Ουφ! Επανήλθαμε

Προβλήματα προβλήματα προβλήματα τις τελευταίες μέρες, μιλάμε για πολύ πήξιμο. Μα πολύ πήξιμο κι εκνευρισμός, δεν μου έφταναν όλα τα άλλα και βρήκε εχτές το ιστολόγιο μου να πέσει. Εντάξει, έπεσε και από δική μας υπαιτιότητα, ο πληθυντικός πάει περισσότερο στο φίλο μου Κουσουράτο που ενώ είχαμε συμφωνήσει ότι θα μεταφερθούμε σε καινούριο σέρβερ γιατί ανέβηκαν οι απαιτήσεις για τις ιστοσελίδες μας (όχι μόνο τα μπλογκ μας), παραμέλησε την προθεσμία του παλιού σέρβερ που συν τοις άλλοις αυτός δεν μας έστειλε ειδοποίηση ότι εξέπνεε το πακέτο φιλοξενίας. Το αποτέλεσμα είναι ότι ενώ είχε γίνει ήδη η μετακόμιση όλων των άλλων ιστοσελίδων, το ιστολόγιο μου έμεινε τελευταίο και με πρόλαβε ο άτιμος διακόπτης. Ευτυχώς δεν έγινε καμία σημαντική ζημιά εκτός από την απώλεια των δύο τελευταίων ποστ, το ένα θα ξανανέβει σήμερα και το άλλο θα το φάει η μαρμάγκα, είναι ανεπίκαιρο ούτως ή άλλως. Αλλά το τακτικό back up για τις δύσκολες στιγμές δούλεψε στην εντέλεια και έσωσε όχι μόνο τα ποστ μα όλη τη μορφοποίηση της Λαπούτας, αλλιώς θα αναγκαζόμουν να την χτίσω από την αρχή.

Ίσως έχετε διαπιστώσει αυτή τη στιγμή μια πολύ σημαντική βελτίωση στο μπλογκ μου: κατεβαίνει σφαίρα. Αυτό είναι κάτι που το θεωρώ πολύ σημαντικό γιατί δεν είναι λίγο να περιμένεις έστω και 15 δευτερόλεπτα να κατέβουν όλα τα δεδομένα της σελίδας, σε μια βασική σύνδεση DSL του ενός Mbp όλα πρέπει να τρέχουν σαν να γυρνάς μια σελίδα ενός βιβλίου – μιλώντας πάντα με τα μέτρα της ελληνικής ιντερνετικής πραγματικότητας. Γι αυτό το λόγο αποφεύγω να φορτώνω το ιστολόγιο μου με εφφέ και εφφέ, είναι άχρηστα. Από βαριά φλασάκια μέχρι μουσική (που είναι τελείως σπαστικό), όλα αυτά είναι εξαρχής απορριπτέα, ο επισκέπτης επιλέγει, δεν επιβάλλει ο admin τα σπαστικά του κόλπα φλομώνοντας την υπομονή και την ανοχή μας. Χρειάζονται μόνο τα βασικά σε συνδυασμό ένα στοιχειώδες γούστο στο σχεδιασμό και γι αυτό κάποια trendy στοιχεία σαν τα tags πχ τα έχω απορρίψει. Γιατί καλά είναι τα tags αλλά όταν πληγώνουν την εμφάνιση της σελίδας με τα ατσούμπαλα μεγέθη των γραμματοσειρών σε widget, χάθηκε ένα σημαντικό κομμάτι της αισθητικής. Δεν βάζω σε πρώτη προτεραιότητα την επισκεψιμότητα, κινούμαι αντίθετα, από το περιεχόμενο (αυτά τα λέω σε σχέση με το χόμπυ του παρόντος ιστολογίου, άλλου είδους επιδιώξεις είναι κάτι το τελείως διαφορετικό σε φιλοσοφία). Σε όποιον αρέσει δηλαδή, δεν επιτρέπω να με αγγίζουν αυτές οι αηδίες με τις botd list και τις λοιπές παπαρολίστες με κομπλεξικάκια που σκοτίζονται για το μέγεθος τού εικονικού πέους τους. Ο ιντερνετικός λαϊκισμός έχει τα όρια του.

Κι όσο να ‘ναι, όλα αυτά κοστίζουν, έχω το δικό μου ποσοστό συμμετοχής στο γενικό πλάνο. Αυτό με γλυτώνει από κάθε λογής εξαρτήσεις καθώς μπορώ να κάνω ό,τι θέλω στο ιστολόγιο μου, δεν επιτρέπω σε κανέναν ψευτόμαγκα να μου κάνει υποδείξεις στο ίδιο μου το ιδιόκτητο σπίτι. Άλλοι, με την επίφαση της ψευτοκυριαρχίας τους σε δωρεάν ιντερνετικές «πανσιόν», κάνουν σαν τους χουντικούς τροχονόμους και περιφέρονται έτσι σαν θλιβερά φαντάσματα περασμένων κι άθλιων εποχών. Γι αυτό δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί έχουν καταντήσει οι πλέον επιθετικοί που γαντζώνονται σε μια συγχρωτισμένη νοοτροπία μεταξύ Espresso και σταλινοφασισμού. Ξυδάκι.

Πάντως, έμαθα κάτι πολύ χρήσιμο από τη συνεργασία μου με τον Κουσουράτο και άλλους φίλους μου. Ότι μια συνεργασία με κοινούς στόχους κι ενδιαφέροντα είναι πολύ αποτελεσματικότερη από μια ασαφή ιδέα περί «κοινότητας» και «κλίκας». Αυτό που προέχει είναι το κοινό έδαφος και το βάθος της συνεργασίας σύμφωνα με τις απαιτήσεις που τίθονται όποτε κριθεί σκόπιμη μια εξέλιξη στα project μας. Δηλαδή, απόλυτη σαφήνεια στο τι θέλουμε και τι αντέχουμε ανάλογα με τις δυνατότητές μας. Με αυτή την αφορμή σκεφτόμαστε από τώρα το επόμενο βήμα μας, να ανοίξει η προσπάθεια σε άλλους φίλους μας που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για συμμετοχή τους και δεν θα έχουν τους ασφυκτικούς περιορισμούς των δωρεάν ιντερνετικών «πανσιόν».

Και η ροή της Λαπούτας συνεχίζεται απρόσκοπτη.

Σχολιάστε

