Αφιερωμένο εξαιρετικά στους εκπαιδευτικούς

…αλλά και τους γονείς.

Δείτε εδώ.

Από την πλευρά μου, αδυνατώ να σχολιάσω το ποστ.

_______________________________________

Σημείωση: αν έχετε πρόβλημα με το σχολιασμό στης Herinna, ρίξτε εδώ το σχόλιο σας και θα το μεταφέρω εκεί.

Advertisements

16 thoughts on “Αφιερωμένο εξαιρετικά στους εκπαιδευτικούς

  1. Ούτε φασαρία μπορεί να κάνει ούτε να πάρει το παιδί. Πρέπει να αρχίσει να το διδάσκει η ίδια ή να πάρει καθηγητή (αυτό δεν της το πρότεινα) στο σπίτι και να χέσει την καθηγήτρια, αδιαφορώντας τελείως για τη βαθμοθηρία.

  2. Η παιδεία και η εκπαίδευση δεν είναι το ίδιο πράγμα.Τυχεροί οι μαθητές που έχουν φιλότιμους δασκάλους, αλλά πλέον η πραγματική δουλειά θα γίνει από το ίδιο το παιδί. Θέλει να μορφωθεί ή θέλει να περάσει πανελλήνιες;
    Η καθηγήτρια αυτή είναι ένα κι ένα για τις πανελλήνιες, γιατί η σκέψη της η τυποποιημένη θα αποτυπωθεί και στα παιδιά, που δε θα βγουν εκτός θέματος ποτέ.

  3. «Κουμπί» η καθηγήτρια ερμηνεύει την έκθεση με τρόπο που δείχνει ότι δεν θέλει να αξιολογήσει μία έκθεση, αλλά να προσβάλει την μαθήτρια… τι να πεις είναι να κοπανάς το κεφάλι σου στο τοίχο με κάτι τέτοια.. Άσε που αυτή καθ αυτή η αξιολόγηση είναι εντελώς υποκειμενική και λανθασμένη καθώς καθόλου περιττή δεν είναι η ιστορία της Πάρου… Και τι πάει να πει «μη χρησιμοποιείς ιδιωματικές φράσεις και λέξεις του τύπου «μπάλα»» επιεικώς απαράδεκτο γιατί με κάτι τέτοιες βλακείες-αξιολογήσεις χάνεται η δημιουργικότητα των παιδιών. Ενώ ο σκοπός του σχολείου θα έπρεπε να είναι ακριβώς ο αντίθετος

  4. Δεν μπόρεσα να αφήσω εκεί σχόλιο. Είμαι σαφέστατα υπέρ του λαμπόγυαλου! Και τρίψιμο της έκθεσης στη μούρη αυτής και κάθε κακογαμημένης καθηγήτριας που βγάζει την αραχνομουνίασή της στα παιδάκια. Στάχτη και μπούρμπουλη! Φωτιά και τσεκούρι! Της μάνας τους το μουνί και άλλα παρόμοια!

  5. η μπάλα..μπλα μπλα είναι όντως ιδιωματική έκραση…αν και έχει ιδιότητες παρομοίωσης. Όμως αυτό δεν έχει σημασία! Εδώ είπε στην κοπελίτσα ότι προβάλει εγωϊστικά το εγώ της, μα έιναι δυνατόν!?

    Πάντως φαντάζομαι πως αν έλεγα της εν λόγω καθηγήτριας την καραμπινάτο ιδιωματικό: «άρτζι μπούρτζι και λουλάς» μπορει και να πάθαινε επιληπτική κρίση μπροστά μου.
    Ίσως να είχε πλάκα (αλλά επειδή με ξέρω, σύντομα θα αισθανόμουν βαθύτατες τύψεις) ουφ.αυτά

  6. 1. Σιγά το θέμα! Να σας πω τι μου μεταφέρει η κόρη μου καθημερινά από τα τεκταινόμενα στο σχολείο της (πηγαίνει Β’ λυκείου σε δημόσιο βορείων προαστίων, τεσπα), να σας πέσουν τα μαλλιά!
    2. Μάλλον η κυρία καθηγήτρια θα ήταν χοντρή… αν έπαιζε μπάλα, μπορεί να έχανε κανα κιλάκι 😛 (η κόρη μου θα της το έλεγε κατάμουτρα λολ)
    3. Ποια είναι η «λόγια» λέξη για την μπάλα;
    4. Δείτε κι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=aTaFeabsr1M αφιερωμένο εξαιρετικά σε εσάς! 🙂

    Φιλάκια,
    Η Ιέρεια
    **

  7. Το σχόλιο που ήθελα να της αφήσω (JAGO, πες της για τους ανώνυμους και το wp…) είναι ότι αν θέλει βοήθεια ερχόμαστε να τα κάνουμε λαμπόγυαλο παρέα. Αν μάλιστα θέλει να μην φαίνεται μπορούμε να ρίξουμε ένα ταβερνόξυλο στην «καθηγήτρια» που και ανώνυμο θα μείνει και θα το θυμάται μια ζωή.

    Σιχτίρ με τον κάθε κομπλεξικό που ξεσπάει πάνω στα παιδιά του κόσμου!!!

  8. Τὸ «ἔγινα χοντρὸς σὰν μπάλα» εἶναι ἰδιωματικὴ ἔκφρασις. (Ἤ, μᾶλλον, τοῦ προφορικοῦ λόγου, τῆς παρέας.) Σὲ ἕνα δοκίμιο θὰ γράφαμε «πάχυνα» ἢ «πῆρα περιττὰ κιλά». Αὐτὸ προφανῶς ἤθελε νὰ πεῖ ἡ καθηγήτρια, καὶ ἴσως τὸ ἐτόνισε ὑπερβολικῶς (δεδομένης καὶ τῆς ἡλικίας) ἢ ἀσαφῶς (ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὸ ὅτι οὐδεὶς ἀπὸ τοὺς προηγουμένους σχολιαστὲς τὸ κατάλαβε 🙂 )

  9. Δὲν μοῦ πέφτει λόγος, βεβαίως, ἀλλὰ θὰ σᾶς πῶ ὅτι διαφωνῶ. Θεωρῶ ὅλως ἀμφίβολη δὲ τὴν παιδαγωγικὴ σκοπιμότητα τοῦ νὰ ἀπειλοῦμε ὅτι θὰ τὰ κάνουμε λίμπα ὅταν κάνουν παρατήρησι στὸν μαθητή (τὸ παιδί μας). Διὰ τῆς κριτικῆς βελτιωνόμαστε.

    «Ὅταν χρησιμοποιοῦμε πολὺ τὸ «ἐγὼ» φαινόμαστε ἐγωιστές. Δὲν πρέπει νὰ τὸ κάνουμε στὶς ἐκθέσεις.» Αὐτὸ ὅλοι μᾶς τὸ λέγουν, στὸ σπίτι καὶ στὸ σχολεῖο. Καὶ ὀρθῶς. Ποῦ εἴδατε τὴν «προσβολή»; Σωστὰ τονίστηκε. (Ἴσως ὄχι μὲ τὸν καλύτερο τρόπο. Ἴσως.) Αὐτὸ ἐξηγεῖστε στὸ παιδὶ ὅτι ἐννοεῖ ἡ καθηγήτρια (ἡ ὁποία μπορεῖ νὰ τὸ ἔγραψε φιλικότατα).

  10. Καλλίμαχε

    Σε ένα σημείο, έχεις ένα δίκιο, ότι η «μπάλα» είναι έκφραση του προφορικού λόγου. Μα το μεγάλο αλλά είναι ότι δεν μπορούμε να έχουμε απαίτηση από ένα παιδί να κάνει τέτοιου είδους ποιοτική διάκριση, αυτό οφείλεται στην ωριμότητά του. Δεν γίνεται να απαιτούμε από το κάθε παιδί να είναι Σολωμός και Καζαντζάκης και δεν ξέρω άλλος ποιος.

    Όσο για την [ορθή] χρήση του «εγώ» στις εκθέσεις, παραέχει γίνει χαζή πιπίλα. Τα παιδιά τα θέλουμε να μάθουν σκέφτονται κι όχι να ακολουθούν τύπους που καταπνίγουν την ποικιλία της εκφραστικότητας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s