Η ζωή σε dsl ρυθμούς

Κάποιοι δίνουν μεγάλη σημασία στη διαδικτυακή διαβίωσή τους ως αποτύπωση της πραγματικής ζωής, χώνονται μέχρι τα μπούνια μέσα σε bits & bytes και τους διαφεύγει η εικόνα τους. Είναι το αντίθετο των ναρκισσιστών, τρομαγμένοι από τον καθρέφτη και κάθιδροι εξωτερικεύουν αυτό που θεωρούν όπλο επιβίωσης, την αγαρμποσύνη τους και τη ζηλοφθονία. Αν σκεφτεί κανείς πως το διαδίκτυο είναι ακόμη ένα μέσο επικοινωνίας που βρίσκεται στα σπάργανα τότε είναι λογική συνέχεια η ζουγκλοποίηση. Αλλά εδώ δεν επιβιώνει ο δυνατότερος, αλλά ο ατσούμπαλος, ο αγενής, ο συκοφάντης κι οτιδήποτε μετέρχεται ως τον παραπλανητικό φάρο που έβαζαν οι άγγλοι κουρσάροι της στεριάς για να παρασύρουν τα εμπορικά καράβια στα βράχια (πρβλτ η Ταβέρνα της Τζαμάικας του Χίτσκοκ).

Αμφιθυμίες και κορδωμένοι πετεινοί, αποσπάσεις και διασυρμοί, εξυπνακισμοί και συμπεριφορές νταήδων, αυτό είναι το διαδίκτυο που μας αξίζει. Διασπορές φημών και λυκοφιλίες κινούνται ακόμη και στους «υψηλούς κύκλους». Ο Ώστιν έλεγε ότι η διατύπωση πλάθει την αλήθεια. Πλάθει, όχι δείχνει ή αποτυπώνει! Αυτή την τακτική ακολουθούν ορισμένοι τέτοιοι «φάροι». Πλάθουν σενάρια, συκοφαντίες, αμφιβολίες και στρεψοδικίες για να αυτοεπιβεβαιώνονται στον καθρέφτη της δημοφιλίας τους. Ο εαυτός τους είναι κάπου πιο έξω, αποστασιοποιημένος όσο και φευγαλέα ιδέα, μα κατά βάση καταργημένος και μετουσιωμένος στα bits & bytes.

Η ζωή σε dsl ρυθμούς λοιπόν. Καμία ειλικρίνεια και καμία εντιμότητα δεν βρίσκει το πρόσφορο έδαφος ανάμεσα σε αυτούς. Βαυκαλίζονται σε απατηλές υποσχέσεις αλλά κρεμούν κρυφά τη δαμόκλεια σπάθη πάνω από τα θύματά τους. Επηρμένοι καθώς είναι από την αυταπάτη μεγαλείου που τους διακατέχει, καθοσιώνουν το μέσο έφρασης που χρησιμοποιούν, το ιστολόγιο. Αμετακίνητοι σαν βράχοι, εξευτελίζονται και παρασέρνουν μαζί και τους κόλακές τους. Το βάραθρο δεν έχει πιάσει ακόμη πάτο.

Μας ζητούν με διάφορους τρόπους να γίνουμε κι εμείς συμμέτοχοι σε καταδόσεις. Αγνοούν φαίνεται τις έννοιες της εμπιστοσύνης, της λογικής και του δικαίου. Κι όσο αυξάνονται οι αντίθετες φωνές, τόσο περισσότερο η χλαπαταγή των συκοφαντιών τους θα έχει ολοένα μικρότερο αντίκρυσμα. Κορύβαντες αναξιοπρέπειας και μικροψυχίας.

Να πούμε πως η μόνη λέξη που τους ταιριάζει είναι η αδιαφορία; Κανένα αποτέλεσμα δεν έχει τελικά αυτή η στάση, με τον ίδιο τρόπο που κάποια πολιτικά κόμματα ακραίας ιδεολογίας μπαίνουν στη Βουλή επειδή αδιαφορούσαμε γι αυτά. Υπάρχουν πολλές λύσεις, αλλά ελάχιστες είναι αποτελεσματικές. Αρκεί να έχουμε την οξύνοια να τις ανακαλύψουμε.

Κι όσο για μία συγκεκριμένη εξωδιαδικτυακή ενέργεια που «συζητείται» εσχάτως: θα είναι εντελώς αναποτελεσματική στο βαθμό που θα επιφέρει περισσότερους διαχωρισμούς και ανεδαφικές φημολογίες. Κανείς δεν θα δεχτεί να καταδώσει τον άλλον όταν η πηγή του κακού αυτού συνεχίζει να νομίζει ότι μπορεί να παίξει μαριονέτες ατιμώρητα πάνω από το διαδίκτυο. Και πάνω σε ένα άτομο που νιώθει ότι θίχτηκε. Η ζημιά θα αγγίξει περισσότερους απ’ όσο εκτιμάται και οι συναφείς υποθέσεις που τρέχουν θα μοιάσουν με παρωνυχίδες. Πρόκειται για αυτοκαταστροφική τακτική.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι ο απόηχος αυτής της κίνησης. Γιατί αργά θα συνειδητοποιήσουν πολλοί πως η υπερσυγκέντρωση εικονικών «εξουσιών» σε συγκεκριμένα άτομα βλάπτει σοβαρά την υγεία της μπλογκόσφαιρας. Και οι συνέπειες θα είναι ολέθριες, με κάποια λιγοστά άτομα να γελάνε σε βάρος όλων.

Γι αυτό, ο άνθρωπος αυτός με τον οποίο επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά, να σκεφτεί δέκα και είκοσι φορές τι κάνει, τα είπαμε και προσωπικά. Η ρύμη του λόγου είναι υπεύθυνη ακόμα και για ιστορικές παρεξηγήσεις. Αλλά όχι να δημιουργηθεί και δεδικασμένο για να εξυπηρετηθεί ένα κέντρο παραγωγής συκοφαντιών και λάσπης. Γιατί αυτούς εξυπηρετεί, όχι τον ίδιο, εμένα και τον άλλον. Και θέλω να πιστεύω πως ο άνθρωπος αυτός παρασύρθηκε. Και ελπίζω να καταλαβαίνει τη δική μου ευθιξία ως ανώτερη από τις δικές του ευθιξίες.

Αλλά κάνω πως τα τρώω. Τι άλλο να κάνω; Να ψοφήσω;

Τόσο μίσος και χολέρα στο διαδίκτυο;

Για ένα κωλοhit.

Advertisements

70 thoughts on “Η ζωή σε dsl ρυθμούς

  1. Πολυ μικροκοσμος το διαδικτυο αλλα δεν παυει να εχει απο ολα τα ειδη των μικροβιων.
    Για αυτο υπαρχουν τα αντιβιοτικα….

  2. «Αλλά όχι να δημιουργηθεί και δεδικασμένο για να εξυπηρετηθεί ένα κέντρο παραγωγής συκοφαντιών και λάσπης».

    Βεβαίως και όχι γι αυτό Jago. Φαντάζομαι πως οι ενέργειες του ανθρώπου που αναφέρεις (δηλαδή δε φαντάζομαι, είμαι σίγουρη…) θα γίνουν για να δημιουργηθεί, ίσως, δεδικασμένο για την τιμωρία κέντρων παραγωγής συκοφαντιών και λάσπης.

    Και μετά, ίσως πάλι, να γλιτώσουμε από ανώνυμα trolls και hate-blogs και να έχουμε όλοι μας τα @@ να βρίζουμε, να συκοφαντούμε και να λοιδωρούμε κόσμο με το ονοματάκι μας, όντας έτοιμοι να υποστούμε και τις συνέπειες, αν υπάρξουν.

  3. Ρε συ Ιάγε, χέσε με γαμώ την τρέλα μου με το ντεμεκ δράμα σου. Αν σου κάνει κανείς μήνυση θα σε καλύψω εγώ από δικηγόρο και θα έρθω και μάρτυρας όχι γιατί συμφωνώ με τα διαδικτυακά σου καμώματα αλλά γιατί αν ήμουν κι εγώ εντελώς στα καλά μου δεν θα ασχολιόμουν με το άθλημα κι έτσι δεν κρίνω.
    Μήπως μπορείς να γράψεις κανα ποστάκι της προκόπας σαν τα παλιά; Σαν κι αυτά που έγραφες πριν σε καβαλήσει ο διάολος;

    Μερσί.

  4. @Composition Doll
    Παρά το παρανοϊκό σκεπτικό (υπερσυγκέντρωση εικονικών “εξουσιών”,μαριονέτες κ.λ.π), την υποκρισίακαι παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ιδιοτελή ελιγμό ενός θρασύδειλου, το ανωτέρω κείμενο καταλήγει σε ένα σωστό συμπέρασμα.Η πρόσκληση των μηχανισμών καταστολής να ρυθμίσουν τα του δικτύου, στρέφεται εναντίον της ελευθερίας του μέσου γενικά.Μήπως θα ήταν καλύτερο να αποσύρεις τη μήνυση?Υπάρχει κίνδυνος να την κερδίσεις, αν πέσει η υπόθεση σε δικαστή που έχει ακουστά ότι το ιντερνέτ είναι του διαβόλου.

    @Λαπούτα
    Τα ποιήματά σου είναι γελοία.Τα κενά στη γλώσσα δεν αναπληρώνονται έτσι εύκολα, ούτε η αβασάνιστη αυτόματη συρραφή άσχετων λέξεων λέγεται ποίηση.Όσο για τη μουσική είμαι σίγουρος ότι είσαι απ’ αυτούς που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το ματζόρε από το μινόρε ούτε να σφυρίξουν σωστά μια μελωδία, αλλά μπορούν να γράψουν την ιστορία της ζωής τους ως ανάλυση οποιουδήποτε μουσικού κομματιού.

    @Αθήναιος
    Αν δεν αποσύρει η Doll τη μήνυση, κι’ εσύ του πληρώσεις το δικηγόρο, τότε θα τον μηνύσω κι’ εγώ για τα δικά μου.

  5. Εγώ πάλι ,λέω να κάνει ο καθένας ό,τι νομίζει σωστό. Αν αισθάνεσαι ότι εθίγεις, να αντιδράσεις ασχέτως του τί θα κάνουν οι άλλοι. Μπορώ να σου πω δε ότι θα έβρισκα εξαιρετικά ενδιαφέρον να πέσουν τέτοιες μηνύσεις. Εκτιμώ ότι κανείς δεν θα πληγεί εξόν από αυτούς που θα τις κάνουν κι όταν λέω θα πληγεί, δεν εννοώ ότι θα τους συμβεί κάτι σοβαρό αλλά θα τραυματίσουν οι ίδιοι τη σχέση τους με το μέσο. Γιαυτό κι εγώ δεν λέω:»μην κάνετε μηνύσεις» αλλά λέω «μην χαλάτε τη ζαχαρένια σας ενώ κάνετε το χόμπυ σας». Το λέω όλη την ώρα και στον Μάνο αυτό.

    Δλδ αν εσυ μηνύσεις τον Ιάγο, τί πρέπει να κάνεις στον καθένα που σε βασανίζει στις πολεοδομίες; Να τον εκτελέσεις;

    Το μέσο έχει σοβαρές αδυναμίες γιατί το χειρίζονται άνθρωποι. Βέβαια, το ίδιο το αδύναμο μέσο έχει γίνει αποκούμπι για αρκετούς σε κρίσιμες στιγμές της ζωής τους. Αυτό κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να τους κάνει πιο large.

    Οπως έχω κάνει και σε ανάλογες συζητήσεις ( σε θεωρητικό επίπεδο εννοώ) αλλού, μηνύσεις τέτοιου στυλ ξεκινούν από μία ηθικολογική θεώρηση του βίου και από την άποψη κάποιων ότι είναι σε θέση να βελτιώσουν την ανθρώπινη φύση. Κανείς δεν είναι σε θέση να βελτιώσει την ηθική του είδους.

    Υπάρχει τρόπος περιορισμού των αρνητικών φαινομένων όχι με την καταστολή αλλά με την επιλογή. Μπορούν οι χρήστες να επιλέγουν να μην διαβάζουν τέτοια μπλογκ, να μη συνομιλούν με τους συγγραφείς τους και κυρίως να μην τους κάνουν θέμα στις καθημερινές τους συζητήσεις, βάζοντάς τους στην πραγματική τους ζωή… Μπορούν να κάνουν και μήνυση. Να την κάνουν αν και όποιος θέλει να κάνει κάτι το κάνει και δεν το ανακοινώνει, αλλά όταν αναγορεύουν την προάσπιση της προσωπικής τους τιμής σε εκστρατεία εξυγείανσης του μέσου, ε, η υπόθεση γίνεται για τα μπάζα.

  6. Η άποψή μου για της μηνύσεις, είναι αυτό που γράφω στην CD.Είμαι υπέρ της ασυδοσίας του λόγου.
    Η -φανερά αντιφατική- ψευτοαπειλή μου για μήνυση στον Λαπούτα, είναι μίμηση της δικιάς του αντιφατικότητας που από τη μία απειλούσε τον Μακ με αγωγές 100.000 ευρώ και τώρα μας ρίχνει αυτό το ηθικολογικό μπάζωμα.

    Στα επί μέρους-και εις ότι αφορά τα περί μηνύσεων-θεωρητικά:
    α)Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να κάνει ότι νομίζει σε συνάρτηση με το τί θα κάνουν οι άλλοι?
    β)Στις πολεοδομίες δεν πάω αυτοπροσώπως για να μην κολλήσω μιζέρια.
    γ)Δεν το καταλαβαίνω αυτό με τον τραυματισμό της σχέσης με το μέσον.
    δ)Συμφωνώ γενικά με τον κοινωνικό φιλελευθερισμό και την εξελικτική ψυχολογία, αλλά δεν συμφωνώ με το να μη διαβάζουμε όσα θεωρούμε παπαριές.
    Η ανάγνωση τους μπορεί να είναι ψυχαγωγική (entertaining) -για λόγους άσχετους με τις προθέσεις του συγγραφέα.Μικρός διάβαζα το πιστεύω του παπαδόπουλου, και ηθικοπλαστικά φυλλάδια της εκκλησίας παράλληλα π.χ. με Πόππερ και Μπόρχες.

    ε)Η απειλή είναι κι’ αυτή μέσο πίεσης.Γιατί δεν πρέπει να ανακοινώνεται η πρόθεση υποβολής μήνυσης?

  7. Αρχίζω ανάποδα.

    Εκτιμώ πως οι απειλές είναι μέσο εκτόνωσης και όχι πίεσης. Όποιος θέλει να βλάψει κάποιον το κάνει και δεν του λέει » Πρόσεξε, έρχομαι να σου κάνω κακό».

    Η ανάγνωση μπορεί να είναι ψυχαγωγική βέβαια, το ζήτημα ανακύπτει με τις επιλογές των συνομιλητών που κάνεις. Όταν απαντάς στη γελοιότητα, είναι φανερό πως της προσδίδεις αξία και ότι έχει ξεφύγει πλέον από την ψυχαγωγία. Σε μία ελεύθερη κοινωνία, κανείς δεν μπορεί να μας προφυλάξει από την έκθεση στη γελοιότητα που μπορεί να προσβάλει την αισθητική μας. Ενοχλήθηκα αφάνταστα από τις σε βάρος σου γελοιότητες από τον Λαπούτα, ως αναγνώστη αυτού του μπλογκ με έφεραν σε δύσκολη θέση, έκανα να απαντήσω δύο φορές αλλά τελικά αποφάσισα ότι δεν κάνω συνομιλητή μου κάποιον που παραλογίζεται εμφανώς. Το ίδιο ισχύει και για το πρόσωπο που παριστάνει τον Κατσαρίδα. Δεν μπορείς να τον εμποδίσεις, μπορείς όμως να τον αγνοήσεις αρνούμενος να συνομιλήσεις μαζί του. Η άρνηση διαλόγου, αποδυναμώνει σημαντικά για να μην πω πως ακυρώνει μία θέση.

    Για να μην παραξηγηθώ, δεν εννοώ πως για το φαινόμενο του Κατσαρίδα ευθύνονται τα θύματά του, ο κλατς είναι ο θύτης δεν είναι το θύμα αλλά δεν τον κάνεις συνομιλητή σου.

    Για να σου πω και κάτι άλλο. Στην τελική, προτιμώ τον ανθρωπισμό. Όταν βρίσκεσαι μπροστά σε μία εμφανώς οριακή προσωπικότητα που παραπαίει, δεν της δίνεις μία να πέσει να τσακιστεί. Δεν επιθυμείς να έχεις τον τελευταίο λόγο με κάποιον αδύναμο γιατί όταν στα πλαίσια (μπλιαχ) ενός χόμπυ θες να έχεις τον τελικό λόγο και βλέπεις κάποιον ήδη οριακά παρανοϊκό να χτυπάει κόκκινο εξαιτίας σου τότε αυτό που κάνει δεν είναι πλέον χόμπυ, αυτό εννοώ όταν λέω ότι τραυματίζεται η σχέση σου με το μέσο.

    Οι απειλές για τις μηνύσεις και τις αποζημιώσεις των 100.000Ε ήταν στη σφαίρα του απόλυτα γελοίου.

    Δύο άνθρωποι από δική τους υπαιτιότητα βέβαια, για να εξηγούμαστε, έχουν εμφανώς πληγωθεί. Έχουν μαζευτεί διάφοροι γύρω τους. Άλλοι κάνουν χαβαλέ και ρίχνουν λάδι στη φωτιά, άλλοι πετάγονται και ζητούν μερίδιο από το δράμα, άλλοι θεωρητικολογούν, όπως κάνουμε και μεις οι δύο τώρα. Υπάρχει η λύση να μην ασχολείσαι αλλά μπορείς να επιχειρήσεις να αποσπάσεις την προσοχή τους από το δράμα λέγοντας κάτι σαν : » Έλα να παίξουμε με τα κουβαδάκια μας και για την ώρα μην ασχολείσαι με αυτόν που σε πειράζει». Το λες μία φορά. Αν δεν πιάσει, δεν ξανασχολείσαι. Δατς ωλ.

  8. Παιδιά, δεν έχει μηνυθεί και δεν πρόκειται να μηνυθεί ο Jago. Μην γίνει παρανόηση. Ο Jago θα είναι μάρτυρας και όχι κατηγορούμενος. Η μήνυση είναι «κατ΄αγνώστου». Όσο για το αν θα τρωθεί η σχέση μου με το μέσον ή όχι, προσωπικά χέστηκα. Εδώ έχουν τρωθεί άνθρωποι, συνειδήσεις, υπολήψεις και δεν συμμαζεύεται. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν ουκ ολίγα hate posts και blogs εναντίον μου. Δηλαδή τι θα γίνει μετά; Θα δεκαπλασιαστούν; Κανένα πρόβλημα!

    @Αθήναιε, σκέψου λίγο να γκούγκλιζες το όνομά σου και να έβγαιναν διάφορα όμορφα που έχουν γράψει τύποι που δεν σε γουστάρουν. Δεν είμαστε μόνο bloggers, παίδες, κυρίως είμαστε ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να με αποκαλούν οτιδήποτε, αρκεί να το κάνουν επωνύμως, ώστε να μπορώ να απαντήσω. Και να υποστούν κι εκείνοι τις συνέπειες, αν πρόκειται περί βλαπτικής (επαγγελματικά, οικονομικά, κοινωνικά κ.λ.π.) συκοφαντίας.

    Οι υποθέσεις αυτές τραβάνε σε μάκρος. Η μήνυση μπορεί να αποσυρθεί ανά πάσα στιγμή. Η συγκεκριμένη θα αποσυρθεί όταν θα γνωρίσω τον-την-τους Κλατς για να μου πουν κατάμουτρα ό,τι έχουν να μου πουν.

    Επειδή, λοιπόν, το θέμα έχει δρομολογηθεί, ας μην το βαρύνουμε άλλο με συζητήσεις και σπέκουλες. Χειρότερα τα κάνουμε τα πράγματα. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου από τους άμεσα ενδιαφερόμενους μπορεί να το κάνει.

  9. Ερώτηση προς Αλβέριχο και Αθήναιο:

    Τη συκοφαντική δυσφήμηση που την βάζετε; Τέσσερις μήνες συκοφαντούμαι ανελέητα και μου λέτε ότι εγώ είμαι ο γελοίος;

  10. Ρε συ είσαι σοβαρός?Δεν με είπες ψυχοπαθή με το καλημέρα?Στην περίπτωσή μου δικαίωσες αναδρομικά όλους τους υβριστές σου.Σε πείραξα εγώ?Έγώ απλώς έκανα μια παραίνεση σε κάποιον που ,για δικούς μου λόγους, θεωρώ φίλο.

    Σε έβαλα κήνσορα για το τί θα λέω?Με ποιό δικαίωμα ζητούσες πάλι χτες δήλωση αποκήρυξης «της ρήσης έντιμος και ειλικρινής»στο μπλογκ των αδελφών τατά?

    Κατά τα άλλα έχει δίκιο ο Αθήναιος.Κακώς σου ανταπέδωσα τις ύβρεις.Μπορείς να τα σβήσεις κι’ αν θέλεις κάνε μου τη χάρη να μην με ξαναπιάσεις στο στόμα σου.

  11. Πρώτο, τον αποκάλεσες «τίμιο και ειλικρινή».
    Δεύτερο, ήταν η πρώτη σου τοποθέτηση μετά από μήνες διασυρμού.
    Τρίτο, το σχόλιο σου κοπιαρίστηκε στο νέο hate-blog που ευλόγησε ο φίλος σου για περαιτέρω διαπόμπευσή μου. Δεν χρειάζεται να το διαφημίσω από εδώ.

  12. Είναι μια δυσάρεστη εξέλιξη.Θα περιοριστώ αυτό που μπορώ και θα κατεβάσω τα logs από την δικιά μας συνομιλία.

  13. Το γελοίο στην υπόθεση είναι τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά που φαίνεται πως έχεις. Καυτηριάζεις στο ποστ κάτι που έχεις κάνει ο ίδιος. Καλώς ή καλώς η δημόσια έκθεση και μάλιστα γραπτών είναι ανοιχτή σε κάθε είδους σχόλιο και κριτική. Μπορεί να βρεθείς με κάποιον στο κατόπι σου να σε παρωδεί συστηματικά και να επιχειρεί να σε γελοιοποιεί χωρίς να σε σημαίνει ότι όποιος επιχειρεί να παρωδεί τους άλλους καταφέρνει να τους γελοιοποιήσει εξ ορισμού.

    Αντιλαμβάνομαι και συμμερίζομαι όσους θίγονται από οποιοδήποτε σχόλιο αφορά στη δημόσια παρουσία τους. Κι εγώ προτιμώ όλοι να με επαινούν και να μην υπάρχει ούτε ένας που να με διαβάζει και να λέει:» Τί γελοιότητα!» αλλά επειδή θεωρώ ένδειξη τεράστιου κονφορμισμού και συντηρητικής νοοτροπίας να με νοιάζει γιαυτά που λέει για μενα η γειτονιά και για αυτά που μπορεί να διαβάσει για μένα γκουγκλίζοντας το όνομά μου, βαράω το βιολάκι μου. Αυτό κάνουμε όλοι.

    Αποτιμώντας τη μέχρι τώρα πορεία μου στη ζωή, βλέπω πως μέχρι τώρα κανείς δεν έχει καταφέρει να θίξει τη συνείδησή μου όσο το έχω κάνει εγώ η ίδια κατά καιρούς βέβαια, αυτό είναι προσωπική άποψη και γούστο γιατί θεωρώ ότι αυτά που πλήττουν μία συνείδηση είναι συγκεκριμένα πράγματα και όχι τα πάντα: ο εξανδραποδισμός, η κάθε είδους εξάρτηση, ο παρασιτικός βίος, ο καταναγκασμός και η δια βίας επιβολή της παρουσίας μου στις ζωές των άλλων.

    Αφού θεωρείς εαυτόν κατασυκοφαντημένο και μάλιστα επί τετράμηνο είχες τις κάτωθι επιλογές:

    να πας να πλακώσεις στις φάπες τον δράστη–με κίνδυνο να βρεθείς στη φυλακή ή στο νοσοκομείο ή πρώτα στο νοσοκομείο και μετά στη φυλακή.

    να τον μηνύσεις και να περάσεις μία δύσκολη, ψυχοφθόρα διαδικασία με σημαντικές οικονομικές συνέπειες.

    να αγνοήσεις εντελώς το δράστη, αφήνοντάς τον να εκτίθεται στα μάτια των υπολοίπων.

    Αν’αυτών διάλεξες άλλο δρόμο συν του ότι αποφάσισες να την πέφτεις δεξιά-αριστερα, σε άσχετους ( π.χ αλβέριχο) ή όσους δεν έπαιρναν θέση ( εμένα ας πούμε που σκασίλα μου γιατί όταν χτύπαγες μπιέλα και άρχιζες το βρισίδι σου πέταγα ένα » κι εσύ επίσης σάλτα και γαμήσου» και τελείωνε εκεί το θέμα μεταξύ μας).

    Για να καταλήξω θέλω να σου πω ότι αισθάνομαι πολύ άσχημα που έχετε μπλέξει σε αυτόν τον κυκεώνα και δεν μπορείτε και οι δύο να απεγκλωβιστείτε και να συνεχίσετε αγνοώντας ο ένας την ύπαρξη του άλλου.

    Το ότι για τον Αλβέριχο ο Μακ είναι τίμιος και ειλικρινής δεν δίνει επαρκή λόγο σε σένα να τον καθυβρίσεις. Και ότι τυχόν μιλάει σε σένα δεν δίνει στους άλλους το δικαίωμα να τον πουν μαλάκα. Ή μάλλον δεν τα λέω καλά. Έχεις το δικαίωμα να πεις ότι θες αλλά μετά μην παραπονιέσαι αν σε λένε γελοίο όταν παραλογίζεσαι. Γιατί βγάζετε όλοι δεκάρικους περί ελευθερίας όταν δεν την αντέχετε την πουτάνα; Κι αφού δεν την αντέχετε γιατί εμπλέκεστε σε ζητήματα που απαιτούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μια διαπραγμάτευση του θέματος ελευθερία.

    Εδώ βάζω τελεία και πολλά είπα δλδ. Το ίδιο εύχομαι να κάνεις και εσύ. Άσε τις μηνύσεις κατά αγνώστων να πάρουν το δρόμο τους κι αν και όταν σου χτυπήσουν την πόρτα για να σου επιδόσουν κλήση, τότε θα δεις τί θα κάνεις. μην φοβάσαι. Κανείς δεν χάνεται.

  14. Τί θα πει απαρνούμαι?Εννοείς αν μου αρέσει το εν λόγω μπλογκ?Δεν μου αρέσει, και δικαιούμαι να το λέω γιατί τόσο καιρό δεν έχω γράψει χυδαιότητες για κανένα.
    Σαφώς δεν το έγραψα για να αναρτηθεί εκεί.Ηρθα και το έγραψα σ’εσένα.

  15. Αθήναιε

    Δεν είναι θέμα να μου πουν κατάμουτρα «τι γελοιότητα είσαι» αλλά να καθυβρίζομαι καθημερινά σε προσωπικό, οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο επί τέσσερις μήνες. Απείλησα κι εγώ με μήνυση και με συμβούλεψαν κάποιοι να κάνω τουλάχιστον ένα εξώδικο, αλλά αποφάσισα να μην προχωρήσω σε αυτή τη διαδικασία διότι είναι γνωστή η (μερικές φορές επιλεκτική) αλλεργία που έχει η μπλογκόσφαιρα απέναντι σε τέτοια πράματα. Οπότε είμαι συνεχώς επί ξυρού ακμής με ελάχιστες επιλογές να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Αυτό το γνωρίζουν καλά κάποιοι και εκμεταλλεύονται την κατάσταση για τους δικούς τους λόγους.

    Αλβέριχε

    Με καλύπτει η δήλωσή σου.

  16. «Και μετά, ίσως πάλι, να γλιτώσουμε από ανώνυμα trolls και hate-blogs και να έχουμε όλοι μας τα @@ να βρίζουμε, να συκοφαντούμε και να λοιδωρούμε κόσμο με το ονοματάκι μας, όντας έτοιμοι να υποστούμε και τις συνέπειες, αν υπάρξουν.»

    ναι οπωσδήποτε.

    μην ξυπνήσεις μόνο…θα δείς πόσο μεγάλη μαλακία έκανες και έλεγες και «προσωπικά χέστηκα» αφού όπως λέει πολύ σωστά ο alberich

    «Η πρόσκληση των μηχανισμών καταστολής να ρυθμίσουν τα του δικτύου, στρέφεται εναντίον της ελευθερίας του μέσου γενικά»

    ξέρεις, ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ έχεις καταπιαστεί με κάτι που δεν το κατανοείς ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ και λέγεται διαδίκτυο.
    Φέρε το έξω μέσα να δείς τί μαλακίες θα γίνουν…αυτές που έβγαινε πρίν κανά μήνα ο λιακόπουλος και έλεγε…

    jago seriously το ποστ ήταν λίγο ΚΟΥΚΟΥ.

  17. Ο καθένας από τους εμπλεκόμενους σε όλη αυτή την ιστορία είτε θα περιθωριοποιηθεί (ηθικά και όχι με βάση links, hits comments και σαχλαμάρες) είτε θα δικαιωθεί (πάλι ηθικά).
    Αυτό θα γίνει από μόνο του.
    Λίγη εμπιστοσύνη στην κοινή γνώμη και τον κοινό νου, δεν βλάπτει.

    Επίσης, απ’ ότι έχω αντιληφθεί, το θέμα δεν είναι τόσο η ύπαρξη απειλής κατά της ζωής κάποιου. Αλλά η πρακτική που ακολούθησε αυτός ο κάποιος.
    Νίνα, λες ότι αν έρθει να στα πει κατάμουτρα αυτά που έγραψε ο clats, η μήνυση θα αποσυρθεί.
    Άρα το πραγματικό ζήτημα (και όχι το νομικό) είναι η αποκάλυψη της ταυτότητάς του. Γι’ αυτό και καλέστηκε ως μάρτυρας ο Jago, γι’ αυτό κάλεσες κι’ εμένα.
    Από την πλευρά μου δηλώνω ότι δεν επιθυμώ να συνεισφέρω με οποιονδήποτε τρόπο στην επέμβαση της δικαιοσύνης έτσι ώστε να λυθούν ζητήματα που δημιουργήθηκαν μέσα στα blogs και τα οποία πιστεύω ότι μπορούν να λυθούν κάλλιστα μέσα σ’ αυτά. Συμφωνώ με αυτό που έγραψε και ο αλβέριχος παραπάνω: Περιορίζουμε την ελευθερία του μέσου.
    Αν είναι να ανεχθώ ενδεχόμενη ασυδοσία για να έχω πλήρη ελευθερία, για μένα αλλά και για όλους, ας είναι.

    Αυτό που πιστεύω μπορεί –και πρέπει- να κάνει ο οποιοσδήποτε πιστεύει ότι απειλείται ή θίγεται μέσω ενός post, είναι να επικοινωνήσει πρώτα με τον administrator του blog και να του ζητήσει να αναθεωρήσει/ ανακαλέσει τα όσα έγραψε.
    Αν αρνηθεί, υπάρχει και ο provider της υπηρεσίας (η wordpress δηλαδή), η οποία ρητά αναφέρει ότι τέτοιου είδους post παραβαίνουν τα terms of service.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η απειλή της μήνυσης, όχι μόνο οδήγησε στην απόσυρση του post, αλλά έδειξε, εμμέσως πλην σαφώς κατά τη γνώμη μου, ότι ο συγγραφέας του δεν έχει καμιά πρόθεση να απειλήσει τη ζωή οποιουδήποτε. Υπήρξε, δηλαδή, μια κατ’ αρχήν συμμόρφωση.
    Σε οποιοδήποτε μέτρο λαμβάνουμε για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τα ενδιάμεσα στάδια που μπορούμε να ακολουθήσουμε. Αλλιώς, υπάρχει η περίπτωση να συνεισφέρουμε στο πρόβλημα (ή να δημιουργούμε άλλου είδους προβλήματα), αντί να προσπαθούμε να το επιλύσουμε.

    ΥΓ. Jago, αυτά που έγραψες και εννοείς με το post σου, τήρησέ τα. Αν δεν μπορείς να τα τηρήσεις, κλείστο το ρημάδι.
    ΥΓ2. Το γινάτι βγάζει μάτι

  18. Responsibility of Contributors. If you operate a blog, comment on a blog, post material to the Website, post links on the Website, or otherwise make (or allow any third party to make) material available by means of the Website (any such material, “Content”), You are entirely responsible for the content of, and any harm resulting from, that Content. That is the case regardless of whether the Content in question constitutes text, graphics, an audio file, or computer software. By making Content available, you represent and warrant that:

    […] the Content is not obscene, libelous or defamatory (more info on what that means), hateful or racially or ethnically objectionable, and does not violate the privacy or publicity rights of any third party;[…]

    http://wordpress.com/tos/

    Σοφόν το σαφές. Ειδικά γι αυτόν που ξεκίνησε όλη αυτή την ιστορία εδώ και μήνες.

  19. Και μην ρωτάτε γιατί δεν διαμαρτυρήθηκα τόσο καιρό. Έχει και δεύτερο μπλογκ και θα πήγαινε αλυσιδωτά το πράμα, ούτως ή άλλως, και με άνοιγμα καινούριων μπλογκ όπως τόσο καιρό ανοίγει και κλείνει συνέχεια τα μπλογκ του βάζοντάς τα και Privacy τώρα για να αποφύγει τις ευθύνες του. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή.

  20. @Γιώργο, γράφεις «Από την πλευρά μου δηλώνω ότι δεν επιθυμώ να συνεισφέρω με οποιονδήποτε τρόπο στην επέμβαση της δικαιοσύνης έτσι ώστε να λυθούν ζητήματα που δημιουργήθηκαν μέσα στα blogs και τα οποία πιστεύω ότι μπορούν να λυθούν κάλλιστα μέσα σ’ αυτά».
    1. Ως προς το πρώτο σκέλος της πρότασης, σεβαστή η επιθυμία σου. Έχεις κάθε δικαίωμα να μην προσέλθεις όταν κληθείς.
    2. Ως προς το δεύτερο σκέλος, συμφωνούμε απολύτως. Πώς νομίζεις ότι θα λυθεί ενδομπλογκικά το θέμα με τον Κλατς; Για μένα με την παραδοχή της ταυτότητάς του και μόνο. Το ότι έκλεισε το μπλογκ έγινε μόνο και μόνο για να αποφύγει τη δίωξη, που τελικά μπορεί να γίνει και χωρίς αυτό. Καθόλου συμμορφωμένος δεν φάνηκε. Τουλάχιστον εγώ καμία τέτοια ένδειξη δεν έχω. Και δεν είναι καθόλου δύσκολο να με προσεγγίσει κάποιος που θέλει.

    @Jago, με το Μακμάνο βρες τα με όποιον τρόπο νομίζεις: χειροδικία, μήνυση, hate-blogs, ό,τι γουστάρεις, δεν με αφορά. Τα προβλήματα που έχετε μεταξύ σας δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τις δικές μου ενέργειες. Μην τα επικαλείσαι, λοιπόν, για να τις αποτρέψεις. Βρες άλλον τρόπο.

  21. Composition Doll

    Οτιδήποτε έχεις γράψει για την περίπτωση έγινε μέσω του Μάνου. Χώρια που με δυσφήμησες ως ιδιοκτήτη του Κλατς μέσα στο μπλογκ του Μάνου. Οπότε, μην υπεκφεύγεις.

  22. Επίσης, Γιώργο, επίτρεψέ μου να σου θυμίσω ότι με την απειλή μήνυσης κατέβασες μπλογκ που σε δυσφημούσε. Και ότι ήσουν αποφασισμένος να το προχωρήσεις, έτσι και δεν γινόταν το ευκταίο.

  23. Που το ξέρεις ότι σε έχω κλειδώσει αφού δεν υπογράφεις με το νικ σου;

    Αχάααα… εσύ είσαι που χρησιμοποιείς αυτούς τους anonymize proxies;

    Aαααα ρε γελοίε!

  24. Και μιάς κι έτρεξες να απελευθερώσεις την IP μου, θα σου πω ότι θα σε δω στο δικαστήριο βέβαια!

    Όχι όμως στην αίθουσα σαν μάρτυρα!

    Στον περίβολο της Ευελπίδων θα σε δω μάτια μου! Να μου πείς με το «νι και με το σίγμα», face-to-face, όσα κατα καιρούς έγραψες στην κατσαρίδα εναντίον μου!

    Θέλω να τα ακούω!

    Είμαι μαζόχας βλέπεις!

  25. «Όχι ο αρχιστράτηγος της συκοφαντίας»

    Να σε δω να σε χαρώ όταν ΟΛΑ αυτά τα σπρεχάρεις και ζωντανά, στα μούτρα μου!.

  26. @CD: Η απειλή μήνυσης που έκανα εγώ, δεν έγινε δημόσια. Έγινε ιδιωτικά. Επικοινώνησα δηλαδή με τον administrator του blog και του είπα να κατεβάσει το περεχόμενο που με έθιγε. αλλιώς θα τον μήνυα.
    Επικοινώνησα μάλιστα και με τη blogspot και τους επισήμανα το πρόβλημά μου.
    Με το που το κατέβηκε το περιεχόμενο που με έθιγε, σταμάτησα κι’ εγώ να ασχολούμαι.
    Με είχες βοηθήσει σ’ αυτή την υπόθεση και σ’ ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ.

    To ευκταίο απ’ ότι κατάλαβα για σένα (και το δήλωσες και παραπάνω) είναι να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του clats.
    Ε, αυτό το ευκταίο δεν δικαιολογεί κατά τη γνώμη μου το να πάει η υπόθεση στα δικαστήρια, για τους λόγους που παραπάνω ανάφερα.

    Έχουμε ξεφύγει κάπως (και με βάση από τα όσα ειπώθηκαν εδώ) από την απειλή κατά της ζωής και έχουμε φτάσει στο ή θα μάθω ποιος είσαι κύριε clats, ή θα πάω στο δικαστήριο και θα μάθω μ’ αυτόν τον τρόπο.

    Αναγνωρίζω πλήρως τα έννομα δικαιώματά σου Νίνα. Αλλά δεν συζητάμε γι’ αυτά εδώ πέρα, ούτε πιστεύω ότι κανένας άλλος σού τα αμφισβητεί.

    @jago: Βλέπω ότι συνεχίζεις να επιδιώκεις τη σύγκρουση. Και βλέπω επίσης ότι την έχεις μια χαρά.

  27. Άντε ρε βλάκα από δω!
    Όπως έχω αποκλείσει το Φασιστοειδές Κομμούνι και καμμιά χιλιοστή νοματαίους όπως σου έχω δείξει και ζωντανά στο πισί μου!

  28. «Η απειλή μήνυσης που έκανα εγώ, δεν έγινε δημόσια».

    Σαν πολλά προσωπικά δεδομένα βγαίνουν στη φόρα. Απορούσα κι εγώ διότι δεν γνώριζα την υπόθεση.

    Πασκάλ, η σύγκρουση δεν γίνεται από μένα και το ξέρεις καλά αυτό.

  29. Το Φασιστοειδές Κομούνι (με ένα «μ») χρησιμοποιεί 3-4 στατικές ΙΡ ενός συγκεκριμένου ιδρύματος. Δεν τις αλλάζει ποτέ. Γι αυτό έλειψε εντελώς από το μπλογκ μου όπως κι από το δικό σου.

  30. «ή θα μάθω ποιος είσαι κύριε clats, ή θα πάω στο δικαστήριο και θα μάθω μ’ αυτόν τον τρόπο».

    Πές το κι έτσι. Για να δω αν αυτό το άτομο έχει τη δυνατότητα να με βλάψει. Και να λάβω τα (ασφαλιστικά) μέτρα μου. Όλοι ικανοποιημένοι τώρα;

    Και για να κάνουμε και «δικαστικό χιουμοράκι» I rest my case. Δεν θα επανέλθω πουθενά επί του θέματος.

    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

  31. Κι αν το ψάξεις Μάνο πιο παραπέρα κι «έξυπνα» στο γούγλη, βρίσκεις και το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ αυτού που έχει το λογαριασμό στο συγκεκριμένο ίδρυμα. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι απαραιτήτως ο ίδιος.

    Κατάλαβες τώρα τι βλακείες γράφεις τόσο καιρό;

  32. Composition Doll

    Στην ευχή «καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού» σημαίνει πως δεν θα μας χαλάσετε τις διακοπές, έτσι;

    Για να ξέρουμε πως θα ανταποδώσουμε.

  33. Bαγγελάκη τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!

    -Ήσουνα εσύ η Κατσαρίδα;
    -Φτιάξατε τρείς φίλοι, ΕΣΥ και άλλοι δύο, την κατσαρίδα διά να γελάστε;
    -Ή την κατσαρίδα την έφτιαξαν τρείς(3) εντελώς άγνωστοί σου άνθρωποι, που ούτε ΕΣΥ, αλλά προ παντώς ΟΥΤΕ ο Pascal (μπουχαχαχαχαχα) τους γνωρίζετε ή σας περνάει από το μυαλό ΠΟΙΟΙ μπορεί να΄σαν;

    Απάντηση περικαλώ!
    ____

    Και που΄σαι μάστορα!

    Ακολουθώ την ίδια διαίτα της C.D. και μέχρι το δικαστήριο θα’μαι στυλάκι!

    Βλέπεις, σ’ αυτήν την πουτάνα την ζωή, ο χοντροσαμπρέλλας (αν το θελήσει) μπορεί και ν’αδυνατίσει….

    …αλλά ο χαζός και ο βλάκας ΔΕΝ θα γίνουν εφυείς με την θεία επιφοίτηση και μέσα σε δίμηνο από καμμία Γκίλλυ Ντάϊετ. Ούτε οι στερημένοι εφηβικής αγαπής θα την αναπληρώσουν ξαφνικά στα γεράματα! (Μ13, ψυχούλα μου εσύ)

  34. Κάτι που πρόσεξα τώρα Ντόλλυ. Γράφεις:

    Για να δω αν αυτό το άτομο έχει τη δυνατότητα να με βλάψει.

    Για να καταλάβω κάτι διότι δεν μου στέκει καλά αυτή η φράση σου. Αυτό σημαίνει πως οτιδήποτε ξεστομίζεται στα μπλογκς, στα καφενεία, στις εφημερίδες, στην τηλεόραση πρέπει να στουμπώσει τα δικαστήρια «για να δω αν όντως με απειλούν»; Δεν μου τα λες καλά.

    Ο δικηγόρος σου διαβάζει McManus; Διαβάζει γενικά hate blogs;

    Κι όσο για την απάντησή σου να γράψουμε «επίσης», θεωρώ ότι με αυτό τον τρόπο δεν θα μας χαλάσεις τις διακοπές. Και σου απαντάμε:

    Επίσης καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού.
    ____________

    Μάνο, κουράζεις αφόρητα. Αλλά αν η Ντόλλυ θέλει δικαστήρια, θα λάβεις κι εσύ κλήση. Τέρμα.

  35. Aν κάνει μήνυση η μπουλάρα να καλέσει για μάρτυρα υπεράσπισης τον ΜακΧάνους:

    McManus said:
    Άνθρωποι που βάζουν δικηγόρους…

    …γιά τον χαβαλέ των blogs….

    ….καλό θα΄ναι να βρίσκονται σε άσυλα με επιτήρηση και να μην κυκλοφορούν λεύθεροι!

  36. Έθεσα ένα ερώτημα που ταλανίζει αφόρητα την Μπλογκοκοινωνία εδώ και μήνες!

    Πιθανές απαντήσεις:Α, Β ή Γ. Δεν υπάρχει «Δ».

    Επίτηδες έβαλα στο «μάλτιπλου τσόϋς» και την απάντηση #3.

    Διά να ξεφύγεις διά της πλαγίας!

    «Όχι κύριε Μακμάνο, ΔΕΝ έχω ουδεμία σχέση με την κατσαρίδα και ούτε γνωρίζω τον/τους (πιθανώς) συγγραφέα/είς της»

    Και δεν μου απαντάς, ευθέως και αντρίκια με το Νο.3!

    Άρα τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια τώρα;
    Πιθανώς η γάτα του Αρτουά!

    ____

    Στα δικαστήρια φυσικά και θα τα πουμε, αλλά μην ψάχνεις για σαμπρέλλα, είμαι σε διαίτα!

    Τσάγια!

    ΥΓ. Τον Πασκάλ και τα μάτια σου! Κρίμα να χαθεί μιά τόσο δυνατή φιλία! 8)

  37. Σχόλιο νούμερο 19. Μάλιστα.

    http://istorikonaxreion.blogspot.com/2007/06/vs-mantalena-parianos-m-t.html

    Δηλαδή, αυτό εδώ (μέχρι να το σβήσει για να μην εκτίθεται).

    http://manolisvardis.wordpress.com/2007/01/23/23012007b/

    Μάλιστα. Κι όπως έγραψε κάπου «ποτέ δεν το είπα αυτό!». Μάλιστα.
    ____________

    Μάνο, πάλι ασυναρτησίες λες. Δεν καταλαβαίνεις ότι συνεχώς εκτίθεσαι;

  38. Περί δικομανίας να αποτανθείτε:

    1) Στον αγαπητό Ιάγο που ζητούσε από εμένα το σεβαστό ποσό των €100.000.

    2) Στον Πασκαλάκο που με απειλή δικηγόρου «κατέβασε» blog από τον αέρα του διαδικτύου, το οποίο κοσμούσε μεταξύ άλλων και φωτογραφία του με τα σώβρακα (ή χωρίς αυτά δεν ενθυμούμαι και καλώς)

    3) Στον/στους συγγραφείς της «Κατσαρίδας» που χέστηκα/ν απάνω τους με την πρώτη μπιστολιά που ηκούσθη στον αέρα!

    Καλό καλοκαίρι Πιπαρτουά!
    Ισχύει και σε ηλίθιους αυτό, όπως του λόγου σου!
    Η θάλασσα και ο ήλιος είναι γιά όλους μας!

  39. Aθήναιος said another βαθιά φιλοσοφημένη εξυπνάδα: Το ότι για τον Αλβέριχο ο Μακ είναι τίμιος και ειλικρινής δεν δίνει επαρκή λόγο σε σένα να τον καθυβρίσεις.

    Δηλαδή αν εσύ πεις ότι ο Χίτλερ ήταν απλώς καλός φούρναρης και σαπωνοποιός, νομίζεις ότι δεν θα είχα επαρκή λόγο να σε βρίσω;

    Λες συχνά τέτοιες μπούρδες Αθήναιε;
    Δες τι χάνω γμτ!

  40. Έτσι, έτσι… δίνε λινκς.

    Ξέρεις τι είναι αυτό που σκυλιάζει την «έντιμη και ειλικρινή στα κουτσομπολιά της» παρέα;

    Ότι δεν χρειάζεται να καθήσεις να γράψεις διάφορα φανταστικά όπως κάνει ο ΜακΧάνους.

    Αρκεί να τους κάνεις ένα κόπυ-πέηστ σε όσα γράφουν οι ίδιοι.

  41. Σου έθεσα ένα απλό ερώτημα!

    Νόμιζα ότι την υστάτη στιγμή είχα να κάνω με άνθρωπο με κάποιες αξίες!

    Το επαναλαμβάνω!

    […]Bαγγελάκη τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!

    -Ήσουνα εσύ η Κατσαρίδα;
    -Φτιάξατε τρείς φίλοι, ΕΣΥ και άλλοι δύο, την κατσαρίδα διά να γελάστε;
    -Ή την κατσαρίδα την έφτιαξαν τρείς(3) εντελώς άγνωστοί σου άνθρωποι, που ούτε ΕΣΥ, αλλά προ παντώς ΟΥΤΕ ο Pascal (μπουχαχαχαχαχα) τους γνωρίζετε ή σας περνάει από το μυαλό ΠΟΙΟΙ μπορεί να΄σαν;

    Απάντηση περικαλώ! […]

    Απάντηση όμως ΔΕΝ πήρα!

    Αντ’ αυτού κάλεσες την αγγειοχύστρα Πιπαρτούα, και κρύβεσαι πίσω από την ποδιά της!

    Θα τα πουμε στο δικαστήριο λοιπόν!

    ΤΕΛΟΣ.-

  42. Μάνο

    Τους εκβιασμούς σου στο δικαστήριο που θέλει να μας σύρει η Ντόλλυ, όχι εδώ μέσα. Κι επαναλαμβάνω: αν πάμε δικαστήριο, εσύ θα είσαι ο πρώτος και ο καλύτερος μάρτυρας. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΝΑΙ ‘Η ΟΧΙ?

  43. Και θα σε ψοφάς κάθε μέρα στην αγωνία:»Σε ΤΙ θέση θα είναι τώρα ο ΜακΧάνος στην WP και δεν το βλέπουμε γαμώτι μου!»

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  44. Καλά, μόλις τώρα συνειδητοποιώ ότι δεν έχεις αντιληφθεί τη σοβαρότητα της κατάστασης. Συνέχισε να γράφεις και τα αποθηκεύουμε όλα. Να δείτε τι πανωλεθρία θα πάθετε όλοι σας.

  45. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ να μην απαντάς!

    Που ν’ απαντήσεις όμως, ο έρμος, με τόσα καταδικαστικά μέηλ που΄χεις στείλει δεξιά κι αριστερά επί του θέματος!;

    Καλά κάνεις!

    Επαναλαμβάνω:

    Εγώ ΜΕΣΑ στο δικαστήριο ΔΕΝ θα μπώ!

    ΕΞΩ θα σου ψιθυρίσω δύο φωνήεντα!

  46. […]Συνέχισε να γράφεις και τα αποθηκεύουμε όλα. Να δείτε τι πανωλεθρία θα πάθετε όλοι σας[…]

    Σαν τον χαμό που περιμέναμε την Δευτέρα στην WP?

    Tέτοια πανωλεθρία;

    Τέτοιο χαμό;

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    (*) Η Παρτουά θα΄ρθει στην δίκη;

  47. [..]Και τι θα μου κάνεις έξω; Τι περιλαμβάνουν τα φωνήεντά σου;[..]

    ΑΝ έχεις αγωνία μέχρι τα τότες πέρνα από το μαγαζί μου να μάθεις!

    Τον δρόμο τον ξέρεις!

    Να τηλεφωνηθούμε πρώτα, μην τυχόν και είμαι στο εργαστήριο, υποκατάστημα της Ομονοίας!
    Μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  48. Προς Composition Doll

    Επειδή ο ανωτέρω μπλόγκερ με προσβάλλει ασύστολα ακόμη και μέσα στο μπλογκ μου και μου ρίχνει συνεχώς απειλές, δηλώνω υπεύθυνα:

    Δεν πρόκειται να παρουσιαστώ σε ουδεμία κλήση λόγω απειλών, εγκλήσεων και κατάχρηση βωμολοχιών από τον μπλόγκερ στον οποίο προτίμησες να δημοσιοποιήσεις την πρόθεσή σου να μας καλέσεις σε δικαστικές κλήσεις. Τα παράπονά σου στον ανωτέρω κύριο λοιπόν. Για τα υπόλοιπα, θα δεχτώ την προσφορά του Αθήναιου για νομική υποστήριξη.

    Τέλος.

    Και τα σχόλια μπαίνουν σε moderation.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.