Μια ιδανική gay παράσταση που δεν θα τη δούμε ποτέ στην ΕΛΣ

_______________
Ενημερώσεις:

Η Ορχήστρα της Λυρικής καταγγέλλει φιλί ανδρών (ΧΑΧΑΧΑ!)

Το ανόητο κείμενο των μουσικών του Αγίου Όρους της ΕΛΣ

Μουσικοί χτυπούν gay ακτιβιστές στη Λυρική

και ο …Μάκης!

Πληροφορίες για το βίντεο:

Mahler73

Advertisements

31 thoughts on “Μια ιδανική gay παράσταση που δεν θα τη δούμε ποτέ στην ΕΛΣ

  1. Θαυμάσιο το κομμάτι του Francesco Cavalli, ένας ακόμα ξεχασμένος συνθέτης.
    Αγαπημένες αμφότερες οι ντίβες και ειδικά η φοβερή dame Janet Baker. Εκπληκτική.

  2. Όλα εμένα μου προκάλεσαν θλίψη. Η μερίδα μουσικών που διαμαρτυρήθηκαν συνολικά; Η διαμαρτυρία των μελών της ορχήστρας είναι ευθέως ανάλογη με τις συνήθεις ερμηνείες τους (εξηγείστε το όπως θέλετε). Οι διαμαρτυρόμενοι; Θα μπορούσαν να διαμαρτυρηθούν καλύτερα και πιθανότατα ουσιαστικότερα (και αυτό ερμηνεύστε το όπως θέλετε). Το κοινό που ήταν αμήχανο και μοιρασμένο; (ας μη μιλήσουμε για την κουλτούρα που έχει αναπτυχθεί στο συγκεκριμένο κοινό).

    Όλες οι μεριές λειτουργούν καιροσκοπικά. Μα όλες! Είναι η Ελλάδα μας.

    Δεν μπορώ και δεν παίρνω μέρος κανενός διότι δεν βλέπω να είναι κανένας με το μέρος της μουσικής, της τέχνης και της δημιουργίας. Έτσι ότι και αν προσπαθήσει να εκφράσει, δεν περνάει. Και ας λένε ότι όλοι υπερασπίζονται αυτήν και την ελευθερία να εκφράζεται. Sorry δεν ισχύει ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ!

  3. Aν το κείμενο των μουσικών σού έκανε κάπως για κείμενο του αγίου όρους, οι δηλώσεις της μαντάμ Μαριόν Βάσσερμαν σαν τι σου κάνουν;
    :
    «[Το έργο μου] σέβεται όλους τους ανθρώπους. Ιt’s for homosexuality but it’s also for normal love and normal people relationships.»

    …but it’s also for normal people relationships.

    Aπορώ πώς δεν το έπιασε η σούπερ ντούπερ «ευαισθησία» του τιβί χου σου.

    (όποιος έχει τέτοιες φίλες σκηνοθέτιδες τι τους θέλει τους εχθρούς μουσικούς…)

  4. Κατερίνα, ο σκηνοθέτης θεάτρου, ταινίας, όπερας κ.α. καταθέτει άποψη. Δεν κόβει, δεν φιμώνει, δεν ασκεί λογοκριτική παρέμβαση. Οι μουσικοί της ΕΛΣ κάνανε ακριβώς αυτά. Από κει και πέρα, αν κόλλησες με το «normal people» της Γαλλίδας δεν έχει να κάνει με τη λογοκρισία αλλά καθαρά με την (ηθική της) στάση. Έργο παρέδωσε και κρίνεται.

    Κι εδώ έχει ένα δίκιο ο neco73 που δεν παίρνει το μέρος κανενός, όλη η φάση είναι ενοχλητική ειδικά για ένα θεσμό(;) σαν την ΕΛΣ που προδίδεται από αρτηριοσκληρωτισμό όταν θα έπρεπε να είναι φορέας προοδευτισμού. Πιστεύω πως και οι ακτιβιστές κινήθηκαν στο άλλο άκρο ενώ ήταν προτιμότερο να δουν πιο ψύχραιμα το θέμα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχουν άδικο. Απλά, η οργή δεν είναι ο καλύτερος σύμμαχος σε αυτή την περίπτωση.

    Θα περιμένω τον Mahler76 να επανέλθει από Τετάρτη, γιατί έχει τα διαβάσματά του, για να δω τι θα πει.

    Και να συμπληρώσω ότι εδώ και πολύ καιρό έχω σταματήσει να πηγαίνω στο Μέγαρο και ειδικά στη Λυρική, αυτοί οι χώροι πάσχουν από έναν ανυπόφορο αρχοντοχωριατισμό, δεν έχουν καμία σχέση με τη μουσική. Τους χαρακτηρίζουν οι δημόσιες σχέσεις, το μημουάπτου και ο ζαμανφουτισμός. Πολύ σπάνια θα πάω για εξαιρετικά ειδικές περιστάσεις, πχ ο Άλφρεντ Μπρέντελ που έδωσε ένα από τα τελευταία ρεσιτάλ της ιστορικής καριέρας του, για την ακρίβεια το προτελευταίο πριν το επίσημο αποχαιρετιστήριο ρεσιτάλ, τέτοια γεγονότα δεν χάνονται. Είναι πλέον θέμα ποιότητας για το αν θα ακούσεις και θα παρακολουθήσεις ένα ποιοτικό μουσικό γεγονός κι όχι ποσότητας. Γιατί από ποσότητα, ακόμα και η τελευταία πόλη της Γερμανίας, ή της Ιταλίας, έχει κι από μια σκηνή όπερας. Το βίντεο που έβαλα στο ποστ είναι από το Spoleto της Ιταλίας. Το ποιο;

  5. ο σκηνοθέτης θεάτρου, ταινίας, όπερας κ.α. καταθέτει άποψη. Δεν κόβει, δεν φιμώνει, δεν ασκεί λογοκριτική παρέμβαση.

    Οι αλλαγές που έκανε η Βάσσερμαν στο λιμπρέτο, προκειμένου να δώσει την δική της άποψη δεν είναι λογοκριτική παρέμβαση; Έμμεσης έστω;

    Από κει και πέρα, αν κόλλησες με το «normal people» της Γαλλίδας δεν έχει να κάνει με τη λογοκρισία αλλά καθαρά με την (ηθική της) στάση. Έργο παρέδωσε και κρίνεται.

    Kόλλησα; Βρίσκεις πως είναι «κόλλημα» να σημειώνει κάποιος τέτοιες εξοργιστικές δηλώσεις; Δεν μου φαίνεται και τόσο προοδευτική αυτή η άποψη. Μήπως να πούμε ότι και οι μουσικοί «φυλλάδιο παρέδωσαν και κρίνονται»;

    …σαν την ΕΛΣ που προδίδεται από αρτηριοσκληρωτισμό όταν θα έπρεπε να είναι φορέας προοδευτισμού.

    Ενώ ας πούμε η Βάσσερμαν και η κάθε Βάσσερμαν που τα παίρνει πολύ πιο χοντρά από τους μουσικούς από το ΙΔΙΟ ταμείο, δεν πρέπει να είναι φορέας «προοδευτισμού»; Σου υπενθυμίζω ότι οι δηλώσεις της ήταν δημόσιες, και τις έκανε έξω από εκεί που υποτίθεται ότι πρόβαλε τον «προοδευτισμό» της.
    Και βασικά η ΕΛΣ πρέπει να είναι φορέας πολιτισμού – ας μην τα βάζουμε όλα στο καζάνι του «προοδευτισμού» που έχει γίνει χωνευτήρι για κάθε λογής επιδιώξεις. Κι αυτό χωρίς να ανακατεύω το φυλλάδιο που μοίρασαν.

    Πιστεύω πως και οι ακτιβιστές κινήθηκαν στο άλλο άκρο ενώ ήταν προτιμότερο να δουν πιο ψύχραιμα το θέμα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχουν άδικο.

    Για το αν έχουν άδικο ή όχι, θα μπορούσε να σου πει την άποψή του και ο e-lawyer. Aν κρίνω από ό,τι υποστηρίζει ΕΔΩ , μάλλον θα τους έλεγε «Αν είστε μάγκες, να διαμαρτυρηθείτε στο Υπουργείο Πολιτισμού, όχι στη Λυρική Σκηνή».

    Απλά, η οργή δεν είναι ο καλύτερος σύμμαχος σε αυτή την περίπτωση.

    Οπότε να υποθέσω ότι, τώρα που εξωτερίκευσαν την προγραμματισμένη οργή τους και έχουν ημερέψει, μπορεί και να καλέσουν σε δείπνο την Βάσσερμαν;

    Θα περιμένω τον Mahler76 να επανέλθει από Τετάρτη, γιατί έχει τα διαβάσματά του, για να δω τι θα πει.

    O mahler το βρήκε «ατυχή έκφραση». Αλλά μόνον το normal love. To normal people φαίνεται πως δεν το πρόσεξε. Yποθέτω ότι αν το προσέξει θα βρει «δύο ατυχείς εκφράσεις».

    εδώ και πολύ καιρό έχω σταματήσει να πηγαίνω στο Μέγαρο και ειδικά στη Λυρική, αυτοί οι χώροι πάσχουν από έναν ανυπόφορο αρχοντοχωριατισμό, δεν έχουν καμία σχέση με τη μουσική

    Ως θεατής/ακροάτρια μιας-δυο παραστάσεων κατ’ έτος, έχω διαφορετική άποψη. Και μουσική καλή ακούω και αξιοσημείωτες παραστάσεις βλέπω. Αν και χωρίς ειδική γνώση. Ή, τουλάχιστον, όχι τόσο ειδική όση αυτή που είχαν οι γνώστες και ευαίσθητοι περί την Όπερα ακτιβιστές.

  6. Κατερίνα, αν θεωρείς λογοκρισία την παρέμβαση ενός σκηνοθέτη στο λιμπρέτο μιας όπερας, τότε τι να πούμε για τις κινηματογραφικές ταινίες που βασίζονται σε βιβλία; Μην τοποθετείς τη συζήτηση σε ανεδαφικές διαπιστώσεις και υποθέσεις γιατί στο τέλος οδηγείσαι στην υπεράσπιση των μουσικών της ΕΛΣ. Αν θες να κρεμάσεις την γαλλίδα σκηνοθέτρια, κάντο. Αλλά το θέμα για μένα δεν είναι τι λέει η γαλλίδα αλλά ότι έχει το δικαίωμα να καταθέτει την άποψή της και να κριθεί. Ούτε με απαγορεύσεις, ούτε με λοιδορίες κι ούτε με λυντσαρίσματα. Αποφεύγεις την καρδιά του ζητήματος που είναι η συμπεριφορά των μουσικών. Αν θέλει κάποιος να ρυθμίζει τα «χρηστά ήθη» να πετάξει το μαύρο σκόμικν του και να φορέσει μαύρο ράσο. Τόσο απλό.

    (Μου άρεσε η επισήμανση του Χωμερίτη για την Ντόνα Σάμερ, διδακτική)

    Πολύκαρπε, θα πρόσεξες τι είπε η καλή κυρία: «εδώ ήρθαμε για να διασκεδάσουμε». Μμμμμμμάλιστα! Όσο διασκέδαση είναι και τα σκυλάδικα. Ποια Τέχνη, τι είναι αυτό;

  7. Για μια ακόμα φορά θέλεις να μου καταλογίσεις προθέσεις που δεν έχω. Λυπάμαι, αλλά προτιμώ τον δικό μου τρόπο σκέψης και θέλω να εξετάσω βαθύτερα τα γεγονότα και όχι όπως μου τα σερβίρουν διάφοροι κονδυλοφόροι. Μασημένη τροφή δεν παίρνω. Και βρίσκω εντελώς παραπλανητική την αναφορά σου σε ανεδαφικές διαπιστώσεις και υποθέσεις. Το βίντεο που προτείνεις είδα και συμπέρανα, εκτός αν ισχυρίζεσαι ότι είναι κατασκευασμένο.

    Για να ξεκαθαρίζουμε λοιπόν, διότι νομίζω ότι κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

    Κρίνοντας το ζήτημα καλλιτεχνικώς συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να γίνονται παρεμβάσεις στο έργο από κανέναν συντελεστή του. Οι ταινίες που βασίζονται σε βιβλία είναι κάτι διαφορετικό από το λιμπρέτο μιας όπερας. Είναι σαν να ισχυρίζεσαι πως μπορεί κάποιος να κάνει συναυλία με το Άξιον Εστί και να αλλάξει τους στίχους του Ελύτη.

    Κρίνοντάς το πολιτικά, έχω κάθε λόγο να καταδικάσω την σκηνοθέτιδα. Εσύ δεν έχεις; Οι ακτιβιστές δεν έχουν;;; Για ποιο λόγο έκαναν ντου στο Ολύμπια; Μήπως για καλλιτεχνικούς λόγους; Ας μην κοροϊδευόμαστε.

    Αν λοιπόν η παρέμβασή τους είχε σκοπό να καταγγείλει το ομοφυλοφοβικό κείμενο των μουσικών γιατί δεν κάνει το ίδιο και για τις καραομοφυλοφοβικές δηλώσεις της Βάσσερμαν; Απλό είναι το ερώτημα.

  8. Εμένα με ενδιαφέρει πρωτίστως το δικαίωμα του καλλιτέχνη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις και το έργο του, ακόμα κι όταν διαφωνούμε. Για το αν η σκηνοθέτις έκανε ένα ομοφοβικό ατόπημα, να απευθύνεις το ερώτημα στο LGBT κίνημα, εγώ δεν είμαι εκπρόσωπός τους. Θέσε το στο site του 10%.

    Και για να σου απαντήσω για το συγκεκριμένο σχόλιο της γαλλίδας, διυλίζεις τον κώνωπα γιατί είναι προφανές ότι μίλησε με straight ορολογία που προσιδιάζει σε μια χριστιανική ανατροφή μάλλον καθολική αν όχι προτεσταντική, το επώνυμό της δείχνει αλσατικό. Δεν μου προξενεί λοιπόν ιδιαίτερη εντύπωση αυτή η δήλωση και πιθανότατα της ξέφυγε χωρίς να το θέλει.

    Εν κατακλείδι, επαναλαμβάνω ότι το κεντρικό ζήτημα είναι ένας ολόκληρος οργανισμός σαν την ΕΛΣ που εμφορείται από σεξουαλικούς και ταξικούς διαχωρισμούς. Όχι ένα πρόσωπο σαν τον φλαουτίστα ή τη γαλλίδα.

  9. επαναλαμβάνω ότι το κεντρικό ζήτημα είναι ένας ολόκληρος οργανισμός σαν την ΕΛΣ

    Kανέναν κώνωπα δεν διυλίζω, αντίθετα προσπαθώ να αναφερθώ μόνον σε γεγονότα και δεν κάνω υποθέσεις για τα θρησκευτικά πιστεύω ή την ανατροφή της σκηνοθέτιδος. Θα έλεγα ότι εσύ ειδικώς, που γνωρίζεις κάποια πράγματα, δεν πρέπει να δίνεις παραπλανητικές πληροφορίες. Πρέπει να γνωρίζεις ότι άλλο είναι το νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου του ευρυτέρου δημόσιου τομέα με την επωνυμία «Εθνική Λυρική Σκηνή» και άλλο το συνδικαλιστικό όργανο της ορχήστρας της. To Δ.Σ. της ορχήστρας είναι αυτό που υπέγραψε και διένειμε το φυλλάδιο. Η αντίδραση ενός «σωματείου» δεν χρεώνεται στο Νομικό Πρόσωπο «Εθνική Λυρική Σκηνή».

    Η ΕΛΣ, γνωρίζοντας τις παρεμβάσεις της σκηνοθέτιδος, της ανέθεσε το ανέβασμα της «Ρούσαλκα», άρα δεν μπορείς να καταλογίζεις την ευθύνη σε «έναν ολόκληρο οργανισμό». Η ΕΛΣ, ξεκαθάρισε τη θέση της, και όπως χαρακτηριστικά γράφει στην σχετική ανακοίνωσή της «ουδεμία παρέμβαση έγινε στην ελεύθερη έκφραση της καλλιτεχνικής άποψης της σκηνοθέτιδας του έργου. Αυτό θα ήταν τελείως αντίθετο προς τις αρχές που διέπουν τη Λυρική Σκηνή, η οποία είναι πνευματικός χώρος ανάπτυξης της ελεύθερης καλλιτεχνικής δημιουργίας. Η λογοκρισία και ο φανατισμός δεν μπορεί να χαρακτηρίζουν ένα σύγχρονο καλλιτεχνικό οργανισμό. Η ευθύνη άλλωστε της επιλογής και παρουσίασης του έργου ανήκει στη διοίκηση της ΕΛΣ»

  10. Η αντίδραση ενός “σωματείου” δεν χρεώνεται στο Νομικό Πρόσωπο “Εθνική Λυρική Σκηνή”.

    Χρησιμοποίησα τον όρους «θεσμός» και «οργανισμός» με την ευρεία έννοια μιας κοινωνικής και πολιτιστικής συλλογικότητας. Έτσι, ΕΛΣ δεν είναι μόνο το ΔΣ, οι συνδικαλιστές και οι εργαζόμενοι αλλά κυρίως ολόκληρο το ιεραρχικό οικοδόμημα που περιλαμβάνει και το κοινό της ως βάση. Και καλά έκανε η διοίκηση της ΕΛΣ που υπερασπίστηκε τις επιλογές της – μπορούσε όμως να κάνει αλλιώς; – αλλά τα γεγονότα του Σαββάτου δείχνουν ότι δεν λειτουργεί σωστά. Οι μουσικοί ΔΕΝ έχουν λόγο σε μια σκηνοθεσία όπερας, ούτε καν ο αρχιμουσικός, οι εποχές της παντοδυναμίας αλά Κάραγιαν έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

    Η επιμονή σου με την Μαριόν Βασερμάν είναι εντελώς ξεχωριστό θέμα. Και τώρα παρατήρησα ότι περιφέρεις σε διάφορα μπλογκ ακριβώς την ίδια επιμονή σου. Γιατί δεν απευθύνεις το ερώτημά σου στο LGBT κίνημα, όπως εκφράζεται επίσημα και μέσα από την ιστοσελίδα του 10%; Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να λογοδοτήσουν και μπλόγκερς που δεν έχουν απαραιτήτως σχέση με τους LGBT ακτιβιστές. Εκτός αν με θεωρείς κι εμένα μέλος του ίδιου κινήματος κι εδώ θα σε διαψεύσω.

    Κι επειδή είναι γνωστή όσο και μαχητική η ευαισθησία σου σε σχετικά θέματα, σου ξέφυγε αυτό το ποστ:
    http://folkefiende.blogspot.com/2009/03/gay.html
    Πρόσεξε κυρίως τα σχόλια. Τίποτε καλύτερο δεν περιμένει κανείς από μπλογκ μέλους της Φιλελεύθερης Συμμαχίας που αφήνει ελεύθερα σχόλια γεμάτα άγριο ρατσισμό. Αλλά είπαμε, έχουμε «ελευθερία του λόγου»…

  11. «Το ίδιο θ’ αντιδρούσαμε σε σκηνή βιασμού»
    «Τι θέλουν; Να βάλουν σήμανση ακαταλληλότητας και στη Λυρική; Εκεί θα φτάσουμε;»

    Ελευθεροτυπία:
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=82203828

    ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!

    Μην κατεβάσω το μισό ρεπερτόριο της όπερας που είναι χεσμένο στους βιασμούς, σκοτωμούς, αποκεφαλισμούς και άλλα ωραία κατάλληλα για τις αθώες παιδικές ψυχές…

  12. @Κατερίνα σ-Μ

    «Οι αλλαγές που έκανε η Βάσσερμαν στο λιμπρέτο, προκειμένου να δώσει την δική της άποψη δεν είναι λογοκριτική παρέμβαση; Έμμεσης έστω;»

    Λογοκρισία είναι ο έλεγχος που ασκείται στις διάφορες μορφές της ανθρώπινης έκφρασης. Όταν ένας άνθρωπος, ο οποίος από κοινή παραδοχή είναι καλλιτέχνης, τότε η απόδοση της δική του/της άποψης στο κάθε έργο αποτελεί τρόπο έκφρασης.
    Όταν κάποιος τρίτος ή τρίτοι, έρχονται να ελέγξουν τον τρόπο έκφρασης του καλλιτέχνη, τότε αυτό είναι λογοκρισία.
    Αυτό που εκφράζεις στην παραπάνω σκέψη σου είναι ολότελα λάθος.

    Στην αντίθετη περίπτωση που αν κάποιος καλλιτέχνης έκοβε ένα φιλί ανάμεσα σε δύο άνδρες, για να βάλει ένα straight φιλί που θα τον εξέφραζε, πάλι δεν μπορεί να μιλήσει κάποιος για λογοκρισία. Ίσως κάποιος ακραίος κι αναίτια για πουριτανισμό.
    Μα θα μιλάγαμε για λογοκρισία αν κάποια αρχή, με ακραίες ιδέες, προσπαθούσαν μέσα από την επιρροή τους, να ελέγξουν και πάλι την έκφραση του καλλιτέχνη.

    Καλό βράδυ.

  13. Ξέχασες να συμπληρώσεις Νομίζω:

    θα μιλάγαμε για λογοκρισία αν κάποια αρχή, με ακραίες ιδέες, προσπαθούσαν μέσα από την επιρροή τους, να ελέγξουν και πάλι την έκφραση του καλλιτέχνη

    Που ακριβώς αυτό έκαναν οι μουσικοί της ΕΛΣ εκμεταλλευόμενοι καταχρηστικά τη δημόσια θέση τους.

  14. Nομίζω,
    Γνωρίζω τι σημαίνει λογοκρισία. Και μπορώ να διακρίνω και την κεκαλυμμένη όπως και την προληπτική. Την γνωρίζω μάλιστα πολύ περισσότερο γιατί την εξασκεί στο μπλογκοπετσί μου (και όχι μόνο στο δικό μου) κάποιος μπλόγκερ, δήθεν ταγμένος στην ελευθερία της έκφρασης.

    Άλλωστε, δεν έγραψα «λογοκρισία» αλλά «έμμεση λογοκριτική παρέμβαση».

    Αφήστε με, όμως, να φαντάζομαι ότι είστε σε θέση να έχετε εννοήσει την διατυπωμένη διαφωνία μου με το φυλλάδιο του Δ.Σ. της Ορχήστρας, και ότι ακόμα μπορείτε να καταλάβετε το λόγο που τονίζω και την άλλη διάσταση, αυτή της «»προοδευτικής»» άποψης, μιας «»προοδευτικής»» σκηνοθέτιδος. Στο σημείο αυτό θα συμφωνήσω με τον jago ότι πρόκειται περί «εμμονής» μου. Ναι, ως γνήσια προοδευτικός άνθρωπος που είμαι, έχω «εμμονή» με τους fake προοδευτικούς.

    Νομίζω:
    Στην αντίθετη περίπτωση που αν κάποιος καλλιτέχνης έκοβε ένα φιλί ανάμεσα σε δύο άνδρες, για να βάλει ένα straight φιλί που θα τον εξέφραζε, πάλι δεν μπορεί να μιλήσει κάποιος για λογοκρισία.

    Aυτή την αντίθετη περίπτωση, την έχουμε δει πολλές φορες στην μεταφρασμένη λογοτεχνία. Στην ποίηση για να γίνω πιο συγκεκριμένη.

    Jago,
    Eκείνο πάλι που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ, είναι η δική σου επιμονή να επισκεφθώ κάποια σάιτς για τα οποία δεν έχω κανένα ενδιαφέρον ή χρόνο. Ωστόσο είδα το μπλογκ που με παρέπεμψες και σ’ ευχαριστώ.

    Πρόσεξε κυρίως τα σχόλια. Τίποτε καλύτερο δεν περιμένει κανείς από μπλογκ μέλους της Φιλελεύθερης Συμμαχίας που αφήνει ελεύθερα σχόλια γεμάτα άγριο ρατσισμό.

    Θα έλεγα ότι τα κατάλληλα σχόλια είναι στο κατάλληλο ποστ. Στο μπουκάρισμα στην ΕΛΣ από κάποιους «ακτιβιστές» με πρωτοστατούντες τους κ.κ. Βαλλιανάτο και Καλοβυρνά δεν αναφέρεται;

    Δεν έχεις ακούσει επανειλημμένα τον κύριο Βαλλιανάτο να αναφέρεται δημόσια στους ομοφυλόφιλους με τις λέξεις «πούστης», «ξεφωνημένος» και παρομοίου; Ούτε ξέρεις τον αγώνα του κυρίου Καλοβυρνά μέσα από το περιοδικό του να απενοχοποιήσει τις συγκεκριμένες λέξεις και να τις καθιερώσει στο λεξιλόγιο των ομοφυλοφίλων; Ό,τι σπέρνουν, θερίζουν. Ο cobden θα μαζεύει τα σπασμένα τους;

    Γιατί πρέπει να είναι ο cobden, που θα τις διαγράφει, που στο τέλος τέλος είναι συνεπής ως προς την «ελευθερία της έκφρασης». Δεν είναι όλοι δήθεν υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    Και καλά έκανε η διοίκηση της ΕΛΣ που υπερασπίστηκε τις επιλογές της – μπορούσε όμως να κάνει αλλιώς;

    Είπες μόνος σου τη μαγική λέξη: επιλογή. Η Βάσσερμαν επομένως, ήταν επιλογή της ΕΛΣ. Η ΕΛΣ γνώριζε εκ των προτέρων τις αλλαγές της Βάσσερμαν και δεν είχε εκφράσει διαφωνία. Δεν τις είχε «λογοκρίνει». Η ανακοίνωση της Ορχήστρας δεν είχε σχέση με την ΕΛΣ.

    Η επιμονή σου με την Μαριόν Βασερμάν είναι εντελώς ξεχωριστό θέμα.

    Αναπόσπαστο είναι κατά την άποψή μου και το εξήγησα. Αν εσύ θέλεις να το λες εμμονή, μπορώ κι εγώ να λέω εμμονή την επαναλαμβανόμενη θέση σου, ότι μια συνδικαλιστική αντίδραση σωματείου χρεώνεται στην «εργοδοσία» του; Ακόμα και μετά την επισήμανσή μου;

    Και τώρα παρατήρησα ότι περιφέρεις σε διάφορα μπλογκ ακριβώς την ίδια επιμονή σου.

    Ακόμα ένα λάθος σου, ίσως γιατί δεν γνωρίζεις ότι τα 3 μπλογκς που έγραψα την άποψή μου, είναι μπλογκς που επισκέπτομαι τακτικά, που γράφω και που είχαν αναρτήσει το σχετικό θέμα λόγω επικαιρότητας. Aυτό δηλαδή που έκανες κι εσύ.

    Αν θέλεις να δεις τι σημαίνει «περιφορά», σου παραθέτω ένα παράδειγμα περιφερόμενου σχολίου από μπλογκ σε μπλογκ. Σχολίου κόπυ-πέηστ, μάλιστα:

    http://xomeritis.blogspot.com/2009/03/war.html?showComment=1236620340000#c6804802296911757021

    http://folkefiende.blogspot.com/2009/03/gay.html#c3208887287194742919

    http://gaynewsingreek.blogspot.com/2009/03/blog-post_8208.html?showComment=1236620460000#c1068541625098840853

    Aυτό το θεωρείς ικανό παράδειγμα «περιφερόμενης εμμονής»;;;

    (αν και με περιφερόμενα κόπυ πέηστ σχόλια δεν μαζεύονται τα ασυμμάζευτα)

    Τέλος, ελπίζω να μην υπακούεις σε διαταγές, και μάλιστα του τύπου:

    elawyer
    March 10, 2009

    Γάμησε την μωρε την καργιόλα που κάθεσαι και απαντάς.

  15. Κατερινα σ-Μ,
    Για να μπορέσεις να μιλήσεις με έναν άνθρωπο θα πρέπει να μιλάτε την ίδια γλώσσα αρχικά. Εσύ όμως κάνεις την γλώσσα να μπαίνει στα καλούπια που σε βολεύουν κάθε φορά, για να υποστηρίζεις βίαια τα επιχειρήματά σου ή να κατασκευάζεις νέα επιχειρήματα από άσχετα μεταξή τους «μέλη» αλά Φρανκεστάιν.
    Με συγχωρείς για τις λογοτεχνικές περιγραφές αλλά όλα αυτά τα γράφω για καθαρά λόγους εντυπώσεων προς τρίτους γιατί πιστεύω πως εσύ δεν θα καταλάβεις.
    Είναι αργά για σένα γιατί βλέπω έχεις εμπεδώσει την ελληνική γλώσσα με μια τελείως προσωπική, εγωπαθητική μέθοδο όζμωσης.

    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά.

  16. Ό_ζ_μωση;

    Νομίζω, νομίζω πως κι εσύ έχεις εμπεδώσει την ελληνική γλώσσα με μια τελείως προσωπική μέθοδο.

    Από εκεί και πέρα, γιατί κάποιοι καταφεύγουν στο υβρεολόγιο, χάνοντας την ψυχραιμία τους; Επιχειρήματα δεν έχουν; Γνωρίζουν και νομικά, άρα θα ξέρουν πως από τη στιγμή που είναι επώνυμοι, δεν χρειάζεται καν άρση απορρήτου για την εξακρίβωση της ταυτότητάς τους;

    Οι ίδιοι δεν ήταν που ζήταγαν από άλλο μπλόγκερ τα στοιχεία ενός σχολιαστή που τους έβρισε, για να κινηθούν νομικά; Μήπως η συμπεριφορά τους εδώ, είναι μια «μπλόφα που αποδεικνύει ότι έχουμε δρόμο για μια κουλτούρα αυτορρύθμισης»; Μήπως ο εκφοβισμός στον οποίο ενίοτε καταφεύγουν, γύρισε μπούμερανγκ;

  17. Περαστικός

    Το γράμμα Ζ είναι κάτω από το Σ, προφανώς μπερδεύτηκε στην πληκτρολόγηση αλλά και από την άλλη η ειρωνεία σου είναι άκυρη.

    Συνολικά τώρα, θα μπορούσα να σβήσω τα υβριστικά σχόλια αλλά μου ζητήθηκε εκατέρωθεν να τα αφήσω ως έχουν αφού επισημανθεί ότι πρόκειται για μια αυστηρά προσωπική διαμάχη στην οποία δεν συμμετέχω αλλά ούτε και επικροτώ.

    Ψυχραιμία λοιπόν αλλά μένετε και εντός θέματος.

  18. Το σχέδιο είναι γνωστό: παίρνω ένα γνωστό έργο, του αλλάζω τα φώτα κατά το δοκούν και το παρουσιάζω για να αποκτήσω και εγώ λίγη υπόσταση και φήμη βρίζοντας παράλληλα όλους τους άλλους ότι «μα καλά τόσο καιρό δεν βλέπετε τι θέλει να πει ο ποιητής!!! τσ τσ τσ!!».
    Αχιλέας και Άλέξανδρος, μηπως σάς θυμίζουν τίποτα; Και τόσα άλλα. Μήπως ξέρει κανείς τί αφηγείται η Ιλιάδα;

    ΥΓ . Σχετικά με τους μουσικούς, κατανοώ απολύτως την –αν και κάπως αδέξια- αντίδρασή τους. Αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παράστασης και εισπράττουν τόσο το χειροκρότημα , όσο και το γιουχάϊσμα. Κι επειδή πρόκειται για ανθρώπους που έχουν επενδύσει πολύ χρόνο και κόπο για να κάνουν την συγκεκριμένη απολύτως εξειδικευμένη δουλειά (δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να είναι μουσικός στη Ε.Λ.Σ.), είναι ευνόητο ότι δεν ανέχονται να γίνονται ρεζίλι, έστω και έμμεσα.

  19. Κι επειδή πρόκειται για ανθρώπους που έχουν επενδύσει πολύ χρόνο και κόπο για να κάνουν την συγκεκριμένη απολύτως εξειδικευμένη δουλειά (δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να είναι μουσικός στη Ε.Λ.Σ.)

    Eίσαι σίγουρος; Γιατί εγώ διάβασα εδώ ότι οι μουσικοί της Λυρικής «δε μπορούν να πάρουν τα χέρια τους και να καταλάβουν αν τους βάλανε ή όχι την παρτιτούρα ανάποδα»

  20. Δε βαριέσαι!
    Πάντως από ό,τι φαίνεται, οι δηλώσεις της προδεφτικής σκηνοθέτιδος, που ουσιαστικά αποκάλεσε τους ομοφυλόφιλους «μή normal», πέρασαν στο ντούκου από τους «ακτιβιστές» ομοφυλόφιλους. Μάλλον η σκηνοθέτις τούς εξαγόρασε με τον προδεφτισμό της και την πολιτική της ορθότητα…

  21. JustAnotherGoneOff:
    Tο γράμμα Ζ είναι κάτω από το Σ, προφανώς μπερδεύτηκε στην πληκτρολόγηση…

    Αναρωτιέμαι γιατί δεν έσπευσες να καλύψεις με τον ίδιο τρόπο και το «μπέρδεμα» του e-Lawyer αλλά προσπάθησες να δώσεις την εντύπωση ότι πρόκειται για «μια αυστηρά προσωπική διαμάχη».

    «Αυστηρά προσωπική διαμάχη», η εκτόξευση ύβρεων με τις οποίες θα μπορούσε να διωχθεί ποινικά και αστικά για συκοφαντία και εξύβριση; Kαι να καταγγελθεί στον δικηγορικό του σύλλογο;

    Περαστικός:
    vsotiropoulos- Το αυτονόητο του να διαγράφονται εξυβριστικά σχόλια ζήτησα

    Εγώ δεν το ζητώ, για ευνόητους λόγους. Ωστόσο το λινκ σου ήταν δώρο! Με την άδεια σου, ελπίζω, το μετέφερα στην στην κατάλληλη συζήτηση, όπου ο e-Lawyer έδωσε ένα μοναδικό ρεσιτάλ ύβρεων προς πάσα κατεύθυνση. Ιδιαίτερα προς νομικούς συναδέλφους του, τα νομικά επιχειρήματα των οποίων θεμελίωναν τις θέσεις τους και τον έφερναν σε τραγικά δύσκολη θέση.

  22. Ποιος ασχολείται μαζί σου μωρή γελοία;
    Αφού βλέπεις ότι δεν αφοράς κανέναν, ότι σε έχουν όλοι χεσμένη πατώκορφα, τι κάθεσαι και τρίβεσαι;

    Άει γαμήσου να ασπρίσεις.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s