Χαρτοπολτός; Ποιός χαρτοπολτός;

paper-pulp.JPG

Τα βιβλία ζητάνε την προσοχή σας για την επιβίωσή τους και μας υπενθυμίζουν πως η γνώση και η δημιουργία είναι παρακαταθήκη για τον πολιτισμό. Αλλά πώς γίνεται φέτος, όπως και τις τελευταίες χρονιές, να βλέπω στο ετήσιο παζάρι της Κλαυθμώνος βιβλία εικοσαετίας, ακόμη και τριακονταετίας, να είναι τα ίδια και φέτος όπως τις άλλες χρονιές ή διαφορετικά, να είναι εμφανέστατη η ηλικία τους όταν δεν έχουν διανεμηθεί άλλοτε με αυτόν τον τρόπο; Εντάξει, που το κακό θα μου πείτε αλλά δεν ανέχομαι πλέον τη μόνιμη καραμέλα του χαρτοπολτού. Κάποιοι εκδότες μάς δουλεύουν…

2 thoughts on “Χαρτοπολτός; Ποιός χαρτοπολτός;

  1. Συγκρίσεις με προηγούμενα παζάρια δεν μπορώ να κάνω, γιατί το φετινό ήταν το πρώτο μου, αλλά είναι αλήθεια πως μας δουλεύουν οι εκδότες, αφού είδα κι εγώ βιβλία ακόμα και της παιδικής μου ηλικίας και μάλιστα μπήκα στον πειρασμό να τα αγοράσω για να αντικαταστήσω τα δικά μου φθαρμένα. Αλλα από αυτά είναι, ας πούμε, διαχρονικά, οπότε δικαιολογείται ενδεχομένως να μην έχουν πολτοποιηθεί και να βρίσκονται εκεί (ενδεικτικά αναφέρω ένα βιβλίο – λεύκωμα για την «Αρχαιότητα σε ιστορίες για τα παιδιά»), που αντιλαμβάνομαι ότι έχει λόγω ύπαρξης στο συγκεκριμένο παζάρι. Κάποια άλλα όμως θα έπρεπε να έχουν ήδη γίνει προ πολλού πολτός, αλλά φαίνεται πως αυτή η πιθανότητα υπάρχει μόνο ως απειλή.
    Να σου πω την αλήθεια, όμως; Δεν μου κακοφαίνεται που δεν έγιναν πολτός. Σαφώς όμως μου κακοφαίνεται που μας
    δουλεύουν…

  2. Παράθεμα: Μία συνοπτική αποτίμηση του παζαριού βιβλίου - Λαπούτα

Σχολιάστε

