Αυτός που θα εξαφανίσει την Ακρόπολη, είναι όργανο του Διαβόλου

Ανακάλυψα την «είδηση» στο φόρουμ του Metafysiko.gr κι έτρεξα πάραυτα στην πηγή αυτής. Το γέλιο εγγυημένο.

Γιατί έρχεται στην Ελλάδα; Είναι τυφλός οπαδός του Εωσφόρου; Με ποιο σκεπτικό διαφημίζει τη μαγεία ως θεραπευτικό μέσο; Στις μεθόδους που χρησιμοποιεί επικαλείται τους δαίμονες και τον Σατανά; Γιατί επέλεξε την Ορθόδοξη Ελλάδα για να δείξει τις ικανότητές του; Επιδιώκει, όπως συνηθίζει, χρήμα (σημ. οι παραστάσεις θα έχουν συνολικό κόστος 4,5 εκατομμύρια ευρώ) και δόξα ή επιθυμεί να παρασύρει και να απομακρύνει τους Έλληνες από το Θεό, παρουσιάζοντας τις δυνατότητες της δαιμονικής του επηρείας; Θα υπάρξει επίσημη αντίδραση εκ μέρους της επίσημης Εκκλησίας και της Ιεράς Συνόδου; Ποιο «δώρο» του ετοιμάζουν Αγιορείτες γέροντες και ασκητές από όλη την Ελλάδα; Θα αντιδράσει ο οικείος Επίσκοπος, Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης Συμεών στην περιφέρεια του οποίου θα δοθούν οι μαγικές παραστάσεις;
Τα ερωτήματα αυτά έχουν αρχίσει να στροβιλίζουν το νου και τη σκέψη πολλών Ορθοδόξων Χριστιανών εξ αφορμής των επτά παραστάσεων που προγραμματίζει να δώσει στο Κλειστό γήπεδο του Παλαιού Φαλήρου ο υποτιθέμενος μεγαλύτερος μάγος στον κόσμο Ντέιβιντ Κόπερφιλντ. Εκκλησιαστικά περιοδικά υποστηρίζουν ότι η έλευση του αρχιμάγου στην Ελλάδα αποσκοπεί στη μύηση του ελληνικού λαού στη μαγεία και τον αποκρυφισμό (βλ. περιοδικό Παρακαταθήκη τευχ. 48 σελ. 24).
Την ίδια στιγμή ασκητές-γεροντάδες του Αγίου Όρους υποστηρίζουν ότι εδώ και καιρό η Ελλάδα αποτελεί ένα μεγάλο στόχο του μυστηρίου της ανομίας. Οι κύκλοι της ανομίας, προσθέτουν, για άγνωστους προς το παρόν λόγους επιστρατεύουν ότι το καλύτερο διαθέτουν για να παρασύρουν τους ανύποπτους Έλληνες και δη τη νεολαία. Οι ίδιοι σεβάσμιοι εραστές της αδιάλειπτης προσευχής ισχυρίζονται πως οι παραστάσεις του Ντέιβιντ Κόπερφιλντ έπ’ ουδενί πρέπει να εκληφθούν ως απλό θέαμα και ψυχαγωγία. Αντιθέτως μάλιστα πρέπει να εκληφθούν ως μέσο εισαγωγής στον κόσμο των δαιμονίων και του Σατανά. Επεξηγούν και ερμηνεύουν μάλιστα την όλη στάση τους με δύο δεδομένα, τα οποία είναι άγνωστα στους πολλούς.
Το πρώτο έχει να κάνει με τα σημάδια που χρησιμοποιεί ο αρχιμάγος Ντέιβιντ Κόπερφιλντ πάνω στη θεατρική σκηνή. Συνηθίζει στη θεατρική σκηνή του Λάς Βέγκας να χρησιμοποιεί το σταυρό, πάνω στον οποίο ποδοπατά προκειμένου να επικαλεσθεί τους δαίμονες και να εφαρμόσει τα μαγικά τεχνάσματά του. Επίσης, είναι αλήθεια ότι ο συγκεκριμένος αρχιμάγος αντιδρά αρνητικά και παραμένει αμήχανος απέναντι σε θρησκευτικά αντικείμενα και σύμβολα, όπως είναι ο σταυρός και το κομποσχοίνι. Τα ανωτέρω αποτελούν αδιαμφισβήτητες διαπιστώσεις ενός Ορθοδόξου Χριστιανού, πιστού και ενθέρμου μέλους της Εκκλησίας του Χριστού, που παρακολούθησε πριν από 15 περίπου μήνες μία εκ των παραστάσεων που έδωσε ο αρχιμάχος στο Λάς Βέγκας.
Το δεύτερο δεδομένο που επικαλούνται οι Αγιορείτες Πατέρες έχει να κάνει με την διαχρονική προσπάθεια που καταβάλλει ο συγκεκριμένος μάγος να εισαγάγει τη μαγεία, δηλαδή την επίκληση των δαιμόνων και του Σατανά στην εκπαίδευση και στη υγεία, ως τρόπο θεραπείας! Προς τον σκοπό αυτό και σε συνεργασία με πανεπιστημιακά αμερικανικά ιδρύματα έχουν ιδρυθεί έδρες μαγείας στο Νιού Τζέρσεϋ και αλλού, ενώ ταυτόχρονα οι δαιμονικές ενέργειες παρουσιάζονται ως θεραπεία και εφαρμόζονται σε πολλά αμερικανικά και ευρωπαϊκά νοσοκομεία. Ο ίδιος ο Κόπερφιλντ δίδασκε μαγεία σε Πανεπιστήμιο της Ν. Υόρκης. Ως είναι φυσικό, είναι αυτονόητο ποιον εκλαμβάνει ως Θεό ο Ντέιβιντ Κόπερφιλντ…

Μπούμερανγκ ή τέχνασμα η εξαφάνιση της Ακρόπολης;

Σε ότι αφορά μάλιστα την αδυναμία του Ντέιβιντ Κόπερφιλντ να «εξαφανίσει» την Ακρόπολη οι Αγιορείτες Πατέρες την αποδίδουν στο γεγονός του καθαγιασμού και της ευλογίας του Παρθενώνα, ο οποίος, ως γνωστό κατά τα χρόνια της απελευθέρωσης από τους Τούρκους λειτούργησε ως Ιερός Ορθόδοξος Ναός, αφιερωμένος στην Παναγία. Η αρχική πολυδιαφημιζόμενη πρόκληση για τον αρχιμάχο, που αποτέλεσε και το διαφημιστικό τρυκ για να πουλήσει τα εισιτήρια των παραστάσεων του αποδείχθηκε τελικά μπούμερανγκ. Ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε δημοσιογράφους επιχείρησε να διασκεδάσει την αδυναμία του λέγοντας: «Μα, ποιος θέλει να δει την Ακρόπολη να χάνεται;».
Αναγινώσκοντας κανείς τους όρους που έχει επιβάλλει στο συμβόλαιο που έχει συνάψει με την διοργανώτρια εταιρία κατανοεί εύκολα –εάν διαθέτει απλές γνώσεις περί του τρόπου λειτουργίας της μαγείας και των δαιμόνων- τον αποκρυφισμό και τη μυστικότητα με την οποία καλύπτει την όλη δραστηριότητά του ο αρχιμάχος Κόπερφιλντ. Απαιτεί λοιπόν βάσει του συμβολαίου οι εργαζόμενοι που θα βοηθήσουν στις παραστάσεις, εκτός της 100μελούς μόνιμης ομάδας του, να υπογράψουν συμβόλαια πως δεν θα αποκαλύψουν τίποτε απ’ αυτά που τυχόν θα δουν ή θα αντιληφθούν. Επίσης απαγορεύει κατά τη διάρκεια των δοκιμών σε όλους να βρίσκονται στο θέατρο. Και απαγόρεψε κατηγορηματικά να παρακολουθήσει τις παραστάσεις και ο φίλος του Έλληνα διοργανωτή που τον έφερε σε επαφή με τον Κόπερφιλντ, ο οποίος σημειωτέον είναι και ο ίδιος μάγος!!!
Τι φοβάται;
Ο αείμνηστος Αγιορείτης γέροντας Παΐσιος εξ αφορμής μιας επίσκεψης ενός νεαρού μάγου είχε μιλήσει περί της σύγχυσης των δαιμονίων. Αξίζει να αναφέρουμε λοιπόν ένα γεγονός που είχε συμβεί στον γέροντα Παΐσιο κατά την επίσκεψη του 16χρονου Γιάννη, ο οποίος από πέντε ετών είχε εντρυφήσει στη μαγεία στο Θιβέτ. Ο νεαρός Γιάννης επισκέφθηκε τον γέροντα προκειμένου να κάνει μια επίδειξη των δυνατοτήτων του (βλ. βιβλίο Ο βίος του Γέροντα Παϊσίου ιερομονάχου Ισαάκ). Ο νεαρός Γιάννης λοιπόν έδειξε στο γέροντα μια μεγάλη πέτρα. Εν συνεχεία την κοίταξε επίμονα και εκείνη έγινε κομμάτια και θρύψαλα. Ο γέροντας τον κοίταξε στα μάτια και του ζήτησε να σπάσει και μια μικρή πέτρα, στην οποία προηγουμένως είχε κάνει το σημείο του σταυρού. Ο νεαρός μάταια επιχειρούσε να τη σπάσει. Αντί να σπάσει την πέτρα άρχισε να κυλιέται χάμω και να βγάζει μπροστά στο γέροντα αλλά και σε πιστούς προσκυνητές αφρούς από το στόμα. Ο νεαρός Γιάννης έπειτα απ’ αυτό παρέμεινε ένα μήνα σχεδόν στο κελί του γέροντα μέχρι να απαλλαγεί από το σύνδρομο των δαιμονίων που του προσέδιδαν τη «δύναμη» της μαγείας. Ο γέροντας είχε διαλύσει τα δαιμόνια προκαλώντας τους σύγχυση με την ένθερμη προσευχή του και τον σταυρό του Κυρίου. Με συνεχείς προσευχές προς τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους κατάφερε να απαλλάξει τον Γιάννη από την επιρροή τους.
Ο φόβος λοιπόν του Κόπερφιλντ, όπως λένε εκκλησιαστικοί κύκλοι, έχει ακριβώς να κάνει με τη προκληθείσα πιθανή σύγχυση που δύναται να δημιουργηθεί στις δαιμονικές δυνάμεις και η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα να τιναχθεί η παράστασή του στον αέρα και ο ίδιος να μην αποφύγει το διασυρμό. Και γι’ αυτό λαμβάνει τα μέτρα του, όσο το δυνατόν μπορεί…
Γιατί ίσως διαισθάνεται πως το «δώρο» που του επιφυλάσσει η Ορθόδοξη Ελλάδα, λένε οι ίδιες πηγές έχει να κάνει με τις παρακλήσεις, τους εξορκισμούς και τις προσευχές αγίων ασκητών, ιερέων και λαϊκών προκειμένου να απαλλαγεί ο ίδιος από τα δαιμόνια που κατευθύνουν τη ζωή του αλλά και να μην παρασυρθούν ανυποψίαστοι πολίτες που θα τρέξουν να δουν τις παραστάσεις.
Πολλοί μιλούν για μια μεγάλη σύγκρουση, προϋπόθεση της οποίας αποτελεί η έλευση του Ντέϊβιντ Κόπερφιλντ. Με νόημα μάλιστα κάποιοι Πατέρες υποστηρίζουν ότι είναι βέβαιο ότι ο αρχιμάχος θα συναντήσει εκπλήξεις που δεν έχει διανοηθεί κατά το σχεδιασμό της επίσκεψής του στη χώρα μας.
Λεζάντα: Μετά τα τέρατα της eurovision ακολουθεί ο μάγος των ΗΠΑ!!!

Συντάκτης: Δ.Μ.
Πηγή: ΑΚΤΕ-Στύλος Ορθοπδοξίας Τεύχος 71 ( http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=972&obcatid=1 )

Advertisements

26 thoughts on “Αυτός που θα εξαφανίσει την Ακρόπολη, είναι όργανο του Διαβόλου

  1. Είναι απίστευτο.

    Ξέρω πως υπάρχουν τέτοια άτομα (τα έχω συναντήσει και διά ζώσης), αλλά κάθε φορά που διαβάζω τα παραληρήματά τους μου φαίνεται απίστευτο…

  2. Για άλλη μια φορά είμαστε ο σούπερ ορθόδοξος «γαμώ-και-δερνω-και-ολοι-με-ζηλεύουν» εκλεκτός λαός που όλοι έχουν στο μάτι….

    Εγώ τους εμπιστεύομαι τους ρασοφόρους πάντως. Γι’αυτό λέω να ετοιμάσω μια καλή φωτιά στο κέντρο του Συντάγματος την δαιμονική νύχτα της παράστασης και οι υπόλοιποι να πάτε να τον πιάσετε στα πράσα. Και μετά ξέρετε… Burn the witch κ έτσι!

    Εμπρός προς τα πίσω…. 😛

  3. Α! Επίσης ξέχασα να εκφράσω την πραγματική μου απορία, ίσως και θαυμασμό, στο πως μπορούν πάντα να μπερδεύουν την Ορθοδοξία και την Αρχαία Ελλάδα και να κάνουν μια ωραία σαλάτα. Μήπως ο Χριστός ήταν αρχαίος Έλλην ρήτορ;

  4. Δυο ερωτήματα:
    – ποιός ήταν αυτός ο μερακλής Ορθόδοξος που έκανε νυχτερινή ζωή στο Λας Βέγκας πριν 15 μήνες; Γιατί δεν μας πληροφορείτε τις απόψεις του για τα στριπτηζάδικα και τα καζίνο;
    – Ποιό πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης έχει «μαθήματα μαγείας» στο εκπαιδευτικό του πρόγραμμα;

  5. Δεν σχολιάσατε τη θεϊκή φράση: …της ευλογίας του Παρθενώνα, ο οποίος, ως γνωστό κατά τα χρόνια της απελευθέρωσης από τους Τούρκους λειτούργησε ως Ιερός Ορθόδοξος Ναός, αφιερωμένος στην Παναγία.
    Τι θέλει να πει ο …ποιητής; Καλύτερα τούρκικο σαρίκι παρά φράγκικο καπέλο;

    Πάνο ο δαίμονας της κωδικοποίησης έφταιγε, διόρθωσα το όνομά σου.

    jim_hellas όχι, ο Τζίζας Κράιστ ήταν ένας πτωχός πλην τίμιος καουμπόυ…εεε (έβλεπα χτες το Brokback Mountain και παρασύρθηκα) ξυλουργός που όσο έλληνας ήταν, άλλο τόσο είμαι η Άννα Βίσση.

    CyrusGeo Ποιά Ελένη Λουκά; Δεν πρόσεξες την υπογραφή στο τέλος, ΔΜ; Μήπως είναι η ανανήψασα… Δήμητρα Μαργέτη;

  6. Θα ήθελα να πάω στην παράσταση μα από οτι ειδα οι τιμές των εισιτηριων για μια καλη σχετικά θέση είναι πολυ μεγάλες.

    Στη φωτογραφία που εχεις ανεβάσει ο Κοπερφιλντι μοιαζει σαν να το εχει μολις σκάσει απο κάποιο ίδρυμα.

  7. …Οι ίδιοι σεβάσμιοι εραστές της αδιάλειπτης προσευχής ισχυρίζονται πως οι παραστάσεις του Ντέιβιντ Κόπερφιλντ έπ’ ουδενί πρέπει να εκληφθούν ως απλό θέαμα και ψυχαγωγία. Αντιθέτως μάλιστα πρέπει να εκληφθούν ως μέσο εισαγωγής στον κόσμο των δαιμονίων και του Σατανά….

    Ψιλοτσαμπέ τον κόβω το σατανά, με 50 ευρώ εισητήριο μπαίνεις στον κόσμο του? Στις εκκλησίες ζητάνε πολύ περισσότερα…

  8. Κι άλλη ερώτηση (όλο απορίες είμαι):
    Τι όργανο παίζει ο Διάβολος; (Δεν ρωτώ τι όργανο παίζουν οι συντάκτες του «Στύλου Ορθοδοξίας», γιατί είναι ολοφάνερο…)

    Καλή και μαγική βδομάδα να έχουμε και η Θεά μαζί μας! 😉

  9. Ο Στύλος της Οροδοξίας έχει μπεί για τα καλά σε ορισμένων το… μυαλό (κουκούτσι). Βοήθεια τους.

    Άσχετο.
    Το είδα το… ορθοπδοξίας. Χεχεχε
    (πού να γράψεις ρε στη Λίφο, έτσι!)

  10. Καλτσόβρακο – και το «αρχιμάχος» πολλές φορές έναντι του «αρχιμάγου», να μην πω για τις δεκάδες ασυνταξίες… Lifo; Τι είναι αυτό; Last In, First Out που λέει και ο Μακ; 😛

    Θάνο – σκέφτηκα ένα πολύ καλό λόγο για έρθω Φιλανδία του χρόνου, είναι τα πενηντάχρονα από το θάνατο του Σιμπέλιους (όχι πως δεν θα τη βγάλω και με καμιά συναυλία Lordi)

    Αγγελικέ Ιωάννη – κομποσκοίνι ξεκομποσκοίνι, μπορω να σκεφτώ τρεις χρήσεις: 1. κυρίως ειπείν θρησκευτικό σύμβολο 2. Κομπολόι και 3. όργανο σεξουαλικής ευχαρίστησης. Διαλέγεις και παίρνεις.

    Mauve All – Καλωσήρθες βρε! Παρέλειψες να αναφέρεις πως ακόμη και με 5 ευρώ αγοράζεις cd με σατανιστικά συγκροτήματα. Ο Σατανάς κάνει εκπτώσεις σε όλους σε αντίθεση με το Θεό, τον οποίο πρέπει να πληρώνεις κιόλας. Καλά τα λεγε ο Λούθηρος αιώνες πριν, όταν τοιχοκόλλησε τις 95 Θέσεις του στην εκκλησία των Αγίων Πάντων στη Γερμανία.

    Regina – ακόμη και για τις προνομιούχες θέσεις, θα ‘ναι πάλι μακρυά από τη σκηνή… γι αυτό δεν πάω ποτέ σε παραστάσεις που γίνονται σε στάδια και γήπεδα.

    Ροδιά – λες ο Παρθενώνα να μην καταστράφηκε από τον Μοροζίνι και να τον «διέλυσε» ένας πρόγονος του Γιάννη;

  11. Ο διάολος, ως γνωστόν, όταν δεν έχει τί να κάνει, γ…. τα παιδιά του. Εκ τούτου συνάγεται οτι ο διάολος παίζει το όργανόν του, και μάλιστα συνεχώς και αδιαλείπτως. Το ερώτημα είναι ο θεός τί όργανο πάιζει; Μήπως όταν δεν έχει τί να κάνει γ….. τους παπάδες; Θα ήταν «μια κάποια λύσις». Για τους παπάδες, εννοώ. Μπορεί και για το θεό.

    Και κάτι ακόμα: αν αυτός που θα εξαφανίσει την Ακρόπολη είναι όργανο του διαβόλου, τότε, αυτός που θα εξαφανίσει τον ανθρώπινο πόνο είναι όργανο του θεού. Αλλά, φευ, ούτε διάδολος υπάρχει ούτε θεός. Γιατί, ένας θεός που μπορεί να μας κάνει ευτυχισμένους και δεν το κάνει είναι επικίνδυνος, ενώ ένας θεός που δεν μπορεί, είναι άχρηστος.

    Και όλοι αυτοί οι θρησκόληπτοι μπουνταλάδες; Ας είναι καλά, μας διασκεδάζουν! Γιατί, όπως είπε ο Jean Paul Sartre «θρησκεία είναι η ικανότητα του ανθρώπινου μυαλού να σκέπετεται αυτό που δεν υπάρχει»

  12. Έ όχι και σατανιστής ο Ντέιβιντ!
    Τι άλλο θα ακούσουμε…
    Η πολύ θρησκοληψία βλάπτει σοβαρά τον εγκέφαλο.

  13. Εντάξει αφού τα είπαν οι προηγούμενοι και βγάλαν τα συμπεράσματά τους δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα……Χόρτασα από θεωρίες των ανθρώπων που είναι ακόμη ένα «τίποτα». Όταν θα γίνουν κάτι(όταν αποκτήσουν αυτογνωσία) τότε ας μιλήσουν…. και πάλι παίζεται αν αυτά που θα πουν είναι και σωστά γιατί κανείς μα κανείς στον κόσμο δεν ξέρει όλες τις αλήθειες…Γι’ αυτό όπου δεν ξέρουμε ή δεν έχουμε ανάλογη εμπειρία καλό θα ήταν να μη μιλάμε…Γι’ αυτό καλό θα ήταν να κρατάμε και μία στις 1000000 επιφυλάξεις….

  14. Δεν ξέρω και πολλά πράγματα για τον εν λόγω. Αυτό που ξέρω είναι η διάκριση των όρω «ταχυδακτυλουργός» (ILLUSIONIST)

  15. Δεν ξέρω και πολλά πράγματα για τον εν λόγω. Αυτό που ξέρω είναι η διάκριση των όρων «ταχυδακτυλουργός» (ILLUSIONIST) και «μάγος» (MAGICIAN). O εν λόγω προβάλλεται ώς «Μάγος». Σε όλες τις αφίσσες αναφέρεται ώς «Μάγος».

    Για όποιον γνωρίζει, η λέξη «Μάγος» αναφέρεται σε κάποιον που επικαλείται τους δαίμονες για να κάνει τη «δουλειά» του.

    Αν ο εν λόγω δέν είναι μάγος, ας φροντίσει να χρησιμοποιεί το σωστό όρο. Διαφορετικά, τι φταίνει όσοι διαμαρτύρονται για την έλευσή του??

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s