μικροαστικό AIDS

Ημέρα επετειακή, φθαρμένη και ξοφλημένη όπως και οι άλλες, οι ημέρες λοιπών αρρώστιων, αναπηρίας, μαμάς, μπαμπά,  βλαχομπαρόκ, Βαλεντίνου, μπλογκεράδων, προφυλακτικού (να ‘σαι καλά ρε συ Χατζηνικολάου με την χαζοεφημερίδα σου), κουτσομπόληδων, δοσίλογων κουλουπού, λες και στις υπόλοιπες μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι στον ύπνο του δικαίου. Είχα σήμερα την αμηχανία για το αν θα έγραφα τελικά κάτι, αλλά είδα τώρα ένα έξοχο σκίτσο του φίλου Peslac. Το παραθέτω χωρίς καμία διάθεση να απολαμβάνω τα συνήθη προσόντα των ψευτομπλογκοπατέρων για μεγάλα λόγια, αμπελοφιλοσοφίες και περιαυτολογίες – αυτοί που εφησυχάζουν με εξευτελισμένες φενάκες του τύπου «μετακομίζω στα Εξάρχεια άρα έγινα αντιεξουσιαστής, μα έχω ψωμοτύρι την Lifo, την Athens Voice και το FAQ«.

8 thoughts on “μικροαστικό AIDS

  1. Καλησπέρα κι ευχαριστώ!
    Έψαχνα πριν καιρό το μπλογκ σου και δεν έμπαινε με τίποτα, νόμιζα ότι το είχες σβήσει… :S

  2. Α, έτσι εξηγείται!
    Και γκρινιάζουμε εμείς για τον Παθ! χα χα!

    Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω και πού να σε περάσω ως σύνδεσμο, θα σε βάλω αναγκαστικά στο WordPress που έχω μόνο ένα και νιώθει μοναξιές!

  3. Δεν το έπιασα αυτό περί wordpress, έχεις κι άλλο μπλογκ; Εδώ ούτε καλά καλά δεν σε έχω λινκ, κάτσε να σου φτιάξω ένα ωραίο thumbnail σαν κι αυτά που έχω παραδίπλα, το αξίζεις.

  4. Όχι, βρε, δεν έχω άλλο μπλογκ! Τα λινκ εννοώ κι εγώ, με τα μπλογκ που διαβάζω! Τα έχω χωρισμένα σε κατηγορίες (Path, Blogger, WordPress)!

    Και να μη μου βάλεις λινκ, δεν με πειράζει, έτσι κι αλλιώς μου έχεις κάνει πολύ promotion ήδη! χα χα!

  5. Α, έτσι πες το, ναι σε wordpress θα με βάλεις γιατί αυτό χρησιμοποιώ ως πλατφόρμα, ευχαριστώ για την εκτίμηση.

    Και το προμόσιον γίνεται για ανθρώπους που αξίζουν.

Σχολιάστε

