Άκου κάτι μαμουνοχυμένε

UPDATE: Ρε σεις, αυτόν τον ρήτορα της Βουλής των Εφήβων τι τον έχετε; Κάθε ποστ του είναι και μια μαχαιριά στην Άμεση Δημοκρατία, χαχαχαχα!

Αφήστε τώρα και τους διπλούς τριπλούς λογαριασμούς, τα ξέρω κι εγώ από πρώτο χέρι (από τότε) πως λειτουργείτε εκεί μέσα. Να θυμίσω με τι τρόπο «διαφημίστηκαν» οι διαβόητοι Διαλογισμοί; Οι τρεις-τέσσερις άμεσα, στο σκανδαλάκι της γελοιότητας, εμπλεκόμενοι ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ. Και κακώς που δεν μίλησα τότε, όσοι κατάλαβαν, [anti]κατάλαβαν. Καρτελάκι Cannot Enjoy Orgasm! Χαχαχαχα! Πόσο γάντι τους πάει σήμερα!

________

Τις ίδιες α-κρι-βώς μαλακίες που έχεις κάνει σε πολλούς άλλους, τώρα θα τις λουστείς για να καταλάβεις και να νιώσεις ακόμη και κάτω από το πετσί σου πως είναι το αποτέλεσμα της κατινιάς, της συκοφαντίας, της μισαλλοδοξίας και του υφέρποντα ρατσισμού που τροφοδότησες σιωπηλά και υπόγεια σε συνέργεια και με διαταγές στους «υποτακτικούς» σου.

Τώρα που επιτέλους κατάλαβαν ό-λ-οι τι γλοιώδες κάθαρμα είσαι, άρπα τα αυτά τα οποία έκανες ο ίδιος. Λούσου τα τώρα και άντε σκουπίσου από το ίδιο «χαρτί» με το οποίο ξαπέστειλες άλλους. Δεν σε λυπάμαι καθόλου.

Και φυσικά, θα μάθεις τώρα τι σημαίνει να ζητάς βοήθεια. Και το πόσο ακριβά κοστίζει αυτή.

[Σημ. Το ποστ δεν αφορά μπλόγκερ]

 

5 thoughts on “Άκου κάτι μαμουνοχυμένε

  1. Ήμουν από τους πρώτους και έως το τέλος που προσπάθησα να σας κάνω να συζητήσετε επί κάποιων θεμάτων που σας αφορούσαν άμεσα, σε μία προσπάθεια να ενεργοποιήσω δημοκρατικούς τρόπους ώστε να συνεχίσεις να αποτελείς μέλος, ως αναγνώριση της μεγάλης προσφοράς σου στην κοινότητα και της μοναδικότητας του χαρακτήρα σου. Οι δημοκρατικοί αυτοί μηχανισμοί ενεργοποιήθηκαν και έτσι καταλήξαμε στο σημερινό αποτέλεσμα.. ένα αποτέλεσμα που καταλάβαμε όλοι ότι είναι το καλύτερο πλέον δυνατό.

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ… ΡΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!
    ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ!

  2. Η διαφωνία σε θέματα ηθικής δεν σημαίνει ότι ο αντίλογος παίζει με τις λέξεις ή όχι (μήτε ο λόγος φυσικά).. η δική μου θέση ως προς την ηθική κινήθηκε σε διαφορετικό επίπεδο από τη δική σου και προσπάθησα αρκετά (σκεφτόμενος το χρόνο μας και τις υποχρεώσεις μας εκτός κοινότητας) ώστε να την καταστήσω όσο το δυνατόν πιο κατανοητή. Και η άποψη μου αποτελούσε κριτική και για τη δική σου ηθική, όπως και η δική σου αποτελούσε για τη δική μου.. ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι αμφίδρομο και να μας βοηθήσει και τους δύο να εξελιχθούμε ως ανθρώποι.

    Πονάει το στομάχι μου από τα γέλια… ε ρε τσίρκουλο!

  3. Δηλωνω οτι νιωθω βαθυτατα θλιμμενος [μπα; τώρα που σε στρίμωξαν, απέκτησες ευαισθησίες]. Οχι τοσο για ολα αυτα τα θλιβερα που συνεβησαν τον προηγουμενο μηνα και επηρεασαν την προσωπικη μου ζωη [είχες προσωπική ζωή; ουάου! αφού ήταν όλη στα φόρα!], τις σχεσεις μου με τους υπολοιπους φιλους της Χxxxxxx, αλλα και τις σχεσεις της Χxxxxxx με ορισμενα μελη, αλλα για την διαπομπευση πτυχων της προσωπικης μου ζωης [ενώ εσύ δεν έκανες διαπομπεύσεις, ε;] μεσα σε ενα χωρο που αγαπω [μετάφραση: είναι ιδιοκτησία μου], διχως καν να ερωτηθω, νιωθωντας οτι με καλεσαν σε καποια εκπομπη της Τατιανας για να μιλησω [αυτό δεν κάνεις τώρα;]. Αυτο το κατιναριο και μαλιστα απο ατομα που ουτε θα μπορουσα να φανταστω ποτε ξαφνιασε πολλους [εμένα να δεις! αφού χαίρομαι τόσο!]. Δε με τσακισε, επειδη καλως ή κακως εχω μεγαλωσει διαβαζοντας και υιοθετωντας τη σημαντικοτητα της ηθικης των προγονων μου [την ποια;], αλλα και τα παιχνιδια της πολιτικης με τα χτυπηματα «κατω απο τη ζωνη» [κάτω από τον π00τσο θες να πεις]. Ψυχολογικα δηλαδη δεν τα εχω χασει [ναι, κάνεις μπαμ μπουμ!], ουτε εχω κοκκινησει με οσα φαιδρα διαβαζω απο ατομα [κι όχι ανθρώπους!!!] που ειτε ηταν εξαφανισμενα τοσο καιρο, ειτε -εμφανως- ψυχολογικα δεν ειναι και τοσο ευσταθεις [κούνια μπέλα, έγια λέσα], ειτε με περιμεναν στη γωνια για τους δικους τους λογους [μήπως επειδή τους ζήταγες τις συνηθισμένες εκδουλεύσεις;].

    Εγω λοιπον σε αυτο το παιχνιδι δεν θα μπω [δεν υπάρχει πάσο σε αυτό το παιχνίδι]. Οσο κι αν, οσοι γνωριζουν τι ακριβως εχει γινει, με πιεζουν να μιλησω επειδη τοσο η Χxxxxxx οσο και εγω προσωπικα εχουμε ολα τα δικια με το μερος μας [τον γρονθοκοπημένο Αλέξη Κούγια έχετε αυτή τη φορά για δικηγόρο;]. Οσο και αν ολα αυτα που διαβαζετε ή ακουτε υπο τυπον κουτσομπολιου δεν ειναι παρα ουτε η μιση αληθεια [ΑΚΡΙΒΩΣ. Είναι η ΟΛΟΚΛΗΡΗ!]. Νιωθω τοσο αηδιασμενος απο το ψεμα και την υποκρισια [κι εμάς μας αηδίασε η ΑΛΗΘΕΙΑ!], αλλα ουτε και παλι δεν υπαρχει περιπτωση να «αποκαλυψω» κατι περισσοτερο [όχι, δεν θέλουμε να δούμε τι έχεις κάτω από το βρακί σου].

    Ορισμενοι εχουν χασει απο καιρο το νοημα συμμετοχης τους εδω [ερωτευτηκαν καλέ ζηλιάρη!] και τη δυσοσμια απο την αυρα τους αυτη τη μετεφεραν δυστυχως στο φορουμ [είναι βλέπεις η ερωτική ιδρωτίλα…]. Ειναι οι ιδιοι ανθρωποι που προφανως δεν εχουν δουλεψει ποτε στα πλαισια μιας ομαδας παρεας [σιχάθηκαν τις παρτούζες ρε!], ειναι ανθρωποι δε γνωριζουν τι σημαινει η λεξη ανθρωπια και κατανοηση [ξέρουν πολύ καλά όμως τι σημαίνει «πουστιά»]. Ειναι οι ιδιοι ανθρωποι που ζητησαν και την απομακρυνση μου απο την Κοινοτητα! (η παρανοια δηλαδη σε ολη της το μεγαλειο) [το συνυπογράφουμε κι εμείς: η παρανοια δηλαδη σε ολη της το μεγαλειο] Ας ειναι… [Αμήν!]

Σχολιάστε

