Κατά Μελάγχθονος του Κνήσμιου, Makis Facts – Νο.3

Τι είπε ο Μάκης στον Μπετόβεν; «Ε;«

Ποιό είναι το αγαπημένο λατινικό απόφθεγμα του Μάκη για τους πολιτικούς; vita longa, video ego [=ο βίος είναι μακρύς, η κάμερα είμαι εγώ]

Τι αναφώνησε ο Μάκης λατινιστί όταν είδε το βίντεο του Ζαχόπουλου; Strincto sensu [=με τη στενή έννοια] καλό είναι.

Γιατί ο Μάκης δεν βγαίνει στο MEGA; Τρέμει. Και τότε γιατί ο Μάκης βγαίνει στο Alter; Είναι altera pars [=στην απέναντι πλευρά]

Γιατί ο Larry King δεν καλεί τον Μάκη; Φοβάται μην τον ρωτήσει «είσαι εβραίος;«

Τι είπε ο Προυστ όταν παρακολούθησε μια εκπομπή του Μάκη; «Έχασα το χρόνο μου«. Και τι είπε ο Ιησούς; «Πόσο ακόμα θ’ αντέξω«. Ο Λέοπολντ φον Ζάχερ Μαζόχ κραυγάζει: «Γουστάρω!«

Τι είπε ο Ίκαρος για μια εκπομπή του Μάκη; «Στα τσακίδια«. Τι όμως η Λουκρητία Βοργία; «Τα χάπια μου, ένα ταξί και φεύγω«. Του Γαλιλαίου γυρίζει το κεφάλι, ενώ ο Ηράκλειτος αναφωνεί: «Άστο να κυλήσει στο ποτάμι

Ο Ιώβ παρακολουθεί τον Μάκη: «Υπομονή μέχρι να βγάλει την επιστολή του βουλευτή«. Ο Αλμπέρ Καμύ: «Πω πω πανούκλα!» Ο Καραϊσκάκης: «Στον μπούτσο μου όλα!«

Ιωάννης ο Βαπτιστής: «Χάνω το κεφάλι μου…«

Ο Χίτλερ κουνάει το κεφάλι του και του μπαίνουν ιδέες.

………

Είναι ο Μάκης τόσο κακός άνθρωπος; Μπαμπινιώτηηηη, τι είναι «άνθρωπος»;

Σχολιάστε