Δελτίο Τύπου για το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού

Ο φίλτατος Πόντος και Αριστερά μάς γνωστοποίησε σε σχόλιο του μια πολύ σημαντική συνέντευξη τύπου για το αμφιλεγόμενο βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού, που θα γίνει στην Αθήνα την προσεχή Τετάρτη. Παραθέτω ως έχει το δελτίο τύπου:

Οι Ομοσπονδίες των προσφυγικών οργανώσεων (Μικρασιάτες, Κωνσταντινουπολίτες, Πόντιοι), που εκπροσωπούν περισσότερες από 700 οργανώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, οργανώνουν ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ για το επίμαχο νέο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ δημοτικού την Τετάρτη 14 Μαρτίου 2007, 12 π.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο Ποντιακού Ελληνισμού Νοταρά 45 και Μετσόβου, Εξάρχεια (τηλ. 210-8815310)

Θα μιλήσουν οι:

-Βλάσης Αγτζίδης, ιστορικός

– Θόδωρος Στολτίδης, α/πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδας

-Θανάσης Λαγουδήμος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδας

-Νίκος Ουζούνογλου, πρόεδρος της Οικουμενικής Ομοσπονδίας Κωνσταντινουπολιτών”

Η σοβαρότητα της εκδήλωσης είναι αυτονόητη λόγω των συμμετεχόντων, θα καταφέρω να είμαι κι εγώ εκεί και θα κάνω ρεπορτάζ.

UPDATE: Δυστυχώς, δεν θα παραστώ στη συνέντευξη τύπου.

Advertisements

9 thoughts on “Δελτίο Τύπου για το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού

  1. Ε ναι Πάνο, παραδιαφημίστηκαν ο Ψωμιάδης, ο Καραμπελιάς, ο Παπαθεμελής και το Άρδην ακόμη και από το δικό σου μπλογκ. Μήπως να έκανες κι εσύ (όπως και ο Πόντος) ανάλογη δημοσιοποίηση λόγω Βλάση Αγτζίδη; [καρφί 😛 ]

    Ελλάδα δεν είναι μόνο η Μικρασία, ο Πόντος και η Μακεδονία! 😉

  2. Έστειλε ο «π & α» το νέο ως σχόλιο στην καλύβα. Ο Βλάσης είναι φίλος, αλλά ομολογώ πως είμαι επιφυλακτικός: τρεις πρόεδροι προσφυγικών ομοσπονδιών μαζεμένοι, γι’ αυτό το θέμα…

    Περιμένουμε ρεπορτάζ!

    Σημειώνω οτι ο Αγτζίδης συνυπέγραψε (μαζί με τον Καραμπελιά – και τους λοιπούς) το κείμενο του Αντίβαρου και συνυπήρξε ως ομιλιτής στην εκδήλωση που έγινε για το βιβλίο της ΣΤ’ στην Αθήνα μαζί με τον Παπαθεμελή (που τη διοργάνωσε) και τον Καραμπελιά! Για τις ενέργειες αυτές τα έχει ακούσει από μένα – και στα μπλογκ και ιδιωτικά.

    Η καλύβα είχε από την πρώτη στιγμή ξεκάθαρη άποψη – η οποία διαφωνεί και με τις δύο «παρατάξεις».

  3. Δεν υπάρχουν δύο παρατάξεις, υπάρχει ένα πολύμορφο ρεύμα αντίδρασης συνιστωσών, που τα βρήκαν επί ενός μόνο ζητήματος: τις Σιωπές που έχει το νέο βιβλίο Ιστορίας…. και οι οποίες -θεωρούν οι προσφυγικές οργανώσεις- συνεχίζουν την παράδοση της ακροδεξιάς…

    Και είναι τελείως διαφορετική η κριτική των «συνωστισμένων» (δείτε στο μπλογκ μας), από τις αντίστοιχες για το «κρυφό σχολειό» ή για το αν υπάρχει Λάβαρο που υψώθηκε στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου ή για το ποιά γυναίκα της Επανάστασης (η Βισβίζη ή η Μπουμπουλίνα) θα έπρεπε να μνημονευτεί περισσότερο ….

    Η νεοελληνική σχιζοφρένεια έγκειται ότι αγνοεί αυτό το πολύμορφο της αντίδρασης και το αντιμετωπίζει συνωμοσιολογικά, ως ένα μπετοναρισμένο μέτωπο. Κάτι που θα βόλευε τους αναθεωρητές της Ιστορίας.

    Η Συνέντευξη Τύπου των προσφυγικών οργανώσεων θέλει να δείξει με σαφήνεια ότι υπάρχει και άλλο, διαφορετικό, μέτωπο κατά της αναθεωρητικής ιστοριογραφίας…

    μ-π

  4. Για το πόση σύγχυση και πόση έλλειψη ομογενοποίησης υπάρχει στα «δύο στρατόπεδα» έχει κατά καιρούς εντοπιστεί από πολλούς.

    Για παράδειγμα: σε μια παλιότερη κουβέντα που έγινε στο ιντιμίντια για το συγκεκριμένο θέμα ένας από τους πολλούς σχολιαστές, έγραψε:

    «Γενικά δεν λέει τίποτα απο αυτά που ξεφεύγουν από το πολιτικό ορθόν της εποχής. Ναι αλλά Ιστορία δεν είναι δεν είναι το κάθε φορά πολιτικόν ορθόν. Και κάτι ακόμα, πράγματι απο αυτούς που αντιδρούν ,όπως θα ήταν και φυσικό (γιατί απλά είναι κίνημα αντίδρασης), υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι, αλλά αν δεν κάνω λάθος μόνο ο Καρατζαφέρης είναι υπέρ της Αναθεώρησης του 16, (γιατί πέρα από φασίστας είναι και νεοφιλελεύθερος) αλλά ακόμα και ο συντηρητικός Παπαθεμελής στη Βουλή δεν ψήφισε την Αναθεώρηση του 16. Αλλα από την άλλη πλευρά απο την Σχολή της Αναθεωρητικής Ιστορίας, αναφανδόν, ηγετικά στελέχη [π.χ Λιάκος, ΑΡΣΗ(φιλοπασόκοι συνασπιστές) και συγγραφική ομάδα (πχ κυρία Ρεπούση)] ήταν μεταξύ των 1000 ακαδημαϊκών που στήριξαν την ανάγκη για μεταρρυθμίσεις στη Δημόσια Παιδεία, ουσιαστικά παρέχοντας στήριξη στην Κυβέρνηση σε μια κρίσιμη για αυτή φάση των κινητοποιήσεων. Αυτές οι επιλογές των Αναθεωρητικών Ιστορικών δεν προκαλούν άραγε ερωτήματα για το ποιά είναι τα κίνητρά και στην τελική με ποιους συντάσσοντα…»

    μ-π

  5. Περσο-Ρωσσικών Ρίζων Αποπείρων Μακεδονίας

    330 πχ Ο Μεγας Αλέξανδρος περίφραξεν τους πρότους Ρώσσους, τους
    Μαγώγ του Περσικού Γώγ, με την Κάσπιαν πύλυν της Καυκάσιας Δερβεντίας.
    Οι Σκύθοι, Τούρκοι, και Ρώσσοι είναι ακριτές, βάρβαβρα αποσπάσματα των
    Πέρσων, ατμομπανιαρισταί ελαφοβοσκοί, και συνολικός αποτελούν το αιώνιον
    πλήγμα όχι μόνον του Ελλινισμού αλλά και του πολιτισμού.

    866 Ο Πατριάρχης Φώτιος εναρξεί σχίσμα κατα Πάπα Ρώμης Νικάλαον εξ
    αιτίας Βουλγαρικών επιπολαιοτήτων υπερ της Ρώμης. Τουτο σπιούνευσαν οι
    ανατολήται Πλατωνικοί Χρυστωμισταί μαύροι εκκλησιαστικοί οι οποιοί
    νίκησαν τους Αριστοτελιανούς Καπαδωκιαστάς λευκούς μετα πτώση ικονοκλασμού.

    1235 Οι Βούλγαροι αυτοκερύχθησαν Τρίτη Ρώμη εις Τούρνοβον,
    θέλοντας να πάρουν Ελλάς και Κωνσταντινούπολιν. Τουτο
    μετα υιοθετούν το 1589 οι Ρώσσοι. Προκηρούν τον προτόπορον
    κουμουνισμόν της πρότυπης οβσύηνας δια την σλαυοποίησην του κόσμου.
    Η αστική νοοτροπία είναι η ρίζα του ελλινικού πολιτισμού. Τιουτοτρόποως
    διεκδικώντες του συγγενοκεντρικού χοριάτικου φυσιολατρισμού είναι
    σλαβόσποροι οποίοι πρέπει να υπαστούν διωγμό δια την σωτηρία του ελλινισμού.

    1342 Οι κουμουνισταί Ζηλοταί ανέλαβαν εξουσίαν εν Θεσσαλονίκην
    σφάζωντας την αριστοκρατείαν επι διάταγμαν του Ρωσσικού πράκτοραν
    Γρηγωριού Παλαμάν. Ο Παλαμάς έφερε Σλαύους και Τούρκους να
    υποστήριξουν τον Καντακουζινόν να διαρρήξη τον αυτοκράτοραν το 1345.
    Ετσι οι Τούρκοι απέκτησαν γνώσην Ελληνικής αμύνης. Εσπειραν την
    ανατολήτηκην δαιμονίαν του ησυχασμού μετατρέπτοντας τους μοναχούς εις
    πράκτορες κουμουνισμού. Ο ησθχαζμός είναι παραίσθηση ταχυπνοήας. Τα
    σοσιαλιστικά μέτρα που επίβαλαν εις την κυβέρνιση κατέστρεψαν από μεσα
    το Βυζάντιο. Το 1584 Ανατολόφρονοι σφάζουν Πατριάρχη Λούκαρη και
    διώκουν Καλβινιστάς Μελανκθόν Βιτεμβούργης οποίοι ήθελαν να μας σώσουν
    από τούρκους.

    1824 Η Ρωσσια αντιτίθεται είς την δημιουργίαν μοναδικου Ελληνικού
    κράτους και δ’υπομνήματος της του Υπουργού Εξωτερικών Νεσσελρόδη
    (Γερμανός, οποίος ενικήσεν την θέσην του εναντίον τον Καποδίστριαν),
    προτείνει εις τας λοιπάς δυνάμεις την ίδρυσιν τριων κεχωρισμένον
    Ελληνικών κρατιδίων, υποτελών ταυτόχρονα εις Τουρκίαν και
    Ρωσσίαν, κατα παράδειγμαν Μολδοβλαχίας.

    1843 Επι εντολήν του Νεσσελρόδη αποστέλλεται ο πανσλαυιστής
    Αρχιμανδρίτης Ουσπένσκης δια να εξεγείρη το Αραβοκατοχημένων Χριστιανικόν
    ποίμνιον κατα των Ελληνόφωνων, δηλ Πατρ Ιεροσολύμων και Αντιοχείας και
    τελικώς επιτυγχάνει το 1847 την απόσπασιν της Αντιοχείας οποιοι
    τωρα διεκδικούν αφελληνοποίησιν διασποράς. Στρέφων πρως ταις
    Περσοζορωαστριανών των ρίζων, οι Ρωσσοι ασπάζων τους μονοφυσιταίς ως
    παρεξηγημένα θύματα των Ελλήνων, και μηχανεύουν ταχα Αραμαήστα ευαγγέλια
    να διαψεύσουν τα Ελληνιστά. Τουτες προσπαθείες επιτυγχάναν αιώνα
    αργότερα με το Μιχαήλ Αφλάκη, οποιος ίδρυσεν το κομμαν Βάαθ του
    Σαδδάμη και Ασσάδη.

    1870 Οι Πανσλαυισταί κατήνεγκον νέον δεινόν πλήγμα κατά του
    Οικοθμενικού Πατριαρχείου διά της εκδόσεως Τουρκικού φιρμανίου
    δια την ίδρυσιν Αυτοκεφάλων Βουλγαρικών φυλετικών παρασυναγωγών,
    ταχα Εξαρχία, κατα διαταγμαν του Ρωσσου πρέσβεως Ιγνάτιευ,
    κατάγωγος οποιου τωρα διεκδικεί Καναδική προθυπουργεία. Τωρα
    διασρέφουν το συνοδικό ανάθεμα κατα φυλετισμό εναντίον δισποράν.
    Διαθεσαν πεντομύρια ρουβλίων το 1872 προς εκσλαυισμόν Αγίου Ορως και
    εκδίωξιν Ελλήνων Μοναχών οσων ουδέν ασπάζων τον δαιμονικών περσογεννής
    ησυχασμόν.

    1878 Η Ρωσσια αναγκάζει την Τουρκίαν να υπογράψη Συνθήκην Αγίου
    Στεφάνου (προκύπτρων σημερινών Σλαβο Σκοπιανών) δι ης δημιουργείται
    Μεγάλη Βουλγαρία (συμπεριλάμβων Θεσσαλονίκην) έργον εξ ολοκλήρου του
    Ιγνάτιευ οστις κατα την υπογραφήν ανεφώνησεν ¨και τώρα εάν οι Ελληνες
    το επιθυμούν δύνανται να μεταβούν εις Κωνσταντινούπολιν κολυμβώντες¨.

    1923 Ο Πλαστίρας έσφαξεν τους Μακεδονονίκας και επέτρεψεν τους
    ανατολίτας Βαφιάδην και Ζαχαριάδην ενάρξουν ενφύλιον πόλεμον. Ο
    Μελέτιος Μεταξάκης θέλει να μεταφέρη το Πατριαρχίον εις Μόσχαν κατα
    πρόσκλυσην Λένινως και οργανόνουν Σύνδεσμον ταχα πανορθοδόξεως
    νεολέας. Το 1937 ο Στάλινας εκτοπίζει 285 χιλ ελληνορώσσους εις
    Αρχάγγελον και Σιβηρίαν και τους σφάζει. Οι μαύροι τράγοι αναγκάζουν
    ακόμι Μεταξά και χούνταν να ασπασθούν σοσιαλιστικάν μέτραν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s