Μέτρα την ομοφοβία σου από το πόσο καλά ελληνικά γνωρίζεις

Κυκλοφορεί εσχάτως με απανωτά copy paste σε ελληνικά fora το πλέον γνωστό ομοφοβικό κείμενο με τις περγαμηνές της «σοβαρής μετάφρασης». Αν θα γελάσετε ή θα κλάψετε, μου είναι αδιάφορο. Αποκόπτω το πιο χαρακτηριστικό τμήμα με την ερμηνεία της λέξης… εταίρος σε bold γράμματα.

«αθηναικη νομοθεσια.αθηναι και λοιπες ελληνικες πολεις. “αισχινης κατα τιμαρχου”».
κειμενο: «εαν τις αθηναιος εταιρησει,μη εξεστω αυτα των εννεα αρχοντων γενεσθαι,μηδ΄ιεροσυνην ιερασασθαι,μηδε συνδικησαι τω δημο,μηδε αρχην αρχετα μηδεμιαν,μητε ενδημον μητε υπεροριον,μητε κληρωτην μητε χειροτονητην,μηδ΄επι κυρυκειαν αποσταλλεσθω,μηδε γνωμην λεγετω,μηδε εις τα δημοτελη ιερα εισιτα,μηδε εν ταις κοιναις στεφανοφοριας στεφανουσθω,μηδ΄εντος της αγορας περραντιριων παρενεσθω.εαν δε τις ταυτα ποιη,καταγνωσθεντος αυτου εταιρειν,θανατω ζημιουσθα»._

μεταφραση: «εαν καποιος αθηναιος ειναι ομοφυλοφιλος ενεργητικος ή παθητικος [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!], τοτε υποκειται στο καθεστως των ακολουθων απαγορευσεων και ποινων, ητοι απαγορευεται:[σ.σ. που είναι αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]

α: να εκλεγει ως ενας απο τους εννεα αρχοντες._

β: να γινει ιερεας._

γ: να αγορευσει σε δημοσια δικη._

δ: να καταλαβει οιοδηποτε δημοσιο αξιωμα ή να εκπροσωπησει την πολη των αθηνων εντος ή εκτος των οριων της πολεως._

ε: να ασκησει τα καθηκοντα του κηρυκος._

στ: να εκφερει γνωμη για τα κοινα,ητοι να ψηφιζει και να εχει πολιτικα δικαιωματα._

ζ: να εισερχεται στους ναους και εις τα λοιπα δημοσια ιερα της πολεως._

η: να συμμετεχει στεφανωμενος σε θρησκευτικες τελετες στεφανοφοριων._

θ: να περιφερεται σε δημοσιους χωρους εξαγνισμενους με ραντισμα._

εαν δε καποιος παραβει τις ως ανω απαγορευτικες διαταξεις,και εφ΄οσον του εχει καταλογισθειβεβαιωμενη ομοφυλοφιλια[!!!!!!!!!!!!!!!], να τιμωρειται με θανατικη ποινη»._

Λεξικό Liddell-Scott, τόμος Β’ σελίδα 342
εταιρέω= συμμετέχω σε ερωτική συνεύρεση αντί χρημάτων, είμαι πόρνος, πόρνη.

Α ρε τα εθνίκια… ούτε ο Λαζόπουλος δεν βγάζει τόσο γέλιο… Κατά τα άλλα, ομιλούν σε αυτούς τους χώρους για… άμεση δημοκρατία

Π[λ]ηγές: phorum.gr, esoterica.gr, metafysiko.gr (μέχρι στιγμής αυτά βρήκα)

Σημείωση: για το σουρεάλ της όλης μετάφρασης, ας μην σχολιάσω περαιτέρω… αυτοί που τα χάφτουν είναι πραγματικά για λύπηση.

Advertisements

42 thoughts on “Μέτρα την ομοφοβία σου από το πόσο καλά ελληνικά γνωρίζεις

  1. Έχουμε μάθει να τα καταπίνουμε όλα χωρίς να ερευνούμε μόνοι μας. Ο «ενεργός πολίτης» στην Ελλάδα και ομοίως ο «σκεπτόμενος πολίτης» έχουν παραδώσει την κρίση τους στα αφράτα μαξιλάρια του καναπέ τους.

    Οι φράσεις «Το είπε η τηλεόραση», «Το έγραψε στην εφημερίδα», «Το είπε ο Τάδε», έχει γίνει συνώνυμο της αλήθειας.

    Ξυπνάτε Ελληνάρες!!!

    Και κάπου εδώ έρχεται ο κόσμος των blog για να μειώσει κάπως όλον αυτόν τον συφερτό. Η ιστορία θα δείξει…

  2. Σιγά σιγά το συνεταιρίζεσθαι θα το μεταφράσουν συνουσιάζεσθαι και, στην περίπτωση αυτή, θα πέσουν κοντά!;-)

    ..τι είδαν τα ματάκια μου και σήμερα..

  3. Όπως λέγαμε στο msn Fairy Smoke, η ιστορία θα μας βγάλει τρόμπες και μίζερους. Πως το λέει ο Δάντης στην Θεία Κωμωδία: έκανε τον κώλο του τρομπέτα.

    Ροδιά μου, εγώ να δεις τι έπαθα, έτρεξα να βάλω κολλύριο.

  4. Ναι αλλά ουδείς καταλαβαίνει ποιους κατηγορείς στηριζόμενος στις όποιες απόψεις έχεις.Τη σοβαρή μετάφραση;Τους μεμονωμένους χρήστες στα φόρα που την αναπαράγουν;Ή τα ίδια τα φόρα;Αν είναι το πρώτο θα έπρεπε να επικεντρωθείς περισσότερο εκεί.Αν είναι το δεύτερο να κατονομάσεις τους χρήστες και να επιμείνεις στην ιδεολογία τους.Και αν είναι το τρίτο,ε, όλο και κάποιο λόγο θα έχεις!

  5. Είπαμε. Αυτοί είναι οι κίνδυνοι, αλλά και η δημοκρατία του διαδικτύου: Ο καθένας λέει ό,τι παπάρα θέλει, οπότε έγκειται στο IQ ή στη διάθεση των χρηστών να διαχωρίσουν τα διαμάντια από τα σκουπίδια.
    Δηλαδή, φυσιολογικά, όποιος διαβάσει την παραπάνω απίστευτη μπούρδα, έχει ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες να διαβάσει και το δικό σου κείμενο, οπότε, όπως λέγαμε, είναι θέμα IQ. Τώρα, οι εξ ορισμού προκαληλειμμένοι, που διαβάζουν αυτό που ΘΕΛΟΥΝ να διαβάσουν και μόνο, δεν μας αφορούν. Ποτέ δεν μας αφορούσαν, νομίζω.

  6. ΛΑΘΟΣ Βαντίμ (έχεις το νικνέημ του γάλλου σκηνοθέτη που εκτιμώ βαθύτατα, πως και δεν έχω πάρει χαμπάρι το σινεφίλ μπλογκ σου, είμαι απαράδεκτος), δεν υπάρχει ισότητα και ισορροπία όταν τα εθνίκια έχουν ασυλία στα φόρα να γράφουν ότι παπαριά τους βολεύει κι εγώ ένα… blog.

    Σημειωτέον, στο ένα φόρουμ από τα τρία που ανέφερα, είμαι banned. Ο νοών νοείτω.

  7. Ομολογώ ότι δεν μπαίνω σε φόρα (εκτός ελάχιστων πολύ εξειδικευμένων), φαντάζομαι όμως ότι όπως υπάρχουν τέτοια όπου εσύ είσαι banned και εκείνοι αλωνίζουν, θα υπάρχουν και άλλα όπου μπορείς να εκφραστείς ελεύθερα (εκείνοι όμως ΔΕΝ θα είναι banned γιατί τέτοιες ενέργειες δεν είναι δικές μας πρακτικές, αλλά δικές τους). Οπότε, ο καθένας έχει το forum που του αρμόζει (ή αξίζει).
    Θα εύρισκα άνευ λόγου να συμμετέχω σ’ ένα forum-σφηκοφωλιά φασιστοειδών και να τους λέω «ξέρετε, παιδιά, δεν είναι έτσι όπως τα λέτε…» Όπως και θα ήταν γελοίο να μπει κάποιος σε ένα forum όπου συζητούνται π.χ. οι διαφορές και οι ποικίλες αποχρώσεις του σοσιαλισμού και να λέει «τι είναι αυτά που λέτε; Ο Παπαδόπουλος ήταν ο καλύτερος»
    Ξαναλέω, όλα αυτά χωρίς να συμμετέχω και, ως γνωστόν, έξω από το χορό…

  8. Getting Dark

    Δεν καμαρώνω γι αυτό το ποστ που έγραψα…

    Vandim

    Κι όμως, αυτές οι σφηκοφωλιές, που αποκαλείς εύστοχα, είναι αυτές στις οποίες τα μικρά και νεόφερτα στο διαδίκτυο θα καλλιεργηθούν με τη νεοεθνικιστική νοοτροπία με τους admins των εν λόγω τόπων να σφυράνε αδιάφορα κάτω από τη σκεπή του Βολταίρου. Ξέρεις πολύ καλά τι λέω.

  9. Το «εκεί έξω» είναι η καλλιέργεια μίσους. Προς οποιονδήποτε, όχι μόνο τους ομοφυλόφιλους. Για να καταλάβεις τι εννοώ, σου λέω ένα παρασκήνιο. Ο moderator του ενός δικτυακού τόπου από αυτούς που έβαλα λινκ, είναι φιλόλογος, το γνωρίζω πολύ καλά αυτό. Αυτός τι έκανε για να διορθώσει το εξόφθαλμο «σφάλμα»;

    Τίποτα.

    Ο νοών νοείτω.

    ΥΓ Και τα γράφω εγώ που ΔΕΝ έχω σπουδάσει φιλολογία.

  10. 1ον Όποιος έντυσε τα άμοιρα τα παιδάκια της φωτογραφίας με αυτές τις μπλούζες, θέλει πολύ ξύλο! Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να δηλητηριάζονται οι παιδικές ψυχές με μίσος!
    2ον Η Θεότητα αγαπά ΟΛΕΣ και ΟΛΟΥΣ… Στους ανθρώπους ανήκει το προνόμιο να μισούν…
    3ον Επιτρέψτε μου να παραθέσω ένα κείμενο στα αγγλικά που έλαβα πρόσφατα, με την ελληνική μετάφραση από εμένα:

    Homophobia:

    I am the boy who never finished high school, because I
    got called a fag everyday. (Είμαι το αγόρι που δεν τελείωσε ποτέ το γυμνάσιο, γιατί με αποκαλούσαν «αδερφή»)

    I am the girl kicked out of her home, because I confided in my mother that I am a lesbian. (Είμαι το κορίτσι που με έδιωξαν από το σπίτι μου, επειδή εξομολογήθηκα στη μητέρα μου ότι είμαι λεσβία)

    I am the prostitute working the streets, because nobody will hire a transsexual woman. (Είμαι πόρνη και δουλεύω στο δρόμο, γιατί κανείς δεν θέλει να προσλάβει μια τρανς γυναίκα)

    I am the sister who holds her gay brother tight through the painful, tear-filled nights. (Είμαι η αδελφή ενός γκέι και τον παρηγορώ στην αγκαλιά μου τις νύχτες που πονάει και κλαίει)

    We are the parents who buried our daughter long before her time. (Είμαστε οι γονείς που χάσαμε την κόρη μας σε πολύ νεαρή ηλικία)

    I am the man who died alone in the hospital, because
    they would not let my partner of twenty-seven years into the room. (Είμαι ο άντρας που πέθανε μόνος στο νοσοκομείο, γιατί δεν επετράπη στον επί 27 χρόνια σύντροφό μου να μπει στο δωμάτιο)

    I am the foster child who wakes up with nightmares of
    being taken away from the two fathers who are the only
    loving family I have ever had. I wish they could adopt me. (Είμαι το ανάδοχο παιδί που τρομάζει στον ύπνο του από εφιάλτες ότι θα το πάρουν από τους δυο πατέρες οι οποίοι ειναι η μόνη στοργική οικογένεια που είχε ποτέ. Μακάρι να μπορούσαν να με υιοθετήσουν)

    I am not one of the lucky ones. I killed myself just weeks before graduating high school. It was simply too much to bear. (Δεν ανήκω στους τυχερούς. Αυτοκτόνησα λίγες μόλις βδομάδες πριν αποφοιτήσω από το γυμνάσιο. Απλώς δεν άντεξα άλλο)

    We are the couple who had the realtor hang up on us,
    when she found out we wanted to rent a one-bedroom
    for two men. (Είμαστε το ζευγάρι που η ιδιοκτήτρια μας έκλεισε το τηλέφωνο όταν έμαθε ότι είμαστε δύο άντρες και θέλαμε ένα διαμέρισμα με ένα υπνοδωμάτιο)

    I am the person who never knows which bathroom I
    should use, if I want to avoid getting the management
    called on me. (Είμαι το άτομο που δεν ξέρει σε ποια τουαλέτα να πάει, χωρίς να του κάνουν παρατήρηση από τη διεύθυνση)

    I am the mother who is not allowed to even visit the
    children I bore, nursed, and raised. The court says I am an unfit mother, because I now live with another woman. (Είμαι η μητέρα που δεν μου επιτρέπεται ούτε καν να επισκέπτομαι τα παιδιά που γέννησα, θήλασα και ανάθρεψα. Το δικαστήριο έκρινε ότι είμαι ακατάλληλη μητέρα, επειδή τώρα ζω με μια άλλη γυναίκα)

    I am the domestic-violence survivor who found the
    support system grow suddenly cold and distant, when
    they found out my abusive partner is also a woman. (Είμαι επιζήσασα οικογενειακής βίας και διαπίστωσα ότι το υποστηρικτικό σύστημα ξαφνικά έγινε ψυχρό και απόμακρο, όταν έμαθαν ότι κακοποιήθηκα από τη γυναίκα σύντροφό μου)

    I am the domestic-violence survivor who has no support
    system to turn to, because I am male. (Είμαι επιζήσας οικογενειακής βίας που δεν έχω καμία υποστήριξη, γιατί είμαι άντρας)

    I am the father who has never hugged his son, because I grew up afraid to show affection to other men. (Είμαι ο πατέρας που ποτέ δεν αγκάλιασε το γιο του, επειδή έμαθα από παιδί να μην δείχνω τρυφερότητα σε άλλους άντρες)

    I am the home-economics teacher who always wanted to teach gym, until someone told me that only lesbians
    do that. (Είμαι η καθηγήτρια οικιακής οικονομίας που ήθελα να διδάξω φυσική αγωγή, μέχρι που μου είπαν ότι μόνο οι λεσβίες το κάνουν αυτό)

    I am the woman who died when the EMTs stopped treating me, as soon as they realized I was transsexual.(Είμαι η γυναίκα που πέθανε όταν οι νοσηλευτές στα Επείγοντα διέκοψαν την περίθαλψή μου, όταν διαπίστωσαν ότι είμαι τρανσέξουαλ)

    I am the person who feels guilty, because I think I could be a much better person if I didnt have to always deal with society hating me.(Είμαι το άτομο που νιώθω ενοχές, επειδή νομίζω ότι θα ήμουν πολύ καλύτερος άνθρωπος, εάν δεν χρειαχόταν να άντιμετωπίζω διαρκώς το μίσος της κοινωνίας)

    I am the man who stopped attending church, not
    because I don’t believe, but because they closed their
    doors to my kind. (Είμαι ο άντρας που σταμάτησα να πηγαίνω στην εκκλησία, όχι επειδή δεν πιστεύω, αλλά επειδή η εκκλησία έκλεισε τις πόρτες σε άτομα του είδους μου)

    I am the person who has to hide what this world needs
    most, love. (Είμαι το άτομο που πρέπει να κρύβω αυτό που χρειάζεται περισσότερο από όλα ο κόσμος μας, την αγάπη)

    I am the person ashamed to tell my own friends im a
    lesbian, because they constantly make fun of them. (Ντρέπομαι να πω ακόμη και στους φίλους μου ότι είμαι λεσβία, γιατί διαρκώς τις περιγελούν)

    I am the boy tied to a fence, beaten to a bloody pulp and left to die because two straight men wanted to «teach me a lesson»(Είμαι ένα αγόρι, δεμένος σε έναν φράχτη, χτυπημένος και καθημαγμένος, γιατί δύο στρέιτ άντρες ήθελαν να μου «δώσουν ένα μάθημα»)

    Αυτός είναι ο κόσμος της ομοφοβίας… Ποιος θέλουμε να είναι ο δικός μας;

    Φιλικά,
    Η Ιέρεια

  11. Ακόμη με αυτά τα μεταφυσικοσκατά ξερατά ασχολείσαι ρε τζάγκο; Θα μου πεις αυτή η μπούρδα κυκλοφορεί, καλά κάνεις και την εκθέτεις. Αλλά δεν καταλαβαίνω την υπερβολική αξία της όλης γελοιότητας που έδωσες, διαφωνώ που εξέθεσες τα λινκ τους. Πάντως, αν θέλουν τα φασιστόπανα καταφύγια για τις απόψεις τους, οι άνωθεν ιστοσελίδες είναι οι ΦΥΣΙΚΟΙ τους εκφραστές κάτι που βέβαια είναι τρομακτικό για τα ανήλικα κορόιδα/πελάτες των εν λόγω ιστοσελίδων, είναι τα πρώτα θύματά τους που επιδιώκουν. Μα καλώς ή κακώς αυτό είναι το ιντερνέτ, δεν έχει νόμους, μήτε πορτιέρηδες (χεχε, εσύ μου την έμαθες την έκφραση, θυμάσαι πως;) για σιχαμένους κωλοφασίστες που κάνουν κατήχηση στα ανήλικα αφού αυτά είναι η βάση της πελατείας τους. Δυστυχώς, όλα στο ιντερνέτ πληρώνονται.

  12. Περί αδερφών ο λόγος λοιπόν.Μιας και μιλάμε για πούστηδες πρέπει να κάνουμε έναν σαφή διαχωρισμό.Σε αυτούς που ονομάζονται πούστηδες και χαρακτηρίζονται από μια δεδομένη σεξουαλική προτίμηση και σε αυτούς που ανήκοντας ή μη στην προηγούμενη κατηγορία,είναι ειδικευμένοι στο σπορ της πουστιάς. Με την πρώτη κατηγορία ανθρώπων δεν έχω κανένα πρόβλημα.Είτε είναι γεννετήσια η ροπή τους προς την ομοφυλοφιλία είτε έγινε για λόγους μόδας,δε με απασχολεί καθόλου τι κάνει ο άλλος ή η άλλη στο κρεβάτι της.Για τη δεύτερη όμως κατηγορία τα πράγματα είναι διαφορετικά.Ο σοφός λαός μας άλλωστε δε νομίζω να έδωσε τυχαία τη λέξη πουστιά για την ενέργεια αυτή.Θυμίζει σίγουρα τον τρόπο διάδοσης των νέων από τις γυναικούλες των συνοικιών της Αθήνας τη δεκαετία του 50 του 60 και του 70. Η βασική διαφορά ανάμεσα στα δύο είδη πούστηδων είναι ότι για να καταλάβεις ότι ο δεύτερος είναι όντως τέτοιος,πρέπει να γνωρίζεις καταστάσεις.Εγώ λοιπόν που νομίζω ότι γνωρίζω θέτω ερωτήματα και ελπίζω να μην καταδικαστώ από την ανερχόμενη δικτατορία των μπλόγκερς που βλέπω τελευταία να ανατέλλει αν και πρόσφατα άνοιξα και εγώ το δικό μου μπλογκ.Μαλάκες υπάρχουν παντού.Δε σημαίνει ότι όποιος έχει ένα μπλογκ και γράφει γράφει γράφει λέει μόνο σοφίες.Ή πορεύεται με αγνούς σκοπούς.Γιατί κανείς σας δε ρωτάει από ποιο φόρουμ μπάναραν τον κάτοχο αυτού του μπλογκ;Γιατί κανείς σας δε ρωτάει από ποιο φόρουμ είναι ο συντονιστής φιλόλογος;Γιατί κανείς σας δε ρωτάει σε ποιο από τα φόρουμς που αναφέρθηκαν υπάρχει το nickname skeptic;Γιατί κανείς σας δε ρωτάει σε ποιο φόρουμ συζητούν για την άμεση δημοκρατία;Αν ρωτήσετε θα καταλήξετε σε ένα.Μόνο σε ένα.Τυχαίο;Μετά θα πρέπει να ψάξετε γιατί συνέβη το πρώτο από τα ερωτήματα παραπάνω. Ψάχνοντας λίγο θα ανακαλύψετε την πρόσφατη (τυχαίο;) ανακοίνωση της ομάδας που κατέχει τα φόρουμς όπου και ανάμεσα στα άλλα αναφέρεται στον κάτοχο του μπλογκ Λαπόυτα: Στο παρελθόν του έχουν δοθεί επανειλημμένα ευκαιρίες επανένταξης του στο χώρο αυτό (βλ. και την επαναδραστηριοποίηση του στην κίνησή μας περί χρονικογράφων και blogs). Δυστυχώς όμως, για μία ακόμα φορά διαπιστώσαμε ότι με περισσή ευκολία αποπειράθηκε να μειώσει διάφορες εκφάνσεις της προσπάθειας μας.
    Με το παρόν περιστατικό, οποιεσδήποτε αμφιβολίες έχουν πλέον εκλείψει. Η κίνηση του να προσπαθήσει με άνανδρο τρόπο να συνδέσει μία προσωπική του κόντρα με μία πολύχρονη και τόσο μαζική κίνηση, όπως αυτή της Κοινότητας του Μεταφυσικού, αποτελεί την καλύτερη απόδειξη της ανεύθυνης όσο και ανειλικρινούς στάσης του απέναντι στην κοινότητα.
    Ευτυχώς, ο «ιδιαίτερος» χαρακτήρας του έχει πλέον αναγνωριστεί και σε άλλους διαδικτυακούς χώρους, με αποτέλεσμα οι όποιες προσπάθειες σπίλωσης που προσπαθεί να αναγνωρίζονται ως τέτοιες και να μην αντιμετωπίζεται από τους συνομιλητές του ως υπεύθυνη και έγκυρη «πηγή πληροφοριών».
    Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα του τελευταίου, αποτελεί η απάντηση/ «άδειασμα» που δέχτηκε από μέλη του ΥΣΕΕ στην αγορά του οποίου προσπάθησε να μειώσει την προσπάθεια μας, συνδέοντας τα όσα είπε ο black planet με την ομάδα Gateway και τη συντονιστική οικογένεια. Από εδώ να ευχαριστήσουμε θερμά για την υπεύθυνη και ειλικρινή στάση που κράτησαν οι συντονιστές της εν λόγω αγοράς σχετικά με το ζήτημα που προέκυψε. Θα διαπιστώσετε λοιπόν ότι ο άνθρωπος που μας ταϊζει με προοδευτικές τάχα απόψεις διακατέχεται από εκδικητικά κίνητρα.Άρα στην ουσία τους στερούνται ακόμη και δυνατότητα αξιολόγησης μιας και δεν κατευθύνονται από αγνές προθέσεις και ιδέες.Γιαυτό και τα πυρά στράφηκαν μέσω των σχολίων μυστηριωδώς στους έχοντες και κατέχοντες τα φόρουμς ή στα ίδια τα φόρουμς.Όταν υπάρχει πίκρα υπάρχουν πάντα και υπερβολές.Όπως ισχύει και το όποιος ανακατεύεται με πουστιές τον τρώνε οι πούστηδες ώρα για ύπνο τώρα.

  13. Μπορεί όλοι οι άλλοι διανοητικοί μηχανισμοί των «μεταφυσικών» εγκεφάλων να μην δουλεύουν καλά (λόγω προσωρινής ή μόνιμης) βλάβης, αλλά ο αμυντικός μηχανισμός προβολής τους δουλεύει πολύ-πολύ καλα… (*γκουχ*πρωτομπλογκμεσαίωνα*γκουχ*)
    Αχ, τελικά καλά το ψυλλιαζόμουν ότι ο φασισμός είναι η πολιτική έκφραση του μεταφυσικού… (έκφραση του Ur-fascism είναι κλασσικά η ομοφοβία).

  14. Ποιός είναι ο Κακός Λύκος; Γιατί ντρέπεσαι να βγεις με το «κανονικό» σου nickname; Ουυυυυυ. Ωραίο το Macintos;

    Για την καραμέλα ούτε λέξη, τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και την καλλιέργεια μίσους. Τη σκόπιμη κατεύθυνση και χειραγώγηση ανήλικων (τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά ανήλικα) σε ακραίες ιδεολογίες. Παλιά, ήταν ο δεδηλωμένος αντισημιτισμός σας, τώρα οι ομοφυλόφιλοι. Αύριο να δούμε τι θα βγάλετε.

    Αναπαράγεις χωρίς ντροπή μια ανακοίνωση γεμάτη ψεύδη. Σε επικοινωνία που είχα με τα μέλη του ΥΣΕΕ, τη φράση σου «η απάντηση/ “άδειασμα” που δέχτηκε από μέλη του ΥΣΕΕ» την αρνούνται κατηγορηματικά. Ο Χείρων, ο Ατεμαν-Πρανδέκας και ο Γιώργος Πήττας είναι κατηγορηματικά αντίθετοι σ’ αυτήν την ανακοίνωση-οχετό. Αλλά προτιμήσαμε να μην ασχοληθούμε.

    Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Σηματοδοτώ το σχόλιο σου Κακέ Λύκε (τι ταιριαστό ψευδώνυμο) ως μνημείο παρλαπίπας, ψεύδους και κακομοιριάς. Το να κρατάτε στο φόρουμ σας ως τακτικούς πελάτες τα εθνίκια σας προκειμένου να μην χάσει επισκεψιμότητα ο τόπος σας, αποτελεί την καλύτερη ένδειξη των προθέσεών σας.

    Όσο για την «ευκαιρία επανένταξής μου» ποιοί είσαστε εσείς που χρησιμοποιείτε αυτή τη λέξη; Κράτος; Ίδρυμα; Κόμμα; Θρησκεία; Λέσχη του γκολφ;

    Να περνάτε καλά. Χάιλ Χίτλερ.

  15. Αναπαράγεις χωρίς ντροπή μια ανακοίνωση γεμάτη ψεύδη. Σε επικοινωνία που είχα με τα μέλη του ΥΣΕΕ, τη φράση σου “η απάντηση/ “άδειασμα” που δέχτηκε από μέλη του ΥΣΕΕ” την αρνούνται κατηγορηματικά. Ο Χείρων, ο Ατεμαν-Πρανδέκας και ο Γιώργος Πήττας είναι κατηγορηματικά αντίθετοι σ’ αυτήν την ανακοίνωση-οχετό

    Δεν προλαβαίνω να σχολιάσω το κυρίως άρθρο- ωστόσο θέλω , τουλάχιστον για λογαριασμό μου να επιβεβαιώσω τα όσα αναφέρει η παραπάνω παράγραφος.

  16. Και κάτι ακόμη κακέ Λύκε: όταν ανακατεύετε τρίτους και τους βάζετε λόγια που δεν είπαν ποτέ, να το περιμένετε το κράξιμο.

    Διότι από κριτική δεν σκαμπάζετε.

    Πως το’ πε η Πένγκουιν;
    *γκουχ*πρωτομπλογκμεσαίωνα*γκουχ*

    *γκουχ*γκουχ* κι από μένα!

  17. Φίλτατε JustAnotherGoneOff, χωρὶς νὰ ἔχω ἰδέα τὶ γράφεται στὰ συνήθως τραγελαφικὰ φόρουμ «ἀναζητήσεως», ἂν καὶ ἡ συγκεκριμένη ἀπόδοσι ποὺ _ἐπέλεξες_ νὰ παρουσιάσεις γιὰ τὸ πασίγνωστο αὐτὸ ἀπόσπασμα εἶναι ὄντως ἐλέγξιμη (γιὰ τὸ συγκεκριμένο ἀπόσπασμα διαβάζω νὰ γίνεται λόγος ἐδῶ καὶ χρόνο, ἀλλὰ τὴν ἀπόδοσι αὐτὴν πρώτη φορὰ τὴν βλέπω καὶ δὲν ξέρω ἀπὸ ποιὸ ἔντυπο ἀντεγράφη) , ἡ οὐσία δικαιώνει μᾶλλον τὴν ἄλλη πλευρὰ καὶ ὄχι ἐσένα.

    Ἐπίσης ἔχω νὰ παρατηρήσω ὅτι τὰ περὶ «χριστιανισμοῦ» σχόλιά σου εἶναι παντελῶς ἄσχετα. Οἱ φανατικοὶ χριστιανοὶ ὑποστηρίζουν (καὶ μὲ σωρεία ἐπιχειρημάτων μάλιστα) ὅτι ἔχεις δίκιο: οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες ἦταν ὁμοφυλόφιλοι καὶ παιδεραστές.

    Ἐγὼ θεωρῶ ὅτι καὶ ἐσὺ καὶ τὸ ΥΣΕΕ καὶ οἱ φανατικοὶ χριστιανοὶ κάνετε λάθος.

    Γιὰ τὸ θέμα ἔχουν γραφτεῖ τόμοι, βεβαίως, καὶ δὲν ξέρω ὰν εἶναι αὐτὸς χῶρος γιὰ συζήτησι ἐπὶ τοῦ θέματος – καὶ μάλιστα προσωπικῶς τὸ θεωρῶ δευτερεῦον, ἀκριβῶς γιατὶ οὔτε μὲ ἐνδιαφέρει τὶ κάνει κάποιος στὸ κρεβάτι του, οὔτε θεωρῶ ὅτι ἀπὸ αὐτὸ κρίνονται οἱ ἀρχαίοι Ἕλληνες. (Ἄλλο μὲ ἐνδιαφέρει. Ὅταν ἡ σύγχρονη, «προοδευτικὴ» «gay κουλτούρα» καὶ οἱ ὑπερασπιστές της ἐπιχειροῦν νὰ προσεταιρισθοῦν π.χ. τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο (ὀρθῶς ἢ ὄχι ἀπὸ ἱστορικῆς πλευρᾶς), καθόλου δὲν συμμερίζονται καὶ τὴν πολεμικὴ του ἀρετή. (Ἀλλὰ κηρύσσουν τὴν ἀποστρατιωτικοποίησι, τὴν κατάργησι τῶν συνόρων καὶ ἄλλα «προοδευτικά». Συνήθως.) Ἐδῶ ναί, τίθεται ζήτημα.)

    Ἀντιτίθεμαι πάντως σὲ μία ἐπιχείρησι ἐξ ἀριστερῶν κυρίως (στὴν ὁποίαν τὸ ΥΣΕΕ ἔχει πρωτεύουσα θέση) νὰ καθιερωθεῖ ἕνα διαστρεβλωμένο, light καὶ «προοδευτικὸ» εἶδος ἀρχαιοελληνισμοῦ. Ἕνα χαρακτηριστικὸ (καὶ σημαντικότερο) παράδειγμα εἶναι ἡ διαστρέβλωσις τῆς γνωστῆς ρήσεως τοῦ (ἀκραιφνοῦς φυλετιστοῦ) Ἰσοκράτους καὶ ἡ ἄρνησις τοῦ «ὅμαιμου» τοῦ Ἠροδότου.

  18. Justanothergoneoff σε θεωρώ έναν από τους λίγους πραγματικά ανεξάρτητους bloggers που δεν προωθούν τα συμφέροντα οποιασδήποτε φυλλάδας.Σήμερα όμως έκανες μέγα foul και με απογοήτευσες.Γιατί με την αντίδραση σου επιβεβαίωσες τα όσα έγραψε ο λύκος περί εμπάθειας και εκδικητικών κινήτρων.Άνοιξες ένα πολύ ωραίο θέμα για το οποίο έχουν χυθεί τόνοι μελανιού και στο τέλος κράζεις δίκαια ή μη ουδόλως με ενδιαφέρει ένα ολόκληρο φόρουμ με την αρχική πρόφαση μιας δημοσίευσης ενός μεμονωμένου μέλους του.Ότι και αν έχει συμβεί είναι ανεπίτρεπτο για κάποιον που στήνει ένα σοβαρό ηλεκτρονικό ημερολόγιο να παρασσύρεται από τέτοιες ιστορίες.Θεοί και άγιοι άνθρωποι ουδέποτε υπήρξαν ούτε θα υπάρξουν.Έτσι για να γίνω και λίγο κυνικός σήμερα κατάλαβα ότι όλοι μπορούμε να κρύβουμε την πουστιά μέσα μας.Και ενίοτε τα πάθη μας την ελευθερώνουν.Για Χίτλερ ακούω για φασίστες ακούω για μαλάκες ακούω.Συνώνυμα στις μέρες μας εκστομίζονται όλα με την ίδια ευκολία.Μου έλειψαν κιόλας οι απίστευτες αναλύσεις σου για την κλασσική μουσική τις νιώθω τόσο μακρυνές.Κι αν που και που θες να τα χώνεις σε κάποιον ή κάποιους κάντο άμεσα και όχι έμμεσα όπως σήμερα.Κρίμα για την εικόνα του μπλογκ.Ελπίζω να μη με καντηλιάσεις και μένα.Χρησιμοποιώ firefox και μπαίνω από Pc της ιδιωτικής εταιρείας που δουλεύω.Τα σέβη μου

  19. Γαλαξία, δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγηθεί ο τζάγκο, η κριτική σου είναι έντιμη και είμαι σίγουρος ότι θα τη λάβει σοβαρά υπόψη του. Καταλαβαίνω ότι με το ποστ που έγραψε, ο τζάγκο ήθελε να κλείσει κι ένα λογαριασμό, να αποδεσμευτεί πλήρως από ένα χώρο όπου βρισκόταν παλιότερα. Ξαναδιάβασε προσεκτικά τον κακό λύκο πως τον παρουσιάζει, γεμάτο συκοφαντίες κι αθλιότητες και πως ο Δύων Ανατέλλων στη συνέχεια κάλυψε τον τζάγκο. Αλλά όλο το νόημα του ποστ είναι βασικά το εξής: δέχεστε να σας κάνουν μαθήματα για την αρχαία Ελλάδα όταν δεν γνωρίζουν καν την ορολογία του εταίρου; Δέχεστε να σας κάνουν μαθήματα δημοκρατίας μέσα από κηρύγματα μίσους; Δέχεστε αυτή την ελευθερία της έκφρασης μέσα από τη μισαλλοδοξία; Δέχεστε να καταπίνετε αμάσητο ότι σας σερβίρουν; Διαβάζω το σχόλιο του Καλλίμαχου και βλέπω ότι είναι σαφής και σοβαρός κι ας διαφωνώ κάθετα μαζί του. Με αυτόν θα ήθελα να συζητήσω. Αλλά, το να αφήνουν τέτοια μνημεία όπως το δήθεν μεταφρασμένο κείμενο και κανείς δεν λέει επ τι είναι αυτά που γράφεις, τότε αυτή η ελευθερία της έκφρασης που πιπιλάμε βολταιρικά είναι πολύ πιο επικίνδυνη από κάθε λογοκρισία.

  20. Το “εκεί έξω” είναι η καλλιέργεια μίσους. Προς οποιονδήποτε, όχι μόνο τους ομοφυλόφιλους. Για να καταλάβεις τι εννοώ, σου λέω ένα παρασκήνιο. Ο moderator του ενός δικτυακού τόπου από αυτούς που έβαλα λινκ, είναι φιλόλογος, το γνωρίζω πολύ καλά αυτό. Αυτός τι έκανε για να διορθώσει το εξόφθαλμο “σφάλμα”;

    Τίποτα.

    Ο νοών νοείτω.

    ΥΓ Και τα γράφω εγώ που ΔΕΝ έχω σπουδάσει φιλολογία.
    ………………………………………………

    ΙΑΓΟ μιας και είναι πασιφανές ότι αναφέρεσαι στο πρόσωπό μου ,σου λέω ότι σφάλλεις και βέβαια θα το αιτιολογήσω.

    Το θέμα που άνοιξες ,αν κατάλαβα καλά, έχει να κάνει με την εσκεμμένη παρουσίαση κάποιων αρχαίων αποσπασμάτων με κατά το δοκούν μετάφραση. Μέχρις εδώ όλα καλά και συμφωνούμε.
    Έπειτα , για να αιτιολογήσεις το φαινόμενο αυτό, πιάνεσαι απ’το γεγονός ότι υπάρχει ένα φορουμ στο οποίο συντονιστής είναι φιλόλογος και εσκεμμένα διαιωνίζει μία κατάσταση -και καλά- «φασίζουσα » και ενάντια στο δικαίωμα της ιδιαιτερότητας και του αυτοπροσδιορισμού.
    Αρχικά, για να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις στους πολλούς επισκέπτες της Λαπούτας, αν έμπαινες στον κόπο να φιλτράρεις έστω και λίγο τα γραφόμενά σου όταν αναφερόσουν σε μένα(που παρεπιπτώντως ούτε προσωπικά γνωριζόμαστε, μονάχα όταν ανέλαβες να΄συνδράμεις στη σωστή λειτουργία των ιστολογίων του μεταφυσικού, κανα 2 φορές μιλήσαμε μέσω π.μ. για διαδικαστικούς μονάχα λόγους) θα βλεπες ότι τουλάχιστον εγώ αυτό που τόνιζα πάμπολλες φορές είναι το «μεταφραστικό» αυτό πρόβλημα, μιας και εκ του επαγγέλματός μου γνωρίζω πως μία μικρή παράφραση μπορεί να αλλάξει ολότελα ένα κείμενο και τα μηνύματα που αυτό ενδεχομένως να συνοδεύει.

    Αυτό που είδα εγώ σήμερα, είναι μια χολή που βγάζεις για τους δικούς σου λόγους (και έχεις το κάθε δικαίωμα να το κάνεις μέσα από το μπλογκ σου) αλλά με λάθους όρους, στοχεύοντας σε λάθος ανθρώπους και εν ολίγοις μπερδεύοντας τα πάντα…

    Αν έκανες τον κόπο να δεις την όλη παρουσία μου (είτε ως μέλος είτε ως συντονιστής) θα βλεπες πως αυτό που με ενοχλεί πραγματικά είναι οι ταμπέλες. Αυτές θεωρώ πως είναι άμεσα υπεύθυνες για την κατάντια της κοινωνίας μας..

    Τυχαίνει να γνωρίζω το όλο παρασκήνιο που πιθανώς κάποιοι φίλοι εδώ δε γνωρίζουν, αλλά συνειδητά δεν αναφέρομαι σε αυτό, για τον απλούστατο λόγο ότι δε με αφορά. Τα υποννοούμενα με ενοχλούν ανέκαθεν και ιδίως όταν αδίκως κατηγορούμαι.

    Φιλικά

  21. Τελευταία παρέμβαση στο συγκεκριμένο θέμα, από κάποιον που απλώς ενοχλήθηκε από το κομμάτι που παρέθεσε αρχικά ο JustAnotherGoneOff .

    Προς Κακό Λύκο:

    Δεν σε ξέρω, δεν ξέρω τις διαμάχες σας, δεν ξέρω τα προσωπικά σας και δεν με αφορούν καθόλου. Αυτό που εγώ είδα είναι ένα κατάπτυστο, ψευδές και, σε τελική ανάλυση, ΛΑΘΟΣ επιστημονικά κειμενο που παρέθεσε ο JustAnotherGoneOff. Σ’ αυτό αντέδρασα και παρατήρησα ότι στο δίκτυο κυκλοφορούν σκουπίδια (γνωστό αυτό άλλωστε – δεν κόμισα γλαύκαν…). Ξαφνικά μπαίνεις εσύ με ένα κατεβατό παντελώς άσχετο με το εν λόγω θέμα, γράφεις διάφορα για προσωπικές διαμάχες, συμφέροντα, αντεκδικήσεις, «είναι πολλά τα λεφτά…» και δεν ξέρω τι άλλο και, επαναλαμβάνω, δεν λες λέξη για τη ταμπακέρα, το κείμενο δηλαδή και την λάθος μετάφρασή του. Στη συνέχεια μιλάς για προσβολές forum και άλλα ακατανόητα σε εκτός παιχνιδιού άτομα, όπως εγώ και, φαντάζομαι, άλλοι άσχετοι με τα προσωπικά σας, οι οποίοι διάβασαν το κείμενο στο monitor. Νομίζω ότι το να παραθέσεις κάτι που κυκλοφορεί και, όπως είδα, σχολιάζεται ευρύτατα σε διάφορα φόρα δεν αποτελεί υποχρεωτικά καταδίκη για ολόκληρο το forum (αν και, μερικές φορές, αν δεις ότι πολλοί το παίρνουν στα σοβαρα εκεί μέσα…)
    Αυτά από έναν (τρίτη φορά το λέω νομίζω) άσχετο με το τι συμβαίνει σε προσωπικό επίπεδο, και στον οποίο το κείμενό σου έκανε κακή εντύπωση, αφού ουδόλως αναφερόταν στο θέμα που συζητείται.
    Τέλος από μένα.

    ΥΓ: Ο «σοφός λαός» λέει επίσης :
    -Το γοργόν και χάριν έχει
    και
    -Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
    Ας αποφασίσουμε επιτέλους (αργά ή γρήγορα, ανάλογα με το κομμάτι του «σοφού λαού» με το οποίο ταυτίζεσαι) με ποιους θα πάμε.

  22. Κάποιες γρήγορες απαντήσεις στους σχολιαστές και στο τέλος ο Tsilof.

    Καλλίμαχε

    Είσαι από κείνους τους ανθρώπους, που όντας διαμετρικά αντίθετοι σε πολιτικά και άλλα θέματα με μένα, σε σέβομαι απόλυτα και δίνω μεγάλη σημασία στα όσα γράφεις. Γιατί εκτός από την πολύ καλή καλλιέργεια που έχεις, η σταθερότητα και η κοσμιότητα των απόψεών σου σε τιμούν ως συνομιλητή. Στα υπόλοιπα που λες, είναι σαφής η πολιτική διάσταση που έχουμε, έχουμε τους δικούς μας λόγους που ανήκουμε σε διαφορετικές αποχρώσεις. Όσο για την καυτή πατάτα της ομοφυλοφιλίας, δεν δέχομαι ένα πράγμα: να μου κάνουν κηρύγματα μίσους και ειδικά να το παίζουν αυθεντίες όταν δεν έχουν ιδέα για τι πράγμα μιλάνε. Εσύ που ξέρεις πολύ καλύτερα από μένα την ελληνική γραμματεία, δέχεσαι να σου πασάρουν τέτοιου είδους «μεταφράσεις»; Δεν προσβάλλουν τη νοημοσύνη σου, ανεξάρτητα από τις δικές σου απόψεις για το εν λόγω θέμα; Αυτό κατακρίνω.

    Γαλαξία

    Όπως σου είπε ο Τρελαμένος, δεν παρεξηγήθηκα καθόλου από την κριτική σου, απεναντίας είπες τα πράγματα με το όνομά τους και την αποδέχομαι πλήρως, καθώς και τις ευθύνες που μου αναλογούν. Και δεν έκραξα ένα φόρουμ, έβαλα τα λινκ τριών fora διότι οι αναγνώστες πάντα ζητάνε πηγές. Για τα υπόλοιπα που συνέβησαν, αντί να κάνω την πάπια για τις αρλούμπες – για να μην πω συκοφαντίες – του κακού λύκου, θεώρησα ότι έπρεπε να πάρει τις απαντήσεις που του έπρεπαν. Και για να γίνω απόλυτα κατανοητός, κατέβηκα στο επίπεδό του. Δεν θα το ξανακάνω και ζητώ συγνώμη. Τα μουσικά ποστ θα αυξηθούν το αμέσως προσεχές διάστημα, έχεις να κατεβάσεις πολλά.

    CRAZY

    η ελευθερία της έκφρασης που πιπιλάμε βολταιρικά είναι πολύ πιο επικίνδυνη από κάθε λογοκρισία. Μεγάλη κουβέντα αυτή… σκεφτόμουν εδώ και καιρό να γράψω κάτι επάνω στην κατάχρηση – ή κακή χρήση – της ρήσης του Βολταίρου. Σηκώνει πολλή συζήτηση.

    Vandim

    Όταν δεν έχουν αντεπιχειρήματα, βλέπεις αυτά που είδες. Είναι πολύ συνηθισμένη τακτική στο χώρο του «ανεξήγητου» να σπιλώνουν υπολήψεις με αυτόν τον τρόπο.

  23. Tsilof

    Βολτάρω τον τελευταίο καιρό σε περισσότερα fora από πριν. Και το μόνο που βλέπω είναι αβυσσαλέα μίση, διαστρεβλωμένες απόψεις, ρατσισμό, παράνοια, εθνικισμό και άλλα πολλά αρνητικά συμπτώματα. Το συγκεκριμένο κομμάτι το πρωτοείδα στο phorum.gr, το βάζω αναζήτηση στο γούγλη και στο γιαχού κι έκπληκτος βλέπω το ίδιο στο metafysiko.gr. Για το μεν phorum.gr, αν και το κλασικό κήρυγμα μίσους έδινε και έπαιρνε, υπήρξε η επισήμανση ότι ήταν εντελώς στρεβλή η μετάφραση. Στο esoterica το είχαν πάρει ως δεδομένο από μετάφραση αλλά η κουβέντα ήταν κλασικά εκτροχιασμένη ως γνήσιος ελληνικός καυγάς καφενείου. Στο metafysiko.gr μου έκανε τεράστια έκπληξη που κανείς δεν επισήμανε το αυτονόητο, τρεις μέρες μένει ασχολίαστο το γεγονός ότι ήταν όχι μόνο απάτη η μετάφραση αλλά κι άκρατο εθνικιστικό παραλήρημα. Κι εσύ ως Συντονιστής μαζί με άλλους, δεν κάνατε τίποτα κι αυτό δημιούργησε εξαιρετικά αρνητικές σκέψεις.

    Το θέμα δεν είναι προσωπικό όπως το θέτεις εσύ και ο κακός Λύκος, αλλά εξόχως πολιτικό. Γιατί τόση ανοχή σε νεοναζιστικές αηδίες όταν εσείς ειδικά σκίζεστε για σεβασμό στο συνομιλητή; Γιατί σβήνονται υβριστικά ποστ, αλλά νεοναζιστικές αηδίες παραμένουν αναρτημένες στον αέρα;

    Αν σας εκφράζουν τέτοιου είδους κείμενα, έχει καλώς. Μα για κάθε υγιή σκεπτόμενο άνθρωπο, τέτοιες συμπεριφορές όχι μόνο πρέπει να κατακρίνονται, αλλά το κυριότερο να αντικρούονται με επιχειρήματα. Είδες τι σημαίνει εταίρος. Ο νόμος του Σόλωνα αναφέρεται ξεκάθαρα στην πορνεία αλλά πολλούς τους βολεύει να εκτοξεύουν μίση με σκόπιμα στρεβλές μεταφράσεις.

    Το έθεσε καίρια ο CRAZY:

    Δέχεστε να σας κάνουν μαθήματα για την αρχαία Ελλάδα όταν δεν γνωρίζουν καν την ορολογία του εταίρου; Δέχεστε να σας κάνουν μαθήματα δημοκρατίας μέσα από κηρύγματα μίσους; Δέχεστε αυτή την ελευθερία της έκφρασης μέσα από τη μισαλλοδοξία; Δέχεστε να καταπίνετε αμάσητο ότι σας σερβίρουν;

    Σε αυτά πρέπει να απαντήσετε, όχι να μου κάνετε υποδείξεις, προσωπικές επιθέσεις και συκοφαντίες. Διότι τα τελευταία, απ’ όσα γράψατε εσύ και ο Λύκος, μαρτυρούν τελικά το δίκαιο του σημερινού ποστ.

  24. ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ «ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ» ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ; ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ !!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ «ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ; ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΕ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ

  25. Λοιπόν.
    Πριν από κάποιες μέρες ανέβηκε το συγκεκριμμένο ποστ από κάποιον χρήστη στο μεταφυσικό. Σε καμία περίπτωση δε γνώριζα τουλάχιστον εγώ ότι αυτούσιο είχε παρατεθεί και σε άλλη κοινότητα. Δεν έχω τη χρονική δυνατότητα αυτή τη περίοδο να κάνω κόπυ-πέιστ στον γκούγκλ ,σε κάθε ποστ και στο φινάλε δε μ’ενδιαφέρει κιόλας.
    Επί του συγκεκριμμένου τώρα, μιας και βλέπω ότι ξεφεύγουμε εντελώς.
    Φίλε μου, το τι σημαίνει «εταίρος» το γνωρίζω. Το λάθος που κάνεις είναι ότι δυσκολεύεσαι να καταλάβεις το εξής απλό. Η «εταίρα» είναι η πόρνη, έτσι; Ο «εταίρος» είναι ο επι χρήμασι εκδιδόμενος, άρα ο ζιγκολό της εποχής μας.

    Προτού αναφερθώ στο συγκεκριμμένο απόσπασμα ,να πω πως τις περισσότερες φορές που δημιουργείται ανάλογος ντόρος για κάποια κείμενα, ο καθένας «ερμυνευτής» αδιαφορεί για το κείμενο και τα νοήματα αυτού στο σύνολό τους και απομονώνει κάποιες φράσεις μονάχα διαστρεβλώνοντας την ουσία του κειμένου.Η λεγόμενη «περιρρέουσα ατμόσφαιρα» είναι ίσως το σημαντικότερο στάδιο για μια σωστή απόδοση του κειμένου. Αυτή η «ατμόσφαιρα» μπορεί να ναι τα συμφραζόμενα που προηγούνται ή έπονται, ή ακόμη και οι κοινωνικές συνθήκες της εποχής στην οποία γράφτηκε το κείμενο…

    Λοιπόν, στον Αισχίνη τώρα…
    Αρχικά να πούμε πως μιλά για τους άντρες έτσι; Ως γνωστόν οι γυναίκες -και δη οι πόρνες- δεν είχαν πρόσβαση στα αξιώματα της πολιτείας. Έτσι λοιπόν, αν μεταφράσουμε το «εταίροι» ως πόρνοι (ζιγκολό ,κλπ κλπ) πέστε μου εσείς το νόημα που βγαίνει.
    Γιατί ξέρετε τι γίνεται; Για να υπάρχει σε νομοθετικό πλαίσιο κάτι γραμμένο, αυτόματα αυτό σημαίνει ότι σα γεγονός είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη της εποχής σε μεγάλο βαθμό. Άλλο άντρας που παρέχει επ αμοιβή συντροφιά σε γυναίκες (που στην αρχαία Ελλάδα ,βιβλιογραφικά τουλάχιστο δε το συνάντησα πουθενά) και άλλο σε άντρες. Το τελευταίο παραπέμπει σέ ομοφυλοφυλικές καταστάσεις, ή κάνω λάθος;
    Τώρα ΙΑΓΟ, αν κολλάς στο αν υπήρχε ή όχι ομοφυλοφυλία στην αρχαία Ελλάδα, σίγουρα ναι υπήρχε. Απλά με τα κοινωνικά στάτους της εποχής εκείνης θεωρούνταν και νομικά κατακριτέα. Τώρα αν αυτό που λέω το εκλαμβάνεται ως ρατσιστικό και εθνικιστικό και και και…τι να πω.
    Άποψή μου είναι που συνοδεύεται βιβλιογραφικά. Απλά μη μπερδεύουμε τα πράγματα. (Ξαναλέω), άλλο τι ίσχυε σα κοινωνικό φαινόμενο και άλλο τι ήταν αποδεκτό από τη νομοθεσία τότε.

    Τέλος, για να σου απαντήσω και στο «συντονιστικόν» του πράγματος, δεν παρενέβην γιατί μεταφραστικά για μένα το «εταίρος» του συγκεκριμένου αποσπάσματος έχει την έννοια του «κίναιδος». Τώρα αν αυτό στα ματια σου με κάνει ρατσιστή και ό,τι άλλο θα σου πω ότι είναι βέβαια δικαίωμά σου να το κάνεις, αλλά κράτα και κάποιες επιφυλάξεις, τουλάχιστο για αυτούς που δε γνωρίζεις καθόλου.

    Φιλικά…>

  26. Είσαι σίγουρος ότι το σχόλιο σου είναι για τη Λαπούτα κι όχι το μεταφυσικό;

    ………………………………………………
    Καλά εντάξει.
    Απ’τις εταίρες και τους εταίρους το ρίξαμε στο γαϊτανάκι….και στις καμήλες.

    Δε περίμενα και κάτι περισσότερο βέβαια…(τεσπα)

    Καλό απόγευμα

  27. Εμ τι, το last word από το Φρανκενστάιν τζούνιορ θα παίζουμε;

    Αν φυσικά λες ότι:

    αν κολλάς στο αν υπήρχε ή όχι ομοφυλοφυλία στην αρχαία Ελλάδα, σίγουρα ναι υπήρχε. Απλά με τα κοινωνικά στάτους της εποχής εκείνης θεωρούνταν και νομικά κατακριτέα. Τώρα αν αυτό που λέω το εκλαμβάνεται ως ρατσιστικό και εθνικιστικό και και και…τι να πω. Άποψή μου είναι που συνοδεύεται βιβλιογραφικά. Απλά μη μπερδεύουμε τα πράγματα. (Ξαναλέω), άλλο τι ίσχυε σα κοινωνικό φαινόμενο και άλλο τι ήταν αποδεκτό από τη νομοθεσία τότε.

    τότε μας διαφώτισες πλήρως για την ανοχή σας στις νεοναζιστικές παρλαπίπες περί εταίρου. Όλη η προηγηθείσα κουβέντα ήταν τελικά άχρηστη.

    A και που ‘σαι. Να δω τότε και με άλλο μάτι την… Ασπασία και την… Διοτίμα. Σωστά;

  28. neonazistikes einai gia sena agori(?) mou pou thes olous tous arxaious poustides gia tous dikous sou prosopikous logous.Eisai fasistas pou apokaleis nazi kapoious epidi exoun antitheti apopsi apo sena sta zitimata tis poustias.

  29. Επειδή πλακώσανε και τα σκυλάκια των αφεντικών τους (όχι πως δεν καταλάβαμε ποιος είναι ο συγκεκριμένος «ανώνυμος» πιο πάνω) για να κάνουν τη φιγούρα τους, το ποστ κλειδώνεται. Τα σχόλια όμως παραμένουν ως μνημείο ήθους των συγκεκριμένων ιστοσελίδων.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.