Ο εαυτός σου να είναι ο τελευταίος που θα φοβηθείς

Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά κι ευτυχία (τα ίδια δεν λέμε κάθε χρονιά χωρίς να μας κάτσει το τζόκερ;) και συνεχίζουμε φουριόζοι απ’ ότι βλέπω όλοι οι bloggers στο ευάρεστο έργο του καρα-blog-είν.

Σκοτούρες τέρμα για απόψε. Μην το πιείτε, ευτυχείτε το!

Ο παλιός ο χρόνος με αφήνει, πάντως, και ευχαριστημένο και δυσαρεστημένο. Με τα καλά του και τα κακά του. Με τις αναποδιές και τις ευτυχισμένες στιγμές. Με τις ανακαλύψεις μου αλλά και τις αποδιώξεις μου. Όπως και κάθε χρονιά, τίποτε ουσιαστικά δεν είναι διαφορετικό από κάθε άλλο έτος. Απλά αλλάζει το τελευταίο ψηφίο.

Δεν υπήρξε πέρσι η συνταρακτική στιγμή που θα άλλαζε τη ζωή μου (σ.σ. δεν μου έκατσε το τζόκερ) αλλά μην έχω και παράπονα. Ησυχία, τάξη κι ασφάλεια τώρα.

Γυρνάμε τη σελίδα απλώς. Την 2005η, την πάμε 2006η. Τελείωσε. Τι το ψάχνουμε τώρα. Αν ο δολοφόνος της προηγούμενης σελίδας θέλει να εμφανιστεί ξανά φέτος, καλώς τονε ξανά. Εμένα, τη ζωή μου δεν μπορείς να μου την πάρεις. Όχι διότι δεν μπορείς, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα. Και γι αυτό θα χάσεις. Και θα χάνεις ξανά και ξανά. Κατάλαβέ το. Αν δεν μπορείς να με ξεχάσεις, εγώ σε ξεχνάω με τον τρόπο μου χωρίς να απαξιώνω την παρουσία σου. Απλά, μου είσαι αδιάφορος άρα κι αναποτελεσματικός. Άντε στρίβε, ουστ.

Κι έχω να εφαρμόσω ιδέες και σκέψεις εδώ. Διάφορα πράγματα που δεν θα μπορούσα ποτέ να τα εφαρμόσω αλλού. Με βολεύει η ανεξαρτησία του blogging διότι δεν έχεις κανέναν από πάνω σου. Ούτε ψωνισμένο αντμίν, ούτε τρελαμένο αντίπαλό σου. Είμαι εγώ, είστε εσείς. Είμαι αφεντικό, είστε κι εσείς αφεντικά. Είμαι ασήμαντος τόσο όσο κι εσείς. Αυτή είναι η πραγματική δύναμη του blog. Ούτε Δημοκρατίες, διότι αναγκαστικά προϋποθέτουν την ύπαρξη των Καθεστώτων. Απλά blog. Τίποτε άλλο.

Ευτυχείτε το, μην το πιείτε. Δύο Χιλιάδες Σέξι να το κάνετε που λένε η Ψιλικατζού με τον καλό της. Αντί έξι και καρτέρει, κάλλιο σέξι, και μη καρτέρει. Και η blog-ζωή συνεχίζεται. Ο καθρέφτης – κατά μία έννοια – της αληθινής ζωής μας, αλλά και του εαυτού μας. Τώρα καταλαβαίνω πόσο το blog έχει στενή σχέση με τον εαυτό μας. Το βλέπω διαβάζοντας τόσα και τόσα blogs. Καλά ή κακά, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να πεις κάτι.

Και να το λες χωρίς εξαρτήσεις, φόβους κι απειλές. Μόνο τον εαυτό σου έχεις να φοβηθείς.

Κι όποιος λέει το αντίθετο, δεν θέλει να γνωρίσει τον εαυτό του. Και μάλλον, το Διαδίκτυο δεν είναι ο «φυσικός» του χώρος.

One thought on “Ο εαυτός σου να είναι ο τελευταίος που θα φοβηθείς

  1. Ελπίζω να τα δηλώνεις όλ’ αυτά μετά λόγου γνώσης. Σου απάντησα στο ερώτημά σου, πάνε δες.. λίγο μακροσκελής απάντηση, αλλά αξίζει τον κόπο πιστεύω.. 🙂
    13 πετάω, θα γίνει τπτ ως τότε; κανονίστε.–>

Σχολιάστε

