Έτσι δεν είναι; Όπως δε βλέπω και κανένα φωτοστέφανο άνωθεν της κεφαλής της νεαράς.
    Οπότε εις ουδεμίαν περίπτωσην δεν παρουσιάζεται ούτε το ένα (Παναγία), ούτε το άλλο (χριστεπώνυμο) να συνουσιάζεται, αλλά η φωτογραφία παρουσιάζει την συνουσία αυτή καθαυτή.

    Όσο για το:

    “Αν στην περίπτωση του άρθρου 362 το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται […]” [363]

    Αυτό είναι για πραγματικά ασύστολο κλαυσίγελο. Μόνο σε κάτι θεοκρατικά καθεστώτα τύπου Ιράν θα μπορούσε για τη συγκεκριμένη περίπτωση να ευσταθήσει μια τέτοια κατηγορία.
    Αγαπητέ δικηγόρε, εφόσον δεν υπάρχει κανένα ακαδημαϊκά ιστορικό τεκμήριο -και ουτε πρόκειται- που να αποδεικνύει ότι η Παναγία εγκαστρώθη δια του κρίνου, τότε ο φίλτατος Jago, βάσει Δημοκρατίας και ελευθερίας του λόγου, μπορεί να εικάσει ότι τραβάει η ψυχούλα του και στην προκειμένη περίπτωση είκασε το παγκοσμίως κοινώς και επιστημονικώς λογικό, δηλαδή ότι η Παναγία εγκαστρώθει δια της φυσιολογικοτάτης και φυσικοτάτης συνουσίας.

    Βάσει των παραπάνω, δώστε μου, κ. Δικηγόρε, έναν καλό λόγο ώστε να μη πιστεύω ότι είστε ωριμότατος για την Ιρανική δικαιοσύνη.
    Καλά που πρόλαβε και πέθανε ο Καζαντάζακης και έτσι γλύτωσε τα φτηνοδικηγορίστικά σας πορίσματα.

  31. Δικηγόρος;
    Μάλλον ΟΟΔΕϊτης που δια της επιφοιτήσεως του αγίου πνεύματος (κοινώς το μαγικο πέριστέρι τον κουτσούλησε με πύρινη κουτσουλιά) έγινε πανεπιστήμονας.
    Εκτός κι αν είναι ο τρομπάτζινος ξεμέθυστος…

  32. Πλήθος,

    τσιλ.

    JAGO, επί της ουσίας ο Μηνάς έχει δίκιο (καλά, ένα σάιτ δεν μπορεί να έχει παραπάνω από έναν συμμετέχοντες, όπως το τζανγκλ ριπόρτ). Αυτό με το όνομα, στο είχα πει κι εγώ παλιότερα. Και εν πάσει περιπτώσει, αν έχεις διάφορους ψυχάκηδες εδώ μέσα, καλώς θίχτηκε το θέμα. Αν του βιδώσει κάποιου και πάει να σε ρίξει;

    Spy, έκανες στον Καζαντζάκη όσα κάνει ο κύριος στην κυρία παραπάνω. Άφησε καλύτερα.

  33. Γιατί ότι κάνει ο κύριος στην κυρία; Κάνει κάτι κακό; Γιατί όχι ότι κάνει η κυρία στον κύριο; Έχετε πάρει χαμπάρι πως είσαστε σωβινιστής;
    Φανταστείτε να μην είσασταν σωβινιστής. Η οπτική σας για τον κόσμο θα ήταν πιο αντικειμενική, άρα πιο δίκαιη. Οι απόψεις σας θα ήταν πιο εμπεριστατωμένες, πιο σοφές. Τώρα είναι φιλτραρισμένες από τα πάθη σας.
    Καλά μυαλά.

  34. Νομίζω, άλλο σεξισμός, άλλο σωβινισμός. Βέβαια, κατανοητή η σύγχυση στο γλωσσικό και εννοιολογικό μας τσίρκο. Εδώ βάζουμε την Έιμι Γουάινχαουζ στην κατηγορία «τζαζ».

    Κατάσκοπε, τα πουλιά πεθαίνουν γαμιώντας. Μικρός θάνατος.

  35. Τώρα θα αρχίζουμε να λέμε «Ιράν το μεγαλείο σου»!

    Ποιά Ελλάδα, χώρα του φωτός;

    Μου θυμίζετε τα δεκαπεντάχρονα στους κινηματογράφους που χτυπιούνται μόλις δουν στο πανί το μουνάκι της Σκάρλετ Γιόχανσον αλλά όταν μεγαλώσουν θεωρούν πολύ κακό πράμα να βλέπουν τα 15χρονα την Σκάρλετ.

  36. X

    Αυτού του είδους τις παρεμβάσεις τις θεωρώ ξεκάθαρους εκβιασμούς γιατί ΑΠΑΙΤΟΥΝ να έχεις δημόσια αναρτημένα όλα τα προσωπικά στοιχεία σου για να σε τρομοκρατούν με απειλές. Πολύ άστοχος ο Μηνάς, καθόλου δίκιο δεν έχει από τη στιγμή που εδώ στην Ελληνική Δημοκρατία του Ιράν (τι σκατά έκανε δλδ ο Μεγαλέκος εις τας ανατολάς) το να είσαι επώνυμος ισοδυναμεί με το δικαίωμα του να σε λιθοβολούν.

  37. @X
    Αφού τα πιάσετε, λόγω ευφυΐας, δεν ξέρω τι τα κάνετε μετά. Εξαρτάται από το βαθμό στέρησης.

  38. Η συσχέτιση με τη συνουσία θίγει την τιμή και τη υπόληψη της Παναγίας;

    ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΜΑΣ;

    Αντιθέτως αγαπητέ, η συσχέτιση της κίβδηλης και ανέραστης Παναγίας των χριστιανών με την Αγία Συνουσία θίγει την Μοναδική Αληθινή Πίστη, την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία της Αόρατης Ροζ Μονόκερω.

    Και μόνο στη σκέψη ότι το πνεύμα της Αγίας Συνουσίας μπορεί να μολυνθεί από το μίασμα της παρθενίας, αναρριγώ από φρίκη και αηδία. Φτάνει που ανεχόμαστε την παρουσία σας, δεν χρειάζεται να υφιστάμεθα και τις προσβολές σας.

    Έξω βλάσφημοι! Άντε μην σας τραβήξω καμμιά μήνυση για βλασφημία και προσβολή χρηστών ηθών και ιερών και οσίων της θρησκείας μας!

    Εκ της Μεγάλης Αρχιέρειας

  39. Οι εκκλησίες προσβάλλουν την νοημοσύνη μου.
    Να κατεδαφιστούν όλες!

    Χ,
    Ενώ εσύ την βάζεις σε άλλη κατηγορία; Γουστάρεις ταμπέλες στο δικό σου τσίρκο αυτιστικών;
    Επίσης, είσαι σωβινιστής. Πονάει αλλά τι να κάνουμε… Και σεξιστής είσαι εννοείται. Αλλά απ’ότι κατάλαβα γουστάρεις, οπότε το να συζητά μαζί σου κάποιος για θέματα ηθικής, είναι μάταιο,
    Επίσης, πάρε ένα καινούργιο λεξικό. Με ημερομηνία έκδοσης μετά το ’70.
    Καλά μυαλά και καλή αγορά.

  40. ΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ???!!!

    Τι άλλο θ’ ακούσω εδωμέσα με σας τους αθεόφοβους!

    Η Εκκλησία μου είναι η μόνη Ορθόδοξη Εκκλησία της υφηλίου!

    (Δεν έβαλα το λινκ μου για να μην κάνω σπάμινγκ, έστω και λάιτ – σκοπός μου ήτανε να δείξω την παράνοια της ευθιξίας των «ιερών και οσίων», της προσβολής αόρατων και μάλλον ανύπαρκτων πλασμάτων, όχι να διαφημιστώ – τουλάχιστον όχι στην παρούσα περίπτωση. Σ’ ευχαριστώ που το έβαλες εσύ.)

  41. JAGO, αφού ξέρεις την άποψή μου, το ηθικόν δεν είναι και νόμιμον. Τα άλλα παιδάκια, να τα ξεματιάσω εγώ ή εσύ;

  42. Mήπως αντί για ξεμάτιασμα χρειάζονται κάνα ράντισμα με αλατόνερο όπως κάνουν οι αρχαιογκαγκά; Καλύτερο μού φαίνεται αυτό, θα νοστιμέψουν κιόλας.

    Αόρατη Μελάνη: …συγγνώμη αλλά δεν κατάλαβα: Ποιο ανθρώπινο δικαίωμα παραβίασε ο JAGO με την ανάρτηση αυτή;

    Το χριστιανικό δόγμα θέλει την Παναγία να έχει συλλάβει ασπόρως, επομένως για τους χριστιανούς αποτελεί ύβρη η ανάρτηση της …διασκευής, του ευαγγελικού κειμένου και της φωτογραφίας, και μάλιστα ύβρη λόγω θρησκείας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ύβρις, η λοιδορία, δεν τους επιτρέπει να απολαμβάνουν ελεύθερα ένα από τα ανθρώπινα δικαιώματά τους. Αυτά δηλαδή που πρέπει να απολαμβάνουν ανεξάρτητα «από φυλή, εθνοτική καταγωγή, κοινότητα, γλώσσα, χρώμα, θρησκεία, πολιτικές ή άλλες πεποιθήσεις, ειδικές ανάγκες, ηλικία και γενετήσιο προσανατολισμό». Το θρησκεύεσθαι είναι ανθρώπινο δικαίωμα.

    Απορώ πώς χρειάζεσαι εξήγηση. Αν θυμάμαι καλά, είχαμε ξανασυναντηθεί στα σχόλια του jago και δεν είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι πάσχει η αντιληπτική σου ικανότητα.

    Jago, το αξιοσημείωτο είναι ότι η ύβρις προέρχεται από κάποιον που νομίζει ότι σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα. Λυπάμαι, αλλά έτσι είναι. Kακώς πιστεύεις ότι λειτουργείς διαφορετικά από τον κάθε ιμάτζινο, εκτός από το μέγεθος της χυδαιότητας του λεξιλόγιου.

    Το έχω ξαναγράψει – κατά την άποψή μου, οι πρακτικές σας δεν είναι παρά οι δύο όψεις, του ίδιου νομίσματος. Δεν πονάει να παραδέχεται κάποιος ότι πού και πού κάνει λάθη. Όπως προς τιμήν του παραδέχθηκε ο “Δημήτρης Παναγιωτάς” όταν του έγινε επισήμανση για την σάτιρά του πάνω στο δράμα της Κούνεβα.

    jago:
    http://elawyer.blogspot.com/2009/03/9271979.html
    (γι αυτό το λόγο, Κατερίνα, δεν σβήνω τα σχόλια του Τρομπατζίνου)

    Κι εγώ γι αυτό σου ζήτησα να μην σβήσεις αυτό: http://img13.imageshack.us/img13/9009/yvreiselawyer.jpg

    Αλλά αν δεν τα σβήνεις επειδή δίνεις σημασία σ’ αυτά που λέει ο e-lawyer, δεν πράττεις σοφά. Ο e-Lawyer έχει διακριθεί στην αυτοαναίρεση. Άλλα έλεγε για την διαμαρτυρία στην παράσταση του Παπαϊωάννου, κι άλλα για την διαμαρτυρία στην Λυρική. Άλλα για τις ύβρεις μέσα από το Press.gr και άλλα για τον μπλόγκερ που έβρισε τον Νομάρχη Πειραιά. Μην ψαρώνεις επειδή λέει πως είναι άσχετοι οι συνάδελφοί του και τους στέλνει »να πάνε να γαμηθούνε όλοι τους» επειδή τον αποστομώνουν με τα νομικά επιχειρήματά τους.

    Spy, δεν χάθηκα, εδώ τριγυρίζω. Απλώς αυτό τον καιρό θαρρώ πώς θα τα μπλέξω γιατί λοξοκυττάζω προς e-lawyer μεριά. Ποιον να διαλέξω γμτ; Μιλάτε τόσο όμορφα κι οι δυο σας!

    Ά Θέλω να δοκιμαστούμε…

  43. Κατερίνα, με τη σάτιρα δεν εμποδίζεται κανείς να συνεχίσει να θρησκεύεται όπως θέλει. Η σάτιρα είναι ελευθερία λόγου.

    Η ανάρτηση του JAGO σατιρίζει μια πεποίθηση φαινομενικά παράλογη (ότι μια γυναίκα συνέλαβε, γέννησε και παρέμεινε παρθένα). Δεν θίγει κανένα υπαρκτό πρόσωπο. Δεν είναι προσβολή, ούτε εξύβριση. Απλώς καταδεικνύει το παράλογο και το εξωφρενικό – αυτή είναι η δουλειά της σάτιρας εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ο Αριστοφάνης γελοιοποιούσε με πολύ πιο χοντρά αστεία τους θεούς που λατρεύονταν τότε.

    Είναι δείγμα πολιτισμού και ανοικτού πνεύματος να δέχεται κανείς τη σάτιρα – ακόμη περισσότερο την σάτιρα των ίδιων του των πεποιθήσεων.

    Ξαναλέω ότι με την σάτιρα δεν εμποδίζονται διόλου οι χριστιανοί να συνεχίσουν να πιστεύουν ό,τι θέλουν και να λατρεύουν την παναγία και το χριστό και όποιον άλλον τους κάνει κέφι.

    Δεν θίγεται κανένα ανθρώπινο δικαίωμα.

    Αντιθέτως με την απαγόρευση της σάτιρας (ακόμη και αυτής που θεωρείται χοντροκομένης και προσβλητικής από ορισμένους) θίγεται το δικαίωμα της ελευθερίας έκφρασης.

  44. Ε, αφού είναι δείγμα πολιτισμού, τότε εισηγήσου στο αρμόδιο Υπουργείο να αναρτήσει ως μόνιμο μπάνερ το ποστ του jago στο σάιτ του και -γιατί όχι;- εισηγήσου και στην ορθόδοξη εκκλησία να εκφωνεί την διασκευή που έκανε στο ευαγγελικό κείμενο.

    Πολιτισμός über alles!

    Θα περιμένουμε με αγωνία και την επόμενη διασκευή του στις Βέδες, στο Κοτζίκι, στο Κοράνι, στο Ταλμούδ… και την σάτιρά του στις δωδεκαθεϊστικές τελετουργίες των αρχαιογκαγκά.

    Jago, ιδού πολιτιστικό πεδίον δόξης λαμπρόν!

    (η πατρότητα της λέξης «αρχαιογκαγκά» ανήκει σε άλλον, πολύ αγαπητό, μπλόγκερ)

  45. @Αόρατη Μελάνη

    Α τώρα κατάλαβα ότι κάνει σάτιρα ο Λαπούστρας.
    Αφού ο Λαπούστρας κάνει σάτιρα, λοιπόν θα αναρτήσω και εγώ μια φωτό που γαμώ τη μάνα του. Και εγώ σάτιρα θα κάνω. Σας τα έχουν μάθει λάθος τα πράγματα κυρία αόρατη μελαμίνη. Είστε οι αισχρότεροι ρατσιστές, αρχιφασίστες, υποκριτές και συμφεροντολόγοι, όλοι εσείς οι θολοκωλοτυριάρηδες. Όσο για τον γελοίο e-lawyer ας τον ρωτήσετε πόσες φορές τον τάπωσα νομικά και ευπρεπώς αλλά δε τόλμησε να βγάλει στον αέρα τις απαντήσεις μου στις θολοκωλοτυριάρικες νομικές μαλακίες που κάθεται και γράφει στο blog του. Και μη πει κανείς ότι περιείχαν ύβρεις τα σχόλια μου όπως εδώ που τα αξίζει ο Λαπούστρας έτσι; Τουλάχιστον ο e-lawyer κρατάει ένα κάποιο σοβαρό ύφος και επίπεδο γιαυτό και ευγενέστατα ήταν τα σχόλια μου αν και έκανα πολύ μεγάλο κόπο να συγκρατηθώ…. γιατί γενικώς μου γυρίζουν τ’άντερα όταν βλέπω θολοκωλοτυριάρικες παπαριές.

    Και μου αρέσει που ο Λαπούστρας τρόμαξε με τα σχόλια μου παραπάνω και αισθάνθηκε και απειλή για τη ζωούλα του. Τέτοια κλασομπανιέρα είναι που την αρμόζουσα απάντηση εκ δικαιολογημένης αγανακτήσεως όπως πολύ σωστά ανέφερε και ένας δικηγόρος παραπάνω, στη γελοιότητα και γλοιώδη αισχρότητα του, την εκλαμβάνει ως απειλή… Τον έχουν μάθει στο χάϊδεμα γιατί αρέσκεται μόνο στην ευλογία των υμετέρων μουσιών….. Οποιαδήποτε διαφορετική απάντηση την εκλαμβάνει ως απειλή. Ναι πρόσεχε γιατί κρατάω 45άρι νεροπίστολο. Θα είναι και μία ευκαιρία να πλυθείς, άπλυτε…. Χάρη και σάτιρα σου κάνω.

    Shalom.

  46. Ελεύθερο πλέον το πεδίο για τον μεθυσμένο τρόμπα, ας λέει ό,τι νομίζει και να έρχεται η Κατερίνα να το παίζει δεξιός ψάλτης.

    Τελικά τα βρισίδια ανεβάζουν την επισκεψιμότητά μου. Τρόμπα, γράφε ελεύθερα.

  47. Και μη πει κανείς ότι περιείχαν ύβρεις τα σχόλια μου όπως εδώ που τα αξίζει ο Λαπούστρας έτσι; Τουλάχιστον ο e-lawyer κρατάει ένα κάποιο σοβαρό ύφος και επίπεδο γιαυτό και ευγενέστατα ήταν τα σχόλια μου αν και έκανα πολύ μεγάλο κόπο να συγκρατηθώ

    Όπως τότε που αποκάλεσες δημόσια ΠΟΡΝΗ την κόρη του Γιώργου Πήττα;

  48. Τι είπατε jago;

    Πρέπει να σε χειροκροτώ προκειμένου να δείξω εντονότερα την αντίθεσή μου σε ό,τι γράφει ο imaginos; Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός ένα πράγμα;

    Πειράζει που είμαι Άρης;

    Iμάτζινε, και επιχειρήματα σε έχω δει να έχεις και τρόπο να γράφεις και να γίνεσαι κατανοητός. Το ότι επανέρχεσαι σε χυδαιότητες και σε απαράδεκτες προσωπικές επιθέσεις με ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς, με κάνει να κλίνω προς το συμπέρασμα ότι λειτουργείς προβοκατόρικα. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να κάνεις απεχθείς τις απόψεις σου αφού δεν μπορείς να τις στηρίξεις παρά μόνον με ύβρεις. Και,επιτέλους, αν κάποιοι σε κάνουν να θυμώνεις και προτιμάς να τους πετάς σκατά, τι σου φταίμε οι υπόλοιποι να τα λουζόμαστε;

  49. Βρε Κατερίνα, τι σχέση έχει ο Φάντης με το ρετσινόλαδο. Το ότι έχει δικαίωμα καθένας να σατιρίζει την θρησκεία δεν σημαίνει ότι πρέπει η θρησκεία να υιοθετήσει τη σάτιρά του για μπαντιέρα ή ότι πρέπει να την αναρτήσουν στο υπουργείο.

    Θες να κουβεντιάσουμε φυσιολογικά ή θες μόνο να τα χώνεις;

  50. Λαπούστρα τα λες μισά τα πράγματα. Την κόρη του Πήττα ούτε που την ήξερα ούτε που την ξέρω. Εγώ έγραψα ένα σχόλιο με τις θέσεις μου για τους κουκουλοφόρους. Ξαφνικά δέχτηκα φραστική επίθεση από κάποια σχολιάστρια με το nick Nefeli. Εγώ απαντώ όταν δέχομαι φραστικές επιθέσεις επειδή κάποιοι δε δέχονται το δικό μου δικαίωμα να εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου. Η Nefeli ήταν η κόρη του Πήττα αλλά αυτό το έμαθα μετά και ούτε μπορούσα να μυρίσω τα νύχια μου ποια είναι η Νεφέλη. Εάν γνώριζα ποια ήταν δε θα απαντούσα έτσι γιατί σέβομαι τον Πήττα. Όποιος όμως με αποκαλεί μπούφο για το λόγο και μόνο του ότι έχω διαφορετικές απόψεις μαζί του, τον αποκαλώ μαλάκα και εγώ με τη σειρά μου. Και μιας και ήταν γυναίκα την αποκάλεσα πόρνη, άντε να την αποκαλούσα μαλάκω, αλλάζει τίποτα; Ας πρόσεχε και ας δεχόταν το διάλογο και την ελευθερία της άποψης του άλλου. Ας μάθει πρώτα η κόρη του Πήττα να δέχεται την ελευθερία έκφρασης του άλλου για να μη ζητά τα ρέστα μετά.

    Ποτέ δεν έχω επιτεθεί πρώτος λεκτικά ή με άλλο τρόπο σε κανέναν. ΠΟΤΕ! Αλλά στις επιθέσεις άλλων προς εμένα απαντώ. Με έχεις δει ποτέ να βρίζω πχ τον Ουρφ; Αντίθετα τον υπερασπίστηκα μέσα στο ΝΕΟΣ φόρουμ όταν δεχόταν άδικες επιθέσεις και προσπαθούσαν να τον φιμώσουν. Ο Ουρφ όμως δεν είναι μαλάκας σαν και σένα….

    Προφανώς εσύ και οι όμοιοι σου έχετε μάθει να μη λαμβάνετε απαντήσεις. Ας προσέχατε γιατί θα σου θυμίσω κύριε Λαπούστρα ότι σου έχω κάνει και πολύ μεγάλη χάρη γιατί είσαι φίλος του Ούρφ τον οποίο συμπαθώ και εκτιμώ επειδή είναι διαλεκτικός και έχει διάθεση για διάλογο με τον οποιονδήποτε και κάνει διάλογο με τον οποιονδήποτε.

    Θα σου θυμίσω πόσες φορές ήμουν θεατής του TaperTV και με εξύβριζες χωρίς ποτέ εγώ να έχω ασχοληθεί μαζί σου αλλά δεν απαντούσα και πάλι γιατί σεβόμουν το χώρο του Ουρφ. Για μήνες δεν απαντούσα αλλά τη σιωπή την εκλαμβάνεις ως αδυναμία προφανώς. Παρατράβηξε όμως η κατάσταση και ξεπέρασες τα όρια και τέλειωσαν οι χάρες. Μη ζητάς λοιπόν τώρα και συ τα ρέστα. Δε σε παίρνει.

    @Κατερίνα, στη χυδαιότητα απαντώ με χυδαιότητα. Εξάλλου δεν είμαι χριστιανός για να έχω αναστολές στο πως θα απαντώ και αν. Αγνωστικιστής άθεος είμαι αλλά σέβομαι όμως τις θρησκείες και τα ιερά πιστεύω και αρχές των άλλων σαν αναφαίρετο δικαίωμα τους και δεν μπορούμε να τους προσβάλουμε. Αν θέλει ο κύριος Λαπούστρας να κάνει Σάτιρα λοιπόν άλλη φορά να βάζει τη μάνα του στη φωτογραφία που έκανε το τραγικό λάθος μαζί με τον πατέρα του και βγήκε ο Λαπούστρας… η Παναγία δε του φταίει σε τίποτα. Όπως κατάλαβες εγώ ο ακροδεξιός φασίστας ναζιστής είμαι ο δημοκράτης της υπόθεσης, όχι ο Λαπούστρας γιατί ο φασισμός δεν είναι προνόμιο κανενός παρά μόνο όποιου τον εφαρμόζει στην πράξη. Και ο Λαπούστρας τον εφαρμόζει το φασισμό και εγώ του τον εφαρμόζω μετά κάτι άλλο γιατί του αξίζει.

  51. @Ιμάτζινε, λες:

    «Ποτέ δεν έχω επιτεθεί πρώτος λεκτικά ή με άλλο τρόπο σε κανέναν. ΠΟΤΕ!»

    Εγώ πότε σου επιτέθηκα λεκτικά και δεν το θυμάμαι, για να δικαιολογείται η αντεπίθεσή σου με υβριστικά σχόλια στο μπλογκ μου και εδώ;

    Πες μου σε παρακαλώ για να σου ζητήσω συγγνώμη.

  52. @Αόρατη Μελάνη
    March 27, 2009

    Για δες παραπάνω κυρία Αόρατη Μελαμίνη που προσπάθησες να το παίξεις ορθογραφημένη και έξυπνη….. Η επίθεση δεν είναι πάντοτε με ύβρεις είναι και με αφ’ υψηλού εξυπνάδες. Είχα κάνει μία βόλτα στο blog σου και βρήκα ουκ ολίγα ορθογραφικά με την πρώτη ματιά μάλιστα τα οποία και τα είχα αναρτήσει εδώ αλλά ο κύριος Jago είχε σβήσει το σχόλιο μου αυτό.

    Όταν λοιπόν προσπαθείς να το παίξεις έξυπνη να κοιτάς πρώτα τη δική σου καμπούρα αν σε παίρνει και μετά χρησιμοποίησε έστω και φθηνές και τιποτένιες πρακτικές σαν αυτή που χρησιμοποίησες.

    Shalom.

  53. Συμπλήρωμα διατροφής.
    Ποτέ δε χρησιμοποιώ την ορθογραφία του άλλου για να τον χτυπήσω κάτω από τη μέση και να ανταπεξέλθω στο διάλογο μαζί του. Αυτές είναι γλοιώδης θολοκωλοτυριάρικες πρακτικές. Εσύ Αόρατη Μελαμίνη είδες τη δική μου ανορθογραφία σε μία λέξη αλλά δεν είδες τις δικές σου ανορθογραφίες ούτε του Jago… Αντικειμενικότατη…

    Μη ζητάς και εσύ τα ρέστα, δε σε παίρνει λέμε. Ποτέ δεν επιτίθεμαι πρώτος σε κανέναν λέμε. Ας προσέχατε.

  54. @ Κατερίνα σούπερ-μάρκετ

    τα σχόλια σου για την τέχνη μου προσβάλλουν τα ανθρώπινα δικαιώματά μου.
    Και από πότε οι ανέραστες κοντόφθαλμες μυξοπαρθένες που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το μουνί από την κωλοτρυπίδα έγιναν κριτικοί τέχνης? η κριτική σου προσβάλλει τα ανθρώπινα δικαιώματα μου. Και το όνομά σου επίσης.

  55. Του μουνιού η μάχη εδώ πέρα! Jago μην με κόψεις, όλα τα μουνιά είναι ωραία!

    Ιματζ (1)»Είσαι ένας γελοίος και γλοιώδης μαλάκας και κυρίως γνύσιος αρχιρατσιστής και αρχιφασίστας του κερατά που δεν μπορεί καν να προφέρει το “ρ”.»
    Ιματζ (2)»Ποτέ δε χρησιμοποιώ την ορθογραφία του άλλου για να τον χτυπήσω κάτω από τη μέση και να ανταπεξέλθω στο διάλογο μαζί του.»

    Είναι καλύτερο για σένα να «χτυπάς» κάποιον για την προφορά του, από το να τον χτυπάς για τα ορθογραφικά; Ιμάτζινε δεν είναι μεγάλη υπόθεση να περνάς τα σχόλια σου από ορθογραφικό έλεγχο, η αν δεν το κάνεις, σε παρακαλώ προσπάθησε να έχεις ποιο σοβαρούς λόγους να αντιπαραθέσεις.

    Α, επίσης αυτό το Λαπούστρα, το συκιά, αδερφή και δεν ξέρω τι άλλη βλακεία επίθετο του κολλάς τι σχέση έχουνε με αυτά που γράφει ο Jago; Τι σχέση έχουνε με το οτιδήποτε; Είναι χιουμορ; Σάτυρα; Βρισιά; Αν ναι, φαντάζομαι πώς και εγώ μπορω να γράψω για σένα πώς είσαι σακάτης αόμματος και ένα έκτρωμα της φύσης ακόμα και αν δεν σε ξέρω! Το δέχεσαι; Α, επίσης ο Καρατζαφέρης σου είναι ένα χοντρό βουβάλι!

    Υ.Γ.
    Όταν έρχεσαι σε μπινελίκια με την κόρη κάποιου που εκτιμάς, υποστήριξε την θέση σου μέχρι τέλους. Η ζητάς συγνώμη και δεν ξαναβρίζεις κανέναν μην την ξαναπάθεις, ή κρατάς γενναία στάση απέναντι στην γλώσσα σου.

    Υ.Γ.2
    Δύο αρνητικές παρατηρήσεις για τον Jago:
    1.Οι όροι σου δεν με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Το να κόβεις τον άλλον μου φάινεται δειλία. Μην του απαντάς, άμα δεν θες, και ο κόσμος θα κρίνει.
    2.Αν δεν σε ήξερα καλύτερα από αυτό το πόστ μπορεί και να σε θεωρούσα σεξιστή η από αυτούς που ανεβάζουν τσόντες για να τραβήξουν πελατεία. Ξέρω όμως ότι δεν είσαι. Αθώος ο κατηγορούμενος.

    @dikhgoros-online:

    «Μόνο ύβρεις βλέπω κύριε JustAnotherGoneOff»

    Για κάντε ένα γύρο στο ίντερνετ, να δείτε πόση ελευθερία έχουνε, όχι μόνο να βρίζουν συστηματικά ανθρώπους, αλλά και φυλές ολόκληρες. Α, και επίσης η εικόνα μίας σεξουαλικής πράξης γιατί είναι υβριστική, ποτέ μου δεν το κατάλαβα…

  56. Yellow Kid μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο blog του Πήττα στα σχόλια του Δεκέμβρη να δεις αν ζήτησα δημόσια συγνώμη αν και δεν γνώριζα την ταυτότητα της κόρης του, επίσης μπορείς ρωτήσεις τον ίδιο τον Γιώργο Πήττα αν του ζήτησα συγνώμη με emails. Δυστυχώς η συγνώμη δεν έγινε δεκτή γιατί είμαι «ακροδεξιός νεοναζιστής» ενώ ο Γιώργος Πήττας είναι «αριστερός δημοκράτης προοδευτικός».

    Και όλα αυτά τουλάχιστον ο κύριος Jago (τη συγνώμη δηλαδή) τη διάβασε…

    Τέλος η ορθογραφία μου είναι άριστη. Μερικές φορές μπορεί να γίνει κάποιο λάθος εκ παραδρομής ειδικά όταν μου σπάτε τα αρχίδια. Μιλάμε για μία λέξη μόνο με ορθογραφικό λάθος. Αν αρχίσω να βγάζω τα δικά σας ανορθογραφικά στον αέρα θα ξημερώσουμε. Μέχρι και ο Πήττας κάνει λάθη ορθογραφικά αλλά δεν ασχολήθηκα ποτέ. Εάν ο Πήττας ήταν ακροδεξιός εσείς θα το εκμεταλλευόσασταν και αυτό….

  57. Και κάτι ακόμα.

    Να αναφερθώ λίγο και στο «Ρ» του Jago. Δε νομίζω ότι είναι δα και κάνα σοβαρό μειονέκτημα. Και ο Αλευράς δεν μπορεί να προφέρει σωστά το «Ρ» ούτε ο μακαρίτης Καραμανλής μπορούσε. Σιγά τώρα το μειονέκτημα, μη κάνετε την τρίχα τριχιά. Κανείς δεν είναι τέλειος εξάλλου, εκτός από μένα βέβαια, αρκεί να μη μου σπάτε τ’αρχίδια.

  58. Α καλά. Βρήκατε τώρα άλλη μαλακία να πείτε. Δεν ξέρω πόσο κάνει 2009 – 1979. Όχι δεν ξέρω.

    Αλλά μου δώσατε μία ιδέα. Θα ασχοληθώ και εγώ λοιπόν με το Les Malakies…..

  59. Λοιπόν Ιμάτζινε, ξέρεις τι μου θυμίζεις;

    Όταν τα ανιψάκια μου ήτανε 2 και 3 χρονών αντιστοίχως, η μεγάλη τσίγκλαγε τον μικρό με λεκτικά πειράγματα, κι εκείνος επειδή δεν ήταν σε θέση να της απαντήσει στο ίδιο επίπεδο, την πλάκωνε στο ξύλο.

    Εγώ διαβάζω ένα χυδαιότατο υβριστικό δικό σου σχόλιο (που απευθύνεται σε άλλον βεβαίως, όχι σε μένα, αλλά θεωρώ ότι έχω δικαίωμα να κρίνω τη συμπεριφορά των άλλων προς άλλους και όχι μόνο προς εμένα) και επιλέγω να διακωμωδήσω το σχόλιό σου, επισημαίνοντας ότι αυτά που επισυνάπτεις στον JAGO είναι το λιγότερο άσχετα (τι μας κόφτει πώς προφέρει το ρο και τι ρόλο παίζει αυτό για το ποιόν του γενικότερα) και ότι γράφεις απρόσεκτα (εξ ου και τα ορθογραφικά λάθη).

    Εσύ επιλέγεις να απαντήσεις με χυδαίες βρισιές χωρίς έρεισμα.

    Μια χαρά.

    Σε τέτοιο επίπεδο συζήτηση δεν μπορεί να γίνει.

    Αν θέλεις να μου επισημάνεις τα ορθογραφικά μου λάθη, εδώ ή αλλού, θα σου είμαι ευγνώμων, ιδίως αν το κάνεις με κόσμιο τρόπο.

  60. Παράθεμα: 25η Μαρτίου: μύρισαν τα κρίνα | Λαπούτα

  61. -=IMΑGINOS=- σπικινγκ! Ρε JustAnotherGoneOff μπας και του εκμηστηρεύτηκες πως η μάνα σου σε έκανε με τον κρίνο και θέλει να την κάνει φωτομοντάζ; Διότι αν ναι, πας για νέος προφήτης όπως καταλαβαίνεις!

  62. Απ’ τη ζωή ως το θάνατο, είν’ ένα μονοπάτι
    κι από τον κ@λο στο μ’νί, 2 δάκτυλα και κάτι…

  63. Αυτή η σκέψη μου ήρθε αυθόρμητα κι εμένα,
    θα δημιουργούσε και πολύ καλύτερο κοντράστ!
    Αλλά που να βρεις τώρα μελαψούς που βρίσκονται
    στο μεροκάματο…

  64. Βλάσφημο κολοκύθι xD

    Το απρεπές λεξιλόγιό σου παραβιάζει την ελευθερία που σου έχει δώσει ο έξυπνος θεούλης. 🙂

  65. Πάντως οι μαύροι κάνουν σεξ καλύτερα απ’τους λευκούς, αυτή την εντύπωση έχω σχηματίσει :S

    😛

  66. Νομίζω! Το «μακάρι όλοι» θα γίνει αργά ή γρήγορα, δεν χρειάζονται οι ευχές σου! Αλλά όπως θα ξέρεις, ο memos δεν πεθαίνει ποτέ…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s