ΓΕΝΕΣΗ

1 Στην αρχή το ΕΓΩ δημιούργησε τα πρώτα γραπτά του. 2 Τα δε γραπτά του ήταν άμορφα και στείρα και υπήρχε σκοτάδι πάνω στα νοήματα και τις προθέσεις τους, και η ενεργός δύναμη του ΕΓΩ περιφερόταν πάνω από την αδιαφορία του αναγνώστη.

3 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας γίνει Έργο». Και έγινε το Έργο. 4 Έπειτα από αυτό, το ΕΓΩ είδε ότι το Έργο ήταν καλό, και το ΕΓΩ έκανε να υπάρχει αμφισημία ανάμεσα στη σαφήνεια και το αυτονόητο. 4 Και το ΕΓΩ έκανε τη σαφήνεια άποψη και γνώμη, ενώ το αυτονόητο δημοσιοποίηση. 5 Και το ΕΓΩ ονόμασε τη σαφήνεια Έργο Ζωής και το αυτονόητο Δημοσιότητα. Και έγινε βράδυ και έγινε πρωί, πρώτη ημέρα.

6 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας γίνει ένα εκπέτασμα ανάμεσα στο Έργο Ζωής κι ας υπάρξει διαχωρισμός ανάμεσα στο Έργο Ζωής και στο Έργο Ζωής». 7 Τότε το ΕΓΩ άρχισε να κάνει το εκπέτασμα και να διαχωρίζει τη σαφήνεια που έπρεπε να είναι κάτω από το Έργο Ζωής από αυτή τη Δημοσιότητα που έπρεπε να είναι πάνω από το Έργο Ζωής. Και έγινε έτσι. 8 Και το ΕΓΩ ονόμασε το εκπέτασμα Ιστολόγιο. Και έγινε βράδυ και έγινε πρωί, δεύτερη ημέρα.

9 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας συγκεντρωθούν οι γνώμες που βρίσκονται έτοιμες κάτω από τους ιστούς της αράχνης σε ένα μέρος και ας εμφανιστούν στο Ιστολόγιο». 10 Και το Ιστολόγιο το ονόμασε Λαπούτα, ενώ την συγκέντρωση των απόψεων την ονόμασε Post. Και το ΕΓΩ είδε ότι αυτό ήταν καλό. 11 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας κάνει το Ιστολόγιο να φυτρώσουν ιδέες, γνώμη που κάνει σπόρο, καρποφόρα κείμενα που αποδίδουν σκέψη, η άποψη της οποίας είναι μέσα της, πάνω στο Ιστολόγιο». Και έγινε έτσι. 12 Και το Ιστολόγιο άρχισε να βγάζει ιδέες, γνώμες που κάνουν στάσεις κατά το είδος τους και κείμενα που αποδίδουν άποψη, της οποίας είναι μέσα στις στάσεις κατά το είδος τους. Τότε το ΕΓΩ είδε ότι αυτό ήταν καλό. 13 Και έγινε βράδυ και έγινε πρωί, τρίτη ημέρα.

14 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας γίνουν φωτοδότες στο εκπέτασμα των Έργων για να διαχωρίζουν τη σαφήνεια και το αυτονόητο, κι αυτά θα χρησιμεύουν ως σημεία και για τις εποχές και για ημέρες και έτη. 15 Και αυτά θα χρησιμεύουν ως εκπέτασμα των Έργων για να φωτίζουν το Ιστολόγιο». Και έγινε έτσι. 16 Και άρχισε το ΕΓΩ να κάνει τους δύο μεγάλους φωτοδότες, το μεγαλύτερο φωτοδότη για να εξουσιάζει τη γνώμη και το μικρότερο φωτοδότη για να εξουσιάζει το αυτονόητο, καθώς και τα Σχόλια. 17 Το ΕΓΩ, λοιπόν, τα έβαλε στο εκπέτασμα του Ιστολόγιου για να εξουσιάζουν τη Λαπούτα 18 και για να εξουσιάζουν στην έκθεση της γνώμης και την απόθεση της άποψης, και για να διαχωρίζουν τα Post από τα Σχόλια. Τότε το ΕΓΩ είδε ότι αυτό ήταν καλό. 19 Και έγινε βράδυ και έγινε πρωί, τέταρτη ημέρα.

20 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας βγάλουν τα Post πλήθος αντιδράσεων και ας πετούν σχολιαστές πάνω από την Λαπούτα κατά πρόσωπο του εκπετάσματος του Ιστολόγιου». 21 Και άρχισε το ΕΓΩ να δημιουργεί τα μεγάλα λόγια τα τρανά και κάθε σκέψη που λοιδορεί, οι οποίες έβγαλαν τα φτερά, κατά τα είδη τους, και κάθε φτερωτός σχολιαστής κατά το είδος του. Και το ΕΓΩ είδε ότι αυτό ήταν καλό. 22 Τότε το ΕΓΩ τους ευλόγησε, λέγοντας: «Να είστε καρποφόροι και να πληθυνθείτε και να γεμίσετε με Σχόλια τα ακριβά Post. 23 Και έγινε βράδυ και έγινε πρωί, πέμπτη ημέρα.

24 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας βγάλει η Λαπούτα πύρινες λέξεις κατά τα είδη τους, κατοικίδιες γνώμες και ρευστές απόψεις κατά το είδος τους. Και έγινε έτσι. 25 Και το ΕΓΩ είδε ότι αυτό ήταν καλό.

26 Και είπε το ΕΓΩ: «Ας κάνουμε Ιστολόγο κατά την εικόνα μας, σύμφωνα με την ομοίωσή μας, και ας έχει σε υποταγή τα κείμενα και τους σχολιαστές και τις πύρινες λέξεις και τις ρευστές απόψεις και κάθε ιδέα που τριγυρνά πάνω στο Ιστολόγιο. 27 Και άρχισε το ΕΓΩ να δημιουργεί τον Ιστολόγο κατά την εικόνα του, κατά την ομοίωσή του, αρσενικό και θηλυκό τον δημιούργησε. 28 Επιπλέον, τον ευλόγησε το ΕΓΩ, και του είπε το ΕΓΩ: «Να είσαι καρποφόρος και να πληθύνεις και να γεμίσεις το Ιστολόγιο κα το καθυποτάξεις και να έχεις σε υποταγή τη σαφήνεια, το αυτονόητο, τη γνώμη και την άποψη και κάθε σχολιαστή που κινείται πάνω στη Λαπούτα».

29 Και είπε το ΕΓΩ: «Δες! Σου έδωσα όλη την πρόσβαση στη Λαπούτα, η οποία εβρίσκεται στον ωκεανό των Ιστολόγιων, και κάθε Post με άποψη η οποία ποιεί τη στάση σου. Σε εσένα χρησιμεύει ως βήμα. 30 Και σε κάθε Σχολιαστή που κινείται πάνω στη Λαπούτα και σε καθετί που έρπει στο οποίο υπάρχει νόημα κι αξία. Και έγινε έτσι.

31 Έπειτα από αυτό, το ΕΓΩ είδε καθετί που είχε κάνει, και ήταν πολύ καλό. Και έγινε βράδυ και έγινε πρωί, έκτη ημέρα.

32 Έτσι λοιπόν, ολοκληρώθηκαν το Έργο και το Ιστολόγιο και όλο το στράτευμά τους. Και μέχρι την έβδομη ημέρα το ΕΓΩ ολοκλήρωσε το έργο του που είχε κάνει και άρχισε να αναπαύεται την έβδομη ημέρα.

 

Και με αυτό το κείμενο, εορτάζω ένα χρόνο παρουσίας στο χώρο των ιστολόγιων, αντί των συνήθων απολογισμών κι ευχαριστιών… Η αλλαγή του template κρίθηκε αναγκαία έπειτα από την αισθητική κούραση που έφερε το προηγούμενο, επλίζω να το βρείτε το παρόν πιο λειτουργικό κι ευανάγνωστο.

9 thoughts on “ΓΕΝΕΣΗ

  1. Καλή συνέχεια!!!

    Από το 1978 που ζούσα στο Λονδίνο μέχρι σήμερα επισκέπρομαι την Tate gallery τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο. Όλα αυτά τα χρόνια και μέσα σε όλες αυτές τις επισκέψεις ποτέ – το ποτέ απόλυτο – δεν κατάφερα να προχωρήσω πέρα απο την αίθουσα William Blake, σε σημείο που τα τελευταία δέκα χρόνια το έχω πάρει απόφαση και απλά πηγαίνω εκεί κατ’ ευθεία!!! Ο δε ίδιος πίνακας σε αφίσσα είναι αυτή τη στιγμή μπροστά μου στο γραφείο μου! Κάθε φορά που τον βλέπω ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο, είτε τεχνικά, είτε νοηματικά!!!

    Καταπληκτική επιλογή!

  2. Μου άρεσε πολύ!μεταξύ κειμένου της Βιβλικής Εταιρείας και του επαίνου της χειροβομβίδας στο Holy Grail.Ευχαριστω θερμά γιά το δώρο!

  3. Pascal Δεν θα αλλάξω τίποτε άλλο εκτός από μερικές πινελιές και διορθώσεις στα λινκ. Πάντως υπάρχει τρόπος να φτιάξω δικό μου template, οπότε όταν πάρω το κολάι απλά θα τροποποιήσω το παρόν σε έκταση εις πλάτος.
    αγαπητό μου λολιτάκι παραβιάζουμε τους νόμους της φυσικής συστηματικά για να κάνουμε το νησί να κινείται. Κι αυτό μου δίνει την αφορμή να κάνω ακόμη πιο μακρινά ταξίδια κι από του Εντερπράιζ.

    Θάνο Μοιάζουμε σε πάρα πολλά θέματα… τις ίδιες προτιμήσεις έχουμε, πότε θα βαρεθούμε να συμφωνούμε σε όλα;

    Πετεφρή Σου χρωστάω τότε και μια συνέχεια με την ντελικάτη Εύα.

    Συνήγορε του Διαβόλου Έχω την εντύπωση πως ο Θεός δεν κάνει μόνο undo, αλλά συνεχώς undo delete. Φτιάχνει, χαλάει, φτιάχνει, χαλάει, φτιάχνει, χαλάει…

    Ευχαριστώ όλους και για τις ευχές σας.

  4. 🙂 Από οτι ξέρεις ζώ μάλλον μακρυά και η επιστροφή ακόμη και για διακοπές μου φαίνεται …θολή και αυτό καθαρά για λόγους άρνησης ή οπως λέει και άλλος συμπλοκίτης, επιλέγω την εξορία. Aλλά γι’ αυτό υπάρχουν και τα mail!!! 🙂

Σχολιάστε

