Τα φλας της ημέρας

Φλας νάμπερ ουάν: Πες όχι στα exit poll! Σωστή η παραίνεση του screwexitpoll.blogspot.com και διαβάστε επίσης ένα δηκτικό κείμενο του Παναγιώτη Κούστα με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.

Φλας νάμπερ τουτού: Σοκ και δέος από τον κύριο Νίκο –το μπλογκ είμαι εγώ– Δήμου, η σισύφεια κατάντια του αποτυπώνεται και στο «πρωτοσέλιδο» της lifo.gr. Να γελάς και να κλαις. Σνιφ, λυγμ, κλαψ, σπαράγμ, οδύρμ – έκλεισε το μπλογκ του και τι θα απογίνουμε οι υπόλοιποι; Που θα πάει ο θεσμός του μπλογκ; Υπάρχει αύριο μετά τον κύριο Νίκο –το μπλογκ είμαι εγώ– Δήμου; Τι θα φάμε σήμερα; [Update: Μετά την ανυπέρβλητη ξεφτίλα του μαρθαβούρτση δράματος, η lifo.gr ξήλωσε μετά από τρεις μέρες την πρωτοσέλιδη διαφήμιση του Νίκουτο μπλογκ είμαι εγώΔήμουκλαίμε για το κλείσιμο«. Αλήθεια, μήπως η υπόθεση Τσιπρόπουλου ήταν δικαίως ανάξια λόγου για τα μικρά κυβικά της;]

Φλας νάμπερ ράι θρου: Τελικά είχα καταλάβει από πολύ νωρίς ότι ο αμετροεπής σχολιασμός σε ένα μπλογκ είναι η κατάρα του. Καλύτερα να έχω λίγα σχόλια και καλά παρά 100-200-300-400-500. Τα περιβόητα νικοδημοπουλάκια επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.

Φλας νάμπερ φόρτρες: Εγώ να κλείσω το μπλογκ μου; Δεν γέρασα ακόμα για να πω ότι πάω για φίσινγ. Είμαι του παρα φύσιν.

Φλας νάμπερ φάιαρ: Παντού κλείνουν τα κλωνοποιημένα μπλογκ του. Βρε αγόρι μου ΠρέζαΤιΒι, δεν σε λογοκρίνουν, αντιθέτως φυλάνε τα νώτα τους από πιθανές νομικές ενέργειες με τόση ακραία αθυροστομία που σκορπάς δεξιά αριστερά. Η υπόθεση Τσιπρόπουλου σου λέει κάτι; Για καλό σου το κάνουν.

Φλας νάμπερ σεξ σεξ σεξ: Τι θα ψηφίσω; Σύντομα με νέο ποστ η αποκάλυψη. Δυστυχώς, ο εκλογικός νόμος, κι όχι η πολιτική στάση μου, «υπαγορεύει» τι θα ψηφίσω…

Φλας νάμπερ σε7εν γουίθ Μπραντ Πιτ: Μόλις έλαβα ενημερωτικό μέηλ από την καλή εταιρεία NAXOS για μια καινούρια κυκλοφορία της 4ης Συμφωνίας του Μπραμς. Η είδηση είναι πως στο τιμόνι της καλής Φιλαρμονικής του Λονδίνου βρίσκεται μια έμπειρη γυναίκα μαέστρος, η Marin Alsop (κομματάκι στη θεά Τζούντιθ Ντεντς φέρνει). Δεν είναι βέβαια Όττο Κλέμπερερ και Λέοναρντ Μπερνστάιν, αλλά το τελευταίο κάστρο του φαλλοκρατισμού τρίζει στα θεμέλια του. Ωραία ερμηνεία (για να ακούσετε το 25% για κάθε τρακ πρέπει να εγγραφείτε πρώτα).

Φλας νάμπερ σκ8μπορντ: Ανακαλύπτω με χαρά πολλά καινούρια ωραία μπλογκς, μερικά τα πρόσθεσα ήδη στο μπλογκρόλ. Το τι εστίν η αλήθεια είναι τρομερά ψαγμένο και με εξαιρετικά τεκμηριωμένο λόγο εναντίον στους απολογητές τύπου ΟΟΔΕ και σίγουρα ο τύπος είναι επαγγελματίας. Χάρηκα σήμερα και το Ψουξ με τα άγρια θηρία. Τζίνιους στάιλ γραφή κι ελπίζω να συνεχίσει στο ίδιο πολλά υποσχόμενο μοτίβο.

Φλας νάμπερ νάινθ σίμφονι: Και μην ξεχνιόμαστε: η προπαγάνδα περί λευκού/άκυρου και αποχής ευνοεί μόνο το πρώτο κόμμα, μην είστε χαζοί που διαβάζετε κάτι γελοία «παπαγαλάκια». Περισσότερα στο πάντα καίριο, κι εκτάκτως προεκλογικό, Gravity & the Wind.

15 thoughts on “Τα φλας της ημέρας

  1. Τι έχετε πάθει ρε σεις με τον Δήμου?

    Λειτουργεί το blog του σας πειράζει, δεν λειτουργεί το blog του πάλι σας πειράζει. Αυτά περί καπελώματος των blog τα ακούω βερεσέ. Ελευθερία του λόγου ψάχνουμε εδω μέσα, μέσα στα όρια της κοσμιότητας και του σεβασμού.

    Βρέθηκε ένα κωλόπαιδο που δεν έδειξε σεβασμό, όχι στον Δήμου, αλλά στους δεκάδες αναγνώστες και σχολιαστές και βγήκατε όλοι με τα λάβαρα της απελευθέρωσης. Γλυτώσαμε από τον κακό Δήμου και τώρα γίναμε όλοι μάγκες.

    Άσχετα με συμφωνίες ή διαφωνίες, συμπάθειες ή αντιπάθειες, περίμενα ότι το όλο πράγμα θα περνούσε χωρίς σχόλια. Οι σχολιαστές του blog δεν έχουν λόγο να κηρύξουν κανέναν ανένδοτο και τους μη σχολιαστές δεν τους ενδιαφέρει.

    Όμως βλέπω ότι περισσότερο σχολιάζουν αυτοί που δεν συμμετείχαν, με ειρωνικά σχόλια τύπου νικοδημοπουλάκια, δείχνοντας άνευ προηγουμένου μικρότητα.

    Δεν θα σχολίαζα αυτό το κειμενάκι σας, αν δεν ήμουν αναγνώστης σας και καταπώς λέτε νικοδημοπουλάκι (συμμετείχα σχολιάζοντας στο ακατονόμαστο blog).

    Υ.Γ. Επειδή σχολιάζω κι εδώ καμιά φορά μήπως είμαι και τελεολογάκι?

  2. Αγαπητέ Πάμπλο, το είπες και μόνος σου:

    Βρέθηκε ένα κωλόπαιδο που δεν έδειξε σεβασμό, όχι στον Δήμου, αλλά στους δεκάδες αναγνώστες και σχολιαστές και βγήκατε όλοι με τα λάβαρα της απελευθέρωσης.

    Μα για ένα κωλόπαιδο δλδ πρέπει να σηκωθεί η παντιέρα της μπλογκοεπανάστασης; Με τον άθλιο τραγέλαφο του Αθηνάκη που βλάπτει ακόμα περισσότερο την εικόνα του Νίκου Δήμου;

    Και ναι, βιβλία του έχω, διαβάζω τα ποστ και τη σελίδα του, αλλά οι σχολιαστές του είναι επιεικώς απαράδεκτοι όσο και ανυπόφοροι. Δυστυχώς, ο Νίκος Δήμου υπονομεύτηκε από την επωνυμία του και τόσο καιρό δεν το έχει καταλάβει αυτό με τις παλινωδίες του. Ή δεν θέλει να το καταλάβει.

  3. Και προφανώς αναφέρεσαι στον cyberdust που όμως είχε δίκιο να υπενθυμίσει το ποιόν του Χάιντεγκερ. Είπαμε, δεν είναι όλοι «καλλιεργημένοι» και το ποστ του Δήμου ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Αλλά, ακόμη και οι φανατικοί σχολιαστές του το παραγάμησαν…

    Και το δημοσίευμα της Lifo ήταν απαράδεκτο. Το blogging δεν είναι συνώνυμο του Νίκου Δήμου έτσι όπως το παρουσίασε, έτσι; Τεράστιο φάουλ.

  4. Προφανώς δεν αναφέρομαι στον cyberdust. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από κάποιον τύπο που χρησιμοποιεί διάφορα ψευδώνυμα και επιτίθεται είτε στον Δήμου, είτε στους διάφορους σχολιαστές (έχω υπάρξει θύμα των επιθέσεων του, ενώ έχει «πλαστογραφήσει» και την υπογραφή μου). Δεν ξέρω βέβαια αν ο cyberdust είναι το άτομο για το οποίο μιλάω. Κουλουβάχατα είναι το ιντερνετ και η ανωνυμία που προσφέρει.

    Όσο για το δημοσίευμα του Lifo, συμφωνώ. Είναι αστείο, αλλά έχει κάποια βάση. Καλώς ή κακώς το μεγαλύτερο σε αναγνωσιμότητα blog ήταν το doncat, το οποίο κατ’ εμέ είχε ξεπεράσει αυτήν την έννοια και πλέον λειτουργούσε περισσότερο ως forum.

    Το σχόλιο σου για τους σχολιαστές το αντιπαρέρχομαι, γιατί το βρίσκω πολύ ισοπεδωτικό να χαρακτηρίζεις 50 περίπου άτομα έτσι απλά. Συμφωνώ πάντως ότι υπήρχαν μερικά (έως πολλά) ανυπόφορα σχόλια, κάποια εκ των οποίων ήταν και δικά μου.

    Τέλος να σου πω κάτι προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Δεν είμαι θαυμαστής κανενός ανθρώπου. Εκτιμώ το θάρρος του Δήμου να εκτίθεται (ως μη όφειλε) στο σχολιασμό του κάθε ένα από εμάς, αλλά μέχρι εκεί. Εμένα με ενδιέφερε και με ενδιαφέρει και σήμερα η διακίνηση ιδεών έστω και με λάθος τρόπο. Αν ο Δήμου δημιούργησε το blog του για προσωπική προβολή με αφήνει παντελώς αδιάφορο.

    Όπως λές κι εσύ αξιωματικά, «όπου δεν μπορεί να γίνει συζήτηση, δεν μπορεί να διαμορφωθεί καμία άποψη που να έχει αξία»

  5. Για έναν άνθρωπο σαν το Νίκο Δήμου θα έπρεπε να είναι κανείς πιο προσεκτικός όταν αναφέρεται σ’αυτον.
    Δεν συμφωνώ με όλες τις απόψεις του αλλά και μόνο να διαβάσει κανείς,όχι πολλά,λίγα από τα κείμενά του, το λιγότερο που θα του συμβεί είναι να γίνει -τουλάχιστον- πιο υπεύθυνος πολίτης.
    Βέβαια,φτάνει αυτός που τον διαβάζει να είναι καλόπιστος και να μην διακατέχεται από τάσεις ζηλοφθονίας…
    Προσωπικά δεν θα μου λείψει το μπλογκ του γιατί έχω πέντε- έξι βιβλία του,αλλά και τα ατέλειωτα κείμενά του στην ιστοσελίδα του.
    Κατά τη γνώμη μου καλά έκανε και έκλεισε το doncat και απορώ πως δεν το έκανε νωρίτερα,ώστε να αποφύγει όλους αυτούς που νόμιζαν πως μπορούν να σταθούν απέναντί του και να κλέψουν λίγη από τη σπιρτάδα του.
    ΛΑΠΟΥΤΑ, και το κερί φωτίζει,μα ήλιος δεν ειναι.
    Δεν είμαι ΝικοΔημοπουλάκι,μα πολύ θα το ήθελα!

  6. Πάμπλο

    Τώρα αρχίζουμε να προσεγγίζουμε το θέμα. Το ποστ μου αναφέρθηκε δύο φορές στο «αξίωμα» που πουλάει υπογείως το εν λόγω έντυπο, ότι «μπλογκ=ΝΔ». Προσβάλλει κατάφωρα την έννοια του blogging και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει αυτό. Το μπλογκ δεν περιχαρακώνεται σε σύνορα, πόσο μάλλον σε πρόσωπα. Ή μιλάμε για μπλογκ ή για τον Νίκο Δήμου. Όχι με το μονοδιάστατο τρόπο της «αυθεντίας» που πασάρει κάποιος Αθηνάκης (ο ποιός;) για να έχουμε «αφορμή για προβληματισμό». Όπα ρε μεγάλε! Αφορμή είναι ο ΝΔ; Τόσα και τόσα μπλογκς έκλεισαν, δεν είδαμε ανάλογη ευαισθησία από τον κάποιον κύριο Αθηνάκη (Ποιός είναι αυτός; Τι ρόλο βαράει;).

    Με αυτά που είδα σήμερα, αναρωτήθηκα ποιος είναι ο ρόλος του ΝΔ στο εν λόγω έντυπο. Και δεν μου αρέσει αυτό που σκέφτομαι, όπως ανέκαθεν ο ΝΔ περνάει απ’ έξω από τις εξελίξεις μέχρι να υιοθετήσει μία, έτσι πέρασε απ’ έξω από το φαινόμενο των μπλογκς μέχρι να το ασπαστεί. Μόνο που το εν λόγω έντυπο τον γκουροποιεί (και τον θυματοποιεί) με απαράδεκτο τρόπο στο πεδίο των μπλογκς.

    Και δεν ξέρω αν ο ΝΔ συνειδητοποιεί την εκμετάλλευση που γίνεται σε βάρος του χρησιμοποιώντας τον το εν λόγω έντυπο ως Δούρειο Ίππο.

    Το ξαναλέω και το ξανατονίζω: ΝΔ δεν ισούται με μπλογκ, παρά την άτεχνη προσπάθεια που κάνει το εν λόγω έντυπο.

    syneas

    Γράφεις:

    και το κερί φωτίζει, μα ήλιος δεν είναι

    Αυτό δεν αφορά εμένα, έτσι; 😉

  7. Εκτός από τα λευκά/άκυρα και η ψήφος σε εξωκοινοβουλευτικό κόμμα είναι υπέρ του πρώτου κόμματος.

    Θέλω τη φριτέζα μου.
    Θέλω τη φριτέζα μου.
    Θέλω τη φριτέζα μου.

  8. Αυτός ο s-pablo πάντα να μου πάρει τη μπουκιά απ΄το στόμα (και τη φριτέζα).
    Κι εγώ το ίδιο έχω να πω. Είναι πολύ ανόητος – και άσχετος – όποιος νομίζει ότι με άκυρη ή λευκή ψήφο θα δείξει την όποια διαμαρτυρία του.

    Οσο για τον Νίκο Δήμου, κι εγώ έχω σχολιάσει κείμενά του
    (υποθέτω πως επειδή δεν το έκανα σε καθημερινή βάση και
    έχω διαφωνήσει και μαζί του με …γλιτώνει από το να χαρακτηριστώ νικοδημοπουλάκι), ωστόσο θεωρώ πως χειρότερο από το να κλείσει το blog του για τους όποιους λόγους εκείνος θεώρησε «ταβάνι» στις αν(τ)οχές του ήταν να γίνει ολόκληρος ντόρος με το θέμα του ως αφορμή για προβληματισμό!

  9. ΛΑΠΟΥΤΑ,μα και βέβαια δεν θα μπορούσα να εννοώ εσένα με την αναφορά μου στο φως του κεριού που δεν είναι ήλιος.
    Θα ήταν εκτός από ανοησία και έλλειψη αγωγής από μέρους μου.
    Εντάξει,δεν μεγάλωσα στα σατέν και με νταντάδες (που θάλεγε και ο εθνικοσοσιαλιστής Καρατέτοιος), αλλά δεν θα μπορούσα να κάνω τέτοιο χοντροκοπημένο ατόπημα.
    Συγνώμη για την παρανόηση.

  10. Με λενε θαναση
    eιμαι 42 χρονων
    και εχω μια «πανεμορφη» κορουλα

    Χαρις στον Σημιτη διοριστηκα στο Eλ. Δημοσιο
    Με τον ΓΑΠ θα παραμεινω στη θεσουλα μου

    Ονeιρευομαι εναν καλυτερο κοσμο…
    και αΓΑΠω το μεχικο σαν μεχικανος

    Σε αυτες τις eκλογες ψηφιζω ΠΑΣΟΚ!

    ΠΑΣΟΚ, η ανοδος του μικροαστισμου

  11. Παράθεμα: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Οι κάλπες… όταν ακόμα και το κιλό χάνει βάρος

  12. Κουσουράτε

    Λάθος προσφορά έβαλες. Έπρεπε να χαρίζεις iPhone για να ανεβούν τα σχόλια.

    Πάμπλο & gatti

    Σχετικά με τις ψήφους, δείτε το επόμενο ποστ.

    Syneas

    Καμία παρεξήγηση, απλά χαριτολόγησα πιο πριν. Δεν θίχτηκα καθόλου.

    Πολιτική Διαφήμιση

    Να μία ειλικρινής κι αληθινή στάση 😉

  13. «Δυστυχώς, ο Νίκος Δήμου υπονομεύτηκε από την επωνυμία του και τόσο καιρό δεν το έχει καταλάβει αυτό με τις παλινωδίες του. Ή δεν θέλει να το καταλάβει.»

    Να σου πω κι εγώ που κάποτε ήμουν επαναστάτης και εξακολουθώ να ζω μη συμβατικά: κάθε ηλικία έχει τα χόμπι της. Τα ανώνυμα blog είναι για τους πιτσιρικάδες, διότι οι πιτσιρικάδες είναι από τη φύση τους ντροπαλοί και θέλουν να το παίζουν μυστήριοι, ή να υιοθετούν τον τρόπο ζωής άλλων «ειδώλων» τους κλπ.

    Οι μαλακίες του στυλ «θέλουμε μια κοινωνία πολιτικά ώριμη και ανοιχτή και ειλικρινή» κι από την άλλη, «θέλουμε να παραμένουμε ανώνυμοι και να κρυβόμαστε», είναι για τους πιτσιρικάδες με κόμπλεξ διαμερίσματος και κατωτερότητας που αντιφάσκουν λόγω ανωριμότητας συνεχώς.

    Με ανωνυμίες δεν γίνονται δουλειές. Φανταστείτε ένας μηχανικός της Boeing να λαμβάνει ανώνυμα e-mail σχετικά με τα φτερά του αεροσκάφους κατά την κατασκευή του… ή η Βουλή να διεξάγεται μέσω ανωνυμίας…

    Οι ανωνυμίες και τα ψευδώνυμα είναι για τα κοριτσάκια που γράφουνε ημερολόγια και ανταλάσσουν απόψεις για τους «καταπιεστικούς τους γονείς» από το ίντερνετ, τις οποίες διανθίζουν και με εκείνα τα εικονίδια με τα χαμογελάκια και με ροζ fonts.

    Κάποιοι θα γράψουν και κάτι σοβαρό να μάθουμε κι εμείς οι υπόλοιποι κάτι, αλλά η πλειοψηφία χρησιμοποιεί τα blog ως μέσο εύκολης εκτόνωσης, αντί της γυμναστικής. Αυτή είναι η φύση των blog σε όλες τις χώρες. Τα blog είναι τόποι για ελαφρές συζητήσεις στις οποίες όλο και κάτι καλό μπορεί να ξεπηδήσει. Δεν είναι τίποτα πολύ σοβαρό, τουλάχιστον προς το παρόν. Η ίδια η φύση τους και η ανωνυμία τους τα καθιστά ανίσχυρα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των συμμετεχόντων.

    Βλέπετε, οι απόψεις που εκφράζει ο «ανώνυμος» στο blog, δεν είναι, τις περισσότερες φορές, χαρακτηριστικές του τρόπου ζωής του. Λέει στο blog «θα ψηφίσω Τσιστιολίνα» και μετά πάει στην κάλπη και ψηφίζει Χριστόδουλο. Για τον ίδιο λόγο που ο ανώνυμος κύριος τάδε συμμετέχει σε gay blogs και μόλις σβήνει τον υπολογιστή το παίζει άντρακλας στη γυναίκα του και τους φίλους του. Σύνδρομο εκτόνωσης απωθημένων…

    Ο Νίκος Δήμου έχει νεανικό πνεύμα και θέλει να πρωτοπορεί, όμως πρέπει σε κάποια φάση να ξεφύγει από το Ευρωπαϊκό σύνδρομο «εμπιστευόμαστε τα ανώνυμα 16χρονα για κάθε τι…», διότι θα απογοητεύεται συνεχώς. Δεν μπορεί κανείς να περιμένει σοβαρά πράγματα έτσι…

Σχολιάστε

