10 Χειμωνιάτικες Σπονδές του Blogάρχη

1

Λένε ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος, μα στους περισσότερους δεν βλέπω παρά μόνο την απέραντη επιφάνειά τους

2

Και καλά να είμαι κι εγώ επιφανειακός, πόσο σκληρά πρέπει να σκάψουν οι άλλοι μέσα μου για να βρουν τον αδαμάντινο εαυτό μου!

3

Γράφω θα πει φοβάμαι.
Φοβάμαι θα πει πως θέλω να γράψω.
Μπόρχες! Αριστοτέλη! Γιατί είσασταν τόσο άκαρδοι απέναντι στους ποιητές;

4

Κλαυθυρμοί ενός επικείμενου ονείρου που απεικονίζει τη στραγγισμένη στάλα της νεότητας και της άγνοιας. Αλλοίμονο, γέροι δεν γεννιόμαστε ποτέ.

5

Τα λατινικά είναι μια νεκρή γλώσσα για τους γιατρούς,
όπως τα νέα ελληνικά είναι για τους ζωντανούς νεκρούς.
Ποτέ άλλοτε και σε καμιά άλλη χώρα, η Μαζική Αποβλάκωση δεν ανατέμνει στο νεκροτομείο της ως ζώσα τη γλώσσα του έθνους μας.

6

Ένα στιβαρό κατηγορώ κατά της ξύλινης γλώσσας μοιάζει με το σκιάχτρο στο χωράφι,
στο οποίο μόνο τα κοράκια κουρνιάζουν άφοβα στους ώμους του.

7

Κρατική τρομοκρατία είναι όταν βάζεις το σκουλήκι στο αγκίστρι.
Ιδεολογική τρομοκρατία είναι όταν το σκέφτεσαι φωναχτά  να γίνει η τροφή  στα ψάρια.
Άρα, σωστό είναι ό, τι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.

8

Αν φοβηθώ, δεν είμαι ηθικά ακέραιος, ούτε δημοκράτης.
Αν δεν φοβηθώ, είμαι τρομοκράτης και τους φίλους αποδιώχνω.

9

Ο τρόμος του κενού είναι για τους φιλόσοφους.
Ο τρόμος του άδειου πορτοφολιού για τους εμπόρους.
Εμείς οι υπόλοιποι τι έχουμε να φοβηθούμε λοιπόν;

10

Ούποτε.
Μήποτε.
Μήπου. Μηδέποτε.
(Carl Orff: de temporum fine comoedia)

One thought on “10 Χειμωνιάτικες Σπονδές του Blogάρχη

  1. Περίμενε να πάρω πρώτα το ντοκτορά μου και μετά θα σχολιάσω! Για την ώρα, προσθέτω κάτι τι:
    Η αρχαιολογία είναι φοβερή επιστήμη. Τρομάζει. Δίνει απτά δείγματα του παροδικού.

Σχολιάστε

