Το μπλογκοπάρτυ, το μαγειρο-βίντεο, η γυναίκα μου και ο εραστής μου

Πάντως, έπρεπε να υπάρξει σχετική προειδοποίηση, αναρτημένη σε μπλογκ, δλδ ότι ενδέχεται να βιντεοσκοπηθεί η εκδήλωση. Μπορώ να πω ότι τα νομικά επιχειρήματα του φίλτατου e-lawyer είναι συντριπτικά και με βρίσκουν εν πολλοίς σύμφωνο – αν και το μεγαλοποίησε λίγο το θέμα.

Αλλά:

Εμένα προσωπικά δεν με χαλάει να με βιντεοσκοπήσουν σε μια δημόσια συγκέντρωση, παρεκτός κι αν κάποιος στρέψει εναντίον μου (άραγε πως;) το υλικό από μια αθώα και καθόλα νόμιμη συγκέντρωση στην οποία μετείχα οικειοθελώς. Άρα και γνωρίζω τις ενδεχόμενες αρνητικές συνέπειες που μπορεί να προκύψουν από αυτές, όταν κι αν αυτές θα προέκυπταν γνωρίζω ότι ο νόμος θα είναι με το μέρος μου. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το αυτοκίνητο μπορεί να είναι τεχνολογική ευλογία αλλά αν με χτυπήσει ένας μαλάκας οδηγός, θα τον μηνύσω.

Στο κάτω κάτω της γραφής, γιατί χαλάστηκαν εκ των υστέρων μερικοί μπλόγκερς; Γιατί καταστρέφουν ένα καθόλα πετυχημένο μπλογκοπάρτυ; Οι επιφυλάξεις και οι αντιρρήσεις τους έπρεπε να εκφραστούν πριν, όχι κατόπιν εορτής (κυριολεκτικά γιορτή). Είμαι βέβαιος ότι τα παιδιά του nylon.gr δεν έχουν καμία απολύτως αρνητική πρόθεση. Αλλά κοιτάξτε κάτι: η κακοβουλία ελλοχεύει μεν παντού και παντοιοτρόπως, η οποιασδήποτε μορφή δε της παρουσίας μας, από το διαδίκτυο στο real life, είναι πάντα σε κίνδυνο και η βάσανος της κριτικής παρούσα κι εμφωλευμένη στον καθένα χρήστη. Όλοι κρινόμαστε σε όλες τις εκδηλώσεις μας, διαδικτυακές και μη, το αντίθετο, η ακρισία είναι μη δυνάμενη να γενεί.

Φανταστείτε αν αύριο ξημερώσει χούντα. Αμφιβάλλετε πως το διαδίκτυο δεν θα προσφέρει μια εξαιρετικά αποτελεσματική κι άκοπη συλλογή προσωπικών πληροφοριών για τις πολιτικές και τις προσωπικές μας ταυτότητες; Σίγουρα, εγώ θα φιγουράρω από τους πρώτους στη λίστα, μαζί με τους αριστερούς, τους gay και τους εβραίους. Όχι πως δεν συλλέγονται και τώρα οι πληροφορίες για μας, απλά διαφέρει ο τρόπος επεξεργασίας τους και η εκμετάλλευσή τους. Ο Μεγάλος Αδελφός ξέρει τις πολιτικές μου απόψεις. Γνωρίζει την κοινωνική μου συμπεριφορά κι εκδήλωση. Έχει καταλόγους με φίλους μου κι εχθρούς μου. Καταχωρεί τις απόψεις που εκφράζω, τα μπλογκς που επισκέπτομαι, τις κουβέντες που ανταλλάσω με κάποιο πρόγραμμα αμφίδρομης επικοινωνίας, διαβάζει τα e-mail μου, δεν υπάρχει πουθενά ανωνυμία, χωνέψτε το καλά αυτό!

Και τι θα μας κάνει τώρα ένα βίντεο; Αφού έχουν τις φωτογραφίες μας από την Ασφάλεια, το βίντεο θα μας χαλάσει; Είδα κάτι δικαιολογίες τύπου "θα με κάψει ο εκδότης μου!!!". Αστειότητες. Και μόνο αστειότητες. Κοπέλα μου, αν φοβάσαι μην σε κάψει ο εκδότης (μα καλά, μόνο έναν εκδότη έχουμε στην Ελλάδα;) ας μην ερχόσουν στο μπλογκοπάρτυ. Τι είναι δηλαδή αυτός ο εκδότης, ο αρχιεπίσκοΤος μήπως; Μην τρελαθούμε…

Πάντως, το ξαναλέω: από τιμιότητα και προνόηση για τα πνεύματα αντιλογίας – όχι που θα λείπανε, τα παιδιά του nylon.gr δεν ήξεραν, δεν ρώταγαν; – έπρεπε να υπάρξει σχετική προειδοποίηση, αναρτημένη σε μπλογκ, δλδ ότι ενδέχεται να βιντεοσκοπηθεί η εκδήλωση. Τότε δεν θα είχαμε καμία γκρίνια κι άδικες επικρίσεις διότι όλοι μας θα γνωρίζαμε σε ποια γωνία του μαγαζιού μπορούσαμε να κρυφτούμε ή για να χορέψουμε μες την τρελή χαρά φάτσα-κάρτα στην κάμερα. Και κυρίως, να παρακαλέσουμε στην κοπέλα με την κάμερα "μη! μην με τραβάς κι ας κλαίω!" 🙂

Και δεν έγραψα κατιτίς για το ίδιο το μπλογκοπάρτυ τόσες μέρες. Λίαν συντόμως:

Μπορώ να πω ότι ήταν ε-ξαι-ρε-τι-κά πετυχημένο. Το κατευχαριστήθηκα. Χάρηκα που γνώρισα κάποιους, έκπληκτος είδα παλιούς γνωστούς και φίλους από τις "αμαρτωλές" εποχές του chatting και λυπήθηκα που δεν μπόρεσα να γνωρίσω άλλους που ήταν μεν εκεί αλλά δεν έτυχε να συστηθούμε. Με κάποιο πρόχειρο υπολογισμό, πρέπει να μαζεύτηκαν τουλάχιστον 250 μπλόγκερς, με τις ήξεις-αφίξεις ο αριθμός είναι σίγουρα λίγο μεγαλύτερος, 300-350, δηλαδή επί συνόλου των καταχωρημένων στο Monitor ιστολογίων, σχεδόν το ένα τρίτο τους! Τεράστια επιτυχία… ειδικά για τα αθηναϊκά ιστολόγια, το ποσοστό φαντάζει ίσως ακόμη μεγαλύτερο. Είναι ο ισχυρότερος αντίλογος ενάντια σε κάποιες μεμονωμένες γκρίνιες που εμφανίστηκαν κατόπιν εορτής – μετρημένες εξάλλου στα δάχτυλα του ενός χεριού. Είναι κρίμα να κριθεί άδικα ολόκληρο μπλογκοπάρτυ από ανούσιες παρεξηγήσεις.

Πότε θα γίνει το επόμενο πάρτυ; Ελπίζω πολύ συντομότερα, μέσα το καλοκαιράκι και σε παραλία, κι όχι του… χρόνου και μες την κλεισούρα – γκρρρρρ!!

ΥΓ Και που δημοσιοποιήθηκε το βίντεο, τι καταλάβατε; Εγώ προσωπικά, σχεδόν τίποτα. Για όσες αφεντομουτσουνάρες φάνηκαν μέσα στην μεγαλοπρέπεια τους, είδα ότι δεν είπαν τίποτα. Συμφωνώ απόλυτα με τον MacManus που λέει: "Αν είναι τα blogs [σ.σ. αναφέρεται στο στυλ της γκρίνιας και της κακομοιριάς] να μου κάνουν ΠΙΟ δύσκολη την καθημερινή ζωή, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω! Χέσε μέσα Πολυχρόνη τελικά…" Ε, ας χέσουμε όλοι μαζί στο φινάλε φινάλε της γραφής. Blogging κάνουμε, όχι chat!

20 thoughts on “Το μπλογκοπάρτυ, το μαγειρο-βίντεο, η γυναίκα μου και ο εραστής μου

  1. Με συγχωρείτε αλλά τα επιχειρήματα του κατά τα άλλα φιλτάτου e-lawyer μόνο συντριπτικά δεν είναι. Το μόνο που κατάφερε είναι να μας θυμίσει τον αρνητικό ρόλο των διαφόρων ρυθμιστικών αρχών σε μία κοινωνία.

    Αν ξαναδιαβάσετε το άρθρο του θα δείτε ότι δεν επιχειρηματολογεί υπέρ του δικαιώματος κάποιων μπλογκερ να μη δουν τον εαυτό τους βιντεοσκοπημένο αλλά επιχειρηματολογεί γενικώς κ αορίστως υπέρ του δικαιώματος στα προσωπικά δεδομένα.

    Τα έγραψα κ στο μπλογκ του. Όταν βρεθείς στο καρέ μιας κάμερας περπατώντας στο δρόμο, δεν καταπατάται κανένα δικαίωμά σου, αν αυτό βγει στον αέρα. Αν ήταν έτσι, θα είχαμε δικαίωμα να κυκλοφορούμε στο δρόμο γυμνοί ή να κάνουμε σεξ στα παγκάκια του Συντάγματος. Γιατί μας καταπατούν αυτό το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης; οεο; Ας σοβαρευτούμε λοιπόν λίγο.

    Το μόνο επιχείρημα που συνηγορεί υπέρ των φίλων μπλογκερ είναι το noblesse oblige που στη συγκεκριμένη περίπτωση κ δεδομένου του καλού κ φιλικού κλίματος που αναπτύχθηκε μεταξύ μας σε αυτό το πάρτυ συνιστά κ το μόνο ισχυρό επιχείρημα.

    Λοιπόν, η Νομική δεν είναι επιστήμη της σοφιστείας, όπως μας κάνουν να πιστεύουμε οι διάφορες ρυθμιστικές αρχές.

    Κ ένα τελευταίο. Δεν μου αρέσει που παρωδούνται οι επιφυλάξεις που εξέφρασαν κάποιες κυρίες κυρίως για τη δημοσίευση του βίντεο. Δεν μου αρέσει που αποδόθηκαν σε μπλόγκερ λόγια που ισχυρίζεται πως δεν είπε προκειμένου να παρουσιαστεί ως γραφική.

    Φίλε Νίκο ( Nylon) μου φάνηκες ευγενικός άνθρωπος, ας αντιμετώπιζες τις κυρίες με κάποια προσήνεια.

    Μου άρεσε όμως που είδα το βίντεο κ σε ευχαριστώ για τον κόπο σου.

    Ας πάμε παρακάτω.

  2. K Λαπούτα. Αυτά περί πάρτυ είναι σιωνιστικές ανθελληνικές διαδόσεις και ψέμματα. Εμείς περάσαμε το Βίδεον από Θεολογικές ακτίνες και ανακαλύψαμε την ΕΛληνορθόδοξη αλήθεια και γνώση.
    Ήτο Ιερά ολονυχτία, και η πρώτη έγερση των ΕΛληνικών συνειδήσεων για την 6η Κοσμοκρατορία.

    http://funel.blogspot.com/2006/04/blog-post_26.html

  3. Φίλε Αθήναιε, πως εννόησες δηλαδή το "συντριπτικό"; Τη λέξη "συντριπτικό" την εννοώ ως "κάταγμα", αν διάβαζες το σχόλιο μου στο ιστολόγιο του, θα καταλάβαινες το πνεύμα μου – αφού έκανα μια σχεδόν αντίθετη παρέμβαση στο ποστ του. Κι όταν πρόσθεσα ότι είμαι "σύμφωνος", εννοούσα αυτό που θα καταλάβαινε μόνο αυτός, έπρεπε να καταλάβεις από το υπόλοιπο ποστ μου πως και που στόχευα. Αμάν πια με τις παρεξηγήσεις, έκανα βλακεία! Άλλη φορά, δεν ξαναγράφω "κωδικοποιημένα". Ζητώ συγγνώμη απ' όλους για τις παρανοήσεις.

    Κατά τα άλλα, συνυπογράφω 100% σε ότι λες. Ήταν εξαιρετικά χρήσιμη μες τη διευκρίνησή της η διαφωνία σου.

  4. χμμ
    Σιγά μην έκανε λάθος ο Λύσιππος. «Χρυσόστομη» ήθελε να σας αποκαλέσει, έτσι κι έπραξε. Μήπως υπάρχει κόστος στην κακοήθεια; Ειδικά σ΄ ένα blog ή σ’ ένα forum, κάνεις delete και σβήνεις τα ίχνη της απρέπειας. Χαίρε Λύσιππε φαλαινοθήρα!

  5. Συγγνώμη; Αδυνατώ να αποκωδικοποιήσω το σχόλιο του divebomb djingle.

    Αν ήθελα να σβήσω "κακοήθειες" θα διέγραφα σχόλια, αλλά επειδή ο Λύσιππος δεν με ξέρει και δεν τον ξέρω (και είδα ότι το μπλογκ του είναι αρκετά ενδιαφέρον), μπορεί προφανώς παρασύρθηκε από τον τίτλο του ιστολόγιου μου, που αναφέρεται στο ιπτάμενο νησί από τα Ταξίδια του Γκιούλιβερ. Τώρα εσύ τι πετάγεσαι και του προσιδιάζεις γνώμες και συμπεριφορές που προφανώς δεν του αντιστοιχούν ή μήπως μου χτυπάς το καμπανάκι εξαιτίας της άγνοιας μου για την ταυτότητα ορισμένων ιστολογούντων;

    Και προφανώς, αναφέρεσαι στο αμαρτωλό παρελθόν μου σε σχέση με την ιστοσελίδα που αποδείχτηκε κρυπτοφασιστική. Αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες μου και παραδέχομαι τα λάθη μου για τα οποία μετανοιώνω πολύ πικρά. Μα πάρα πολύ πικρά. Αν ήθελα να κρυφτώ, δεν θα υιοθετούσα το ίδιο nickname που χρησιμοποιούσα εκεί. Αυτό δεν το καλοσκέφτηκες, ούτε ίσως το παραδέχεσαι, κρατάω μια πισινή. Κάνω λάθη πολλά, μα τα λάθη είναι ευλογία. Μόνο έτσι μαθαίνεις.

    Αγαπητέ divebomb djingle, θα ήταν χρήσιμη μια διευκρίνηση ώστε να καταλάβω τι εννοούσατε.
    ΥΓ Και δεν πρόκειται εδώ ποτέ, ΜΑ ΠΟΤΕ, να διαγράψω σχόλια εκτός των "χιτλερικών". Γκάγκα;

  6. οι προτάσεις
    «και με βρίσκουν εν πολλοίς σύμφωνο», «έκπληκτος είδα παλιούς γνωστούς και φίλους», «Είμαι βέβαιος ότι τα», «εγώ θα φιγουράρω από τους πρώτους στη λίστα», υπάρχουν στο κείμενό σας, ναι ή όχι; αν μη τι άλλο το γένος προσδιορίζεται από τις λέξεις «σύμφωνο» «έκπληκτος», «βέβαιος», «πρώτους».
    όποιος-α διάβασε το ποστ σας, πιστεύω ότι κατάλαβε πως είστε άντρας.
    αν δεν πρόσεξε τις συγκεκριμένες λέξεις ή δεν εξήγαγε συμπέρασμα από αυτές, τότε παραδέχομαι πως κακώς «πετάχτηκα».
    καμπανάκια δεν κτυπάω κι ούτε γνωστοποιώ ταυτότητες. την αγανάκτησή μου εξέφρασα για την απαράδεκτη συμπεριφορά του Λύσιππου. ε αυτός ξέρει τι έκανε, μου αρκεί.
    το παρελθόν σας δεν το γνωρίζω. πρώτη φορά διάβασα κείμενό σας την ημέρα που έκανα το πρώτο μου ποστ εδώ. οπότε αδυνατώ να καταλάβω τι μου καταλογίζετε. επίσης θα ήθελα να πω ότι ποσώς με αφορά η διαχείριση των σχολίων στο μπλογκ σας. ωστόσο με αφορά πώς κάποιοι τύποι σαν τον Λύσιππο σπέρνουν την αναίδειά τους και κατόπιν τη διαγράφουν, ώστε να προχωρήσουν ακάθεκτοι και ανενόχλητοι στην επόμενη.
    εχμ τώρα θα είναι εμπάθεια να κλείσω κι εγώ το μήνυμά μου με την ερώτηση «Γκάγκα;»

  7. Οκ, δέχομαι τις διευκρινήσεις σου. Ζητώ συγγνώμη. Αλλά επειδή έχω κάποιο παρελθόν στα διαδικτυακά δρώμενα, δεν μπορώ να καταλαβαίνω πάντοτε τις επικρίσεις εναντίον μου που συμπτωματικώς συνταιριάζονται με το αμαρτωλό παρελθόν μου.

    Στο προκείμενο με το Λύσσιπο. Φυσικά και προσβλήθηκα, μου το κανε εξάλλου αφελέστατα ο jim hellas παλιότερα, αλλά δεν το κάνω τούμπανο. Ο άνθρωπος έχει τις απόψεις του και μπορεί να με κράζει όσο θέλει εμμέσως πλην σαφώς, δεν ενοχλούμαι με τέτοια φληναφήματα κι ανασφάλειες.

    Όσο για τις έμμεσες επιδοκιμασίες προς το κείμενο του e-lawyer, μόνο έμμεσες δεν ήταν και δεν ήταν ο σκοπός μου να τις επιδοκιμάσω. Αν διαβάζατε και κατανοούσατε ΟΛΟ το ποστ, καθώς και το σχόλιο που έριξα στο μπλογκ του, θα συνειδητοποιούσατε πως λέγω τα ακριβώς αντίθετα. Μου τα έσουρε ο Αθήναιος και του εξήγησα μέσες άκρες. Επαναλαμβάνω τα ίδια σε σας. Διαβάστε επιτέλους ΟΛΟ το ποστ μου, μην βαράτε ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΆ.

    Και άλλη μια φορά, δεν θα ξαναγράψω κωδικοποιημένα. Θα χρησιμοποιώ εκφράσεις τύπου "γαμιέσαι", "ρούφα τον πούτσο μου", "σάλτα και γαμήσου" κλπ. Σας ικανοποιεί τώρα;

    Και για το γεγονός ότι είδα "παλιούς γνωστούς και φίλους" ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΚΡΙΒΩΣ;

    ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΟΥ!

  8. LOL
    συγγνωμη, για να καταλαβω, εμενα ρωτατε γιατι ενοχληθηκα με το γεγονος οτι ανταμωσατε με παλιους γνωστους και φιλους;
    αν εγω στο ποστ μου παρεθεσα καποιες προτασεις απο το δικο σας κειμενο ηταν για να δειξω οτι ΔΕΝ ειναι δυνατο ανθρωπος που χρησιμοποιει το αρσενικο γενος των επιθετων να θεωρηθει γυναικα!
    με λιγα λογια, καλες οι εικασιες και οι δικαιολογιες οτι δηθεν ο Λύσιππος μπερδευτηκε απο τον τίτλο του μπλογκ σας, αλλα το κειμενο ΔΕΝ αφηνει περιθωρια για παρεξηγησεις, τουλαχιστον ως προς το φυλο σας. εγω λοιπον το διαβασα το κειμενο σας και περασα στα σχολια για να διαβασω τις αποψεις που κατεθεσαν οι αναγνωστες και αναγνωστριες του ιστολογιου σας. ε και διαβασα αλλη μια προσβολη αυτου του καφρου. αν θελετε οπωσδηποτε να μου αποδωσετε μομφη για κατι, τοτε ας ειναι για το οτι δεν αφησα σχολιο σχετικο με την ουσια του κειμενου σας.

  9. Είδα κάτι δικαιολογίες τύπου «θα με κάψει ο εκδότης μου!!!». Αστειότητες. Και μόνο αστειότητες. Κοπέλα μου, αν φοβάσαι μην σε κάψει ο εκδότης (μα καλά, μόνο έναν εκδότη έχουμε στην Ελλάδα;) ας μην ερχόσουν στο μπλογκοπάρτυ. Τι είναι δηλαδή αυτός ο εκδότης, ο αρχιεπίσκοΤος μήπως; Μην τρελαθούμε

    Θα ηθελα παρα πολυ να βρεις ΠΟΥ ακριβως εγραψα κατι τετοιο.
    Θα πρεπε να ντρεπεσαι.
    Διαιωνιζεις ενα ψεμα, στην καλυτερη των περιπτωσεων απο τεμπελια και κακη προθεση.
    Ζητησα με πριβε μνμα να μην εμφανιστω στο βιντεο, πολυ πιο πριν αυτο ανεβει και η αντιμετωπιση ηταν πληρη αδιαφορια απο τα παιδια του ναιλον σε πριβε επιπεδο, και χλευασμος και ειρωνια στο μπλογκ το οποιο συνεχιστηκε απο μπλογκερς, ακριβως οπως κανεις και συ αυτην την στιγμη.
    Και ολα αυτα γιατι δεν θελω να ειναι η φατσα μου στο νετ-ενω δεν ειναι δικη μου επιλογη και αποφαση, κατι που ειναι δικαιωμα μου και συνταγματικα και ανθρωπιστικα και δεν εχω να δωσω εξηγησεις σε κανεναν σας, ουτε θεωρω πρεπον και «επιπεδου» αυτο το δημοσιο πανηγυρι που δημιουργηθηκε λες και ειμαστε στο σχολειο.

    Ντροπη.
    σε ολους σας.

    και ειδικα σε σενα και τα παιδια του Ναιλον με τα οποια ανταλλαξαμε και 2 κουβεντες στο παρτυ.

  10. Τελικά όλα είναι προιόν παρεξηγήσεων. Από αβλεψία μου και μόνο άλλαξα το φύλο του αρθρογράφου – που να ξέρω…Laputa, La Puta…αλλού πήγε το μυαλό μου.

    ΥΓ Οχι αλλα αστεία με φάλαινες.
    ΥΓ2 Ντροπη και σε σενα Λιλω. Ξερεις εσύ γιατί.

  11. «Όχι πως δεν συλλέγονται και τώρα οι πληροφορίες για μας, απλά διαφέρει ο τρόπος επεξεργασίας τους και η εκμετάλλευσή τους. Ο Μεγάλος Αδελφός ξέρει τις πολιτικές μου απόψεις. Γνωρίζει την κοινωνική μου συμπεριφορά κι εκδήλωση. Έχει καταλόγους με φίλους μου κι εχθρούς μου. Καταχωρεί τις απόψεις που εκφράζω, τα μπλογκς που επισκέπτομαι, τις κουβέντες που ανταλλάσω με κάποιο πρόγραμμα αμφίδρομης επικοινωνίας, διαβάζει τα e-mail μου, δεν υπάρχει πουθενά ανωνυμία, χωνέψτε το καλά αυτό!»

    Τα δικά σου λόγια. Λέω κι’εγω τα δικά μου ‘σπίτι’ μου. Μαυρά γυαλιά, καπέλο και ..δεν μας βλέπει κανείς. είμαστε ανώνυμοι..κούνια που μας (σας) κούναγε.

    κι’αν είναι εδω μέσα να μιζεριάσω και να τσακωθώ, τουλάχιστο να΄χει λόγο. εναν κάποιο λόγο.

  12. Xμ… να ζητήσω κι εγώ με την σειρά μου ένα συγνώμη από τον καλό φίλο JustAnotherGoneOff…

    ένα αστείο έκανα και ήταν μάλλον αποτυχημένο…

    και πάλι συγνώμη

  13. Λίλη

    είπες: «και ειδικα σε σενα και τα παιδια του Ναιλον με τα οποια ανταλλαξαμε και 2 κουβεντες στο παρτυ»

    Με μένα δεν αντάλλαξες κουβέντα, με συστήσανε σε σένα κι εσύ αντί απάντησης έφυγες αμέσως.

    Κι όσο για την παράθεση που έβαλες, που το ξέρεις ότι αναφερόμουν σε σένα; Μίλησα για «τύπου δικαιολογίες», δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά αν και σε φωτογράφισα μάλλον άκομψα. Αυτό το παραδέχομαι.

    divebomb djingle

    Ας πάρει η παρεξήγηση τέλος μετά τις διευκρινήσεις του Λύσιππου. Αρκετά το τραβήξαμε το θέμα.

    Λύσιππε

    Να σου γίνει μάθημα η παρεξήγηση, διάβαζε πιο προσεκτικά. Κι επιπλέον, αδυνατώ να καταλάβω πως εσύ μορφωμένος άνθρωπος «μπέρδεψες» το νησί του Γκιούλιβερ με αυτό που «νόμισες» εσύ.

    Ίσιδα

    Τα είπαμε και στο τηλέφωνο, περιττή η συγγνώμη.

  14. να σας πω κάτι; άσχετα με το αν μπορεί κάποιος να με αναγνωρίσει σε ένα βίντεο ή όχι και αν με συννδέσει με το μπλογκ μου.

    εγώ μπορεί να έχω κόλλημα αν θα φανεί η κωλάρα μου ή η στραβή μου μύτη στο κάτω κάτω. και είναι δικαίωμά μου να ζητήσω να βγω από βίντεο ή να μην δημοσιποιηθούν φωτογραφίες κτλ ή και απ’την αρχή να ζητήσω να μην μπω στο πλάνο. αλλά απότι κατάλαβα γύριζε ένας με μια κάμερα και τράβαγε αυθαίρετα.

    και δεν έχω καμία υποχρέωση, να κάτσω να εξηγήσω τους λόγους μου. ούτε εσύ χρειάζεται να καταλάβεις τους λόγους μου. μόνο να σεβαστείς την επιθυμία μου, που επιπλέον είναι και καθόλα νόμιμη.

  15. Δυστυχώς αγαπητέ μου μπλογκογράφε δεν ευκαιρώ να σε διαβάσω εξ’αρχής για να αντιληφθώ ότι η Λιλιπούτη έγινε «Λαπούτα». Εγώ αλλιώς το ήξερα το νησάκι του Γκιούλιβερ. Αλλά μην κολλάς στη σημειολογία από τη στιγμή που είπα ότι πρόκειται για ειλικρινές λάθος.

  16. Φίλτατε vasvoe

    Δεν κατάλαβες τι λέω. Αφού ήσουν στο μπλογκοπάρτυ (αν ήσουν) και κάνει μπαμ ότι κάποιοι έχουν την πρόθεση να σε βιντεοσκοπήσουν, γιατί δεν μιλάς την ίδια στιγμή με την ευγενική παράκληση «μην με βγάλετε στο ίντερνετ»; Μα αφού ΟΛΟΙ όσοι ήμασταν στο μπλογκοπάρτυ είδαμε βιντεοσκοπήσεις και φωτογραφήσεις (μα γιατί κανείς δεν κράζει τον alombar42;) γιατί φωνάζουν 2-3 κατόπιν εορτής αφού πόζαραν με όλη τους την άνεση τότε;

    Αυτό φωνάζω σε όλο το ποστ μου, μην τρελλαθούμε τώρα…

  17. Παράθεμα: digital-era » ΠΡρί αναγνωρισιμότητας

Σχολιάστε

