Έκλασαν και οι μπλόγκερς

Για το τελευταίο Τείχος που απέμεινε στην Ευρώπη, εκείνο της Λευκωσίας με αφορμή το άνοιγμα της οδού Λήδρας, κανείς δεν ασχολήθηκε πλην τριών τεσσάρων κύπριων ιστολόγων. Για το ατυχές περιστατικό στην Καβάλα έχουν τώρα άποψη ακόμα και οι πιο ευαίσθητοι περί τα πολιτικά.

Αυτό σημαίνει πως η Κύπρος είναι ένα πολύ βαρετό κι εντελώς ασήμαντο θέμα, ενώ το σκυλοβρίσιμο από μια μηδαμινή κομπλεξική πασοκατζού σε μια επώνυμη ιστολόγο είναι ικανό να φέρει στα πρόθυρα του (τεχνητού) εκνευρισμού όλη την μπλογκόσφαιρα.

Άρα σήμερα η ελληνική μπλογκόσφαιρα θέτει διαφορετικές προτεραιότητες για την ίδια την ύπαρξή της. Κάναμε το δημοκρατικό καθήκον μας να καταγγείλουμε το κακό ελληνικό κράτος που φιμώνει τους Θιβετιανούς ακτιβιστές στην Ολυμπία. Ακτιβιστές, όχι πατριώτες, κι ούτε σκλαβωμένοι. Μόνο ακτιβιστές, όπως και οι αγωνιστές του ’21 ήταν «ακτιβιστές». [update: γράφω περισσότερα για τον ακτιβισμό στο επόμενο ποστ]

Η υπόθεση της Κωνσταντίνας -Ψιλικατζού- Δελημήτρου μεγαλοποιήθηκε σε σημείο που βλάπτει την ίδια. Ωραία, βρέθηκε μία ασήμαντη πασοκατζού να την προσβάλλει. Ε και; Πρώτη φορά είναι; Η Ψιλικατζού έχει φάει χειρότερα σκυλοβρισίδια μέσω ανώνυμων βόθρων σε άλλα ιστολόγια, έτσι δεν είναι;

Δηλαδή, αυτοί οι «πασόκοι μπλόγκερ της Καβάλας» έχουν μακρύ χέρι στα ιστολόγια; Ρε είστε σοβαροί; Δηλαδή, ο Αλογοσκούφης που αποκάλεσε το press-gr ως «ανώνυμο συκοφαντικό μπλογκ» τι πρέπει να πει για τον Πάνο και την Κωνσταντίνα; Δόθηκαν οι υπερβατικές διαστάσεις του Γκοτζίλα σε κάτι ασήμαντους πασόκους της Καβάλας!

Εξίσου σημαντικό δεν είναι ότι πλείστοι ιστολόγοι έχουν φάει εξίσου άγρια βρισίδια και είναι θύματα κουτσομπολιού και προγραφών; Για αυτούς δεν περίσσεψε κάποια ευαισθησία;

Για να σοβαρευτούμε λίγο, εγώ τουλάχιστον δεν έχω βγάλει βιβλίο, δεν είμαι βολεμένος σε δημοσιογραφικά γραφεία, δεν είμαι κολλητός με κάνεναν δημοσιογράφο, δεν υπηρετώ κομματικά μετερίζια, δεν έχω ούτε «μέσα» κι ούτε «γνωριμίες». Και όταν δυσφημούμαι άγρια, δεν περιμένω κανέναν από σας να με υπερασπιστεί. Όπως συμβαίνει και στην πλειοψηφία των ιστολόγων. Σκέφτομαι εμένα και πολλούς άλλους που διασύρθηκαν και λιθοβολήθηκαν πολύ άγρια, τι κοινό έχουμε μεταξύ μας; Κάποια πολύ συγκεκριμένα πρόσωπα. Που έχουν νταραβεριστεί στον ίδιο κύκλο με την Κωνσταντίνα και τον Πάνο. Αυτοί όμως δεν είχαν χρέος να μας υπερασπιστούν και πολύ καλά κάνανε. Εγώ γιατί ντε και καλά να κάνω το ίδιο γι αυτούς;

Είναι αναμενόμενο πως δημόσια έκθεσή τους θα έφερνε αντιδράσεις. Όσο σκυλοβρίσανε εμένα, θα σκυλοβρίσουν και την Κωνσταντίνα. Κι εδώ ερωτώ, προς τι τόση επιλεκτική ευαισθησία, μόνο για την Κωνσταντίνα να μας καίγεται το καρφί; Εμείς οι υπόλοιποι τι είμαστε, μαλάκες;

Για συνέλθετε λίγο με τις επιλεκτικές σας ευαισθησίες, το ότι είστε φίλοι ή/και ανήκετε στον ίδιο κύκλο, δεν σημαίνει ότι αντιπροσωπεύετε όλη την μπλογκόσφαιρα.

Έλεος πια.

_______________

Σχετικά κι άσχετα

 

Αστέρης Μασούρας

Άργος, 1 και 2

Ώρα Ελλάδας

e-roosters (λυπηθήκανε κι αυτοί, απίστευτο!)

Πάνος Ζέρβας

Η απάντηση της Ψιλικατζούς μέσω του Alzap κι ένας μπερδεμένος διάλογος…

Advertisements

50 thoughts on “Έκλασαν και οι μπλόγκερς

  1. JAGO, πριν ενάμισι χρόνο ένας άλλος ιστολόγος, που εκτιμούσα πολύ μέχρι τότε, προσπάθησε να με εξαναγκάσει εκβιαστικά να τον υποστηρίξω σε προσωπική του διένεξη, για την οποία μάλιστα δεν γνώριζα προσωπικά το παραμικρό (η απάντησή μου). Όπως λέει κι η coolplatanos, η δημοκρατία κι η φιλία δεν χτίζονται με πίεση και ζόρι.
    Την Κωνσταντίνα την διάβαζα περιστασιακά, συχνά διαφωνόντας με τις απόψεις της αλλά εκτιμώντας την σαν άνθρωπο κι ιστολόγο μέσα απ’ τα γραπτά της’ τη γνώρισα μόλις προχτές από κοντά, κι ήμουν μάρτυρας της επίθεσης που της έγινε. Επειδή τόλμησα να την υπερασπιστώ, μάλιστα, έγινα κι εγώ στόχος επίθεσης.
    Η εκτίμηση μεταξύ μας είναι αμοιβαία και το ξέρεις’ αν τύγχαινε να ήσουν εσύ στη θέση της θα σε υποστήριζα με την ίδια θέρμη. Όμως, αυτά που λες περί δημοσιογραφικών γραφείων, μετεριζιών και μέσων δεν τα γνωρίζω, κι αρνούμαι να τα σχολιάσω.

  2. Εντάξει αυτό κατάλαβες, αυτό είναι.
    Το με τι θα ασχοληθεί ο καθένας blogger δεν το ορίζω ούτε εγώ για τους άλλους ούτε εσύ για μένα. Δεν θυμάμαι να σου έκανα ποτέ παρατήρηση για την θεματολογία σου, δεν μ’ αρέσει δεν την διαβάζω, μ’ αρέσει την διαβάζω.
    Σε ότι αφορά στο θέμα της Καβάλας, που από ότι βλέπω και εσύ είπες να μην το αφήσεις, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Την Κωσταντίνα δεν την ήξερα από κοντά, μέχρι εκείνη την μέρα.
    Το πρόβλημα σε σχέση με την επίθεση στο πρόσωπό της δεν ήταν η ίδια η επίθεση αλλά ο αυτοπροσδιορισμός του επιτιθέμενου, που τελικά το κάνει, για μένα πολιτικό το ζήτημα. Την ίδια φασαρία θα έκανα για σένα αν έπεφτε στην αντίληψή μου παρόμοια ενέργεια. Έτυχε να μπορώ να πάω στην Καβάλα και πήγα και έτσι ήμουν μπροστά στο επεισόδιο. Τελικά από ότι φαίνεται και από τα σχόλια το πρόβλημα είναι πιο βαθύ αλλά είναι σε ένα ενδοπαραταξιακό πρόβλημα της κοινωνίας της Καβάλας.

    «…ότι είστε φίλοι και ανήκετε στον ίδιο κύκλο, δεν σημαίνει ότι αντιπροσωπεύετε όλη την μπλογκόσφαιρα…» Που ακριβώς έγραψα ότι αντιπροσωπεύω εσένα ή την μπλογκόσφαιρα;

  3. Που ακριβώς έγραψα ότι αντιπροσωπεύω εσένα ή την μπλογκόσφαιρα;

    Έγραψα εγώ στο blog μου, ίσως κάπως άτσαλα:

    όποιος τα βάζει με την Κωνσταντίνα, τα βάζει μ’ ένα σωρό από μας’ η ελληνική μπλογκόσφαιρα την αγαπάει δικαιολογημένα γιατί είναι ψυχάρα κι έχει δυνατό πνεύμα και καθαρό λόγο

    και παρεξηγήθηκε αμέσως. Προφανώς και δεν εννούσα ότι εκπροσωπώ την μπλογκόσφαιρα, ή ότι όλη η μπλογκόσφαιρα την αγαπάει, σχήμα λόγου ήταν.
    Αλλά μετά, όταν αναλύω και επεξηγώ τα πάντα που γράφω μέχρι αηδίας, με λέτε πεζό και κουραστικό ;-p

  4. Διενέξεις με διενέξεις έχουν διαφορά. Προσωπικά ξώφαλτσα είχα διαβάσει κάποια στιγμή στο παλιό σου ιστολόγιο να αναφέρεσαι σε επιθέσεις, αλλά δεν είχα καταφέρει να καταλάβω τι παιζόταν και ούτε τώρα ξέρω ομολογώ. Το θέμα με την Κωνσταντίνα ή για την ακρίβεια με την εκδήλωση για μένα, πήρε διαστάσεις επειδή το παρακολουθούσα online. Τα blog δεν τα διαβάζουμε καθημερινά όλοι και όλα τα θέματα τους. Π.χ. ποιος πήρε χαμπάρι όταν έγραψα ότι δέχθηκα απειλές με σχόλια; Κανένας σχεδόν, αλλά δεν παραπονιέμαι, διότι διαρκώς υπάρχει βομβαρδισμός από χιλιάδες πληροφορίες που είναι αδύνατον να τις παρακολουθείς όλες. Παρακολουθείς ότι πέφτει στην αντίληψη σου από τα πάμπολα που συμβαίνουν. Μετά εμένα μπορεί να με καίει το ασφαλιστικό, εσένα η Κύπρος, τη magica και άλλους το θέμα του Θιβέτ. Ετσι συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο σε θεματολογία. Είναι δυνατόν αγαπητέ φίλε ένα άτομο να πιάνει συνέχεια όλα τα θέματα που είναι στην επικαιρότητα; Προσωπικά θέλω να γράψω για το Θιβέτ και έχω μαζέψει υλικό, διότι δεν θέλω να γράψω απλά το περιστατικό, αλλά να παρουσιάσω κάτι πιο ολοκληρωμένο, αλλά δεν προλαβαίνω να το βγάλω όσο το θέμα είναι στην επικαιρότητα, διότι έχω και άλλα ζόρια και από τη στιγμή που έγραψαν άλλοι για την επικαιρότητα το θεωρώ περιττό να το επαναλάβω για να δείξω ότι ενδιαφέρομαι. Αλλες φορές μπορεί να ακολουθήσω την επικαιρότητα και να βγάλω κάτι διότι δεν έχω διάθεση να το ψάξω περαιτέρω. Ανάλογα το χρόνο μου και τις διαθέσεις μου. Αυτό με την Κύπρο τώρα το είδα σε σένα, δεν έχει τύχει να ακούσω τι έχει γίνει και δεν γράφεις και πέντε πράγματα παραπάνω να καταλάβουμε, αλλά αναλώνεσαι στο γιατί ασχοληθήκαμε με την Κωνσταντίνα και όχι να σε υπερασπιστούμε όταν δεχόσουν επιθέσεις.
    Κοίτα προσωπικά επίσης δεν καταλαβαίνω τα περί γνωριμιών με δημοσιογράφους κλπ. Την Κωνσταντίνα και τον Πάνο τους γνώρισα μέσω διαδικτύου και δεν τους ήξερα πριν. Τον Πάνο δεν τον έχω συναντήσει ποτέ, ενώ την Κωνσταντίνα μόνο μία φορά στο Σύνταγμα στη συγκέντρωση για τις πυρκαγιές.
    Στο θέμα της Καβάλας προσωπικά δεν ασχολήθηκα με το πολιτικό διότι δεν ήξερα καν ότι υπήρχε και τέτοια διάσταση, αλλά και να το ήξερα δεν ξέρω αν θα έδινα βαρύτητα εκεί. Την πολιτική διάσταση την διάβασα μετά από τα παιδιά που ήταν παρόντα. Ακουσα online αυτό που ειπώθηκε στην Κωνσταντίνα και μου φάνηκε βαρύ όχι μόνο προσωπικά για την Κωνσταντίνα, αλλά για κάθε άνθρωπο που θέλει να εκφράσει άποψη ή να γράψει κάτι και του λένε ότι είναι αμόρφωτος και δεν μπορεί να έχει γνώμη.
    Πέρναγε μία αντίληψη ότι μόνο οι «ειδικοί και οι μορφωμένοι» έχουν δικαίωμα στην έκφραση και όχι «μία κακομοίρα ψιλικατζού».
    Αρα η επίθεση δεν ήταν καθαρά προσωπική στην Κωνσταντίνα, αλλά ό,τι μπορεί να αντιπροσώπευε η Κωνσταντίνα στα μάτια της εν λόγω κυρίας.
    Κι όταν αυτό το παρακολουθείς online και συμμετέχεις από πριν στη συζήτηση με σχόλια είσαι ήδη φορτισμένος και αντιδράς αυθόρμητα την ίδια στιγμή, δεν σκέφτεσαι, εκείνη την ώρα «α, δεν έγραψα για το τάδε σοβαρό θέμα και τώρα θα ασχοληθώ με αυτό;».
    Ειλικρινά για τις επιθέσεις που έχεις δεχθεί προσωπικά ακόμα δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι. Οταν μία διένεξη μπορεί να διαρκεί καιρό και λέγονται υπονοούμενα, διότι τέτοια μόνο είδα διαβάσει και όχι κάτι ξεκάθαρο και σαφές τι θέση να πάρεις;
    Πού ξέρω τι διαφορές μπορεί να έχει ο καθένας με τον καθένα μέσα στο διαδίκτυο; Λογικό δεν είναι να παίρνω ξεκάθαρη θέση μόνο σε ότι έχω πολύ καθαρή εικόνα για το τι ακριβώς συμβαίνει;
    Α! και εάν η μπηχτή περί γνωριμιών με δημοσιογράφους αφορά τον Ανδριωτάκη που τον υπερασπίστηκα στη σελίδα σου έχε υπόψη ότι και εκείνον τον έχω συναντήσει απλά σε δύο εκδηλώσεις για blogger.
    Αυτή είναι όλη και όλη η γνωριμία μας και βρήκα πολύ ακραίες τις επιθέσεις που δέχθηκε για τις διαφορετικές απόψεις που είχε.
    Δεν υπερασπιζόμουν ουσιαστικά τον Ανδριωτάκη, αλλά το δικαίωμα του να μπορεί να πει την άποψη του και να δέχεται κριτική για την άποψη και να γίνει συζήτηση πάνω στην διαφορετική άποψη και όχι επίθεση ότι έχει συμφέροντα κλπ.
    Το ίδιο με πείραξε και στην Κωνσταντίνα σε ένα άλλο επίπεδο. Οτι της αποδώσανε σκοπιμότητα που πήγε και μίλησε στην Καβάλα.
    Εν πάση περιπτώσει αυτά σαν καλοπροαίρετες εξηγήσεις διότι κατά τα άλλα δεν θεωρώ ότι οφείλω να απολογούμαι για ποια θέματα γράφω στη σελίδα μου. Κάποια στιγμή μπορεί να είμαι τόσο χάλια που να μη με απασχολεί τίποτα άλλο πλην του εαυτού μου και να μην ασχοληθώ με κανένα συλλογικό, τοπική ή διεθνές θέμα. Θα πρέπει να απολογηθώ γι’ αυτό; Δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα ξεσπάσματα και το ότι όλοι θα πρέπει να στρεφόμαστε σε ό,τι ενδιαφέρει τους άλλους. Συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο μέσα από όσα γράφουμε, διαφορετικά θα είμασταν κλώνοι ο ένας του άλλου. Και γράφουμε στα blog επειδή μας κάνει κέφι, άρα δεν παρακολουθούμε πάση θυσία την επικαιρότητα. Πού ξέρεις εσύ αν εγώ έχω ασχοληθεί με την Κύπρο εκτός διαδικτύου; Είναι δυνατόν να βάζω τα πάντα στη σελίδα μου; Κι όχι μόνο εγώ, αλλά ο καθένας. Και να ήθελα να γράφω για όσα κατά καιρούς με κεντρίζουνε θα ήταν αδύνατο, διότι είναι πάρα πολλά, άρα αφήνομαι απλά στη διάθεση της στιγμής. Δεν είμαι ενταγμένη σε κάνα φορέα εδώ μέσα να πρέπει και καλά και σώνει κάθε φορά να μιλάω για συγκεκριμένα θέματα. Οκ, ήταν εσωστρέφεια η ενασχόληση με το θέμα της Καβάλας, αλλά έτυχε και το παρακολούθησα και έτσι μου βγήκε. Η ζωή του καθενός μας έχει κύκλους εξωστρέφειας και εσωστρέφειας και αυτό εκφράζεται στη σελίδα μου εμένα τουλάχιστον, διότι δεν το βλέπω σαν καθήκον εργασίας, αλλά απλά σαν την έκφρασή μου. Είναι στιγμές διάβολε που δεν με ενδιαφέρει ακόμα και να καίγεται ο κόσμος όλος. Εκείνες τις στιγμές μπορεί να θέλω να έχω λίγη χαλαρότητα με κάποιο πιο απλό θέμα αντί να λύσω το μεσανατολικό. Εξάλλου δεν περιμένω να λύσω κανένα θέμα μέσα από το blog μου. Απλά εκφράζομαι, λέω γνώμη και άποψη και τίποτα παραπάνω.

  5. Όνειρε, Άργος και λοιποί

    Αυτό που κάνετε είναι να δίνετε σημασία σε κάποιους τύπους από μια μάζωξη 50 ατόμων λες και θα ταρακουνήσουν συθέμελα την μπλογκόσφαιρα που έχει πήλινα πόδια γίγαντα. Ποιοί είναι αυτοί οι «πασόκοι μπλόγκερς της Καβάλας» και ποια είναι αυτή κυρία που αποκάλεσε την Κωνσταντίνα «αμόρφωτη κι αγράμματη»; Αμόρφωτο και αγράμματο έχουν αποκαλέσει κι εμένα, κι εσένα Αστέρη, κι εσένα Άργο, και τον Άνεμο και την Coolplatanos και πάρα πολλούς άλλους μπλόγκερς. Γιατί πρέπει να θιχτούμε για την Ψιλικατζού, δεν το καταλαβαίνω.

    Πολιτικό ζήτημα είναι βρε συ Άργε; Αν είναι έτσι, θεωρώ περισσότερο πολιτικό ζήτημα την δική μου περίπτωση που με αποκαλούν «φασίστα» και με μπάνερ κιόλας οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι συκοφάντες κι εκβιαστές των μπλογκ.

    Κι όπως επίσης την πανβρώμικη επίθεση που δέχτηκα όταν στήριξα δημοσίως τον ΣΥΝ στις τελευταίες εκλογές.

    Ωραία, η Ψιλικατζού είναι αμόρφωτη, ε και; Έχουν ειπωθεί απείρως χειρότερα, αυτό σας μάρανε;

    Coolplatanos, παρατηρώ ότι στον μικρόκοσμο του Buzz-reality το θέμα πήρε υπερβολικές διαστάσεις σε σχέση με άλλα θέματα που προτάθηκαν. Εντάξει, βάζω το θέμα με τα παιδιά του ’83 και ψηφίστηκε λόγω της χαριτωμενιάς του θέματος. Βάζω μερικές φορές φορές το Jungle-Report και αρέσει πολύ απ’ ότι βλέπω. Αλλά, μα ένας και μοναδικός, εγώ, να προτείνει θέμα για την οδό Λήδρας και να ψηφίζονται ποστ για την ΚΝΕ της Τσεχίας; Κάτι δεν πάει καλά εδώ.

    Και όπως πολύ καλά κάνεις γράφεις γι αυτά που σε ενδιαφέρουν, εγώ χτυπάω το καμπανάκι ότι υπάρχουν κι άλλοι μπλόγκερς που θεωρούν το θέμα της Καβάλας τραβηγμένο στις διαστάσεις που πήρε.

    Αλίμονο αν οι «πασόκοι μπλόγκερς της Καβάλας» σήκωσαν το κεφάλι! Διότι αυτό έγινε με τη δική σας βοήθεια ενώ αρκούσε μια περιφρονητική ματιά και τους είναι πολύ.

  6. Α! Σημειωτέον κι εγώ όπως λέει ο όνειρος είχα διαφωνήσει με την Κωνσταντίνα σε κάποια θέματα και μάλιστα μέσα στη σελίδα της. Ετερον, εκάτερον όμως.

  7. Βρε συ Coolplatane, κι εγώ διαφωνώ μαζί σου. Όπως διαφώνησα και με την Ψιλικατζού, μα δεν είναι αυτό το θέμα.

    Κι όταν λέω για «δημοσιογράφους», «μετερίζια» και «φιλίες» δεν εννοώ αποκλειστικά εσάς, αγγίζω ένα πολύ πιο ευρύτερο πλαίσιο που οι καλοί γνώστες των πραγμάτων ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ.

    Κι αυτοί είναι που δεν θα σχολιάσουν.

    (Αναμένω τις συνηθισμένες επιθέσεις, δεν με χαλάει)

  8. jago στο Buzz-reality προσωπικά σπάνια δραστηριοποιούμε. Νομίζω μία φορά τώρα τελευταία και δεν θυμάμαι καν τι θέμα είχα προτείνει. Ισως κακώς, αλλά νιώθω ότι δεν τα προλαβαίνω όλα και ο χρόνος δεν μου φτάνει. Ανάλογα λοιπόν όποιος είναι πιο δραστήριος εκεί προβάλει τα θέματα που τον ενδιαφέρουν. Δεν είμαστε συλλογικά οργανωμένος φορέας για να έχουμε συντονισμένη δράση ποια θέματα θα προβληθούν. Ακόμα το θέμα της οδού Λήδρας δεν έχω καταλάβει τι αφορά. Φεύγω τώρα να πάω σε μία φίλη που γιορτάζει σήμερα και θα το δω αύριο αναγκαστικά. Αγαπητέ φίλε μην τρελαίνεσαι, ειλικρινά κι εγώ δεν ξέρω αν ανάμεσα στο θέμα της Λήδρας που δεν έχω καταλάβει και στο θέμα της ΚΝΕ Τσεχίας ποιο θα προτιμούσα να προβάλω. Θα έκρινα κατά την δική μου οπτική και μπορεί να ήταν διαφορετική. Εν πάση περιπτώσει χαλάρωσε. Εμείς δώσαμε διάσταση στο θέμα της Καβάλας ως άμεσα εμπλεκόμενοι, τα μεν παιδιά επειδή ήταν εκεί, οι υπόλοιποι επειδή το παρακολουθήσαμε online. Μην αποκλείεις αν το είχες παρακολουθήσει να αντιδρούσες εξίσου αυθόρμητα ή και όχι. Ελεος δεν σκεφτόμαστε όλες τις ώρες 100% φουλ με τη λογική, υπάρχει και συναίσθημα κάποιες στιγμές όταν παρακολουθείς κάτι άμεσα.

  9. Να τι κάνεις όμως: Οι καλοί γνώστες των πραγμάτων ξέρουν τι εννοώ. Εμ, άμα δεν δίνεις και σε μας το περιθώριο να έχουμε γνώση πώς να πάρουμε θέση για κάτι που δεν ξέρουμε καλά; Ασε, διότι η γούνα μου έχει καεί από τέτοιες θέσεις… Επομένως όντως θέλω να έχω καλή γνώση πριν να ανοίγω το στόμα μου. Ή τουλάχιστο προσπαθώ 🙂

  10. Coolplatanos, μπορούσα να τα πω στο δικό σου μπλογκ, αλλά πήρατε φόρα με τους «πασόκους»… και καλύτερα έτσι γιατί το θέμα δεν αφορά ακριβώς εσένα.

  11. Το επεισόδιο με τους πράσινους μπλόγκερ ήτανε φαιδρό. Στο ίδιο φαιδρό επίπεδο όμως κινηθήκανε κι οι αντιδράσεις της μπλογκόσφαιρας. Δεν με χαλάει που το ανέφερε ο Argos στο μπλογκ του βέβαια και δε μας πέφτει λόγος. Μέχρι και χάρηκα. Για να μην νομίζουνε οι Πασόκοι ότι η κάθε κουτοπονηριά τους περνάει απαρατήρητη. Όμως φτάνει!!! Δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου μα καθόλου που μέχρι να πεις «τυρί» η μπλογκόσφαιρα άρχισε ομαδικώς να διαρρηγνύει τα ιμάτιά της, τα κοριτσάκια να τραβάνε τα ωραία τους μαλλάκια λες και μόλις τώρα ανακαλύψανε την αρχαιοτάτη έννοια του πολιτικού καπελλώματος. Σαν χθες να μην υπήρχε ΠΑΣΟΚ. Αλλά πού ξες; Μπορεί τόσα χρόνια να μην το προσέξανε!

    Σωστές οι παρατηρήσεις του JUGO. Σωστότατες. Και για την οδό Λήδρας για την οποία οι μπλόγκερς όλων των πολιτικών αποχρώσεων χεστήκανε. Και για το Θιβέτ. Σιγά. Σιγά να μην αρχίσουμε να κλαίμε που η ΕΛΑΣ δεν έπιασε τους «ακτιβιστάς» κι αν προσβλήθηκε το «Ολυμπιακόν Πνεύμα.» Όταν οι Κινέζοι έχουν εξοντώσει συστηματικά τους Θιβετιανούς εδώ και μισό αιώνα τώρα, με την ανοχή του λεγομένου πολιτισμένου κόσμου.

    Ήρθε πραγματικά η ώρα, και προβληματίζομαι που το γράφω έτσι σκληρά, η μπλογκόσφαιρα να βγει απο την εφηβεία, και να σταματήσει την ατέλειωτη γκρίνια και τις καταγγελίες και την κιτς γραφή (κι εκείνη την λατρεία των ίδιων και των ίδιων επωνύμων γκρινιαζόντων, δεν θα πω ονόματα). Άντε ν’ αρχίσουν να γράφονται ποστ της προκοπής, να πέφτουν στο τραπέζι ΙΔΕΕΣ. Καινούργιες ιδέες. Και λίγη πρωτοτυπία και αυθεντικότητα αν γίνεται. Φτάνει αυτό το εσωστρεφές γράψιμο, κατάλληλο για τους άλλους μπλόγκερς και την παρέα μας και τους ίδιους και τους ίδιους σχολιαστές. Τα πάντα είναι προβλέψιμα πια. Και κουραστικά.

  12. Προσωπικά δεν έχω γράψει καθόλου για τους «πασόκους», αλλά αν ήμουν παρούσα και είχα ακούσει σχετικά θα ήταν λογικό να γράψω μάλλον και σχετικά με αυτή τη διάσταση. Από τη στιγμή όμως που δεν ήμουν παρούσα και online δεν άκουσα κάτι προτίμησα να τα διαβάσω από τα παιδιά που ήταν παρόντες και είχαν καλύτερη εικόνα. Αλλά προσωπικά θεωρώ λιγότερο πολιτικό από όσο φαίνεται το θέμα. Επειδή έχω ζήσει σε χωριό και επαρχία γενικότερα θέλω να νομίζω πως ξέρω περίπου τι παίχτηκε.

  13. Καλά, τώρα είδα και το ανώνυμο σχόλιο και λέω ακόμα μία κουβέντα. Μήπως μεγαλοποιείτε εσείς τελικά το θέμα; Διότι δεν νομίζω ότι όλοι η μπλογκόσφαιρα είμαστε εγώ, ο argos, ο όνειρος, η Ροδιά και ο Πάνος που γράψαμε σχετικά με το θέμα και άλλα ένα δύο ιστολόγια. Ελεος! Υπάρχουν 30.000 blog, άντε ενεργά 10.000 και 4-5 blogger θεωρείς ότι αντιπροσωπεύουν όλοι την μπλογκόσφαιρα αγαπητέ ανώνυμε; Ελεος με τις γενικεύσεις. Εξάλλου ούτε και κανένας από τους γράφοντες θεώρησε ότι αντιπροσωπεύει την μπλογκόσφαιρα.

  14. μήπως μπορειτε να μας εξηγησετε κι σε εμας τους απέξω τι έγινε;
    α) Ποιά ειν’ η Κων/να
    β) Τι ακριβώς της καναν οι Πασόκοι
    γ) Ποιο ητο το θεμα ;
    δ)Τί εγινε με το Θιβετ περικαλώ;
    (ε…ρωτάω ..Να μη ρωτήξω;)

  15. Ανυπότακτη καρδιά θα σας απαντήσω σοβαρά
    1) Η Κων/να είναι η blogger Ψιλικατζού και κατόπιν Χ-Ψιλικατζού
    2) Δεν της έκαναν κάτι προσωπικά οι «πασόκοι», αλλά ήθελα να μιλήσουν αυτοί σε εκδήλωση που έγινε για την εμπειρία του blogging στην Καβάλα και ήταν προσκεκλημένη ομιλήτρια από τον Σύνδεσμο Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας μαζί με τον Πάνο Ζέρβα που έχει το blog η Καλύβα Ψηλά στο Βουνό. Της έκανε μία κυρία εκ των πασόκων λεκτική επίθεση ότι είναι αμόρφωτη και δεν έπρεπε να εκδώσει βιβλίο. Η κυρία δεν τα είχε με την Κωνσταντίνα, αλλά τους τοπικούς παράγοντες. Τοπικές διαφορές δηλαδή ξέσπασαν πάνω στους προσκεκλημένους
    3) Στο Θιβέτ υπάρχει Κινέζικη κατοχή από το 1950 αν θυμάμαι καλά που το παραχώρησαν οι Βρετανοί στην Κίνα ως πρώην βρετανικό προτεκτοράτο. Με αφορμή τους Ολυμπιακούς αγώνες οι Θιβετιανοί έκαναν ακτιβιστικές συμβολικές πράξεις στην Ολυμπία πριν μερικές ημέρες και πρόσφατα κατά την τελετή αφής της δάδας ώστε να προβάλουν το αίτημα τους για αυτονομία. Τουλάχιστον για αυτονομία και όχι πλήρη ανεξαρτησία μιλάει ο 14ος Δαλάι Λάμα που είναι πνευματικός και πολιτικός τους ηγέτης, δεν ξέρω τι άλλες ομάδες εκφράζονται πιθανόν μέσα από αυτή την προσπάθεια. Πρόσφατα η Κίνα κατέστειλε αντιδράσεις των Θιβετιανών στη χώρα τους και δολοφόνησε 130 άτομα στη διάρκεια των συγκρούσεων με τον στρατό κατοχής.
    Οι αμερικανοί αντέδρασαν άμεσα με συνάντηση της αντιπροέδρου της βουλής των αντιπροσώπων με τον Δαλάι Λάμα που είναι αυτοεξόριστος στις Ινδίες, αλλά παράλληλα η κυρία Κοντολίζα Ράις δηλώνει ότι οφείλουν να δείξουν αυτοσυγκράτηση και οι δύο πλευρές και η Κίνα να δεχθεί διάλογο με τον Δαλάι Λάμα. Ο Μπους δηλώνει ότι θα πάει στους Ολυμπιακούς Αγώνες, ενώ ο πρίγκιπας Κάρολος της Ουαλλίας και μέλλων διάδοχος του Βρετανικού Θρόνου δηλώνει ότι δεν θα πάει διότι είναι υποστηρικτής των αιτημάτων του Θιβέτ. Η Ευρώπη συζητά να μποϋκοτάρει τους Ολυμπιακούς Αγώνες λόγω και αυτής της κρίσης ως προς το σεβασμό των δικαιωμάτων που η Κίνα τα έχει γραμμένα στα παλαιά της παπούτσια.
    Στην πρώτη εξέγερση των Θιβετιανών, όχι τώρα παλαιότερα, βρήκα σε πηγή ότι είχε ανάμειξη και η CIA, αλλά δεν έχω στοιχεία επιβεβαίωσης. Ενώ ο Δαλάι Λάμα σε συνέντευξη του στο Βήμα δήλωνε αρχικά φοβισμένος με τον κουμμουνισμό, αλλά στη συνέχεια λέει που σπούδασε τον Μαρξ στην Κίνα ένιωσε δέος και ήθελε να εφαρμόσει την ισονομία στην περιουσία των Θιβετιανών, αλλά πήγε η Κίνα και τους τα έκανε μπάχαλο. Ο Δαλάι Λάμα είναι κάτι σαν Φαραώ, δηλαδή θεοκρατική εξουσία, αλλά δηλώνει ότι αν το Θιβέτ αυτονομηθεί θα συνεχίσει να ταξιδεύει και δεν θα μείνει εκεί, διότι θεωρεί ότι έχει κάποια ανώτερη αποστολή να φωτίσει τον κόσμο για τις διαφορές κλπ. Εβγαλες συμπέρασμα; Εγώ όχι ακόμα και προσπαθώ να βάλω σε τάξη όλο αυτό το υλικό και να το τεκμηριώσω μπας και γράψω κάτι στη σελίδα μου. Σημειωτέον ότι από την άλλη οι οικολόγοι λένε ότι στο Θιβέτ η Κίνα προκαλεί σοβαρές οικολογικές καταστροφές με πυρηνικά εργοστάσια και άλλα που έχει εκεί. Δεν ξέρω τι στο καλό παίζεται συνολικότερα. Γεγονός είναι ότι σκοτώνουν Θιβετιανούς, ότι οι συνάνθρωποι τους ήταν σοκαριστικά απελπισμένοι στις ακτιβιστικές τους ενέργειες που έκαναν εδώ και αλλού. Αλλά υποθέτω ότι γεγονός επίσης είναι ότι τους χρησιμοποιούν διάφοροι για διάφορα συμφέροντα όπως γίνεται πάντα. Η πληροφόρηση και το επαρκές υλικό για αυτές τις περιοχές είναι δυσεύρετο ειδικά για μένα που δεν ξέρω πάρα πολύ καλά αγγλικά και χρειάζομαι χρόνο για ψάξιμο. Πάντως στη Βικιπαιδεία την αγγλόφωνη τα λήμματα για θιβέτ και αυτόνομο Θιβέτ είναι μάλλον εκκρεμή. Οι νεότεροι αντιδρούν άμεσα και συναισθηματικά και έχουν δίκιο που σοκαρίστηκαν όταν είδαν ασφαλίτες να πιάνουν τους ακτιβιστές, αλλά ίσως ξεχνάνε ή και αγνοούν ότι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου οι Παλαιστίνιοι στο όνομα του αγώνα τους, τότε ακόμα αποκαλούνταν τρομοκράτες, δολοφόνησαν 11 Ισραηλινούς αθλητές, ενώ μετέπειτα οι Ισραηλινοί με τη σειρά τους δολοφόνησαν και τους 13 Παλαιστίνιους που συμμετείχαν σε αυτή την αποστολή του λεγόμενου Μαύρου Σεπτέμβρη. Επομένως το ζήτημα δεν είναι να γράψεις απλά το γεγονός τώρα, αλλά να φωτίσεις και τη φόρτιση που περιέχουν όλα αυτά και να τα φωτίσεις τεκμηριωμένα και όχι όπως τα γράφω τώρα στο σχόλιο αγαπητέ μου jago. Να γιατί δεν έχω γράψει ακόμα σχετικά.

  16. Jago το θα σας απαντήσω σοβαρά στην ανυπότακτη καρδιά διευκρινίζω ότι το λέω επειδή δεν ξέρω αν κάνει πλάκα ή ρωτάει σοβαρά 🙂

  17. Παράθεμα: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Η εκδήλωση στην Καβάλα για το blogging

  18. »Jago το θα σας απαντήσω σοβαρά στην ανυπότακτη καρδιά διευκρινίζω ότι το λέω επειδή δεν ξέρω αν κάνει πλάκα ή ρωτάει σοβαρά »

    Δροσοπλατανε καλά εκανες και απηντησες σοβαρά στην ανυπότακτη Καρδια , διοτι την ξερω και ποτες της δεν κανει πλακα
    και παντα μιλαει σοβαρά και θελει να μαθει διοτι ειναι φιλομαθής …(βεβαια Νου δεν εχει καθόλου διοτι αν ειχε δεν θα εμπλεκε με διαφορες παλιοιστοριες στην Μπλογκοσφαιρα …)
    Οσο για την Κων/να εχω να πώ οτι την ειδα σε διαφορες φωτογραφιες και μου εκανε μεγάλη εντυπωση το οτι ειναι νεα και ωραια και δροσερή -ενώ ειχα την εντυποωη οτι η Ψιλικατζου ηταν – ε ..να μεγαλουτσικη – … Δεν την ακουσα δια ζωσης αλλά απο την φατσουλα της μου φανηκε πολύ καλό κοριτσι και απο σπιτι και μου κανει εντυπωση διοτι η Ψιλικατζου μου φαινόταν ..ε πως να το πώ …καπως μαγγιορα ..
    Τωρα …το περι αμορφωτης που της ειπε καποια κυρια λεει … Δηλαδή τι αμορφωτη ; Δηλαδής δεν εχει τελειωσει ουτε το…ΔΗΜΟΤΙΚΟ; δεν καταλαβα…

    Δηλαδή εγω που εχω να παω σχολειο απο το 1938 δεν εχω το δικαιωμα ναγραψω ουτε ενα βιβλιο … ;Τι ηθελε να πει αυτή η κυρια που μαλιστα »δεν τα είχε καν με την Κωνσταντίνα, αλλά τους τοπικούς παράγοντες» Δηλαδή τι της εφταιγε η καλουλα και ομορφουλα Κων/να … ; ε;
    Ετσι ως προς αυτό εχω κι εγώ αποριες

    -Τωρα τον κ Ζερβα που εχει την Καλύβα τον γνωριζω καλά κι εγώ και η Ανυπότακτη καρδια …

    τωρα …Περι Θιβετ δεν καταλαβα πολλά πραγματα αλλά κατι ειδα στου κ Ροιδη με τις εμμονές οπου συχναζω τελευταια και εγραψα κι εγώ κατι για την Νεοφιλελευθερη Αηδιαστική Ουτοπία ( δεν ξερω αν εχει σχεση αλλά ολο και καποια σχεση θαχει
    – Αλλά εν πασει περιπτωσει και Τεσπα
    ξερετε το ερωτημα που με απασχολεί τελευταια διακαως ειναι το αν ο Αδαμ και η Ευα εκαναν σεξ στο Παραδεισο και καθε Πόσο (γινεται μια πυρετωδης συζητηση επ’ αυτου και παλι στου Ροίδη )… Αυτή η συζητηση με εχει απορροφήσει οποτε δεν βρισκω τον ααιτουμενο χρόνο για να ασχοληθώ οσο θα επρεπε με το Θιβετ , την αξιαγαπητη Κων/να και την κυρια που της ειπε οτι της ειπε στην Καβαλλα …

  19. Το διαφημιστικό επεισόδιο μου θυμίζει Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και Τζον Τραβόλτα:

    Much Ado About Nothing
    και
    Look who’s talking (για ουδέτερη στάση)

    Eκείνο που μου έκανε εντύπωση, εκτός από τα κατεβατά της coolplatanos, είναι που η x-psilikatzou ζητάει τα ρέστα από κάποιον επειδή εκείνη την ώρα «τήρησε ουδέτερη στάση και δεν διαχώρησε τη θέση του, παρά βγήκε να το καταδικάσει αργότερα μέσα από το μπλογκ του». (!!!)

    Νομίζω πως για να απαιτείς από κάποιους να παίρνουν θέση σε διάφορες ασχήμιες που πέφτουν στην αντίληψή τους, θα πρέπει να κάνεις το ίδιο κι εσύ. Έστω και αργότερα.

    Έτσι δεν είναι;

  20. Δεν ξέρω πως θα εκλάβεις αυτό το σχόλιο JustA, αλλά θλίβομαι και ΔΕΝ χαίρομαι από το γεγονός ότι ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ το ποστ ΟΠΩΣ το έγραψες και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

    ΚΑΝΕΝΑ άλλο ποστ δεν έθιξε τα πολύ σοβαρά θέματα που θέτεις και κανένα τεράαστιοοο κατεβατό φλυαρίας (π.χ. εδώ) δεν θίγει ή καταρρίπτει τις διαπιστώσεις που κάνεις.

    Θα επιχειρήσω τώρα μία μικρή συρραφή όσων είπες που θεωρώ σημαντικότερα (και παρακαλώ…. ΟΧΙ κακίες από κανέναν… «αντίπαλό σου» διότι συζητώ ΜΟΝΟ απόψεις -όχι άτομα- σε πολύ γενικό επίπεδο):

    1) «…η Κύπρος είναι ένα πολύ βαρετό κι εντελώς ασήμαντο θέμα, ενώ το σκυλοβρίσιμο από μια μηδαμινή κομπλεξική πασοκατζού σε μια επώνυμη ιστολόγο είναι ικανό να φέρει στα πρόθυρα του (τεχνητού) εκνευρισμού όλη την μπλογκόσφαιρα.»

    2) «Η υπόθεση της Κωνσταντίνας -Ψιλικατζού- Δελημήτρου μεγαλοποιήθηκε σε σημείο που βλάπτει την ίδια. Ωραία, βρέθηκε μία ασήμαντη πασοκατζού να την προσβάλλει. Ε και; Πρώτη φορά είναι;
    […] Δηλαδή, αυτοί οι «πασόκοι μπλόγκερ της Καβάλας» έχουν μακρύ χέρι στα ιστολόγια; Ρε είστε σοβαροί; [….] Δόθηκαν οι υπερβατικές διαστάσεις του Γκοτζίλα σε κάτι ασήμαντους πασόκους της Καβάλας!

    3 Εξίσου σημαντικό δεν είναι ότι πλείστοι ιστολόγοι έχουν φάει εξίσου άγρια βρισίδια και είναι θύματα κουτσομπολιού και προγραφών; Για αυτούς δεν περίσσεψε κάποια ευαισθησία;

    -Ε, ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, επιβεβαιώνω το γεγονός!

    Απλά οι ΙΔΙΟΙ εκείνοι «που υπέστησαν τα πάντα» συνήλθαν αντιλαμβανόμενοι ότι έχουν να κάνουν με ένα νέο Ελλαδιστάν, απογειωμένο εν διαδικτύω. Και -όπως πάντα- βρήκαν παρηγοριά στις εξαιρέσεις (ή σε σχέσεις με ΞΕΝΑ μπλογκ που δεν πάσχουν από την ίδια Παρεοκρατικότητα).

    Και όχι μόνο αυτό, υπήρξαν και σπάνιες χειρονομίες αβρότητας προς «αντιπάλους» χωρίς τυμπανοκρουσίες και φανφάρες (ή μανία «εξεύρεσης νέων στόχων» για δαιμονοποιήσεις που «δικαιώνουν»).

    Ε, ας προσληφθούν υβριστές σαν κλάκα. Η ΜΟΝΗ τέλεια και ΑΝΕΞΟΔΗ διαφήμιση! 😉

  21. Υ.Γ.
    1) Επειδή μια (λίγο-πολύ γνωστή) παλιά «μπλογκοδιένεξή μου» έχει (λίγο-πολύ) επιλυθεί, ας δώσω ΜΟΝΟ ΕΝΑ σύνδεσμο σε ένα ποστ που το εξηγεί γλαφυρά, στα… αγγλικά, ΧΩΡΙΣ να αναφέρει ονόματα, ένα ποστ για το οποίο είμαι όμως περήφανος:
    http://omadeon.wordpress.com/2008/03/26/children-of-castoriadis/
    (Η «περηφάνεια» οφείλεται στη συνειδητοποίηση με… ευρύτερη ισχύ)
    😉

    2) όταν -κάποτε- τέθηκε θέμα λογοκρισίας κόσμιων σχολίων στο μπλογκ του Βενιζέλου, έγινε επίκεντρο προσοχής και διαμαρτυριών. ΟΠΟΤΕ τέθηκαν όμως θέματα ακριβώς ίδιας λογοκρισίας από «παιδιά της μπλογκόσφαιρας» η Κοτόσφαιρα…. ΤΟΥΜΠΕΚΙ, ΠΩΣ δεν μας… πλάκωσε και στο ξύλο μάλιστα επειδή υψώσαμε φωνή.
    (το λέω χωρίς κακία και ΧΩΡΙΣ λεπτομέρειες)

    3) όταν μία κατίνα βρίζει σαν αμόρφωτη την Κωσταντίνα, ΟΛΗ η μπλογκόσφαιρα χυμάει αιμοβόρικα να φάει το κρέας της, όταν όμως «χαϊδεμένα παιδιά της μπλογκόσφαιρας» δημοσιεύουν σοβαρούς επαγγελματικούς λιβέλλους γεμάτους ψέματρα, η κοτόσφαιρα Διαρηγνύει τα ιμάτιά της ότι «δεν την αφορά», ως Ποντιοπιλατοκότερη του Ποντίου Πιλάτου!
    (ΠΑΛΙ το λέω χωρίς κακία και ΧΩΡΙΣ λεπτομέρειες)

    4) Οταν η κοτόσφαιρα απαιτεί το δικαίωμα του… κακαρίζειν ανευθύνως (κι εγώ μαζί φυσικά) ΟΛΑ ΚΑΛΑ και άγια και με υπογραφές διαμαρτυρίας όλων, κλπ. Οταν όμως τη ρωτάμε ΑΝ ΕΧΕΙ ποτέ της διασφαλίσει ΕΣΤΩ ΗΘΙΚΑ τα θεμελιώδη δικαιώματα έκφρασης κόσμιων ΑΠΛΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ, σταματάει το κακάρισμα κι αρχίζει να δαγκώνει, επικαλούμενη το δικαίωμα να ΜΗΝ κακαρίζουν άλλοι μέσα της ελευθέρως

    5) Περισσότερα μπορεί να έδινα με λινκ, αν δεν ήξερα ότι οι ΜΟΝΟΙ που θα ενδιαφερθούν είναι εκείνοι που θα το ψάξουν έτσι κι αλλιώς (οι ελάχιστοι) ενώ όσοι φάνε το… καλαμπόκι αμέσως ενδιαφέρονται ΜΟΝΟ για κακαρίσματα.

    (Hint: Στο δεύτερο ιστολόγιό μου…)

  22. Και μία είδηση:

    O «Κλωνισμός Ιστολογίων» ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ στην Αγγλία (μια παλιά ιδέα μου κατά της άδικης λογοκρισίας κόσμιων σχολιαστών):

    Ενας Αγγλος κλωνοποίησε blog ευρωβουλευτή που δεν επέτρεπε σχόλια. Περισσότερα εδώ:
    http://omadeon.wordpress.com/2008/03/27/blog-mirroring-uk/

    (και στο νέο μου blog, που μόλις άνοιξα στην εφημερίδα Daily Telegraph).

  23. Συγνωμη που επανερχομαι αλλα να ειναι που με ενδιαφερει το θεμα ..Πριν απο καμποσους βλεπετε μηνες ειχα προσπαθησει με καποια σχολια μου να αναλογιστώ μαζί με αλλους οπως φαινεται σε αυτό το Μπογκ πανω στη φυση των Μπλογκς ..Βεβαια καποιες Ατυχεις περιστασεις με απεσπασαν απο εκινη τη συζητηση

    http://panosz.wordpress.com/2007/10/14/blogs-3/

    Εκεινο που θελω να ρωτηξω ειναι (μιας και βλεπω μια πολύ μεγα΄λη συζητηση για την Εκδηλωση της Καβαλας την οποια εγω δεν παρακολουθησα :
    Υπήρξε καποιος προβληματσιμός αξιος λόγου για την Φυση των Μπλογκ και τη σχεση του με τη συγχρονη κοινωνια και την Πολιτική . η η ολη συζητηση περιοριστηκε (οπως φαινεται Τωρα) στο αν καποιοι Πασοκοι της Καβαλας έιπαν ασχημα λόγια για την Κατερινα ή ολα αυτά τα Παντελώς ακατανοητα που βλεπω τώρα σε διαφορα Μπλογκς

    Αν υπηρξε σας παρακαλώ να μου τον μεταφερετε..Με ενδιαφερει

  24. Κιενα σχολιο που εβαλα στου Π&Α ..Ποστ οι μεταμορφωσεις της Ταυτοτητας …

    Mia παρατηρηση σχετικά με τα Μπλογκς και την επ’ αυτων συζητηση( Τα Μπλογκς και η ταινια του Moebius)
    ———————————————
    Στα Μπλογκς ο λόγος περιστρεφεται αναμεσα στο μεσα και στο εξω , στο Δημοσιο και το Ιδιωτικο (ή και το Μύχιο ) στο προσωπο και την περσόνα ,παραμενοντας ομως παντα πανω στην ιδια επιφανεια σαν να στριφογυρνα πανω στην ιδια ταινια του Moebius

    http://www.hellenica.de/Math/TainiaTouMoebius.html

    (αν ειναι να γινει καμμια συζητηση να γινει ..Οχι να λεμε για μηνες τι ειπε εκινη η κυρια της Κατερινας κλπ ..

  25. Όλη αυτή η παθογένεια είναι αποτέλεσμα της επαγγελματοποίησης των μπλόγκερς. Ένα πολύ χαλαρό μέσον επικοινωνίας το εκμεταλλεύτηκαν διάφοροι φιλόδοξοι wannabe – συγγραφείς, δημοσιογράφοι και λοιποί «ταλαντούχοι» – και δίνουν διαστάσεις σε ανύπαρκτα θέματα, με μόνο σκοπό να δημιουργούν θόρυβο γύρω από το όνομά τους και να είναι πάντα στην επικαιρότητα.

    Οι λόγοι που το πράττουν είναι ευνόητοι: διαφήμιση, προσωπική ανασφάλεια, και οι ψυχολογικοί λόγοι να αισθάνονται μόνον μέσω του ίντερνετ την αληθινή ζωή τους (εικονική πραγματικότητα).

    Γι αυτό, κατέληξα να εκτιμώ τα δροσερά και παρεΐστικα μπλογκς. Συνιστώ χαλαρότητα και μακριά από τα σοβαροφανή διαφόρων σφιγμένων επαγγελματιών μπλογκερς.

    Ένα τέτοιο χαλαρό παρεΐστικο μπλογκ, είναι το blog «Everything you know is wrong» :http://panokato.blogspot.com/ και ένα που μου υπέδειξαν πριν λίγο: «H πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη»: http://giorti.blogspot.com/

    Xαλαρώστε και αφήστε τους μίζερους να χαραμίζουν τη ζωή τους στον ιντερνετικό ανταγωνισμό.

  26. Έχω να πω το εξής: νοιαζόμουν για το τι λένε οι άλλοι για μένα μέχρι τα 17 μου. Τότε, μέσα σε μια πολύ μυστήρια κατάσταση, κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό κι από τότε ορκίστηκα πως θα ασχολούμαι ΜΟΝΟΝ με το τι λένε για μένα άνθρωποι που εκτιμώ. Οι υπόλοιποι δεν με αγγίζουν.

  27. @Αιρετικές δίκιο έχεις. Κι αυτό είναι το ιδανικό βέβαια.

    όταν όμως εγώ… μαζεύω ΚΑΘΕ μέρα τα θραύσματα… βλημάτων (pun intended) λόγω των δυσφημήσεων που μου κόστισαν πάνω από 12 αφαιρέσεις συνδέσμων λόγω του ότι ορισμένοι άνθρωποι είναι ΕΥΠΙΣΤΟΙ και πιστεύουν όσα τους σερβίρουν, ΜΗ θέλοντας να παραδεχτούν τις απαράδεκτες ενέργειας «κολλητών τους», αυτό που λες ακούγεται ΠΟΛΥ ιδεαλιστικό και φιλολογικό.

    Πάντως εγώ όχι μόνο το τηρώ, αλλά ΔΕΝ έδωσα και link με άριστα ντοκουμενταρισμένα ΟΛΑ τα στοχεία διότι… περιμένω να δω ως ΠΟΥ θα φτάσει η Οχλοκρατική Βλακεία της Επιφανειακότητας.

    Νοσφεράτε, τα τελευταία ποστ μου για τον Καστοριάδη αφορούν τα ερωτήματα που θέτεις, αν και συνήθως έμμεσα.

    Βέβαια… ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ή συμπαθούντες δεν υολμούν νσ σχολιάσουν θέματα που τους αφορούν, μην τυχόν και στενοχωρηθούν (από άλλους).

    ΖΗΤΩ Η ΑΠΩΘΗΣΗ. ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ, εξασφαλίζουν την αισιοδοξία μας, να βλέπουμε ΜΟΝΟ μπροστά. Και για τα υπόλοιπα, η λεωφόρος έχει και σήματα STOP. 🙂

  28. »Νοσφεράτε, τα τελευταία ποστ μου για τον Καστοριάδη αφορούν τα ερωτήματα που θέτεις, αν και συνήθως έμμεσα.
    Βέβαια… ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ή συμπαθούντες δεν υολμούν νσ σχολιάσουν θέματα που τους αφορούν, μην τυχόν και στενοχωρηθούν (από άλλους).»

    Κοιτα Ομαντεον
    α) Δεν με πουενδιαφερει ο Καστοριαδης
    Ισως σου φαινεται παραξενο αλλα ετσι ειναι ……..

    β) Οπως καταλαβαινεις για αυτό που αναφερεις ο πρωτος και ο τελευταιος που στεναχωρεθηκε (και πολά αλλα που δεν ενδιαφερουν το κοινό )

    ειμαι εγώ …
    Η υποθεση εχει κλεισει οριστικά , και αμετακλητα
    Το Θεμα θεωρειται ληξαν .. Υπαρχει εκεχειρια …
    Σε παρακαλώ σεβασου την σε οτι αφορά σε εμενα …

    γ) Ελπίζω να κατανοεις – οπως και αλλοι-οτι θα σχολιαζω εκει που θελω , στα Ποστ που με ενδιαφερουν και με τον τροπο που θελω …ανεξαρτητα απο φιλιες η συμπαθειες …

    δ) Ξερεις οτι σε εκτιμώ…ομως αυτό δεν εχει σχεση με τα σχολια στ ιστολογιο σου …Οταν σχολιαζω αυτό εχει να κανει με πολλά αλλα πραγματα
    περα απο αυτό

    Ετσι

    αυτό το Δε τολμουν
    »

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ή συμπαθούντες δεν υολμούν νσ σχολιάσουν θέματα που τους αφορούν, μην τυχόν και στενοχωρηθούν (από άλλους»)

    Ξεχνα το εφοσον αναφερεσαι σ’ εμενα
    αντε

  29. Δεν με πουενδιαφερει ο Καστοριαδης
    = δενμε πολυενδιαφερει (δηλαδή σχεδόν καθολου …τα βαριεμαι τα Καστοριαδικά

  30. Λάθος κάνεις Νόσφυ,
    ΔΕΝ αναφερόμουν ΜΟΝΟ σε σένα

    Απόδειξη:
    όταν μιλάω για ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 12 συνδέσμους που κόπηκαν ενώ εσύ ΔΕΝ είσαι ανάμεσά τους, νόμιζα ότι ήμουν σαφή.

    Θα σου πω μόνο έναν, λίαν συμπαθή (που όμως δεν είναι στους παραπάνω): Θείος Ισίδωρος ο Μέγας. Δεν θέλω τίποτε άλλο από το να διαβάσει, όχι απαραίτητα να σχολιάσει. ΔΕΚΑΔΕΣ θέματα θάφτηκαν επιμελώς λόγω της διένεξης που έληξε…

    Φυσικά, τηρώ κι εγώ την 100% δική μου εκεχειρία, όπου το θέμα ΔΕΝ έληξε, απλώς ΕΠΑΨΕ να είναι διένεξη και μπήκε σε αναμονή για ακόμη πιο ανθρωπιστική και ΜΗ-επιθετική κατανόησή του, αντίθετα με τη Λογική της Απώθησης, που είναι 100% υπεύθυνη για κάθε επανεμφάνιση των ίδιων και των ίδιων προβλημάτων.

    Κι εμένα ΔΕΝ με ενδιαφέρει πια ο Λακάν, πιστεύω ότι είστε λίγο κολλημένοι όσοι βασίζεστε στον Λακάν! (οκ, no problem)
    (έβγαλα και γλώσσα βέβαια ως μαθητής)
    χεχε

  31. Υ.Γ.
    Η συνολική και συλλογική Λογική του Φαντασιακού της Παρεοκρατίας και άλλων τινών με βρίσκει αντίθετο, αυτό είναι το σημαντικό. Μακάρι να μπορούσα να αλλάξω ΟΛΑ τα ονόματα, ΟΛΑ τα προσωπικά στοχεία, να ΜΗΝ υπάρχουν κακές επιπτώσεις σε κανένα αλλά όμως, το ΣΥΝΟΛΙΚΟ και το ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ επίπεδο να γίνει απολύτως κατανοητό. Η διαύγασή του ΔΕΝ μπορεί να απωθηθεί επειδή μερικοί «θέλουν να ξεχάσουν». Και αυτό είναι το μόνο στο οποίο διαφωνώ. Οποιαδήποτε απώθηση της διαύγασης του Συλλογικού Φαντιακού θα επιφέρει καταστολή και ιεραρχίες, παρεοκρατίες και όλα τα συναφή.

    @JAGO, tο ποστ σου ήταν το ΜΟΝΟ που έκανε ουσιαστική και εποικοδομητική κριτική σε ΑΥΤΟ ακριβώς το επίπεδο, του Συλλογικού φανταστικού. Η συλλογική συνειδητότητα θέλει κι αυτή την κριτική της, δεν μπορεί να αφεθεί ανεξέλεγκτη να επιβάλλει τις κατασταλτικές απωθήσεις της και να τρέφει τις αυταπάτες της.

    Για παράδειγμα, ΟΛΟΙ θα γελούσαμε και θα κριτικάραμε ένα κακό τηλεοπτικό show με κόσμο που χαχανίζει και αλλοτριώνεται, αλλά ΔΕΝ τολμάει σχεδόν κανείς να κριτικάρει αντίστοιχες καταστάσεις στα μπλογκ μην τυχόν και πάρουν ανθρώπους τα σκάγια του, μην τυχόν και του επιτεθούν ή μην τυχόν και χάσει φίλους, ή ή ή…

    Μία Ανίτα Πάνια όμως, που θα γίνει κάποτε διαδραστική θα είναι κατίνα στη νι-οστή δύναμη όπου ν=αριθμός των διαδραστικών συμμετασχόντων. Και όποιος κριτικάρει θα εξοστρακίζεται από το ίδιο το κοινό της σαν είδος «χέητ μπλογκ».

    Και πάλι συγχαρητήρια στον JAGO. Το ότι είχαμε τα μικρο-τσουγκρίσματά μας αλλά σε τίποτε δεν εμπόδισαν όλα αυτά, είναι το πιο θετικό από όλα!

  32. ε διαβασα και αυτό εδώ

    http://alekos.blogspot.com/2008/03/h-x-psilikatzoy.html

    και καταλαβα εν τελει ( το οτι ο Μπλογκοκοσμος νιαζεται μόνο για το αν πολλαπλασιαζεται η εικονα του σε μια απειρη σειρά απο μεγεθυντικους Καθρεφτες ,

    οτι το τοσο γινεται ΤΟΣΟ ενώ το ΤΟΣΟ (π.χ η ανηκουστη επιθεση που εξαπολυει η Κυβερνηση της Δεξιας ενανατια στη Κοινωνια με το ασφαλιστικό γινεται- για τους σταρ της μπλογκοσφαιρας- … τόσο)

    – οτι μαλλον δεν ειπώθηκε τιποτε απολυτως στην εν λόγω εκδηλωση περα απο τα συνήθη ξεκατινιάσματα γιαυτό και ασχολουνται Μονο με αυτά

    ..οτι βρηκανε Γαιδαρο – το Πασοκ – και Βαρανε , επειδή λεει καποια κυρια την ειπε αγραμματη και καποιος αλλος πηγε να κατσει διπλα της και πιαςτο αυγο και κουρευτο ,οτι η ελληνική μπλογκοσφαιρα και μαλλον η κοινωνια ξεπά σε ενα ακρως ναρκισσιστικό παραληρημα ενώ τοσπιτι της καιγεται (τι καιγεται ..το μισό εχει ηδη καει το καλοκαιρι)..
    Βρε …ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΒΡΕΕΕ ;που παμε;(που ελεγε κιο Αυλωνιτης …

  33. Με πρόλαβε ο Νοσφεράτος με την παράθεση ποστ του Alzap, έκατσα μια ώρα να το διαβάσω και το ξαναδιάβασα. Το συμπέρασμα: δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα, έχει δίκιο η Κ.σ-Μ., όλο αυτό το πράμα λειτούργησε σαν διαφήμιση.

    Και προσέξτε την παρέμβαση του Παπανδρέου, μάλλον την ώρα που αγόρευε για την πρόταση μομφής έγραφε ταυτόχρονα στο λάπτοπ:
    http://tinyurl.com/2lbans

    Ειλικρινά, έχω μείνει ενεός.

    Δεν νομίζω Ομαδεόνα ότι χρειάζεται να προσθέσουμε κάτι άλλο… ο Αιρετικός έθεσε τον πήχυ. Ας τιμήσουμε αυτή την πρόκληση.

  34. Κι εγώ συμφωνώ, ΔΕΝ έχω τίποτε άλλο χρήσιμο να προσθέσω, παρά μόνο… τα συγχαρητήριά μου για τα όσα συνειδητοποιεί ο Νόσφυ στο σχόλιο πριν το δικό σου JAGO.

    Νάσαστε καλά.

  35. Και ξέρεις ε; Τώρα κανείς δεν μιλάει για «καπέλωμα» μετά την ανακοίνωση του ΓΑΠ και το κλείσιμο δύο «πράσινων» ιστολόγιων.

    Διαταγή βασιλική και τα σκυλιά δεμένα.

  36. η πετρα του σκανδαλου ομως βρισκεται στη θεση της. Αρα, ακυρη η εικασια σου περι διαταγης -νομιζω.

  37. Σχετικα με το post παρατηρω απλα οτι σιγα σιγα ο κοσμος θα συνηθισει την υπαρξη του μεσου και θα παψουν οι αντιπαλοτητες μεταξυ διαδικτυου και «πραγματικης» ζωης. Πρωτο κρουσμα η αρχικη υποδοχη απο τα ΜΜΕ. Θυμασαι εκεινη τη δημοσιογραφο_δε_θυμαμαι_πως_τη_λενε;
    Η περιπτωση press-gr δεν ειναι μακρια (χρονικα) οπου μπερδευτηκαν οι δημοσιογραφοι στο blogging τοσο ατσαλα. Ακουσαμε κιολας ενα σωρο σαχλαμαρες απο τα καναλια με αυτη την ευκαιρια.
    Οταν ο κοσμος (οι νεοι κυριως, αλλα και οι μεγαλυτεροι) οτι το αθλημα ειναι δωρεαν -καπου διαβασα πως μια κυρια σιαχνει μπλογκ με αμοιβη(!!) θα το μαθουν κι αλλοι και θα εκπεσει ο μυθος!
    ..κι αυτο μαλλον καλο το βρισκω..
    (θα γινουν κι αλλες παρουσιασεις, σε αλλες πολεις -αυτο ειναι προφητεια!)

  38. ..ελα, ασε τις ψιλοκακιουλες! 🙂
    Μολις τωρα σκεφτηκα τι θα ειχε γινει τοτε με τον καημενο το Γουτεμβεργιο… Ποσοι επαγγελματιες αντιγραφεις θα τον ψαχναν να τον… ξεμαλλιασουν!!!

  39. Κακιούλες εγώ; Σοβαρά;
    Λυπάμαι… αλλά όταν εσύ τρέχεις στον κύριο που με αποκαλούσε συλλήβδην «κακογαμημένο ΑΜΕΑ» και του σχολιάζεις περιχαρής, τι να πω;
    Λυπάμαι…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.