Σοβαρό: ελληνικά blog με trojans!

Τις τελευταίες μέρες, μερικά blog έχουν μπει στη μαύρη λίστα του google και του blogger ως επικίνδυνα sites με κακόβουλο κώδικα. Διαβάστε στο metablogging όλες τις λεπτομέρειες.

Προτιμήστε όμως να εγκαταστήσετε τον Firefox 3, εμφανίζει όλες τις προειδοποιήσεις με αναλυτικές πληροφορίες, είναι καλύτερος από ποτέ στην ασφάλεια που παρέχει.

Σημ. το πρόβλημα το εντόπισα αρχικά από τον CyrusGeo που απόρησε με το permission denied στο μπλογκ του doctor.

3 thoughts on “Σοβαρό: ελληνικά blog με trojans!

  1. Πραγματικά μου έφυγε ο τάκος όταν είδα το βλογ του δόκτορος σε καραντίνα.

    Αυτή η Yellas.gr πρέπει να έχει θάψει πολύ κόσμο…

  2. Όπως είδες και στο ποστ του metablogging, απαράδεκτο που η Yellas.gr δεν έστειλε ειδοποίηση, αν μπεις τώρα στη σελίδα της παρακάμπτοντας όλες τις προειδοποιήσεις είναι εντελώς down. Απαράδεκτη η συμπεριφορά τους, δεν ειδοποίησε τον κόσμο ότι θα έχουν πρόβλημα με το widget της. Ντροπή, ντροπή, ντροπή.

  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη. Είμαι ο doctor. Δυστυχώς δεν έχω πολλές γνώσεις από αυτά τα διαόλια και έχω αναθέσει σε έναν πολύ καλό φίλο blogger, τον Mickey να με …ξεκλειδώσει.
    Στο blog μου μπαίνω μια χαρά, και έχω αποθηκεύσει όλα τα θέματα και τις απαντήσεις στον υπολογιστή της δουλειάς, διότι και ο υπολογιστής στο σπίτι χτυπήθηκε από τον ιό και δεν μπορώ να μπω στα windows.
    Αν συνυπολογίσετε ότι εργάζομαι όλη την ημέρα και έχω και δύο κουτσούβελα στο σπίτι να μεγαλώσω με την σύζυγο, συν το ότι την επόμενη εβδομάδα θα έχω άδεια και θα αράξω στην παραλία, μάλλον στο τέλος της άλλης εβδομάδας και αν τα καταφέρει ο Μίκυ (που θα τα καταφέρει!) θα είμαι στον αέρα αν και σκέφτομαι σοβαρά να μετακομίσω στην wordpress…

    doctor

Σχολιάστε

