Λιακοπουλιάδα ξεπουπουλιάδα

Ο άνθρωπος που μιλάει για την ελευθερία του λόγου. Ο άνθρωπος που μιλάει για νεοταξίτες, ο πουτινοταξικός. Ο άνθρωπος που μιλάει για πληρωμένες πένες όταν ο ίδιος κάνει περιουσίες σε βάρος των κορόιδων. Ο άνθρωπος που μιλάει για εβραιοσιωνισμό όταν ο ίδιος εμφορεύεται από άκρατο κρυπτοναζισμό. Ο άνθρωπος που αποφοίτησε ως φυσικός από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης αλλά επιδεικνύει κομπογιαννιτισμό. Ο άνθρωπος που θέλει να λέγεται επιστήμονας αλλά είναι εκμεταλλευτής και χαλιναγωγός συνειδήσεων χαμηλών αντιστάσεων και χαμηλής νοητικής στάθμης από (φασιστο)πεπαιδευμένους τηλεθεατές. Ο άνθρωπος που κολακεύει το φασισμό του καναπέ. Ο άνθρωπος που απαρνείται τον νεοελληνικό Διαφωτισμό. Ο άνθρωπος που θα ντρεπόταν, πρώτος απ’ όλους, ο Ιησούς Χριστός να επικαλείται τα διδάγματά Του. Ο άνθρωπος που οι αρχαίοι ένδοξοι πρόγονοί μας θα τον αποκαλούσαν μιξοβάρβαρο. Ο Δημοσθένης Λιακόπουλος.

Τα τελευταία του βίντεο [εδώ κι εδώ] είναι μνημεία ασυναρτησίας και ανυπόφορης κουταμάρας, μια σχοινοτενή φλυαρία εναντίον του αυτονόητου δικαιώματος για την κατοχυρωμένη, από το Ελληνικό Σύνταγμα, ελευθερία του λόγου. Ο άνθρωπος που απειλείται από το Διαδίκτυο όταν «παίζει» σε πανελλαδικής εμβέλειας τηλεοπτικά κανάλια. Το Διαδίκτυο δεν είναι σαν την Τηλεόραση, όταν ειδικά η τελευταία ΔΕΝ δίνει ποτέ βήμα στον αντίλογο. Φρέσκιες οι ενθυμήσεις μας σε τηλεοπτικά παράθυρα πολύ μεγάλων καναλιών. Το Διαδίκτυο είναι απειλή για τον κομπογιαννίτη της Θεσσαλονίκης, και δικαίως. Διότι μόνο το Διαδίκτυο μπορεί να ξεσκεπάσει την πνευματική φαυλότητα του αυτόκλητου μεσσιανιστή του ΕΛ-ληνισμού. Μας πουλάει πως όποιος διαφωνεί μαζί του είναι νεοταξίτης, μα τότε εμείς έχουμε το δικαίωμα να τον αποκαλούμε πουτινοταξικό. Καταδίδει την Ελλάδα στον Πούτιν, ο παρ’ ολαυτά ΕΛ-ληνας. Τσαντίζεται που διαφωνούμε ανοιχτά μαζί του με τον ίδιο τρόπο που δεν παίζουν ένα πιτσιρίκι στη μακριά γαϊδούρα.

Αλλά δεν είναι αυτός που φταίει μόνο, αλλά το σύστημα από πίσω που τον συντηρεί. Μία μεγαλειώδης σύναξη νεοπουριτανισμού και κρυπτοφασισμού που μόνο μια Θεσσαλονίκη – αχ, η πιο ερωτική πόλη της Ελλάδας, γελάσαμε και πάλι – μπορεί να γεννήσει. Μας μιλάει για ελευθερία του λόγου αυτός που ξαναγράφει μια ελληνική ιστορία με εξωγήινους μεσσίες από το Μι του Λαγού και το Γκα του Γαϊδάρου και μια πανσπερμία του ΕΛ-ληνικού λόγου σε λαούς που δεν είχαν λόγο να επαναστατήσουν στον Μέγα Αλέξανδρο, όταν ο τελευταίος κοσμοκράτορας πριν τον Ιούλιο Καίσαρα σεβάστηκε απόλυτα τα ήθη και τα έθιμά τους. Μεγαλύτερη προσβολή στον ένδοξο ελληνισμό δεν υπάρχει.

Φοβάται ο Δημοσθένης Λιακόπουλος, ο επί ελλαδικής γης αντιπρόσωπος της κρυπτοϊουδαιοχριστιανοφασιστικής συντήρησης, το Διαδίκτυο και καλά κάνει. Διότι το μέλλον της Επικοινωνίας είναι ακριβώς αυτό: το απόλυτο εργαλείο καταπεσμού από τις μάσκες της Μαζικής Χειραγώγησης. Η απόλυτη απελευθέρωση από τα Δεσμά της Ιουδαιοχριστιανικής Συντήρησης, πασπαλισμένης με εξωγήινους χαζομεσσίες και μπόλικη απαξίωση για το μεγαλείο του Ελληνισμού που κατάφερε να φτάσει εκεί που έφτασε μέχρι που τον σκότωσαν οι μισεροί απόστολοι Παύλοι και οι σύγχρονοι κληρονόμοι και ασσασίνοι Απολογητές του. Ο Δημοσθένης Λιακόπουλος δολοφονεί την Ελληνική Κληρονομία μεταθέτοντας το μεγαλείο της σε μια θεία αποκαλυψιακή εκπόρευση, εντελώς ξένης στο μεγάλο πολιτισμικό παρελθόν της Ελλάδας. Με άλλα λόγια, αν ψάχνει για πράκτορες του εβραιομασωνισμού, έχουμε το απόλυτο δικαίωμα να πούμε κι εμείς ότι ο Λιακόπουλος είναι πράκτορας του καγκεμπεΠούτιν.

Όμως, η Ελλάδα δεν είναι (πουτινο)Ρωσία διότι δεν το θέλει.

Μέχρι τώρα, γράφτηκαν πάρα πολλά και πολύ ωραία. Αλλά ξεχωρίζω τρία ποστ, τον JimHellas για την άψογη κριτική θεώρησή του, τον Jungle-Report επειδή γράφει χωρίς σάλιο και τον Nicholas Manie γιατί έχει μια πολύ σοβαρή καταγγελία για τον δημοκρατικό Λιακόπουλο να πει. Προσέξτε τους.

Τα παρακάτω εμπίθρια (mp3) που σας παρουσιάζω, είναι ενδεικτικά για την ανοητολογία που διακατέχει τον άνθρωπο με το φαυλοΕΛ-ληνικό προσωπείο. Από την κρυπτονεοναζιστική απαξίωσή του για τα ανθρώπινα δικαιώματα μέχρι τον Κώδικα Ντα Βλάκα. Και βάζω πρώτο πρώτο ένα ξεχωριστό βίντεο του ακριβού μας funEL. Το γιατί, δείτε το και θα καταλάβετε πόσο αηδιαστικό είναι ένα σύστημα που εχθρεύεται το Διαδίκτυο, αλλά δεν «τιμωρεί» τηλεοπτικές νεοναζιστικές μπαλαφάρες (που είσαι ΕΣΡ; Κοιμάσαι καλά; Τι κάνει η Δρούζα; Αποχαυνωμένοι κιοτήδες…). Δείτε αυτό το βίντεο που μας παρουσιάζει με ξερκαδιστικό τρόπο ο ακριβός μας funEL. Η παράνοια του θεσαλλονικέα ιουδαιοχριστιανοπουτινομεσσιανιστή σε όλο το μεγαλείο της.

Και τώρα, θαυμάστε τον αυθεντικό και υπέροχο απόφοιτο του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου της Θεσσαλονίκης και βαθύτατα δημοκράτη άνθρωπο.

Για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα που είναι ΑΠΑΤΗ!!! (α ρε Τσιπρόπουλε)

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/OHEanthropinadikeomata.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/OHEanthropinadikeomata.wma

Για την… αναρχία (παράνοια)

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/anarxia.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/anarxia.wma

Για τους σούπερ ντούπερ Άτλαντες

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/atlantesyounan.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/atlantesyounan.wma

Για τον Κώδικα Ντα Βλάκα

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/davinci.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/davinci.wma

Για τους ΈΛ-ληνες μαθηματικούς

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/ellinesmath.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/ellinesmath.wma

Κάτι εθνικιστικές αγριοφωνάρες

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/istorikon.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/istorikon.wma

Μην ξεχάσουμε και τον Κοπέρνικο

[audio:http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/kopernikos.wma%5D

Link: http://www.fileden.com/files/2007/1/27/698393/kopernikos.wma

____________________________________________________

Σημείωση: αν έχετε πρόβλημα στη ακρόαση των εμπίθριων, απλά κάντε download από τα links, είναι πολύ μικρά τα αρχεία.

ΥΓ …με αφορμή ένα ποστ και την κοινοποίηση μέσω e-mail, σε διάφορους ομοϊδεάτες αποδέκτες, μιας ιδέας του Θέμου Λαζαρίδη. Σε ευχαριστούμε Θέμο.

Advertisements

27 thoughts on “Λιακοπουλιάδα ξεπουπουλιάδα

  1. Εμπαινε!:-)) όσο έχουμε χρόνο δλδ, γιατί σε λίγο «οι ιστοσελίδες θα κατεβάζουν ρολά» λέμε.. :-ΡΡ

  2. μπράβο για τον «κόπο» σου. έγραψες ένα πολύ καλό και περιεκτικό κείμενο. πρέπει σιγά-σιγά να κορυφώνεται και πάλι η όλη μας διαμαρτυρία.

  3. Σωστός! Η αντίληψη του Λιακόπουλου για την κριτική (ακα 1 φορά το μήνα ή το δίμηνο, καλά είναι) και για την ελευθερία του λόγου (ακα δείξε μου το πρόσωπό του και κάνε το σταυρό σου) είναι τόσο αθώα όσο η τυχαία είναι η σχέση του με τις αντιλήψεις του ίδιου του Αδόλφου περί της «κοινωνικής πρόνοιας»!

    Ας κρατήσουμε το ίντερνετ καθαρό από τέτοιους τύπους που μόνο κακό μπορούν να κάνουν… Ελπίζω στο δικαστήριο να αναγκαστεί να τα στάξει χοντρά στον κ. Τσιπρόπουλο για την ηθική και οικονομική βλάβη που του προξένησε με τις φασιστικού τύπου μηνύσεις του.

    Αλήθεια, πότε θα μας απαγορεύσει ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ να αποκαλούμε τις ιδέες του ακροδεξιές και φασιστικές (υπερασπιστής της ελευθερία του λόγου γαρ);

    Καλή σου μέρα!

  4. Ο Λιακόπουλος και διάφοροι παρόμοιοι απατεώνες δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι δεν θα πρέπει να μοιλύνουν το πνεύμα του Ελληνισμού με διάφορες ιουδαιοχριστιανικές ανοησίες.

  5. There is method in his madness και με τρομάζει.
    Θυμάμαι τότε, στις πρώιμες μέρες του ιντερνετ (αρχές δεκαετίας του ’90) όταν οι αντίστοιχοι αμερικανοί τρελλοί δημιουργιστές, αμερικανοφασίστες, χριστιανοφασίστες, ουφολόγοι και λοιπά κωλομπότσια περνούσαν τα ξεράσματά τους(πολλά από τα οποία αναπαράγει ο απατεώνας) μέσω διαδικτύου στα newsgroups. Τότε τα έπαιρνα στην παλαβή -αλλά έπιασα τον εαυτό μου να γοητεύεται τόσο από τα «επιχειρήματα» των δημιουργιστών οσο και από την ουφολογία. Μια δεκαετία μετά, φτάσαμε στο σημείο αυτές οι ακρότητες να επικρατούν στην κουλτούρα των ΗΠΑ και να διαδίδονται και εκτός.
    Ο απατεώνας είναι επικίνδυνος, γιατί μας συνηθίζει στην ιδέα του ότι ακραίες εθνικιστικές και φασιστικές απόψεις έχουν θέση στα media και νομιμοποιεί λιγότερο ακραίους αλλά εξίσου επικίνδυνους πρωτοφασίστες (π.χ. Δίκτυο 21)

  6. εχω την εντυπωση πως και ο σκεπτικιστης εχει κανει σχετικο αφιερωμα για τις ανακριβειες που επικαλειται ο Λιακο.

  7. Αξιολογείτε τον λόγο του Λιακόπουλου ως θεωρητικό της πολιτικής επιστήμης αλλά δεν πρόκειται για τίποτα περισσότερο από τον λόγο ενός «καλού» πλασιέ κακών βιβλίων.

    Νοικιάζει τηλεοπτικό χρόνο για να απευθυνθεί σε όσους δεν έχουν ακόμα ανακαλύψει τα βιβλιοπωλεία με τον ίδιο τρόπο που νοικιάζει τηλεοπτικό χρόνο η Χιουντάι και η Κία (λέμε τώρα…) για να πείσει ότι τα αυτοκίνητά της είναι Πόρσε.

    Ύστερα, δεν μπορούμε να καταγγέλουμε τον κλισεδιάρικο λόγο του με ένα εξίσου κακόγουστο, κλισεδιάρικο και ανέμπνευστο βίντεο σαν αυτό που ακούγονται σωματικοί θόρυβοι και υπερίπτανται διάφορα λαχανικά.

    Έλεος! Καλύτερα να δούμε καμμιά βιντεοταινία με τον Μοσιό ή τον Ψάλτη.

  8. (αμάν βρε jago! Με παρέσυρες γιατί, πιστεύοντας ότι έχεις καλό γούστο, με έκανες να χάσω χρόνο παρακολουθώντας το βιντέο που προτείνεις)

  9. – «Κύριε καθηγητά, είναι αλήθεια οτι ο Καραθεοδωρή ήταν καλύτερος απο τον Αινστάιν;»
    – «Ε άμα ακούτε το Λιακόπουλο τέτοιες μαλακίες λέτε»

    Διάλογος καθηγητού-φοιτητού σε αμφιθέατρο του Τμήματος Φυσικής του Καποδιστριακού εν ώρα μαθήματος.

    Τα σχόλια σε σας 😛

  10. Ροΐδης
    Κόπος; Μπα, το ευχαριστήθηκα πολύ.
    jim_hellas
    Ας κρατήσουμε το ίντερνετ καθαρό από τέτοιους τύπους που μόνο κακό μπορούν να κάνουν…
    Χμμ, πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως το «βρώμικο» διαδίκτυο δεν είναι για μηνύσεις, είμαι πολύ σκεπτικός για το έδαφος που δίνουμε στην κρατική παρεμβατικότητα στο διαδίκτυο. Οπότε, όποιος φέρεται «βρώμικα», θέλει διαδικτυακά πίσσες και πούπουλα, τα νομικίστικα μόνο σε πολύ ακραίες περιπτώσεις.
    akamas
    Συμφωνώ, αλλά έλα να δεις τι γίνεται στα σχολεία…
    penguin-witch
    Η γοητεία του «μετα»φυσικού είναι πάντα ισχυρή αγαπητή μου, το γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά οι δυό μας που περάσαμε κι από αυτά τα μέρη. Ο μόνος τρόπος να απεμπλακείς από αυτές τις νοσηρές φαντασιοκοπίες και τις ακροδεξιές χειραγωγήσεις είναι ο ορθολογιστικός διαφωτισμός. Και η αναζήτηση των ορίων της επιστήμης.
    Suspect
    Αν εννοείς εξειδικευμένο αφιέρωμα στον κομπογιαννίτη, δεν το βλέπω. Σε ορισμένα θέματα ναι, όπως τον Κένταυρο.
    Artois
    Κι όμως, ο Ψάλτης είναι ηθοποιός, δεν μας λέει «εικόνα μου και εικόνα σας». Με τι δυσαρεστήθηκες από το βίντεο, με τα ηχητικά εφφέ; Παρέκαμψέ τα και άκου αυτά που λέει ο Λιάκουρας ως απόσταγμα πολιτικής σοφίας κι ευαισθησίας.
    Έρεβος
    Στο Αριστοτέλειο άραγε, τι λένε; Καμαρώνουν; 😉

  11. Διαφωνώ με τον Artois. Δε γίνεται να αντιταχθείς στο κιτς με υψηλή τέχνη. Βάζω στοίχημα ότι ο σατιρικός καλλιτέχνης funEL κοπιάζει πολύ, ταλαιπωρείται ψυχικά δλδ, για να παράγει τα έργα του ώστε να είναι ισάξια των «προφητικών» στο καρακιτσάτο στυλάκι. Για σκεφτείτε μια αντιπαράθεση διαφορετική… παπαπαπαπα
    Δεν υπάρχει συναγωνισμός, αλλά αντιπαράθεση –>> καταπολέμηση με το να ισχυροποιούνται τα αρνητικά στοιχεία –>> αυτό είναι σάτιρα.
    (βλ. Αριστοφάνη, με λεκτικές και σκηνικές υπερβολές)

  12. ~~Artois, πραγματικά, απορώ με τη θέση που εξέφρασες, επειδή ακριβώς (νομίζω ότι) το άθλημα το γνωρίζεις… 🙂

  13. …κι εγώ γυμνός στους δρόμους με το ποντίκι στο ‘να χέρι και τη γραφίδα μου στο άλλο θα διαλαλώ τοις πάσι:
    «Είμαι τσάτσος της Νέας Τάξης Πραγμάτων και γουστάρω τρελά».

  14. Οκ, Ροδιά! τώρα που βρήκες τον Αριστοφάνη των videos, ψάξε βρες κι έναν που κάνει στιχάκια και βάφτισέ τον Καβάφη. Στα μπλογκς είμαστε, ό,τι θέλουμε λέμε, δεν απευθυνόμαστε δα και στον κόσμο με την καλύτερη γνώση και κρίση…

    Jago, αν η απαγόρευση προέρχεται από εκεί που νομίζω, εμένα
    «δεν με τρομάζουν του wόrd-press οι τραμπούκοι».

  15. «Το Διαδίκτυο είναι απειλή για τον κομπογιαννίτη της Θεσσαλονίκης, και δικαίως. Διότι μόνο το Διαδίκτυο μπορεί να ξεσκεπάσει την πνευματική φαυλότητα του αυτόκλητου μεσσιανιστή του ΕΛ-ληνισμού.»

    Ακριβώς αυτό συμπυκνώνει τη σκέψη μου.

    Επίσης, αν μπορεί κάποιος να μου περιγράψει με δυο λόγια τι ακριβώς είναι αυτή η επαπειλούμενη «νέα τάξη» που ακούμε εδώ και χρόνια και από πολλούς, θα του είμαι υπόχρεη…

  16. Για όλα αυτά περί τυχαίας σύγκλισης απόψεων με ναζιστικές – φασιστικές συνωμοσιολογίες.

    Στη σχολή που σπουδάζω (τμήμα φυσικής AΠΘ) έχω ένα συμφοιτητή (μέλος της ΚΝΕ) ο οποίος βρήκε δουλειά στην βιβλιοαποθήκη του Λιακόπουλου. Δούλευε για καιρό στην αποθήκη ο «Τ» λοιπόν χωρίς να έχει τύχει να συναντήσει ποτέ τον Δημοσθένη. Ο «Τ» σκεφτότανε: Καλύτερα να μην τον δω ποτέ μου τον μαλάκα. Να κάνω τη δουλίτσα μου και να φεύγω».

    Όταν όμως τον συνάντησε τελικά σε μια βολτούλα που είχε κατέβει να κάνει ο Δημοσθένης στην αποθήκη, ξέχασε κάθε του απέχθεια προς αυτό το άτομο και θέλησε να του μιλήσει. Σαν νά’βλεπε μπροστά του μια σελέμπριτυ. Οπότε ο «Τ», ο οποίος είναι καλό παιδάκι αλλά και πολύ μαλακοπίτουρας μωρέ αδερφέ μου», πλησιάσε τον μεγιστάνα των τηλεπλασιέ και του είπε με περισσό καμάρι:
    -«Ξέρετε σπουδάζω και εγώ στο τμήμα φυσικής, εδώ στη Θεσσαλονίκη». Τότε ο Δημοσθένης γύρισε με το ύφος του εξυπνάκια που τον χαρακτηρίζει και του είπε:
    -«Α σοβαρά; Σας κάνει ακόμα μυγαδική ανάλυση εκείνος ο Εβραίος; Χμμ.. να δεις πως τον λέγανε…»
    -«Μάσσεν» λέει ο «Τ».
    -«Ναι αυτός! Σας κάνει ακόμα ε;»
    -«Εεε, ναι μας κάνει….» αποκρίθηκε ο «Τ» με ένα ύφος απέχθιας σα να συμφωνούσε με τον Λιακόπουλο, τη στιγμή που αυτόν τον Μάσσεν δεν τον είχε παρακολουθήσει ποτέ…

  17. Εγώ σκέφτηκα κάτι πολύ χαριτωμένο και πολύ πρακτικό που θα ήταν χρήσιμο για το δικαστήριο.
    Να δηλώσουμε όλοι πως είμαστε ο funel.
    Δεν είναι κακή ιδέα ε;
    Tέτοιοι που είναι, τέτοια τους χρειάζονται.

  18. Αχ βρε ελληνίδα… then we can hold hands and skip afterwards, hmm? Μαλάκας ο Λιακόπουλος δε λέω αλλά κι αντίπαλοί του δεν πάνε πίσω όπως φαίνεται…

  19. Επιτέλους, αφήστε εσείς οι άθεοι οπαδοί του διαδικτύου -αυτού το αμερικάνικου σατανά- τις συκοφαντίες προς έναν άγιο άνθρωπο, που θέλει να βγάλει λεφτά και που δείχνει την αναξιοπιστία της σύγχρονης επιστήμης μέσα από την πίστη.

  20. Αγαπητέ αδελφέ,

    Ο Λιακόπουλος εκεί που μας χρωστούσε μας πήρε και το βόδι…και τι βόδι πάνω από 100 κιλά. Αναρωτιέται κανείς πώς βοηθάει αυτός ο υποκρίταρος, που κόπτεται για την ελευθερία στο ίντερνετ, την προάσπιση αυτής όταν κάνει μηνύσεις εναντίων aggregators που απλώς είχαν λίνκ στη σελίδα του FunEl. Kλασσική υποκρισία και μιξόκλάματα από τους σύγχρονους φαρισαίους. Καλά τον είπες μιξοβάρβαρο.

  21. Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ αποψη ειναι οτι το εν λογω ατομο ειναι δημαγωγος και μαλακας! Κανει χρηματα συντηρωντας ενα χαμηλο διανοητικο επιπεδο και συνισφερει στην πολιτιστικη παρακμη της χωρας τα βελτιστα. Και επειδη ειναι συνταγματικο μου δικαιωμα η ελευθερια να εκφραζω ανοιχτα την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη, αλλη μια φορα:

    Λιακοπουλε ειναι ενας μαλακας χαζοκρετινιαρης! Και οσο θα κυκλοφορεις ελευθερος, αλλο τοσο θα ειμαστε ολοι funel!

    Μεχρι να βγαλει ο ηλιος κερατα!

  22. O Λιακόπουλος φίλε «Ελεύθερε Πολίτη» είναι πανέξυπνος και παμπόνηρος. Κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και μπράβο του…

    Οι ΜΑΛΑΚΕΣ είμαστε ΕΜΕΙΣ που ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ όλη αυτή την ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ από τα Μ.Μ.Ε.

    Οι ΜΑΛΑΚΕΣ είμαστε ΕΜΕΙΣ που ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ αυτούς που έχουν θεσπίσει ένα Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο που μέσα έχει ΑΝΘΡΩΠΙΔΙΑ, ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΘΕΣΙΤΕΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ.

    Ένα Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο για τα «μάτια του κόσμου» που βάζει αστεία πρόστιμα σε Ραδιοτηλεοπτικούς Σταθμούς και κλείνει σκοπίμως τα μάτια μπροστά στο ανελέητο βιασμό κάθε ίχνους πολιτισμού που έχει απομείνει όρθιο στην Ελλάδα από κανάλια σε ραδιόφωνα

    Καληνύχτα Κανίβαλλοι Έλληνες Πολίτες

    Υ.Γ.

    Αυτό «το μάλάκες» δεν το λέω για εσένα που έγραψες το 23 πολύ καλά τα λες και συμφωνώ μαζί σου

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s