Ο Ντηλητώλης

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/Keith%20Jarret%20-%20Books%20of%20Way%20-%20no7.mp3%5D

Keith Jarrett: from the Book of Ways

ΟΚ, ξέρω ότι έχω μέρες να γράψω αλλά έχω φορτωθεί πεντακόσια πράματα στο μυαλό μου γμτ. Να κάνω το ένα, να φτιάξω το άλλο, να ασχοληθώ με το παράλλο. Έχουν μείναι και πίσω κάποια βιβλία που περιμένουν να τα ανοίξω. Οι ετοιμασίες για το TaperTV θέλουν το χρόνο τους αλλά είναι ωραία δημιουργική ενασχόληση. Και σαν δεν φτάναν αυτά, το γράψιμο για κάποια άλλα θέματα μου ζαλίζει το μυαλό. Προτεραιότητες! Και σιγά που έχω παρατήσει το μπλογκ, δεν το παρατάω. Περνάω μια φάση χαλάρωσης μπλογκοασχολίας και επισκέπτομαι λιγότερα μπλογκ, κυρίως φίλων, γιατί διατηρούμε τις επαφές μας.

Μα αυτό που μου τη σπάει έχει να κάνει ακριβώς με τον όγκο της δουλειάς που σε περιμένει αφού κλείσεις το ίντερνετ για μεγάλα διαστήματα και το ανοίξεις μετά. Τα σπαμ, ο «θόρυβος» στο google reader και πολλά μηνύματα στην αναμονή. Και ωραία που δεν προλαβαίνω τώρα να διαβάζω όλα όσα θέλω στο google reader, μα και να είχα τη διάθεση ο όγκος τους είναι μεγάλος. Είπαμε, παρακολουθώ πάνω από εκατό μπλογκ κι επιπλέον από τα sharing φίλων μπορεί να φτάνουν τα 150 συνολικά. Δυστυχώς, μόνο τίτλους διαβάζω κι αν κάτι φαίνεται ενδιαφέρον, 5-6 γραμμές και μετά mark as read αν δεν με κεντρίσει. Τουλάχιστον το 10% των νέων αναρτήσεων διαβάζω ολόκληρα κι αυτά από τα αγαπημένα μου μπλογκ. Τα υπόλοιπα, αν δεν έχουν να πουν κάτι, marks all as read.

Το Akismet είναι καταπληκτικό εργαλείο, το πιο βασικό μαζί με ένα plugin για αυτόματο back up δεδομένων από το μπλογκ μου. Το τι σπαμοτσόντες μπαίνουν πλέον καθημερινά στο μπλογκ δε λέγεται, σε μια μέρα μπορεί να γίνουν 50 τέτοια σχόλια. Αναρωτιέμαι, αυτοί που τα κατευθύνουν προς τα μπλογκ που χρησιμοποιούν wordpress δεν ξέρουν το Akismet; Η κούραση όμως είναι να τσεκάρω μήπως κάποιο σχόλιο φίλου επισκέπτη μπλοκαρίστηκε για κάποιους λόγους, οπότε τα εξετάζω όλα διαγωνίως πριν πατήσω το delete all.

Μια από τα ίδια στο gmail. Αν αφήσω να μεγαλώσει ανεξέλεγκτα το πεδίο με τα Ανεπιθύμητα, δεν υπάρχει περίπτωση να δω αν έχει γίνει πουθενά κάποιο λάθος. Delete all. Και η κακή τύχη είναι όταν λαμβάνεις ενημερωτικά μέηλ για κάποιες μικρές ασήμαντες υπηρεσίες για προγράμματα τα οποία πρέπει να δηλώσεις το μέηλ σου, εκεί τα χάνω λίγο γιατί δεν μπορώ να τα μαρκάρω σαν spam, υπάρχει ο κίνδυνος να χάσεις μια πολύ σημαντική ειδοποίηση για αναβάθμιση ή προσφορά μιας καλής υπηρεσίας.

Delete all όμως θα κάνω από δω και μπρος σε όσα αρνητικά φαινόμενα αναπαράγονται από τα μπλογκς. Το τι σκουπιδομάνι μαζεύτηκε σήμερα, από κομποσκοίνια μέχρι Ελλάς ή τέφρα, με έχει κουράσει. Ήδη ξήλωσα μερικά σκουπίδια από το google reader που τα είχα υποτίθεται για ενημέρωση αλλά κατάφεραν να μου μεγαλώσουν την αίσθηση της αηδίας. Κάτι σχετικό συζητήθηκε στου Sraosha για την έκπτωση της κουλτούρας, πολιτικής και πολιτιστικής, αλλά καταλήγω ότι μπορεί να είναι κάποιος συνεπής με τον εαυτό του όσο με το μπλογκ του αλλιώς δεν βγαίνει άκρη, η σιωπή σε φθείρει όπως και ο κορύβαντας.

Έβλεπα τις προάλλες το Golden Combass, τη βρήκα μια συμπαθητική ταινία με εξαιρετικά ενδιαφέρον υπόβαθρο πράμα που θα με κάνει να αναζητήσω τα σχετικά βιβλία. Μου άρεσε η ιδέα του «δαιμόνιου», είναι φανερό ότι ο συγγραφέας δανείστηκε επιτυχημένα το σωκρατικό δαιμόνιο, και σκέφτηκα ότι αυτό χρειάζομαι κι εγώ τώρα. Ένα δαιμόνιο που θα το αποκαλώ «Ντηλητώλης«, να προλαμβάνει όλα όσα με κάνουν να χάνω το χρόνο και την ηρεμία μου και να αφοσιωθώ σε συγκεκριμένα πράματα που θέλω να προχωρήσω.

2 thoughts on “Ο Ντηλητώλης

  1. Άμα σου άρεσε η ταινία θα λατρέψεις την τριλογία βιβλίων. Το βάθος της είναι απίστευτο.

    Επίσης θα δεις πράγματα στα βιβλία που δεν τόλμησαν να βάλουν στην ταινία γιατί θα δεν θα υπήρχε εκκλησία που δεν θα αφόριζε από σκηνοθέτη μέχρι …καθαρίστρια 🙂 🙂

    Άμα δεν τα διαβάσεις μέσα στο καλοκαίρι θα σου… σπάσω το κεφάλι με την γκλίτσα μου . ΤΕΛΟΣ !!! 😉 😉

  2. Πράγματι, μου τα πρότεινε και μια φίλη που εμπιστεύομαι απόλυτα το αναγνωστικό της αισθητήριο. Θα τα πάρω σίγουρα.

    Και ωραία, να διασταυρώσουμε τη γκλίτσα σου με την κατσούνα μου 😛

Σχολιάστε

