Μια βέβηλη απορία

Γιατί κανείς δεν ασχολείται με/τονίζει το γεγονός πως ο άτυχος 17χρονος «κυνηγός» ήταν παράνομος στο να κρατάει όπλο; Είχα την εντύπωση πως ένας κυνηγός πρέπει να έχει συμπληρωμένο το 18ο έτος της ηλικίας του για να πιάσει όπλο και ειδικά κυνηγετική καραμπίνα. Καθώς και τη βαρύτατη ευθύνη της οικογένειάς του, που τρέχει από κανάλι σε κανάλι όλη τη μέρα, δεν την κοστολογεί κανένας.

Αλλά εδώ στην Ελλάδα – την επαρχιακή Ελλάδα – οι καραμπίνες έχουν τη θέση των playmobiles θα μου πείτε… είναι κι αυτό μία άποψη.

Advertisements

13 thoughts on “Μια βέβηλη απορία

  1. An-Lu θα σου πω σε μέηλ.
    manifesto δεν είναι απαραιτήτως ούτε δική μου, ούτε δική σου απορία. Έπρεπε να την είχαν θέσει τα ΜΜΕ, κυρίως οι εφημερίδες, αλλά δεν βλέπω τίποτα πουθενά…

  2. Καταλαβαίνω ότι γνωρίζεις καλύτερα εσύ, αλλά δεν μου αρέσει αυτή η μονόπλευρη οπτική. Δεν έχω μεγάλη ιδέα για τα ΜΜΕ, πιστεύω ξέρεις τις απόψεις μου πάνω-κάτω, αλλά η συγκεκριμένη περίπτωση στην οποία αναφερόμαστε βγάζει μάτι…

  3. Πάλι καλά που ο δράστης δεν άκουγε Marilyn Manson ή τίποτα death metal και απλώς «πήγαινε κάθε Κυριακή στην εκκλησία με την πρώτη καμπάνα» αλλιώς τώρα θα βγαίνανε στους δρόμους σε διαδηλώσεις εναντίον των προαναφερομένων.

  4. Καίρια η παρατήρησή σου, όσο και αυτή του Διαστημικού Καρότου. Τελικά, σαν ένα καλοστημένο σενάριο τραγωδίας μοιάζει το αποτρόπαιο γεγονός. Ξεδιπλώνονται οι φάσεις ενώ είναι φανερός ο δράστης και όμως το ενδιαφέρον κρατιέται αμείωτο.

  5. Μα πολύ γρήγορα τα μέσα μάς «καθοδηγούσαν» στον ένοχο, ήταν προφανές από την αρχή ότι η υπόθεση είχε το επικρατέστερο σενάριο σχετικά με την καταπάτηση του κτήματος. Η διαφορά βρίσκεται στην αντίληψη της αυτοδικίας για την οποία κάνουμε τους έκπληκτους, ενώ όσοι έχουν επαρχιακή προέλευση κατάλαβαν πολύ γρήγορα την ουσία.

    Το πρόβλημα είναι όπως είπα σε κάποιο σχόλιο, στου Μανιφέστο νομίζω, εδώ στην Ελλάδα αποτελούμαστε από δύο πολιτισμούς που τους χωρίζει βαθύ χάσμα. Τόσο κοινωνικό, όσο και εκπαιδευτικό και οικονομικό. Και κυρίως, ψυχολογικό. Δύο κόσμοι πιο ξένοι μεταξύ τους απ’ όσο η Ελλάδα με την Τουρκία.

  6. Γιατί δυϊσμός; και γιατί πας τόσο μακριά; Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και μέσα στον καθένα. Υπάρχει κάτι που σε κάνει να πιστεύεις ότι καθε άνθρωπος τα έχει βρει με τον εαυτό του; Με τις άπειρες αποχρώσεις των χαρακτήρων που τον αποτελούν;

  7. Επίσης, λέγαν στα κανάλια οτι ήδη υπήρχε διαμάχη με τους κηνυγους και τους αγρότες εκεί για τον ίδιο λόγο που έγινε το φονικό.
    Βεβαια οι αρχές στη χώρα μας επεμβαίνουν μόνο όταν ένα προβλημα παιρνει τέτοια τροπή, πριν δεν ξέρουν να προβλέψουν την εξέλιξή του και να πάρουν μέτρα. Κατόπιν δε, είναι περηφανοι που συλλαμβάνουν και φυλακίζουν τους δράστες.

  8. Από την αρχή λοιπόν ήταν κοινό μυστικό ποιος ήταν ο δράστης ανάμεσα στους κατοίκους της περιοχής. Και μετά μας έρχεται ο Πολύδωρας και μας λέει ότι οι δολοφόνοι θα πιαστούν, ενώ γνωρίζανε όλοι ποιος το είχε κάνει και απλά μαζεύανε αποδεικτικά στοιχεία. «Ευκαιρία να αναδειχθούμε». Θέμα marketing καθαρά. Σου λένε τώρα με σιγουριά ότι θα τους πιάσουνε αφού έχουν άσσο στο μανίκι τους – και αυτόν τον άσσο δεν τον αποκαλύπτουνε φυσικά, θα μπορούσανε να πούνε «ξέρουμε ποιος το έκανε και είναι θέμα ωρών» – και όταν τους πιάσουνε, λες εσύ «το ‘πε και το ‘κανε», οπότε το χάφτεις το marketing-παραμυθάκι και μετά θα σου αραδιάσει και άλλα παραμυθάκια και εσύ θα τα χάψεις και αυτά γιατί ο φάρυγγας της ευπιστίας σου θα έχει διασταλεί τρομακτικά.

    Και ο Λαπουτιανός μας λέει ότι αυτό το παραμυθάκι το χάφτουμε μονάχα εμείς οι κάτοικοι πόλεων που έχουμε συνηθίσει στις αψιμαχίες με χτυπήματα μεταξωτών γαντιών ενώ στην επαρχία είναι όλοι έτοιμοι να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους όπως ξεκαθαρίζουνε τους λογαριασμούς τους οι άνθρωποι εδώ και πόσα χιλιάδες χρόνια. Cavemen που λένε. Και φυσικά θα βάλω υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος στο νησί Λαπούτα.

    καλό βράδυ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s