Έχω μια χαζή -μωρουδίστικη- απορία

Έγινε που έγινε ο χαμός με το ηλιέλαιο – πολυέλαιο. Τι καταλάβαμε, ότι το εν λόγω ηλιέλαιο έρχεται, αποκλειστικά και μόνο, από τη ραδιενεργή* Ουκρανία και μοιράζεται σε όλες τις πάνκακες κακές εταιρείες που το συσκευάζουν προς πώληση από τα ληστρικά σούπερ μάρκετ. Άρα, αυτό σημαίνει ότι το ηλιέλαιο της ΑΑΑ μάρκας που είναι δύο φορές ακριβότερο από το απλό Α της φτηνής ετικέτας είναι ακριβώς το ίδιο.

Τώρα, να νιώσω μαλάκας που πλήρωνα το σικέ, εν τέλει, όνομα και πρεστίζ της ΑΑΑ εταιρείας σνομπάροντας την «φτήνεια ποιότητα» του πάμφθηνου Α;

Λέω βλακείες ή όχι;

ΥΓ. Και είναι που απορώ επίσης πως δεν σκέφτηκε κανείς να πουλήσει σεληνέλαιο.

_______________

* Εκεί στον ΕΦΕΤ, έχουν μετρητές Γκάιγκερ; Πόσο πάει σήμερα το ουκρανικό -Τσερνομπίλ- ραδιοϊσότοπο ή όπως αλλιώς λέγεται, ραδόνιο, ουράνιο κλπ;

One thought on “Έχω μια χαζή -μωρουδίστικη- απορία

  1. Αν εσύ, Jago νιώθεις μια φορά μαλάκας που τόσον καιρό
    προτιμούσες το ακριβό λάδι από το φτηνό, τι πρέπει να πω
    εγώ που ενώ έχω τις ελιές μου έξω απ’ το σπίτι μου, φέτος
    είπα, δε γαμιέται, και τις άφησα να πέσουν; Πολλές δεν είναι,
    αλλά τη χρονιά θα την είχαμε βγάλει!

Σχολιάστε

