300: wallpapers κι άλλα

Η μανία με τους 300 θα αργήσει πολύ να ξεθυμάνει. Έχω εδώ και δυο τρεις μήνες το High Definition trailer και ήμουν σίγουρος εξαρχής ότι οι ανοησίες θα έδιναν και θα έπαιρναν τόσο από ακροδεξιά πλασματίδια όσο κι από εξι-Δανικα-υμένους κριτικούς. Με έπεισαν τόσο ο φίλος Pascal, όσο και ο Manifesto σε σχόλιο του, ό,τι τελικά οι 300 αξίζουν τον κόπο να τους δω στη μεγάλη οθόνη αντί να τους περιμένω στο dvd, κι αυτό θα γίνει μέσα στη βδομάδα.

[UPDATE: Διαβάστε τι γράφει ο Pascal, έχει πολύ ενδιαφέρον]

Αν και είμαι σίγουρος κατά 50% τι έχω να σούρω, αφήνω το άλλο τόσο κενό προς το παρόν επειδή δεν περίμενα από ανθρώπους που προσέχω τη γνώμη τους (συμπεριλαμβάνονται και κάποιοι μπλόγκερς που έχουν ήδη δει την ταινία) μια αποδοχή που ξεκινά από τη συγκρατημένη συγκατάβαση μέχρι τον ενθουσιασμό. Είμαι περίεργος λοιπόν.

Το σημερινό σημείωμα λοιπόν που παρουσιάζω έχει το σκοπό του να μείνει μέσα στην «μόδα» – το Sync προμοτάρει τα σχετικά ποστ εκτός από αυτό περιέργως αν και μέσω γούγλη έχω πάρα πολλές επισκέψεις – και βρήκα τον τρόπο να μείνω στην επικαιρότητα. Έχω κατεβάσει σε High Definition το trailer των 300 και έκανα print screen τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές για να τις φτιάξω στο Photoshop ως wallpaper. Καλό; Ιδού τρία δείγματα. Ο κινηματογραφικός τρόπος απεικόνισης βολεύει στο να τοποθετείτε τα εικονίδια πάνω κάτω ομαδοποιημένα!

Το αρχείο προς downloading περιέχει 18 wallpapers 1280×1024 για να διαλέξετε τι θα σας αρέσει για το desktop.

Ήθελα να σας δώσω και το trailer σε High Definition – μακάρι να επικρατήσει αυτό το format, είτε το αντίπαλο Blue Ray, διότι οι διαφορές στη εικόνα είναι θεαματικές σε σχέση με το dvd – αλλά μου ‘κανε κάτι κολπάκια το fileden, θα κοιτάξω να το ανεβάσω στο rapidshare αν το θέλετε, είναι δυόμιση λεπτά 128 ΜΒ οπτικής και ηχητικής πανδαισίας!

21 thoughts on “300: wallpapers κι άλλα

  1. κοίτα εγώ θα σου έλεγα να το δεις μόνο

    α) αν είσαι gay

    b) αν σου αρέσει ο gerard butler

    αν δεν ισχύει ούτε το ένα, ούτε το άλλο δεν υπάρχουν πολλοί λόγοι για να δει κανείς αυτή την ταινία

    στο λέω για να μη πας στο σινεμά και με σιχτιριάζεις

  2. An-Lu
    Ίδε το παρακάτω σχόλιο του Μανιφέστο!

    Βασίλειε
    Το πήρα στο πρωτότυπο. Καλό όντως το κόμικ αλλά δεν ξετρελλάθηκα κιόλας.

    Μανιφέστο
    Τι μου λες… δλδ 300.000 θεατές σε ένα 4ήμερο προβολής ήταν gay που τους αρέσει ο Γεράρδης Οικονόμου; Τς τς τς…

    Btw, μου άρεσε ο Γεράρδης στο Φάντασμα της Όπερας.

  3. Αττίλας: δεν το έχω δει.
    Λόρα Κροφτ 2: εντελώς αδιάφορη ταινία, που την ξέχασα κιόλας.
    TimeLine: έχω απαιτήσει στον εγκέφαλό μου να σβήσει αυτή την ταινία από τη μνήμη μου.

  4. κοίτα just

    οι θεοί είναι ζήτημα πίστης

    δηλ αυτός που είναι για μένα θεός μπορεί να είναι για σένα κοινός θνητός 😉

  5. γαι το παλιο σχολιο σου +την πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα που εγινε μετα , πολλοι σε επισκεπτονται (το βλεπω απο τα πολλα κλικ που γινονται) και απο ενα λινκ που εκανα σε ενα ποστ μου, σχετικα με την ταινια.

  6. *Κι ένα πολύ ενδιαφέρον ποστ από τον Pascal επί του θέματος.*

    αρνούμαι κατηγορηματικά να μπω έστω και για να κάνω πλάκα σε παρόμοια συζήτηση

    εγώ το μόνο που πρόσεxα στην ταινία ήταν τα μπούτια των σπαρτιατών [και κυρίως του gerard] και ουχί τα πολιτικά τους πιστεύω ή τις ανταμερικανικές ή αντιιρανικές τάσεις του σεναρίου

    i hope i made myself clear

  7. μούργος
    Όντως, βλέπω πολλά λινκαρίσματα, ακόμη και σε πολλά φόρουμ βάλανε λινκ το συγκεκριμένο ποστ μου ή αντιγράψανε τα κυριότερα σημεία μαζί με τα σχόλια βεβαίως. Και το καλό είναι ό,τι η συντριπτική πλειονότητα συμφωνεί και επαυξάνει στα όσα αναφέρομαι με δικές τους προσθήκες σε τόπικ, λόγου χάρη ο Λεωνίδας ήταν 60 ετών τότε. Μόνο τα νεοναζιστάκια βέβαια παραμένουν στην αποχαύνωση των καυλιστερών 300 που τα βάλανε μονάχοι τους με την περσίδα υπερδύναμη.

    Manifesto
    Τα μπούτια πρόσεχες; Μόνο μπούτια; Μπράτσα, στέρνο και κοιλιακούς δεν είχε; Μούσι;

    Παρεμπιπτόντως, έφερε ο Σαράντος Καργάκος στον ΑΝΤ1 κατά τη γνώμη του το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ιστορικής ανακρίβειας στην ταινία: «οι Σπαρτιάτες δεν είχαν μουστάκια!». Ολεεεεεεεεεεεεεεεε!

  8. Ευχαριστώ για τα wallpapers!

    Δεν έχω δει ακόμα την ταινία, θέλω οπωσδήποτε να τη δω στον κινηματογράφο και όχι σε dvd, αλλά ακούγοντας χθες το βράδυ στο OLA τον Άδωνι Γεωργιάδη να την εκθειάζει (την έχει δει, λέει, τρεις φορές έως τώρα) έπαθα μια μικρή κατάθλιψη.

  9. Αγαπητή μου Κουρούνα

    Και ο Χίτλερ λάτρευε τους κλασικούς συνθέτες, αυτό θα έπρεπε να μας κάνει να αποκαρδιωθούμε; Αποενοχοποιήσου και απόλαυσε χαλαρά την ταινία. Και με κερασάκια αντί για ποπ κορν 😛

  10. Πολύ ωραίος ο Λεωνίδας γαμώτι πω πω

    (πολύ ωραίο και το μπλόγκ σου έτσι, δεν είχα την ευκαιρία να στο πώ νωρίτερα)

  11. !!!!!
    πρέπει να μου δώσεις τον κώδικα για το Ηοver.
    ψάχνω τρόπο να κάνω το text decoration (underline) διαφορετικό χρώμα από ότι το text και μόλις είδα ότι το δικό σου ‘φοράει’ τέτοιο!!!

  12. Αγαπητή m13

    Το template παρέχεται έτοιμο από την wordpress.com όσο και κλειδωμένο οπότε δεν έχω πρόσβαση στον κώδικα. Αλλά στο κάτω κάτω μέρος του θα δεις το όνομα του κατασκευαστή, ο ινδός Sadish. Μπορεί να βρεις πληροφορίες στη σελίδα του: http://wpthemes.info/

  13. Οι 300 πιστεύω δεν είναι τίποτα άλλο απο μια πολύ φροντισμένη χολιγουντιανή παραγωγή. Το ότι υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι οι οποίοι πιστεύουν ότι οι ιστορικές ανακρίβειες της ταινίας προσβάλλει την χώρα τους είναι που την έκανε διάσημη. Μπλιαχ.

    limaris.wordpress.com

  14. Κύριε γεωργιάδη

    Εκτός απ’ τα βιβλία που διαβάζεις
    κι οίησης πλήρης μας παρουσιάζεις,
    υπάρχουν Άδωνι βιβλία κι άλλα:
    λεπτά, λεπτότερα, μικρά, μεγάλα…

    Και όλα εκείνα-τ’ άλλα τα βιβλία-
    ταυτότητα δεν έχουνε καμία
    με τα δικά σου: άλλες ιστορίες…
    άλλες ιδέες και φιλοσοφίες…

    Κι ανοίγουνε στα πνεύματα άλλους κόσμους,
    απ’ τους δικούς σου εκτός-τους αποκόσμους.
    Και αν πασκίζεις να τους αποκλείσεις
    αυτοί ’ναι ’κεί όσο κι αν συ γαυγίσεις.

    Κι αν θα ’χε απ’ τα βιβλία αυτά κονόμα
    κανείς, θα μπόρειγε (και συ ακόμα)
    χιλιάδες εκπομπές γι’ αυτά να κάνει
    με κέρδη που ο νους σου ούτε που βάνει.

    Μη το λοιπόν απόλυτος τόσο είσαι-
    μα κι ούτε ίσως να το προσποιείσαι,
    γιατί σ’ αμφότερες τις περιπτώσεις
    είσαι Άδωνί μου ήρως βλακείας τόσης…

    Τη στάλα των ιδεών όπου πρεσβεύεις
    σ΄ωκεανό μη την αναγορεύεις-
    μάλιστα που αυτή ’ναι μία στάλα
    που μες στου Χτες μουχλιάζει την μπουκάλα…

    Γιώργης Χολιαστός

Σχολιάστε

